eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › testy laboratoryjne



Ogłoszenie z dnia 2005-10-17

POZYCJA 54440

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: testy laboratoryjne

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Inspekcja Weterynaryjna, Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, do kontaktów: w sprawach procedury przetargowej: Roman Degler, Adriana Centkowska 091 48 98 207: w sprawach przedmiotu zamówienia: Elżbieta Grądzka 091 48 98 211, ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4898200; 4898207, fax 091 4898207, e-mail: szczecin.wiw@wetgiw.gov.pl, http://server.szczecin.uw.gov.pl/bip/wiw. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: testy laboratoryjne. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów laboratoryjnych wyprodukowanych przez przedsiębiorstwa posiadające wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważny: Zadanie nr 1: Krążki z lekami - 44 pozycje; Zadanie nr 2: Testy diagnostyczne - 85 pozycji; Zadanie nr 3: Testy identyfikacyjne- 45 pozycji; Zadanie nr 4: Surowice do aglutynacji szkiełkowej - 52pozycje; Zadanie nr 5: Petryfilmy- 2 pozycje; Zadanie nr 6: Szczepy- 12 pozycji; Zadanie nr 7: Test ID do EBB - 1 pozycja; Wymagania szczegółowe przedmiotu zamówienia: Zad. 1 Krążki możliwe do stosowania przy użyciu dyspensera firmy Oxoid; Zad. 2 Testy Elisa do diagnostyki chorób drobiu, trzody chlewnej, bydła i koni z programem komputerowym służącym do analizy, przechowywania danych oraz wydawania i interpretacji wyników badań. Program ma zapewniać automatyczne sterowanie pracą czytnika przez komputer. Jakość testów nie gorsza niż firmy IDEXX; Zad. 4 Surowice nie gorsze niż firmy Immunolab lub Biomed; Zad. 6 Opakowanie : pojedynczy komplet zawierający jeden palet pojedynczego mikroorganizmu, wymazówkę i płyn nawadniający. Wielkość op.: 2 komplety pojedynczego mikroorganizmu; Od Zad. 1 do Zad. 6 - Okres przydatności przedmiotu zamówienia minimum pół roku od momentu dostawy; Zad. 7 Test musi posiadać atest Państwowego Instytutu Weterynaryjnego w Puławach, charakteryzować się wysoką czułością i powtarzalnością, posiadać minimum 12 miesięczny okres ważności. Instrukcja w języku polskim. Dostawa w ciągu 10 dni od momentu złożenia zamówienia. Po podpisaniu umowy wykonawca jest zobowiązany: Dostarczać do wszystkich zamawianych przedmiotów zamówienia Certyfikaty Kontroli Jakości każdej partii. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ZHW w Szczecinie ul. Ostrawicka 2 oraz Oddział ZHW w Koszalinie ul. Połczyńska 72 wg wskazań Zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Testy laboratoryjnye wyprodukowane przez przedsiębiorstwa posiadające wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważny: Zadanie nr 1: Krążki z lekami - 44 pozycje; Zadanie nr 2: Testy diagnostyczne - 85 pozycji; Zadanie nr 3: Testy identyfikacyjne- 45 pozycji; Zadanie nr 4: Surowice do aglutynacji szkiełkowej - 52pozycje; Zadanie nr 5: Petryfilmy- 2 pozycje; Zadanie nr 6: Szczepy- 12 pozycji; Zadanie nr 7: Test ID do EBB - 1 pozycja;. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 9 200 PLN ( lub odpowiednio do zadań ). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. -zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie umowy sprzedaży w zakresie przedmiotu zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 2/3 wartości brutto składanej oferty. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. -posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową pozwalającą na jednorazową realizację 30 % zamówienia, oraz -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.12.2005, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego, pokój 115.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.