Og³oszenie nr 544373-N-2020 z dnia 2020-05-27 r.
Ko³obrzeskie Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o.: Wymiana d¼wigu osobowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. J. Chodkiewicza 1A w Ko³obrzegu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: art.3 ustêp 1 pkt.3Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ko³obrzeskie Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
33092010400000, ul.
Artyleryjska
3
,
78-100
Ko³obrzeg, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
943 547 471, , e-mail
biuro@ktbs.pl, lukaszzieba@ktbs.pl, faks
943 542 574.
Adres strony internetowej (URL): https://portal.smartpzp.pl/ktbs
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
https://portal.smartpzp.pl/ktbs
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
art.3 ustêp 1 pkt.3
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://portal.smartpzp.pl/ktbs
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://portal.smartpzp.pl/ktbs
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
https://portal.smartpzp.pl/ktbs
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Tak
adres
https://portal.smartpzp.pl/ktbs
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wymiana d¼wigu osobowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. J. Chodkiewicza 1A w Ko³obrzegu
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana d¼wigu osobowego w budynku przy ul. J. Chodkiewicza 1A w Ko³obrzegu. 2. Zakres zadania obejmuje w szczególno¶ci demonta¿ istniej±cej windy, odnowienie szybu, wymianê drzwi szybowych, wykonanie wymaganych instalacji w szybie oraz dostawê i instalacjê fabrycznie nowego d¼wigu osobowego. 3. Przeznaczenie windy nie ulega zmianie. 4. Nowy, wymieniany d¼wig zostanie zainstalowany w istniej±cym szybie windowym, który po demonta¿u istniej±cej windy nale¿y odnowiæ oraz wyposa¿yæ w wymagane instalacje 5. Demonta¿ urz±dzeñ zwi±zanych z obecnie dzia³aj±cym d¼wigiem w maszynowni. 6. Wykonanie nowego zasilania elektrycznego od tablicy g³ównej do tablicy sterowej i napêdu nowego d¼wigu osobowego. Wykonanie sprawdzenia parametrów elektrycznych zasilania i potwierdzenie ich odpowiednimi protoko³ami z pomiarów. 7. Prace monta¿owe musz± byæ prowadzone zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami, szczególni zgodnie z dyrektyw± d¼wigow± 2014/33/WE oraz normami d¼wigowymi 8. Przedmiot zamówienia bêdzie sk³ada³ siê z nastêpuj±cych etapów. 1) Etap 1 - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbêdnych uzgodnieñ i decyzji do wymiany windy osobowej 2) Etap 2 - wykonanie wymiany windy osobowej 3) Etap 3 - prowadzenie konserwacji wymienionej windy osobowej w okresie gwarancji 7. Dok³adny opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w: 1) Za³±czniku nr 6 - Tabela parametrów technicznych 2) Za³±czniku nr 7 - Wytyczne dotycz±ce przedmiotu zamówienia 3) Za³±czniku nr 8 - Winda zdjêcia 4) Za³±czniku nr 9 - Dokumentacja D¼wigu ksi±¿ka rewizyjna UDT , resurs
II.5) G³ówny kod CPV: 45313100-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71250000-5 |
45210000-2 |
45311200-2 |
50750000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 126
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
126 |
II.9) Informacje dodatkowe: 1) wykonania etapu I w terminie 14 tygodni od dnia zawarcia umowy, przy czym za wykonanie przedmiotu umowy w terminie uznaje siê wykonanie dokumentacji, uzyskanie niezbêdnych pozwoleñ i skuteczne z³o¿enie Zamawiaj±cemu pisemnego zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru 2) wykonania etapu II - w zakresie dostawy elementów nowej windy - w terminie 14 tygodni od dnia zawarcia umowy, 3) przejêcia terenu robót w terminie 3 dni roboczych od dnia zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego dokumentacji projektowej w sposób okre¶lony w §2 ust. 6 umowy, 4) wykonania etapu II - w pozosta³ym zakresie, poza wskazanym w pkt. 2 - w terminie 18 tygodni od dnia zawarcia umowy, przy czym dniem wykonania przedmiotu umowy jest dzieñ podpisania przez strony protoko³u odbioru koñcowego robót. 5) wykonanie etapu III - Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania przedmiotu umowy w okresie 48 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u koñcowego robót
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek zobowi±zany jest wykazaæ siê
posiadaniem stosownych uprawnieñ wydanych przez UDT w zakresie modernizacji,
wytwarzania, monta¿u d¼wigów (wind)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
A. Dla uznania, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek zamawiaj±cy ¿±da by wykaza³,
¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie wykona³ nale¿ycie, zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwa ró¿ne
zamówienia obejmuj±ce swym zakresem wymianê lub wykonanie d¼wigu osobowego.
Ka¿de zamówienie musi obejmowaæ co najmniej jeden d¼wig oraz jedno z zamówieñ
musi dotyczyæ prac prowadzonych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
B. Dla uznania, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek zamawiaj±cy ¿±da by wykaza³,
¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie wykona³ lub wykonuje
nale¿ycie us³ugi konserwacyjne co najmniej jednego d¼wigu osobowego przez okres
co najmniej 24 miesiêcy liczonych do terminu sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykaz dokumentów i o¶wiadczeñ, sk³adanych na wezwanie Zamawiaj±cego przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 je¿eli Wykonawca nie wskaza³ miejsca pobrania i wykorzystania dokumentu lub wykorzystania dokumentu z innego postêpowania prowadzonego przez Zamawiaj±cego lub nie przes³a³ ich wraz z ofert± 2.1. Dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu 2.1.1. Dokumenty na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie posiadania odpowiednich kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej. Zezwolenie lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzib± lub miejsce zamieszkania 2.1.2. Dokumenty na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór dokumentu stanowi za³±cznik nr 5) 2) Dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 3) Wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, (wzór dokumentu stanowi za³±cznik nr 5A) 4) Dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24
ust. 1 pkt. 13-22
1) Zamawiaj±cy informuje, ¿e potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 jest o¶wiadczenie wykonawcy stanowi±ce
za³±cznik nr 2 do SIWZ
2.3 Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów, które maj± dostarczyæ Wykonawcy maj±cy
siedzibê poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1) Zamawiaj±cy informuje, ¿e potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 jest o¶wiadczenie wykonawcy stanowi±ce
za³±cznik nr 2 do SIWZ
2.4. Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów, które maj± dostarczyæ Wykonawcy powo³uj±cy
siê na zasoby podmiotu trzeciego
1) Zamawiaj±cy informuje, ¿e potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 jest o¶wiadczenie wykonawcy stanowi±ce
za³±cznik nr 2 do SIWZ
8
3. Wykaz dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê, w celu wykazania braku podstaw
do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w
okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP,
Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie SmartPZP informacji z
otwarcia ofert - zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej
grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje
potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia
konkurencji w postêpowaniu wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3do SIWZ
2) W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy
z Wykonawców zobowi±zany jest do z³o¿enia przedmiotowego o¶wiadczenia
3) Zamawiaj±cy informuje, ¿e je¿eli w postêpowaniu wp³ynê³a tylko jedna oferta, w takiej
sytuacji
Wykonawca nie bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia przedmiotowego o¶wiadczenia.
4) Zamawiaj±cy informuje, ¿e w sytuacji, gdy przedmiotowe o¶wiadczenie zostanie
z³o¿one wraz z ofert±, Wykonawca, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP zobowi±zany
jest poinformowaæ zamawiaj±cego o okoliczno¶ciach, które wyst±pi³y po terminie
otwarcia i mog± mieæ wp³yw na prawdziwo¶æ z³o¿onego o¶wiadczenia pod rygorem
wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Dokumenty na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór dokumentu stanowi za³±cznik nr 5) 2) Dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 3) Wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, (wzór dokumentu stanowi za³±cznik nr 5A) 4) Dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w nastêpuj±cej wysoko¶ci: 4500,00 PLN
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowokredytowej,
z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.).
11
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy
Zamawiaj±cego: Bank
PEKAO S.A. nr konta 18 1240 6508 1111 0000 5404 7408 z dopiskiem "wadium wymiana
d¼wigu osobowego
ul. J. Chodkiewicza 1A w Ko³obrzegu" .Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z
chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa
w ust. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny
wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wadium wniesione w formie niepieniê¿nej powinno byæ
wystawione w oryginale w postaci elektronicznej i podpisane przez osoby upowa¿nione do
wystawienia dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Z tre¶ci
gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone
przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty
Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5
ustawy PZP.
Z tre¶ci gwarancji nie mo¿e pod rygorem niewa¿no¶ci wynikaæ, ¿e zwrot orygina³u gwarancji
przez Wykonawcê do wystawcy gwarancji powoduje utratê ¶wiadczenia.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie
odrzucona.
Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet
zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 24,00 |
ocena techniczna | 16,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy podpisze umowê z wykonawc±, który przed³o¿y najkorzystniejsz± ofertê. Miejscem podpisania umowy bêdzie siedziba Zamawiaj±cego. Umowa zawarta zostanie z uwzglêdnieniem postanowieñ wynikaj±cych z tre¶ci niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 4A i 4B do SIWZ. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: 2020-07-14 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Wykonanie remontu budynku biurowego "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu - postêpowanie powtórzone
- Dostawa zmywarki gastronomicznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu
- Termomodernizacja budynku Urzêdu Miasta Ko³obrzeg
- Dostawa ³adunków, staplerów, no¿yczek oraz trokarów wraz z pozosta³ym sprzêtem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Ko³obrzegu
- Dostawa artyku³ów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Ko³obrzegu
- Remont g³ównego zasilania wody w S.U. MUSZELKA
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkó³ Technicznych i Ogólnokszta³c±cych w ¯aganiu
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci Bia³opole
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeñ w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w ¦wieciu
- Przebudowa k±pieliska miejskiego przy ul. Niepodleg³o¶ci w ¯aganiu wraz z otoczeniem - I etap
- Wykonanie o¶wietlenia boiska do pi³ki no¿nej przy Szkole Podstawowej nr 31 w Lublinie, przy ul. Lotniczej 1.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.