eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzewica › Remont infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Drzewica.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Drzewica: Remont infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Drzewica.
Numer ogłoszenia: 54432 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Drzewica , ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica, woj. łódzkie, tel. 048 3756794, faks 048 3756641.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzewica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Drzewica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na remoncie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Drzewica. Zamówienie podzielone jest na trzy części: 1. Część I: - REMONT ZBIORNIKÓW WODY CZYSTEJ NR 1 I NR 2 NA TERENIE STACJI UZDATNIANIA WODY W DRZEWICY. Przedmiotem Części I Zamówienia jest wykonanie remontu dwóch zbiorników żelbetowych o pojemności 500 m3 każdy, zlokalizowanych na terenie Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Warszawskiej 11 w Drzewicy. Powyższe zbiorniki zlokalizowane są po zachodniej stronie ulicy Warszawskiej, w południowej części ogrodzonej działki SUW. Przewiduje się wykonanie prac remontowych zbiorników polegających na: - oczyszczeniu powierzchni ścian, stropu, słupa i dna metoda strumieniowo- ścierna, - zabezpieczeniu antykorozyjnym i reprofilacji otuliny zbrojenia płyty stropowej, - gruntowaniu i szpachlowaniu całej powierzchni wewnętrznej zbiornika, - zabezpieczeniu powierzchni wewnętrznej zbiornika powłokami ochronnymi, - oczyszczeniu i zabezpieczeniu antykorozyjnym elementów stalowych (drabina i właz do komory zbiornika), - wymianie pokrycia dachu komory wejściowej wraz z wymiana obróbek blacharskich, - odnowieniu tynków wewnętrznych i elewacji komory wejściowej 8/12. Materiały użyte do remontu musza posiadać atesty PZH do kontaktu z woda pitna. Roboty remontowe należy prowadzić w taki sposób, aby przy ewentualnym demontażu i montażu wyposażenia technologicznego nie naruszyć ciągłości zabezpieczenia antykorozyjnego zbiornika. Wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 2. Część II: REMONT ZBIORNIKA ŻELBETOWEGO HYDROCENTRUM PEŁNIĄCEGO FUNKCJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W DRZEWICY. Przedmiotem Części II Zamówienia jest wykonanie remontu zbiornika żelbetowego (reaktora wielofunkcyjnego HYDROCENTRUM), zlokalizowanego na terenie Oczyszczalni Ścieków przy ul. Słowackiego 26 w Drzewicy. Powyższy zbiornik zlokalizowany jest po południowej stronie ulicy Słowackiego, w południowej części ogrodzonej działki Oczyszczalni Ścieków. Zamawiający przewiduje wykonanie remontu zbiornika polegającego na: - oczyszczeniu powierzchni ścian, stropów i dna metoda strumieniowo-ścierna, - zabezpieczeniu antykorozyjnym i reprofilacji otuliny zbrojenia ścian, stropów i dna, - reprofilacji, gruntowaniu i szpachlowaniu całej powierzchni wewnętrznej zbiornika, - zabezpieczeniu powierzchni komór zbiornika powłokami ochronnymi, - oczyszczeniu i zabezpieczeniu antykorozyjnym elementów stalowych (drabina i właz do komory zbiornika), Materiały użyte do remontu musza posiadać w zakresie zastosowania oczyszczalnie ścieków i być odporne na działanie ścieków. Roboty remontowe należy prowadzić w taki sposób, aby przy ewentualnym demontażu i montażu wyposażenia technologicznego nie naruszyć ciągłości zabezpieczenia antykorozyjnego zbiornika. Wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 3. Część III: ROZBUDOWA RADIOWEJ SIECI TELEMETRYCZNEJ, MONITORINGU I STEROWANIA WYTYPOWANYCH PRZEPOMPOWNI Z TERENU GMINY DRZEWICA WRAZ Z OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW W zakres robót objętych Częścią III Zamówienia wchodzą: 1) Prace wstępne: - oznakowanie robót, - dostarczenie materiałów i sprzętu do wykonania robót. 2) Prace związane z monitoringiem wytypowanych przepompowni: - demontaż i montaż wyposażenia szafy systemu monitoringu, - montaż anteny radiowej i radiomodemu, - demontaż pływaków i montaż pływaków awaryjnego sterowania, - uruchomienie oprogramowania sterującego. - zasilenie szafy systemu monitoringu, - wykonanie instalacji antenowej, - podłączenie do istniejącej instalacji ochrony przeciwporażeniowej, - sprawdzenie wyposażenia szafy monitoringu oraz połączeń wg projektu, - wykonanie prób funkcjonalnych przesyłu danych i zdalnego sterowania. 3) Prace w centrum monitoringu: Rozbudowa stanowiska dyspozytorskiego - wizualizacja poszczególnych monitorowanych obiektów, - zmiana licencji oprogramowania wizualizacyjnego-zwiększenie ilości zmiennych, - zainstalowanie modemu GPRS-u, - wykonanie nowego projektu radiowego dla wytypowanych do monitoringu obiektów i aktualizacja oraz przeniesienie pozwolenia radiowego wydanego w 2010r. dla PGKiM w Drzewicy na Zamawiającego. 4) Prace na oczyszczalni: - montaż tlenomierzy, - montaż przepływomierzy, -dostarczenie i uruchomienie stanowiska komputerowego - stworzenie aplikacji klienta, - montaż niezbędnych modułów wejść analogowych do istniejącego sterownika SAIA, - podłączenie sygnałów do sterownika SAIA, - uzupełnienie oprogramowania SAIA, - montaż radiomodemu Zestaw komputerowy z procesorem minimum dwurdzeniowym, 4 GB RAM, oprogramowanie Windows Serwer 2008, Office 2010 lub inne równoważne oprogramowanie umożliwiające spełnienie funkcji określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, monitor 22 cale ,TFT drukarka laserowa kolor A4 5) Montaż filtrów antyodorowych. 6) Wymiana pomp w przepompowni zlokalizowanej na ul. Słowackiego w Drzewicy. 7) Badania i pomiary po montażowe. 8) Rozruch. 9) Dostarczenie i rozliczenie materiałów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o wartości do 50% zamówienia podstawowego w zakresie wszystkich trzech części zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.20.00-7, 45.31.71.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: Dla Części I Zamówienia: 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). Dla Części II Zamówienia: 12 000 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Dla Części III Zamówienia: 8 000 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części I Zamówienia: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy wykonał roboty budowlane polegające budowie, przebudowie lub remoncie zbiornika wodnego o łącznej wartości minimum 200 000 PLN dla jednego zadania; Dla Części II Zamówienia: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy wykonał roboty budowlane polegające budowie, przebudowie lub remoncie zbiornika żelbetowego o łącznej wartości minimum 600 000 PLN dla jednego zadania; Dla Części III Zamówienia: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy:wykonał roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie radiowej sieci telemetrycznej, monitoringu i sterowania dotyczące oczyszczalni ścieków, przepompowni o łącznej wartości minimum 400 000 PLN; Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części I Zamówienia: Ekspert 1 - kierownik budowy - posiadający: Co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ekspert 2 - kierownik robót sanitarnych - posiadający: posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Dla Części II Zamówienia: Ekspert 1 - kierownik budowy - posiadający: co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ekspert 2 - kierownik robót sanitarnych - posiadający: posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Dla Części III Zamówienia: Ekspert 1 - kierownik robót sanitarnych posiadający: posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ekspert 2 - kierownik robót elektrycznych - posiadający: posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części I Zamówienia: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000 ,- PLN; Wykonawca musi posiadać polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 200 000 PLN. Dla Części II Zamówienia: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 PLN; Wykonawca musi posiadać polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 500.000 PLN. Dla Części III Zamówienia: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 350.000 PLN; Wykonawca musi posiadać polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 350.000 PLN. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

PISEMNE POTWIERDZENIE ZOBOWIAZANIA INNYCH PODMIOTÓW DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI WYKONAWCY NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW NA OKRES KORZYSTANIA Z NICH PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA (UMOWA, POROZUMIENIE,OŚWIADCZENIE PODMIOTU TRZECIEGO

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy może nastąpić jedynie w wypadkach określonych w niniejszej umowie. 3. Zmian w zakresie wysokości wynagrodzenia można dokonać w wypadku: a. zmiany umowy poprzez ograniczenie jej zakresu przedmiotowego; w tym wypadku wynagrodzenie ulega zmniejszeniu o wartość kosztorysową obliczona według kosztorysu powykonawczego sporządzonego według tych samych stawek i założeń jakie były podstawą do ustalenia wynagrodzenia kosztorysowego ofertowego prac które zostały wyłączone; 4. Zmiany terminu realizacji umowy można dokonać w wypadku: a. Z powodu warunków atmosferycznych nie jest możliwe prowadzenie prac - o czas w jakim wyłączone jest prowadzenie tych prac; b. Wstrzymanie realizacji prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i osób z pomocą których realizuje niniejszą umowę; c. Siły wyższej; 5. Innej zmiany umowy wynikającej ze zmiany umowy z jednostką dofinansowującą, zmiany zasad dofinansowania bądź obowiązków stron w związku z zasadami dofinansowania. 6. Podstawą do zmiany umowy będzie pisemny wniosek zawierający uzasadnienie zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru. 7. Zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT stanowi podstawę do zmiany wynagrodzenia określonego niniejszą umową o wartość stanowiącą konsekwencję dokonanej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzewica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Drzewicy ul. Staszica 22 26-340 Drzewica pokój nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Drzewicy ul. Staszica 22 26-340 Drzewica pokój nr 10 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach projektu Remont infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Drzewica na podstawie umowy o przyznanie pomocy Nr 00145-6921-UM0501721/11 w związku z realizacją operacji w ramach Programu oś 3, :Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT ZBIORNIKÓW WODY CZYSTEJ NR 1 I NR 2 NA STACJI UZDATNIANIA WODY W DRZEWICY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części I Zamówienia jest wykonanie remontu dwóch zbiorników żelbetowych o pojemności 500 m3 każdy, zlokalizowanych na terenie Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Warszawskiej 11 w Drzewicy. Powyższe zbiorniki zlokalizowane są po zachodniej stronie ulicy Warszawskiej, w południowej części ogrodzonej działki SUW. Przewiduje się wykonanie prac remontowych zbiorników polegających na: - oczyszczeniu powierzchni ścian, stropu, słupa i dna metoda strumieniowo- ścierna, - zabezpieczeniu antykorozyjnym i reprofilacji otuliny zbrojenia płyty stropowej, - gruntowaniu i szpachlowaniu całej powierzchni wewnętrznej zbiornika, - zabezpieczeniu powierzchni wewnętrznej zbiornika powłokami ochronnymi, - oczyszczeniu i zabezpieczeniu antykorozyjnym elementów stalowych (drabina i właz do komory zbiornika), - wymianie pokrycia dachu komory wejściowej wraz z wymiana obróbek blacharskich, - odnowieniu tynków wewnętrznych i elewacji komory wejściowej 8/12. Materiały użyte do remontu musza posiadać atesty PZH do kontaktu z woda pitna. Roboty remontowe należy prowadzić w taki sposób, aby przy ewentualnym demontażu i montażu wyposażenia technologicznego nie naruszyć ciągłości zabezpieczenia antykorozyjnego zbiornika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REMONT ZBIORNIKA ŻELBETOWEGO HYDROCENTRUM PEŁNIĄCEGO FUNKCJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części II Zamówienia jest wykonanie remontu zbiornika żelbetowego (reaktora wielofunkcyjnego HYDROCENTRUM), zlokalizowanego na terenie Oczyszczalni Ścieków przy ul. Słowackiego 26 w Drzewicy. Powyższy zbiornik zlokalizowany jest po południowej stronie ulicy Słowackiego, w południowej części ogrodzonej działki Oczyszczalni Ścieków. Zamawiający przewiduje wykonanie remontu zbiornika polegającego na: - oczyszczeniu powierzchni ścian, stropów i dna metoda strumieniowo-ścierna, - zabezpieczeniu antykorozyjnym i reprofilacji otuliny zbrojenia ścian, stropów i dna, - reprofilacji, gruntowaniu i szpachlowaniu całej powierzchni wewnętrznej zbiornika, - zabezpieczeniu powierzchni komór zbiornika powłokami ochronnymi, - oczyszczeniu i zabezpieczeniu antykorozyjnym elementów stalowych (drabina i właz do komory zbiornika), Materiały użyte do remontu musza posiadać w zakresie zastosowania oczyszczalnie ścieków i być odporne na działanie ścieków. Roboty remontowe należy prowadzić w taki sposób, aby przy ewentualnym demontażu i montażu wyposażenia technologicznego nie naruszyć ciągłości zabezpieczenia antykorozyjnego zbiornika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ROZBUDOWA RADIOWEJ SIECI TELEMETRYCZNEJ, MONITORINGU I STEROWANIA WYTYPOWANYCH PRZEPOMPOWNI Z TERENU GMINY DRZEWICA WRAZ Z OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres robót objętych Częścią III Zamówienia wchodzą: 1) Prace wstępne: - oznakowanie robót, - dostarczenie materiałów i sprzętu do wykonania robót. 2) Prace związane z monitoringiem wytypowanych przepompowni: - demontaż i montaż wyposażenia szafy systemu monitoringu, - montaż anteny radiowej i radiomodemu, - demontaż pływaków i montaż pływaków awaryjnego sterowania, - uruchomienie oprogramowania sterującego. - zasilenie szafy systemu monitoringu, - wykonanie instalacji antenowej, - podłączenie do istniejącej instalacji ochrony przeciwporażeniowej, - sprawdzenie wyposażenia szafy monitoringu oraz połączeń wg projektu, - wykonanie prób funkcjonalnych przesyłu danych i zdalnego sterowania. 3) Prace w centrum monitoringu: Rozbudowa stanowiska dyspozytorskiego - wizualizacja poszczególnych monitorowanych obiektów, - zmiana licencji oprogramowania wizualizacyjnego-zwiększenie ilości zmiennych, - zainstalowanie modemu GPRS-u, - wykonanie nowego projektu radiowego dla wytypowanych do monitoringu obiektów i aktualizacja oraz przeniesienie pozwolenia radiowego wydanego w 2010r. dla PGKiM w Drzewicy na Zamawiającego. 4) Prace na oczyszczalni: - montaż tlenomierzy, - montaż przepływomierzy, -dostarczenie i uruchomienie stanowiska komputerowego - stworzenie aplikacji klienta, - montaż niezbędnych modułów wejść analogowych do istniejącego sterownika SAIA, - podłączenie sygnałów do sterownika SAIA, - uzupełnienie oprogramowania SAIA, - montaż radiomodemu Zestaw komputerowy z procesorem minimum dwurdzeniowym, 4 GB RAM, oprogramowanie Windows Serwer 2008, Office 2010 lub inne równoważne oprogramowanie umożliwiające spełnienie funkcji określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, monitor 22 cali ,TFT drukarka laserowa kolor A4 5) Montaż filtrów antyodorowych. 6) Wymiana pomp w przepompowni zlokalizowanej na ul. Słowackiego w Drzewicy. 7) Badania i pomiary po montażowe. 8) Rozruch. 9) Dostarczenie i rozliczenie materiałów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00-7, 45.31.71.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.