Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-07
Wieruszów: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych, motorowerowych i do przyczep dla Wydziału Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Wieruszowie
Numer ogłoszenia: 5442 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie , Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 0-62 78-42-299, 78-31-996, faks 0-62 78-31-963.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych, motorowerowych i do przyczep dla Wydziału Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Wieruszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych, motorowerowych i do przyczep według niżej podanych rodzajów: 1) samochodowe jednorzędowe 6.500 szt, 2) samochodowe dwurzędowe 50 szt., 3) do przyczep jednorzędowe 300 szt., 4) do przyczep dwurzędowe 100 szt., 5) motocyklowe 300 szt., 6) motorowerowe 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 ze zm.) 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Oferowane dostawy muszą odpowiadać wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. Nr 133, poz. 1123 ze zm.) 4.Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszym ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi również wykazać, że brak jest podstaw do jego wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007r., Nr 223, po. 1655 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 3) Aktualne zezwolenie, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 ze zm.), 4) aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-wieruszowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, cena 15,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, pok. 18 ( biuro podawcze )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WIERUSZÓW
- Budowa bieżni krótkodystansowej, skoczni do skoku w dal i rzutni do pchnięcia kulą
- Realizacja usługi SOC ( Security Operations Center) mającej na celu zapewnienie wsparcia bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
- MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ 118 156E W MIEJSCOWOŚCI LUBCZYNA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4708 E Galewice-Głaz
więcej: przetargi WIERUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oławie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku w latach 2024-2026
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.