eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Rekultywacja kwatery nr 1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na terenie ZZO Olszowa Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-05-26



Ogłoszenie nr 544115-N-2020 z dnia 2020-05-26 r.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.: Rekultywacja kwatery nr 1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na terenie ZZO Olszowa Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 25094533300000, ul. Olszowa, ul. Bursztynowa  55 , 63-600  Kępno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 78 211 90, e-mail biuro@zzo-olszowa.pl, faks 627 514 166.
Adres strony internetowej (URL): www.zzo-olszowa.pl, www.zzo-olszowa.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy: www.zzo-olszowa.pl, www.zzo-olszowa.bip.net.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.e-propublico.pl, http://www.zzo-olszowa.bip.net.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://e-ProPublico.pl/


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Siedziba Zamawiającego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ZZO Olszowa Sp. z o.o., Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja kwatery nr 1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na terenie ZZO Olszowa Sp. z o.o.
Numer referencyjny: 6/ZZO/2020/ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na rekultywacji kwatery nr 1 odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa znajdującej się na terenie miejscowości Olszowa na części działek ewidencyjnych nr 2 oraz 3 (obręb Olszowa). 2. Powierzchnia do rekultywacji wynosi około 1,53 ha. 3. Przyjmowanie odpadów zaprzestano 31.12.2018 r. 4. Wykonawca wykona rekultywację kwatery nr 1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na podstawie załączonej dokumentacji oraz uzyskanych decyzji administracyjnych stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. 5. Ze względu na charakter i właściwości unieszkodliwianych odpadów, składowiska są miejscami powstania gazu składowiskowego, w skład którego wchodzą gazy m.in. metan i dwutlenek węgla. Metan, jako gaz palny i wybuchowy jest niebezpieczny dla zdrowia i życia a jego obecność stwarza ryzyko niekontrolowanej emisji. Należy zatem zachować szczególną ostrożność w trakcie prowadzenia wszelkich prac na składowisku. 6. Zagrożeniem w trakcie prac rekultywacyjnych dla ludzi i maszyn mogą być zapadliska na wierzchowinie, gdyż złoże ulega osiadaniu na skutek przemian zachodzących wewnątrz. Należy zatem zachować szczególną ostrożność podczas prowadzonych prac. 7. Szczegółowy zakres prac w oparciu o dokumentację określająca techniczne warunki zamknięcia i rekultywacji obejmuję: a) prace przygotowawcze - prace geodezyjne, profilowanie czaszy składowiska, czyszczenie obwałowań, b) wyrównanie bryły kwatery oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej z materiału mineralnego różnoziarnistego - kruszywa naturalnego lub łamanego i/lub z odpadów, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie składowisk odpadów, c) podniesienie studni odgazowujących do poziomu rekultywacyjnego wraz z połączeniem tych studni ze stacja zbiorczą, d) ułożenie warstwy uszczelniającej z maty bentonitowej, w celu uniemożliwienia infiltracji wód opadowych i roztopowych w obręb złoża odpadów. e) wykonanie bezpośrednio na warstwie uszczelniającej warstwy drenażowej z geokompozytu swobodnego, w celu swobodnego odprowadzania wód opadowych i roztopowych, f) czyszczenie rowów opaskowych, g) ułożenie okrywy rekultywacyjnej na wierzchowinie oraz na skarpach z żyznego materiału mineralnego i/lub z odpadów, zgodnie z rozporządzaniem Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 r w sprawie składowisk odpadów, h) zabiegi agrotechniczne, wysiew mieszanki traw oraz wprowadzenie nasadzenia wierzby wiciowej. 8. Zamawiający zapewni materiał (odpady) do warstwy wyrównawczej i warstwy biologicznej we własnym zakresie. Materiał poszczególnych warstw będzie znajdował się na terenie ZZO Olszowa pod adresem Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno w miejscu zgodnym ze wskazaniem w uzyskanej decyzji (na odzysk) -. Wykonawca zapewni we własnym zakresie pozostałe materiały niezbędne do wykonania zakresu zgodnego z umową (m.in. mata bentonitowa, geokompozyt drenażowy, rośliny, materiał do wykonania systemu odgazowania składowiska, kruszywo do wykonania wjazdu technologicznego, itd.). 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione mienie Wykonawcy w trakcie wykonywania robót na terenie ZZO. 10. Wykonawca przez cały okres realizacji robót i w każdym obszarze (rejonie) prowadzonych prac zobowiązany jest tak je organizować i prowadzić, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności: a) zabezpieczyć teren robót przed dostępem osób postronnych; b) wykonać i utrzymywać na swój koszt zaplecze budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i wodę oraz zlikwidować je po zakończeniu prac, a także zapewnić bezpieczeństwo i higienę pracy; c) zapewnić pełną obsługę geodezyjną; d) zapewnić dostawę wszelkich koniecznych materiałów; e) pokryć w pełni koszty w przypadku poboru energii bądź wody od Zamawiającego; f) ponosić odpowiedzialność za ewentualne szkody wobec Zamawiającego oraz osób trzecich wynikłe na skutek prac, robót, działań Wykonawcy; g) uzgadniać z Zamawiającym podłączanie i odłączanie prądu/wody; h) eliminować przyczyny powstawania zbędnego hałasu; i) usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady; j) utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robót oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach transportowych; k) transportować materiały, urządzenia, narzędzia itp. w sposób eliminujący zanieczyszczenie i uszkodzenie dróg transportowych; l) niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót. 11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub wykonawcy, w tym: operatorów sprzętu, przy czynnościach w zakresie opisanym dokumentacją oraz STWiOR przy realizacji zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić jakość wykonywanych robót i ich zgodność z załączoną dokumentacją; b) prowadzić dziennik budowy przez osobę umocowaną; c) przestrzegać przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych; d) używać takiego sprzętu, który nie spowoduję niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac; e) brać czynny udział w naradach budowy (w terminach wcześniej uzgodnionych), które będą się odbywały w siedzibie Zamawiającego; f) przygotować komplet dokumentów; g) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z dostępną wiedzą z zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia; h) zdemontować istniejące ogrodzenie (podstawa wykonana z płyt drogowych o wymiarach 1,5m na 3,0 m - 51 szt., słupy stalowe o wysokości 5m zamontowane do podstawy z płyt drogowych - 51 szt., siatka wykonana z poliuretanu, wysokość ogrodzenia 5m, długość ogrodzenia ok. 240 m) i zamontować je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; i) zdemontować drogę technologiczną na kwaterę nr 1 wraz z mijankami wykonaną z płyt betonowych drogowych o wymiarach 1,5m x 3m i 1m x 3m ułożonych na podsypce piaskowej min. 0,25m (długość wjazdu technologicznego około 75mb; szerokość wjazdu około 6m; mijanka o wymiarach około: 15m x 15m), a płyty drogowe pochodzące z demontażu należy przekazać Zamawiającemu, które będą zmagazynowane na terenie ZZO Olszowa. 13. Wszystkie zastosowane, fabrycznie nowe materiały powinny posiadać atesty dopuszczające je do stosowania przy rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz ważne certyfikaty lub raporty z badań oceny zgodności wyrobów budowlanych. 14. Wykonawca przedstawi wyniki badań zagęszczenia wjazdu technologicznego na teren kwatery nr 1 oraz badania odczynu pH (badania polowe lub laboratoryjne) okrywy biologicznej. 15. Zakres prac obejmuje także inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w wersji papierowej oraz elektronicznej. 16. Wykonawca zapewni kierownika budowy w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne wynikające z prawa międzynarodowego; - sanitarnej - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wynikające z prawa międzynarodowego; - drogowej - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważnej. Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. oraz przedłoży przed podpisaniem umowy kopię uprawnień wraz z aktualnym wpisem do izby inżynierów. Jeżeli wpis do izby inżynierów wygaśnie w trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić aktualne zaświadczenie lub dokona zmiany kierownika budowy przedkładając kopię uprawnień i wpisu do izby nowowskazanej osoby. 17. Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem Zamawiającemu zakończonych robót do odbioru przedstawi kompletną dokumentację powykonawczą, operat kolaudacyjny zatwierdzony przez inspektora nadzoru budowlanego zawierający m.in.: dziennik budowy z wpisem inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzającym zakończenie robót i zgłoszenie do odbioru, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wersja papierowa i elektroniczna w formacie dxf oraz pdf, protokoły przeprowadzonych prób i sprawdzeń, aktualne aprobaty techniczne dopuszczające zastosowane materiały do stosowania do uszczelnień składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (bentomata), atesty i certyfikaty na zastosowane materiały w ilości: 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 3 egzemplarze w wersji elektronicznej (mapy, rysunki, zdjęcia w formacie .dxf, .jpg, .pdf pozostały zakres w formacie .pdf). 18. Wykonawca przez cały okres robót budowlanych umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego jak również innym służbom do tego upoważnionym. 19. W przypadku robót wykonywanych na części nieruchomości użytkowanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o., w szczególności dotyczącej podłączenia studni odgazowujących do pochodni, Wykonawca będzie miał obowiązek organizowania robót w ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 20. Wykonawca dokona, po podłączeniu sieci odgazowującej do studni zbiorczej, stosownego przeglądu pochodni, uruchomienia oraz przeprowadzi próby w celu sprawdzenia jej prawidłowego funkcjonowania. 21. Do obowiązków Wykonawcy będzie wykonywanie dokumentacji fotograficznej realizacji robót budowlanych (w szczególności z robót ulegających zakryciu) i przekazanie na nośnikach elektronicznych wraz z operatem kolaudacyjnym. 22. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy na swój własny koszt tablicę informacyjną zgodnie z wytycznymi oznakowania przedsięwzięcia o treści i kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym. Tablicę o wymiarach 105x148,5 cm należy wykonać z blachy ocynkowanej, na której zostanie wykonana treść w sposób: trwały, odporny na warunki atmosferyczne, czytelny oraz zapewniający odpowiedni poziom estetyczności. Wykonawca zamontuje wykonaną tablicę w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. UWAGA: Zamówienie, o którym mowa w niniejszym SIWZ jest dofinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zakres zamówienia zgodnie z wytycznymi oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu dostępnymi pod adresem: http://www.wfosgw.poznan.pl/o-funduszu/zasady-promocji-i-przedsiewziec/, a także na zasadach szczegółowo uzgodnionych z Zamawiającym (lokalizacja, termin, projekty, itp.). 23. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 24. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminach zgodnych z wydanymi decyzjami oraz w ścisłej współpracy z Zamawiającym. Zamawiający informuje, że: a) prace techniczne wraz z rekultywacja techniczną - część 1 (wykonanie połączeń studni odgazowania ze stacją zbiorczą, wykonanie warstwy wyrównawczej) należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 30.06.2020 r.; b) rekultywację techniczna - część 2 (wykonanie warstwy uszczelniającej, wykonanie warstwy drenażowej, czyszczenie rowów opaskowych) należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 30.09.2020 r.; c) rekultywację biologiczną (wykonanie warstwy biologicznej, zabiegi agrotechniczne, wysiew traw i nasadzenia) należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 30.06.2021 r.; d) posiada zmagazynowany materiał (odpady) do przeprowadzenia warstwy wyrównawczej; e) będzie dysponował materiałem (odpadem) do wykonania warstwy biologicznej, który będzie gromadzony sukcesywnie w zależności od możliwości technicznych Zamawiającego. Przy uzyskaniu odpowiedniej ilości materiału (ilości w uzgodnieniu pomiędzy Stronami) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o możliwości przystąpienia do kolejnego etapu prac. Zamawiający będzie przekazywał materiał Wykonawcy do 31.05.2021 r. lub do osiągnięcia limitów wskazanych w decyzjach. f) przewidywany termin na nasadzenia i wysiew to maj i/lub czerwiec 2021 r. 25. Wykonawca udzieli gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy i na pełen zakres zgodnie z załącznikiem nr 11 do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. Zamawiający przewiduje jednak możliwość wydłużenia tego okresu do 60 miesięcy zgodnie z pkt. 18 niniejszej SIWZ. Gwarancja będzie obejmowała również wszelkie roboty związane z zielenią w tym nasadzeniami. Wykonawca w okresie obowiązywania gwarancji uzupełni wszelkie braki w nasadzeniach spowodowane częściowym lub całkowitym obumarciem nasadzonych roślin. 26. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności objętej zawartą umową. Ubezpieczenie powinno obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową oraz kontraktową Wykonawcy z łączną sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 4.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Umowa ubezpieczenia musi zostać utrzymana w mocy z terminem obowiązywania od dnia przekazania placu budowy do dnia upływu okresu rękojmi za wady. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek przedstawić aktualna polisę OC, potwierdzić jej zapłatę. 27. Zakres ubezpieczenia określonego w pkt 26 zostanie rozszerzony przynajmniej o: a) szkody wyrządzone przez podwykonawców; b) ryzyko szkód w mieniu przekazanym w celu wykonania usługi; c) szkody wynikające z rażącego niedbalstwa lub winy umyślnej pracowników; d) rozszerzenie o szkody powstałe w wyniku zapadania i/lub osuwania się ziemi - dopuszczalny podlimit odpowiedzialności 1 000 000 zł, e) rozszerzenie o ryzyko szkód w środowisku - dopuszczalny podlimit odpowiedzialności 2 000 000 zł, f) rozszerzenie o czyste straty finansowe niebędące następstwem szkód osobowych ani rzeczowych - dopuszczalny podlimit odpowiedzialności 1 000 000 zł, g) rozszerzone o ryzyko szkód wyrządzonych we wszelkich instalacjach, urządzeniach podziemnych, w tym mediach - dopuszczalny podlimit odpowiedzialności 500 000 zł. 28. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu kopię dokumentów potwierdzających zawarcie ubezpieczenia w zakresie wskazanym w ust. 1 niniejszego paragrafu w terminie nie później niż w dniu przekazania placu budowy oraz na żądanie Zamawiającego, dowodu opłacenia wymagalnej składki ubezpieczeniowej lub jej raty. 29. Dopuszcza się polisy roczne pod warunkiem ich kontynuowania i zachowania ciągłości ochrony ubezpieczeniowej co najmniej przez okres wskazany w ust. 1 niniejszego paragrafu. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przedstawiać nowe polisy po ich zawarciu, a także zawsze na wniosek Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedstawienia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentów ubezpieczenia (polis) na 14 dni przed końcem aktualnej umowy ubezpieczenia oraz, na żądanie, dowodu opłacenia wymagalnej składki ubezpieczeniowej lub jej raty. 30. Franszyzy zostaną ustalone na rozsądnym poziomie odpowiadającym aktualnej sytuacji na rynku ubezpieczeniowym. 31. Zamawiający zachowuje prawo odrzucenia polisy nie spełniającej wymogów określonych w niniejszej umowie. 32. Brak zawarcia ww. ubezpieczenia lub brak przedłożenia kopii polisy i dowodu opłacenia składki skutkować będzie naliczeniem przez Zamawiającego kary umownej. 33. W przypadku odmowy wypłaty odszkodowania przez Ubezpieczyciela Wykonawcy, Wykonawca pokrywa szkodę w pełnej wysokości ze środków własnych. 34. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę, wymogów zawartych w niniejszym paragrafie, Zamawiający ma prawo ale nie obowiązek zawrzeć umowę ubezpieczenia spełniającej określone wymogi oraz obciążyć Wykonawcę kosztem tego ubezpieczenia lub potrącić jego koszt z kwot należnych Wykonawcy. 35. Zamawiający informuje, że jest w trakcie uzyskiwania decyzji zezwalającej na przetwarzanie (odzysk) odpadów w ramach rekultywacji składowiska odpadów innego niż niebezpieczne i obojętne. Roboty związane z wykonaniem robót wynikających z w/w decyzji będą wstrzymane do czasu jej uzyskania przez Zamawiającego. 36. W celu prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia zaleca się dokonanie wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia - po wcześniejszym pisemnym ustaleniu terminu jej przeprowadzenia

II.5) Główny kod CPV: 45112320-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45222110-3
45231220-3
45111200-0
45111213-4
45112710-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową tj. posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 500 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca wykaże, że okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem rekultywacje składowiska odpadów innego niż niebezpieczne i obojętne w tym: wykonanie instalacji odgazowania, wykonanie uszczelnienia z bentomaty o powierzchni min. 1,5 ha. oraz posiada wykwalifikowany personel, tj.: - 1 osobę z uprawnieniami w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne wynikające z prawa międzynarodowego - co najmniej 5 letni staż na stanowisku kierownika budowy/robót oraz doświadczenie (wykonał co najmniej jedną usługę) w charakterze kierownika budowy/robót budowlanych polegających na rekultywacji składowiska odpadów o powierzchni co najmniej 1,5 ha; - 1 osobę z uprawnieniami w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne wynikające z prawa międzynarodowego - co najmniej 5 letni staż na stanowisku kierownika budowy/robót oraz doświadczenie (wykonał co najmniej jedną usługę) w charakterze kierownika budowy/robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych lub kanalizacyjnych;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia i do godziny składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 91 1090 1144 0000 0001 1140 4435; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Beneficjentem wadium wnoszonego w formie innej niż w pieniądzu jest Zamawiający. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi: a) być czynnością jednostronnie zobowiązującą; b) mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu; c) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; d) zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA90,00
Okres gwarancji10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegółowo określone w załączniku do SIWZ - wzór umowy w tym. m.in.: Dopuszczalne jest dokonanie istotnych zmian umowy w przypadku trudności z realizacją jej zapisów, za zgodą Zamawiającego, w związku ze stanem epidemii ogłoszonym przez Ministra Zdrowia (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii). Ciężar udowodnienia trudności wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zawartą umową spoczywa na Wykonawcy. Zmiany istotne nie dotyczą zmiany wynagrodzenia. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy poza przewidzianymi w ustawie Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-10, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana czytelnym pismem ręcznym przy użyciu nieścieralnego atramentu, komputerowo lub na maszynie.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.