eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ROPS.ZPP.3321.11.2015 - Wybór osób prowadzących usługi szkoleniowe w ramach projektu innowacyjnego Efektywna i skuteczna przedsiębiorczość społeczna realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w partnerstwie z Instytutem Pracy i Spraw Socjalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Katowice: ROPS.ZPP.3321.11.2015 - Wybór osób prowadzących usługi szkoleniowe w ramach projektu innowacyjnego Efektywna i skuteczna przedsiębiorczość społeczna realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w partnerstwie z Instytutem Pracy i Spraw Socjalnych
Numer ogłoszenia: 54401 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rops-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS.ZPP.3321.11.2015 - Wybór osób prowadzących usługi szkoleniowe w ramach projektu innowacyjnego Efektywna i skuteczna przedsiębiorczość społeczna realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w partnerstwie z Instytutem Pracy i Spraw Socjalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych obejmujących zrealizowanie: Część I: realizacja szkolenia dla 16 grup, podczas ośmiu 2-dniowych zjazdów, w łącznym wymiarze 144 godzin dydaktycznych (9 godzin dydaktycznych szkolenia dla każdej grupy, przy czym podczas każdego ze zjazdów odbędzie się szkolenie dla dwóch grup uczestników), składającego się z 3 modułów szkoleniowych na temat: Rozpoznawanie i wzmacnianie potencjału rozwojowego podmiotów ekonomii społecznej (2 grupy szkoleniowe x 3 godziny dydaktyczne x 8 zjazdów szkoleniowych); Ekonomia społeczna jako narzędzie rozwiązywania problemów społecznych i rozwoju lokalnego (2 grupy szkoleniowe x 3 godziny dydaktyczne x 8 zjazdów szkoleniowych); Gra szkoleniowa - zarządzanie potencjałem sektora ekonomii społecznej (2 grupy szkoleniowe x 3 godziny dydaktyczne x 8 zjazdów szkoleniowych). Część II: 4 jednodniowych seminariów szkoleniowych w łącznym wymiarze 20 godzin dydaktycznych (5 godzin dydaktycznych x 4 grupy uczestników) na temat: Rozwój sektora ekonomii społecznej z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań w kontekście nowej perspektywy finansowej UE (1 grupa uczestników x 5 godzin dydaktycznych); Myślenie biznesowe w działalności podmiotów ekonomii społecznej. Poszukiwanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań (1 grupa uczestników x 5 godzin dydaktycznych); Budowanie marki produktów i usług ekonomii społecznej na konkurencyjnym rynku z wykorzystaniem innowacyjnych metod i narzędzi (1 grupa uczestników x 5 godzin dydaktycznych); Zarządzanie strategiczne w podmiotach ekonomii społecznej. Możliwości innowacyjne (1 grupa uczestników x 5 godzin dydaktycznych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu głównych usług, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. dla Części I i II Spełnia oznacza, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 3 usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń/warsztatów/seminariów z zakresu ekonomii społecznej, partnerstw lokalnych, organizowania społeczności lokalnej, animowania i pobudzania aktywności lokalnej społeczności, zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, zarządzania i organizacji w pomocy społecznej, o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty dokumentu pn.: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Dla Części I zamówienia wymaga się zapewnienia minimum 3 trenerów spełniających niżej wskazane kryteria: minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim z zakresu nauk społecznych i/lub ekonomicznych lub wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim oraz ukończone studia podyplomowe lub/i szkolenie/a w przynajmniej w jednym z podanych zakresów: ekonomia społeczna, zarządzanie gospodarką społeczną; zarządzanie i finansowanie podmiotów ekonomii społecznej, współpraca międzysektorowa; przeprowadzone minimum 100 godzin szkoleń/zajęć z zakresu ekonomii społecznej, partnerstw lokalnych, organizowania społeczności lokalnej, animowania i pobudzania aktywności lokalnej społeczności, zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, zarządzania i organizacji w pomocy społecznej. Dla Części II zamówienia wymaga się zapewnienia minimum 2 trenerów spełniających niżej wskazane kryteria: minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim z zakresu nauk społecznych i/lub ekonomicznych lub wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim oraz ukończone studia podyplomowe lub/i szkolenie/a w przynajmniej w jednym z podanych zakresów: ekonomia społeczna, zarządzanie gospodarką społeczną; zarządzanie i finansowanie podmiotów ekonomii społecznej, współpraca międzysektorowa; przeprowadzone minimum 100 godzin szkoleń/zajęć z zakresu ekonomii społecznej, partnerstw lokalnych, organizowania społeczności lokalnej, animowania i pobudzania aktywności lokalnej społeczności, zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, zarządzania i organizacji w pomocy społecznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem nr 8 do SIWZ, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W skład oferty powinny wchodzić: a) Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, b) Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 2 do SIWZ, c) Wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/zajęć - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) Zaistnienia omyłki pisarskiej, b) Zmiany danych teleadresowych, c) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany terminów zjazdów szkoleniowych/seminariów składających się na przedmiot umowy z następujących przyczyn: a) zrekrutowanie grupy szkoleniowej na poziomie poniżej 60% uczestników spełniających kryteria stawiane na etapie procesu rekrutacji, b) zaistnienie siły wyższej (w szczególności: choroba trenera, powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 3. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o zmianę osoby (osób) prowadzącej szkolenie/seminarium jeśli w wyniku przeprowadzonej przez Zamawiającego ankiety ewaluacyjnej uzyska ona ocenę poniżej 3,75 pkt. w pięciostopniowej skali ocen. Zaproponowana osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba zmieniana. 4. W szczególnie uzasadnionych wypadkach, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, dopuszczalna jest zmiana osób prowadzących szkolenie/seminarium, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, z podaniem przyczyny tejże zmiany i uzyskaniu akceptacji dla osoby wskazanej na zastępcę. Zaproponowana osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba zmieniana. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice pokój nr 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice, kancelaria pokój nr 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu pod nazwą: Efektywna i skuteczna przedsiębiorczość społeczna.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: realizacja szkolenia dla 16 grup, podczas ośmiu 2-dniowych zjazdów, w łącznym wymiarze 144 godzin dydaktycznych (9 godzin dydaktycznych szkolenia dla każdej grupy, przy czym podczas każdego ze zjazdów odbędzie się szkolenie dla dwóch grup uczestników), składającego się z 3 modułów szkoleniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia dla 16 grup, składającego się z 3 modułów szkoleniowych. Usługa zostanie zrealizowana podczas ośmiu 2-dniowych zjazdów (podczas każdego zjazdu zostaną przeszkolone 2 grupy uczestników, w łącznym wymiarze 18 godzin dydaktycznych). Łączna liczba godzin dydaktycznych usługi szkoleniowej do zrealizowania - 144. Moduły szkoleniowe będą odbywały się równolegle, tzn. w tym samym czasie dla dwóch grup szkoleniowych: Szkolenie z modułu I odbędzie się równolegle ze szkoleniem prowadzonym przez Zamawiającego, w związku z czym nie dopuszcza się, aby Wykonawca prowadził szkolenia z tego modułu równolegle dla dwóch grup. I moduł szkoleniowy rozpocznie się od ćwiczeń integracyjnych, przygotowujących uczestników do udziału w szkoleniu. Szkolenie z modułu II będzie prowadzone równolegle w dwóch osobnych grupach szkoleniowych, przez dwóch różnych trenerów zapewnionych przez Wykonawcę, po zrealizowaniu modułu I. Szkolenie z modułu III będzie prowadzone równolegle w dwóch osobnych grupach szkoleniowych, przez dwóch różnych trenerów zapewnionych przez Wykonawcę, po zrealizowaniu modułu II..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/zajęć - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: 4 jednodniowe seminaria szkoleniowe w łącznym wymiarze 20 godzin dydaktycznych (5 godzin dydaktycznych x 4 grupy uczestników).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu 4 jednodniowych seminariów szkoleniowych dla 4 grup uczestników. Łączna liczba godzin dydaktycznych usługi do zrealizowania - 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/zajęć - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.