eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek Łukowski › rozbudowa Zespołu Oświatowego w Jedlance - II etap



Ogłoszenie z dnia 2005-10-17

POZYCJA 54388

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stoczek Łukowski: rozbudowa Zespołu Oświatowego w Jedlance - II etap

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Stoczek Łukowski, do kontaktów: Zbigniew Bogusz, Marcin Sałasiński, Pl. T. Kościuszki 1, 21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie, tel. 025 7970182, fax (025) 797 00 47, e-mail: zbyszek@stoczeklukowski.pl, www.stoczeklukowski.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa Zespołu Oświatowego w Jedlance - II etap. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót wykończeniowych oraz wyposażenie pomieszczeń rozbudowywanego budynku Zespołu Oświatowego w Jedlance, zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją techniczną, oraz specyfikacją wyposażenia, będącymi w posiadaniu Zamawiającego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jedlanka, ul. Warszawska 13, gmina Stoczek Łukowski, powiat łukowski, województwo lubelskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 36.15.00.00 - Meble szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.00.00 - Meble szkolne Oryginalny kod CPV: 36.15.20.00 - Meble przedszkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.10.00 - Meble przedszkolne Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60000,00 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega odpowiednio z opłacaniem podatków oraz składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 3. dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierownika budowy uprawnień i kwalifikacji wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia; 4. dokumenty potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (2000-2004 r.) co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia; 5. informacje banku/banków, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadancyh środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.12.2005, cena - 40.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 12:45. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.12.2005, godzina 13:00, Urząd Gminy Stoczek Łukowski, 21-450 Stoczek Łukowski, Pl. Tadeusza Kościuszki 1, parter pokój nr 7.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.