eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa skanera S1 i skanera bezdotykowego S2. Sprawa znak141.2711.53.2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Kraków: Dostawa skanera S1 i skanera bezdotykowego S2. Sprawa znak: 141.2711.53.2016
Numer ogłoszenia: 54375 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa skanera S1 i skanera bezdotykowego S2. Sprawa znak: 141.2711.53.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera S1 i skanera bezdotykowego S2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: Część 1) Dostawa skanera S1 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2a do SIWZ - specyfikacja skanera S1 - konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane. Część 2) Dostawa skanera bezdotykowego S2 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2b do SIWZ - specyfikacja skanera bezdotykowego S2 - parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane. Część 1 - Dostawa skanera S1: Oferowany skaner S1 musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2016 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujący użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. Skaner S1 musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1645). Oferowany skaner S1 musi spełniać wymogi normy ENERGY STAR w odniesieniu do charakterystyki energetycznej, dostępnej na stronie www.eu-energystar.org. Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa sknera S1 do Katedry i Kliniki Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych UJ CM, ul. Śniadeckich 5, 31-531 Kraków. Dostawa musi być zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 (Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu skanera S1 z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę skanera S1 wraz z transportem do Katedry i Kliniki Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych UJ CM, ul. Śniadeckich 5, 31-531 Kraków. 2. Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika sprzętu. 3. Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, oprogramowań narzędziowych na nośnikach CD/DVD oraz karty gwarancyjnej w wersji papierowej. 5. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji (z uwzględnieniem pkt. 12 SIWZ oraz warunków dodatkowo punktowanych wskazanych w zał. nr 2a do SIWZ). 6. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w załączniku nr 2a do SIWZ. Część 2 - Dostawa skanera bezdotykowego S2: Oferowany skaner bezdotykowy S2 musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2016 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujący użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. Skaner bezdotykowy S2 musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1645). Oferowany skaner bezdotykowy S2 musi spełniać wymogi normy ENERGY STAR w odniesieniu do charakterystyki energetycznej, dostępnej na stronie www.eu-energystar.org. Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa sknera bezdotykowego S2 do Zakładu Ekspertyz Sądowo-Lekarskich Katedry Medycyny Sądowej UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków. Dostawa musi być zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 (Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu skanera bezdotykowego S2 z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę skanera bezdotykowego S2 wraz z transportem do Zakładu Ekspertyz Sądowo-Lekarskich Katedry Medycyny Sądowej UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków. 2. Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika sprzętu. 3. Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, oprogramowań narzędziowych na nośnikach CD/DVD oraz karty gwarancyjnej w wersji papierowej. 5. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji (z uwzględnieniem pkt. 12 SIWZ oraz warunków dodatkowo punktowanych wskazanych w zał. nr 2b do SIWZ). 6. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w załączniku nr 2b do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia: dla części 1 - do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy; dla części 2 - do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy;.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20,31-531 Kraków, pok. 246.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20,31-531 Kraków, pok. 246.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa skanera S1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1) Dostawa skanera S1 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2a do SIWZ - specyfikacja skanera S1 - konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane. Część 1 - Dostawa skanera S1: Oferowany skaner S1 musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2016 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujący użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. Skaner S1 musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1645). Oferowany skaner S1 musi spełniać wymogi normy ENERGY STAR w odniesieniu do charakterystyki energetycznej, dostępnej na stronie www.eu-energystar.org. Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa sknera S1 do Katedry i Kliniki Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych UJ CM, ul. Śniadeckich 5, 31-531 Kraków. Dostawa musi być zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 (Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu skanera S1 z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę skanera S1 wraz z transportem do Katedry i Kliniki Gastroenterologii, Hepatologii i Chorób Zakaźnych UJ CM, ul. Śniadeckich 5, 31-531 Kraków. 2. Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika sprzętu. 3. Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, oprogramowań narzędziowych na nośnikach CD/DVD oraz karty gwarancyjnej w wersji papierowej. 5. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji (z uwzględnieniem pkt. 12 SIWZ oraz warunków dodatkowo punktowanych wskazanych w zał. nr 2a do SIWZ). 6. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w załączniku nr 2a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa skanera bezdotykowego S2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2) Skaner bezdotykowy S2 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2b do SIWZ - specyfikacja skanera bezdotykowego S2 - parametry i warunki wymagane. Część 2 - Dostawa skanera bezdotykowego S2: Oferowany skaner bezdotykowy S2 musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2016 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujący użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. Skaner bezdotykowy S2 musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1645). Oferowany skaner bezdotykowy S2 musi spełniać wymogi normy ENERGY STAR w odniesieniu do charakterystyki energetycznej, dostępnej na stronie www.eu-energystar.org. Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa sknera bezdotykowego S2 do Zakładu Ekspertyz Sądowo-Lekarskich Katedry Medycyny Sądowej UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków. Dostawa musi być zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 (Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu skanera bezdotykowego S2 z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę skanera bezdotykowego S2 wraz z transportem do Zakładu Ekspertyz Sądowo-Lekarskich Katedry Medycyny Sądowej UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków. 2. Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika sprzętu. 3. Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, oprogramowań narzędziowych na nośnikach CD/DVD oraz karty gwarancyjnej w wersji papierowej. 5. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji (z uwzględnieniem pkt. 12 SIWZ oraz warunków dodatkowo punktowanych wskazanych w zał. nr 2b do SIWZ). 6. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w załączniku nr 2b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.