eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawa odzieży roboczej dla pracowników - ubrania damskie, męskie i fartuchy SPZOZ w Krotoszynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Krotoszyn: Dostawa odzieży roboczej dla pracowników - ubrania damskie, męskie i fartuchy SPZOZ w Krotoszynie.
Numer ogłoszenia: 54334 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży roboczej dla pracowników - ubrania damskie, męskie i fartuchy SPZOZ w Krotoszynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubranie damskie białe z kolorowymi wstawkami bluza + spodnie, elanobawełna, skład:bawełna - 33%, poliester - 67%, kurczliwość tkaniny max. do 5%, gramatura elanobawełny 164g/m2 (+/- 8%); Bluza: dł. za biodro, krótki rękaw, zapinana jednorzędowo na guziki, lekko dopasowana, trzy kieszenie, kołnierz wykładany klasyczny, stójka lub piątka-serek bez kołnierza, plisa na plecach przy kołnierzu od wewnątrz; Spodnie: prosty fason, w pasie wszyta guma regulująca obwód talii, nogawki proste na dole zwężane z rozcięciem, rozporek zapinany na zamek plastikowy; Możliwość prania w temp. 95st.C. Odporność materiału i nici na działanie środków dezynfekcyjnych-piorących używanych w szpitalnictwie. szt. 950 2. Ubranie damskie kolorowe bluza+spodnie, elanobawełna, skład: bawełna - 33%, poliester - 67%, kurczliwość tkaniny max. do 5%, gramatura elanobawełny 164g/m2 (+/- 8%); Bluza kolorowa: dł. za biodro, krótki rękaw, zapinana jednorzędowo na guziki, lekko dopasowana, trzy kieszenie, kołnierz wykładany klasyczny, stójka lub piątka-serek bez kołnierza, plisa na plecach przy kołnierzu od wewnątrz; Spodnie kolorowe: prosty fason, w pasie wszyta guma regulująca obwód talii, nogawki proste na dole zwężane z rozcięciem, rozporek zapinany na zamek plastikowy; Możliwość prania w temp. 95st.C. Odporność na działanie środków dezynfekcyjnych-piorących używanych w szpitalnictwie. szt. 40 3. Ubranie męskie białe bluza + spodnie, elanobawełna, skład: bawełna - 33%, poliester - 67%, kurczliwość tkaniny max. do 5%, gramatura elanobawełny 164g/m2 (+/- 8%), Bluza: dł. za biodro, długi rękaw, zapinana jednorzędowo na guziki, lekko dopasowana, trzy kieszenie, kołnierz wykładany rewersowy lub stójka;plisa na plecach przy kołnierzu od wewnątrz; Spodnie: prosty fason, w pasie wszyta guma regulująca obwód talii z naszytymi szlufkami, dwie kieszenie ukośne wpuszczane z boku, nogawki proste, rozporek zapinany na zamek plastikowy; Możliwość prania w temp. 95st.C. Odporność na działanie środków dezynfekcyjnych-piorących używanych w szpitalnictwie. szt. 150 4. Fartuch damski, biały, krótki rękaw, elanobawełna dekatyzowana, skład: ok. bawełna-33%, poliester-67%, kurczliwość tkaniny max do 5%, gramatura elanobawełny 170g/m2 (+/- 5%), trzy kieszenie, zapinany na guziki, lekko dopasowany, prosty fason;plisa na plecach przy kołnierzu od wewnątrz; Możliwość prania w temp. 95st.C. Odporność materiału i nici na działanie środków dezynfekcyjnych-piorących używanych w szpitalnictwie. szt. 20 5. Fartuch damski, biały, długi rękaw, elanobawełn, skład: bawełna - 33%, poliester - 67%, kurczliwość tkaniny max. do 5%, gramatura elanobawełny164g/m2 (+/- 8%), trzy kieszenie, zapinany na guziki, lekko dopasowany, prosty fason; plisa na plecach przy kołnierzu od wewnątrz; Możliwość prania w temp. 95st.C. Odporność materiału i nici na działanie środków dezynfekcyjnych-piorących używanych w szpitalnictwie. szt. 10 6. Fartuch męski, biały, długi rękaw, elanobawełna, skład: bawełna - 33%, poliester - 67%, kurczliwość tkaniny max. do 5%, gramatura elanobawełny 164g/m2 (+/- 8%), trzy kieszenie, zapinany na guziki, lekko dopasowany, prosty fason;plisa na plecach przy kołnierzu od wewnątrz; Możliwość prania w temp. 95st.C. Odporność na działanie środków dezynfekcyjnych-piorących używanych w szpitalnictwie. szt. 20.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawa odzieży roboczej dla pracowników - ubrania damskie, męskie i fartuchy , maksymalnie 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) Karta parametrów technicznych tkaniny wystawiona przez producenta. 2) Deklaracja zgodności z polską normą na wyroby PN - P 84525:1998 lub równoważną oraz z polską normą PN-EN 340:2006 lub równoważną. 3) Certyfikat Öko - Tex. 4) Katalog firmowy z zaoferowanymi wzorami ubrań z poz. 1 - 6.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III pkt 7 i rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 6 1. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony przedmiot umowy cenę ustaloną w oparciu o Formularz Cenowy i wyliczone ceny jednostkowe w dniu zawarcia umowy, z zastrzeżeniem punktu 2. 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - ustawową zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. § 13 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego /udoskonalonego, - zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego, numeru katalogowego produktu/ numeru wzoru (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego/numeru wzoru, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy),- przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20 ul. Młyńska 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn, Sekretariat, ul. Młyńska 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wszystkie rozmiary zaoferowanych wzorów ubrań w celu dopasowania odpowiedniego rozmiaru do konkretnego pracownika. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do wydelegowania swojego reprezentanta (pracownika) w celu przyjazdu do siedziby Zamawiającego i przeszkolenia wyznaczonego pracownika Zamawiającego w zakresie prawidłowego pobierania rozmiarów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.