eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choceń › Budowa drogi gminnej Nr 190732C Borzymie - Janowo, Gmina Choceń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Choceń: Budowa drogi gminnej Nr 190732C Borzymie - Janowo, Gmina Choceń
Numer ogłoszenia: 54323 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Choceń , ul. Sikorskiego 4, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2846617, faks 54 2846740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chocen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej Nr 190732C Borzymie - Janowo, Gmina Choceń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn: Budowa drogi gminnej Nr 190732C Borzymie - Janowo, Gmina Choceń. 2.Zakres robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe ( odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym - 1,69 km) - usunięcie drzew i krzewów ( mechaniczne ścinanie drzew o średnicy 56-65 cm wraz z karczowaniem pni - szt. 4; mechaniczne karczowania krzaków o średniej gęstości - 0,001 ha; wywiezienie dłużyc - 2,3 mp; wywiezienie karpiny - 2,6 mp; wywiezienie gałęzi, drągowiny i karczy - 8,2 mp; zasypanie dołów po usuniętych drzewach - 2,6 m3) - rozebranie elementów nawierzchni (odcięcie piłą mechaniczną krawędzi nawierzchni bitumicznej grub. 8 cm - 44,0 m; rozebranie nawierzchni bitumicznej o grub. 8 cm - 6,6 m2; rozebranie chodnika z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej - 6,0 m2; rozebranie obrzeży betonowych 8x30 cm - 10,0 m; wywiezienie gruzu z rozbiórki - 1,8 m3; demontaż tablic znaków drogowych - 1 szt; demontaż słupków do znaków drogowych - 1 szt) - zabezpieczenie kabli (wykonanie wykopu o ścianach pionowych - 9,6 m3; montaż rur ochronnych - 30 m; ręczne zasypanie wykopu - 9,3 m3) 2. Roboty ziemne: - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (mechaniczne usunięcie ziemi urodzajnej o gr. 12 cm - 97,0 m3; mechaniczny załadunek i wywiezienie ziemi - 97,0 m3) - wykonanie wykopów (roboty ziemne w gruncie kat. III - 285,6 m3; roboty ziemne podłużne wykonane mech. - 657,2 m3; roboty ziemne poprzeczne wykonane mechanicznie - 152,2 m3) - wykonanie nasypów ( mechaniczne formowanie nasypów z gruntu kat. III - 809,4 m3; mechaniczne zagęszczanie nasypów - 809,4 m3) 3. Odwodnienie: - przepusty pod koroną drogi (wykopy pod przepusty wykonane mech. - 132,0 m3; ławy fundamentowe żwirowe - 3,8 m3; wykonanie części przelotowej przepustu z rur o śr. 60 cm - 16,0 m; wykonanie części przelotowej przepustu z rur o śr. 40 cm - 8,0 m; wykonanie ścianek czołowych - 2 szt.; ułożenie drenu - 10,0m; mechaniczne zasypanie wykopów gruntem - 119,10 m3; mechaniczny załadunek i wywiezienie nadmiaru gruntu - 12,9 m3; udrożnienie i pogłębienie rowów - 140,0 m3) - umocnienie powierzchniowe skarp (umocnienie skarp przy przepustach brukowcem o gr. 16-20 cm - 6,0 m2) 4. Podbudowa jezdni: - profilowanie i zagęszczenie podłoża warstwa odcinająca (profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 7832,9 m2) - warstwa odcinająca (warstwa odcinająca o gr. 10 cm - 7832,9 m2) - podbudowa z KŁSM (podbudowa o gr. 20 cm - 7832,9 m2) 5. Nawierzchnia jezdni: - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych (mechaniczne oczyszczenie podbudowy nieulepszonej - 7832,9 m2; mechaniczne skropienie podbudowy emulsją asfaltową - 7351,3 m2; mechaniczne skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową - 7144,9 m2) - nawierzchnia z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 4 cm - 7351,3 m2; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4 cm - 7144,9 m2) 6. Zatoka autobusowa: - wykonanie koryta (mechaniczne wykonanie koryta o gł. 35 cm - 80,5 m2; mechaniczny załadunek i wywiezienie gruntu - 28,2 m3) - krawężniki betonowe (ławy z betonu C8/10 - 8,7 m3; ustawienie krawężników wystających - 37,0 m; ustawienie krawężników wjazdowych - 47,0 m) - warstwa odsączająca (warstwa odsączająca o gr. 10 cm - 67,6 m2) - podbudowa z KŁSM (podbudowa pomocnicza o gr. 12 cm - 67,6 m2) - podbudowa z betonu (podbudowa zasadnicza z betonu C8/10 o gr. 20 cm - 67,6 m2) - nawierzchnia z kostki betonowej (nawierzchnia z kostki brukowej o gr. 8 cm - 67,6 m2) 7. Chodniki: - profilowanie i zagęszczanie podłoża (ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - 33,0 m2) - obrzeża betonowe (ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm - 25,0 m) - chodniki z kostki betonowej (chodniki z kostki brukowej o gr. 6 cm - 33,0 m2) 8. Zjazdy indywidualne: - wykonanie koryta (mechaniczne wykonanie koryta o gł. 15 cm - 428,8 m2; mechaniczny załadunek i wywiezienie gruntu - 64,3 m3) - warstwa odcinająca (warstwa odcinająca o gr. 10 cm - 428,8 m2) - podbudowa z KŁSM (podbudowa o gr. 17 cm - 428,8 m2) - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych (mechaniczne oczyszczenie podbudowy nieulepszonej - 416,0 m2; mechaniczne skropienie podbudowy nieulepszonej emulsją asfaltową - 416,03 m2) - nawierzchnie z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4 cm - 416,0 m2) 9. Oznakowanie i urządzenia bezp. Ruchu: - oznakowanie poziome (oznakowanie poziome jezdni farbą - linia podwójna ciągła - 4,8 m2; oznakowanie poziome jezdni farbą linie krawędziowe na skrzyżowaniu - 12,6 m2; oznakowanie poziome jezdni farbą linie bezwzględnego zatrzymania się STOP - 3,18 m2 - oznakowanie pionowe (montaż słupka do znaku - 1 szt.; montaż tarczy znaku pionowego - 1 szt.; słupki do znaków drogowych o śr. 60 mm - 30 szt.; przymocowanie do słupków znaków drogowych małych - 30 szt.; przymocowanie do słupków znaków drogowych średnich - 7 szt.; przymocowanie do słupków znaków kierunkowych - 2 szt.; przymocowanie do słupków znaków uprzedzających - 2 szt.; montaż znaku -STOP- aktywny (solarny) - 1 kpl. - bariery ochronne stalowe (ustawienie barier stalowych sprężystych SP-05/4 - 100,0 m) 10. Roboty wykończeniowe: - podbudowa z KŁSM (umocnienie poboczy przy drodze wojewódzkiej warstwą z kruszywa o gr. 12 cm - 31,4 m2) - plantowanie skarp i poboczy (mechaniczne plantowanie skarp nasypów i wykopów - 2319,0 m2; ręczne plantowanie skarp wykopów - 280,0 m2) - roboty pomiarowe (wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 1 kpl.) 11. Oświetlenie drogowe: - modernizacja oświetlenia (montaż lampy oświetleniowej na skrzyżowaniu z drogą powiatową).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 2.Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 zł.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 31 marca 2014 r. godzina 10:00. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1) pieniądzu; sposób przekazania: na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kowalu nr 12 9557 0006 0011 8239 2000 0007. W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu sygn. ZP.271.2.2014 z dopiskiem - Budowa drogi gminnej Nr 190732C Borzymie - Janowo, Gmina Choceń. Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 4.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4.3) gwarancjach bankowych; 4.4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4.5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa wadium wraz z ofertą w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 31 marca 2014 r. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 7.1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a, lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 7.2) termin obowiązywania gwarancji - nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 7.3) miejsce i termin zwrotu gwarancji, 7.4) wysokość wadium zgodną z określoną w s.i.w.z., 7.5) wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, 7.6) dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia, lub że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Gminy Choceń w przetargu nieograniczonym w postępowaniu numer ZP.271.2.2014 o udzielenie zamówienia na -Budowa drogi gminnej Nr 190732C Borzymie - Janowo, Gmina Choceń. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 14.2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14.3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda obejmowała wykonanie robót ogólnobudowlanych w postaci budowy lub przebudowy dróg o wartości tych robót nie mniejszej niż 1 000.000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;- wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownika budowy), posiadającą uprawnienia budowlane, bez ograniczeń w specjalnościach drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową jako kierownik budowy na budowie przy wykonaniu robót ogólnobudowlanych w postaci budowy lub przebudowy dróg wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- terminu realizacji i zakończenia robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem że zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona w szczególności w następujących sytuacjach: a) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień uzupełniających związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonywania umowy, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, c) wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią.; W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust 4 podpunkt 1, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej umowy w formie pisemnego aneksu. - za obopólną zgodą stron, dopuszcza się skrócenie czasu realizacji zadania, z powodu szybszego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy. - wprowadzenie robót zamiennych na etapie realizacji zamówienia z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty np. wycofanie z produkcji określonego materiału, niespodziewane utrudnienia terenowe, które wymuszają zastosowanie materiałów równoważnych o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych niezgorszych lub lepszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ. W takim przypadku, przy zachowaniu rygorów wynikających z Prawa zamówień publicznych, wykonawca może użyć materiału o parametrach równoważnych. - odstąpienia od realizacji części robót i związanej z tym obniżenia wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego w sytuacji, gdy zmiana będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego( np. działanie siły wyższej - zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia bądź spowodowany brakiem możliwości sfinansowania wszystkich przewidzianych robót przez Zamawiającego np. w sytuacji wstrzymania dofinansowania z projekt unijnego). - zmiany przedstawicieli Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, oraz zastąpienie osób Wykonawcy pełniących samodzielne funkcje techniczne osobami o uprawnieniach budowlanych zgodnych z wymogami SIWZ, w sytuacji, gdy zmiana będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Wykonawcy (np. działanie siły wyższej - zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia w tym np. śmierć, choroba wykładowcy). Nowa osoba musi spełniać warunek posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia i i winien zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. - wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych lub uzupełniających nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta w sytuacji koniecznego zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy, bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chocen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Choceniu, 87-850 Choceń; ul. Sikorskiego 4, pokój nr 2,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Choceniu, 87-850 Choceń; ul. Sikorskiego 4, pokój nr 3,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.