eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa materiałów do sterylizacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Katowice: dostawa materiałów do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 54313 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13643 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów do sterylizacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Pakiety: Pakiet Nr 1 - rękawy foliowo-papierowe, papier krepowy Pakiet Nr 2 - taśmy, testy, wskaźniki, naboje z gazem Oznaczenie według CPV: 35230000-5 - rękawy, 22990000-6 - papier i tektura gotowe 35331500-8 - naboje, 44176000-4 - taśma 1. Zamawiający rozumie przez dostawę materiałów do sterylizacji sukcesywne dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu. 2. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do realizacji zamówienia w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od daty przesłania do niego zamówienia faksem. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu. 5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 7. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie. 8. Odbiór zużytych opakowań po nabojach z gazem należy do Wykonawcy bez jakichkolwiek kosztów po stronie Zamawiającego - dotyczy Pakietu Nr 2 pozycji 7. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu Nr 1: 1. Zamawiający zamawia rękawy foliowo-papierowe do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu z nadrukiem wskaźników zewnętrznych. 2. Papier rękawa o gramaturze min. 60g/m2; folia min. 5-cio warstwowa; min. 3 kanały zgrzewu bocznego. 3. Na rękawach umieszczone oznakowania: kierunek otwierania, rozmiar, LOT, nazwa producenta, napisy w języku polskim. 4. Wskaźniki i napisy umieszczone poza obszarem wypełnienia. 5. Opakowania spełniają wymagania normy PN EN 868. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu Nr 2: 1. dotyczy pozycji 5, 6 - wskaźniki zgodne z normą EN 867 i ISO 11140-1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Termin realizacji zamówienia Przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do czasu wykorzystania wartości umowy. Warunki udziału w postępowaniu W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.: 1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ. 2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty). 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ - dotyczy osób fizycznych. 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Oferty: w zakresie Pakietu Nr 1: a) próbki, zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ - Wykaz próbek, b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie PN EN 868, w zakresie Pakietu Nr 2: c) pozycje 5 i 6 - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN 867 i ISO 11140-1. 5. Inne dokumenty: a) w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy. w zakresie Pakietów Nr 1 i 2: b) aktualnie obowiązujące dokumenty stwierdzające dopuszczenie towaru do obrotu, do stosowania w kraju, w zakresie Pakietu Nr 1: c) karta charakterystyki (w języku polskim) wystawiona przez producenta, w zakresie Pakietu Nr 2: d) oświadczenie producenta o braku zawartości substancji toksycznych i metali ciężkich, e) karty techniczne wskaźników i testów, f) pozycja 7 - Informację Wykonawcy o sposobie zwrotu opakowań po nabojach z gazem od Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.23.00.00-5, 22.99.00.00-6, 35.33.15.00-8, 44.17.60.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, Toruń, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28162,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31387,77

  • Oferta z najniższą ceną: 31387,77 / Oferta z najwyższą ceną: 36951,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED. Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, Poznań, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10758,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13144,87

  • Oferta z najniższą ceną: 13144,87 / Oferta z najwyższą ceną: 13144,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.