Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-05-21
Ogłoszenie nr 542639-N-2020 z dnia 2020-05-21 r.
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej: Termomodernizacja dachów budynku szkoleniowego i administracji w Ośrodku Szkolenia Słuzby Więziennej w Suchej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej, krajowy numer identyfikacyjny
82109100000000, ul.
Sucha
144
,
89-526
Lubiewo, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 33 412 25 wew. 306, , e-mail
zp_sucha@sw.gov.pl, , faks
0-52 3341225 wew.316.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zp.sw.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej, 89-526 Lubiewo, ul. Sucha 144
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja dachów budynku szkoleniowego i administracji w Ośrodku Szkolenia Słuzby Więziennej w Suchej.
Numer referencyjny:
OSS.2232.109.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
1-2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Termomodernizacji dachów na terenie Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej." tj. Termomodernizacja dachu budynku Szkoleniowego oraz Termomodernizacja budynku Administracyjnego 1) ZAKRES PRAC REMONTOWYCH - budynek szkoleniowy o Demontaż orynnowania, o Demontaż opierzenia, o Demontaż kominów wentylacyjnych, o W razie konieczności demontaż systemu odgromowego, o Demontaż anten i masztów telewizyjnych, o Usunięcie i wywóz materiałów powstałych podczas prac rozbiórkowych, o Montaż nowego orynnowania, o Naprawa elewacji przy pasie pod rynnowym i rynnach spustowych, wykonanie elewacji metodą tynku cienkowarstwowego, 12 m2 o Podmurowanie ogniomurów na wysokość 20 cm, 2,5 m3 o Wytynkowanie tynkiem cementowo wapiennym ogniomurów od strony dachu, 10 m2 o Wykonanie ocieplenia powstałych ogniomurów, wykonanie tynku cienkowarstwowego elewacyjnego w kolorze i strukturze budynku, 5 m2 o Wykończenie ogniomurów płytą wodo- odporną od strony górnej i połaci dachu, 23 m2 o Wykonanie kominów wentylacyjnych z cegły klinkierowej na wysokość około siedmiu warstw, z czego trzy ostatnie z cegły pełnej, o Wykończenie kominów wentylacyjnych, wykonanie spadów na ostatniej warstwie komina z betonu, wykonanie opierzenia blacha ocynkowana, opapowanie papą nawierzchniową, o Wykonanie opierzenia na ogniomurach, o Ułożenie styropapy o grubości 15 cm metodą klejoną, przenikalność minimum 0,033 W/mK o Zakołkowanie styropapy kołkami do styropapy, cała połać dachu, o Przyklejenie klinów na wszystkich powierzchniach łączenia ściany pionowej z powierzchnią dachu ( kominy wentylacyjne, ogniomury), o Wykonanie dolnego opierzenia kominów wentylacyjnych, blacha ocynkowana, o Ułożenie papy podkładowej zgrzewalnej grubości 4 mm, o Ułożenie papy nawierzchniowej grubość 5,2 mm, o Przywrócenie instalacji odgromowej do stanu pierwotnego i przyklejenie podstaw betonowych do papy na klej, Montaż aktywnych anten i masztów telewizyjnych 2) ZAKRES PRAC REMONTOWYCH - budynek administracji o Demontaż orynnowania, o Demontaż opierzenia, o Demontaż kominów wentylacyjnych, o W razie konieczności demontaż systemu odgromowego, o Demontaż anten i masztów telewizyjnych, o Usunięcie i wywóz materiałów powstałych podczas prac rozbiórkowych, o Montaż nowego orynnowania, o Naprawa elewacji przy pasie pod rynnowym i rynnach spustowych, wykonanie elewacji metodą tynku cienkowarstwowego, 12 m2 o Wykończenie podstaw pod maszt antenowy i jego odciągi, o Wykonanie kominów wentylacyjnych z cegły klinkierowej na wysokość około siedmiu warstw, z czego trzy ostatnie z cegły pełnej, o Wykończenie kominów wentylacyjnych, wykonanie spadów na ostatniej warstwie komina z betonu, wykonanie opierzenia blacha ocynkowana, opapowanie papą nawierzchniową, o Ułożenie styropapy o grubości 15 cm metodą klejoną, przenikalność minimum 0,033 W/mK o Zakołkowanie styropapy kołkami do styropapy, cała połać dachu, o Przyklejenie klinów na wszystkich powierzchniach łączenia ściany pionowej z powierzchnią dachu ( kominy wentylacyjne), o Wykonanie dolnego opierzenia kominów wentylacyjnych, blacha ocynkowana, o Ułożenie papy podkładowej zgrzewalnej grubości 4 mm, o Ułożenie papy nawierzchniowej grubość 5,2 mm, o Przywrócenie instalacji odgromowej do stanu pierwotnego i przyklejenie podstaw betonowych do papy na klej, o Montaż aktywnych anten i masztów telewizyjnych Ocieplenie ściany o Demontaż klimatyzacji, jednostek zewnętrznych,( zabezpieczenie czynnika z klimatyzacji) o Wykonanie ocieplenia ściany budynku na grubość 15 cm styropianem przenikalność minimum 0,033 W/mK o Wykonanie tynku cienkowarstwowego elewacyjnego w kolorze i strukturze budynku, Wykonanie uchwytów do klimatyzacji i zawieszeniu jednostek zewnętrznych na uchwytach, ( uruchomienie i przywrócenie do stanu pierwotnego)
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-09-30
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-09-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu dokonania spełnienia warunków:
a. Wykonawca musi wykazać, że posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. W celu wskazania spełnienia warunku, wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z oferta informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
b. Wykonawca musi wskazać, że posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłacona polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
2. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Zdolność techniczna.
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków:
a. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie budynku zbliżonego architektonicznie i funkcjonalnie do budynków opisanych w przedmiocie zamówienia. Dowodami na w/w robotę budowlaną mogą być referencje, inne dokumenty lub oświadczenia własne wykonawcy.
Zamawiający zwraca uwagę, że ze względu na zamknięty charakter obiektu, należy liczyć się z utrudnieniami w ruchu ludzi i sprzętu oraz magazynowaniu materiałów potrzebnych do wykonywania zamówienia, a także innymi utrudnieniami i dodatkowymi pracami mogącymi mieć wpływ na wartość prac. Wszystkie prace należy wykonać na czynnym obiekcie z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa użytkowników obiektu.
2. Zdolność zawodowa.
Wykonawca musi wykazać dysponowanie ( dysponuje/będzie dysponować) osobą/ami niezbędną/ymi do wykonywania zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia określonych w pkt. IV. 1.1 Wykonawcy muszą złożyć wraz z oferta następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Informacje zwarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2) Warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1b ustawy: 1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Opis sposobu dokonania spełnienia warunków: a. Wykonawca musi wykazać, że posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. W celu wskazania spełnienia warunku, wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z oferta informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. b. Wykonawca musi wskazać, że posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłacona polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Zdolności technicznej lub zawodowej: 1. Zdolność techniczna. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: a. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie budynku zbliżonego architektonicznie i funkcjonalnie do budynków opisanych w przedmiocie zamówienia. Dowodami na w/w robotę budowlaną mogą być referencje, inne dokumenty lub oświadczenia własne wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że ze względu na zamknięty charakter obiektu, należy liczyć się z utrudnieniami w ruchu ludzi i sprzętu oraz magazynowaniu materiałów potrzebnych do wykonywania zamówienia, a także innymi utrudnieniami i dodatkowymi pracami mogącymi mieć wpływ na wartość prac. Wszystkie prace należy wykonać na czynnym obiekcie z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa użytkowników obiektu. 2. Zdolność zawodowa. Wykonawca musi wykazać dysponowanie ( dysponuje/będzie dysponować) osobą/ami niezbędną/ymi do wykonywania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mówią w punkcie V.1.1. oraz 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 ustawy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia określonych w pkt. IV. 1.1 Wykonawcy muszą złożyć wraz z oferta następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Informacje zwarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
2) Warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1b ustawy:
1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu dokonania spełnienia warunków:
a. Wykonawca musi wykazać, że posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. W celu wskazania spełnienia warunku, wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z oferta informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
b. Wykonawca musi wskazać, że posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłacona polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Zdolność techniczna.
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków:
a. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie budynku zbliżonego architektonicznie i funkcjonalnie do budynków opisanych w przedmiocie zamówienia. Dowodami na w/w robotę budowlaną mogą być referencje, inne dokumenty lub oświadczenia własne wykonawcy.
Zamawiający zwraca uwagę, że ze względu na zamknięty charakter obiektu, należy liczyć się z utrudnieniami w ruchu ludzi i sprzętu oraz magazynowaniu materiałów potrzebnych do wykonywania zamówienia, a także innymi utrudnieniami i dodatkowymi pracami mogącymi mieć wpływ na wartość prac. Wszystkie prace należy wykonać na czynnym obiekcie z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa użytkowników obiektu.
2. Zdolność zawodowa.
Wykonawca musi wykazać dysponowanie ( dysponuje/będzie dysponować) osobą/ami niezbędną/ymi do wykonywania zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mówią w punkcie V.1.1. oraz 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 ustawy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
OKRES GWARANCJI | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień warunków umowy dotyczących terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie w/w sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy. Brzmienie istotnych postanowień projektu umowy może ulec zmianie w dowolnym zakresie jedynie przed terminem składania ofert.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Termomodernizacja dachu budynku szkoleniowego w Ośrodku Szkolenia Słuzby Więziennej w Suchej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Termomodernizacja dachu budynku administracji w Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Suchej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI LUBIEWO
więcej: przetargi LUBIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.