eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Zakupy i sukcesywne dostawy materiałów do robót drogowych, z rozładunkiem przez Zamawiającego, z podziałem na dwa zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-12

Gryfice: Zakupy i sukcesywne dostawy materiałów do robót drogowych, z rozładunkiem przez Zamawiającego, z podziałem na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 54220 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w likwidacji , ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3842047, faks 91 3842214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zgk.gryfice.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakupy i sukcesywne dostawy materiałów do robót drogowych, z rozładunkiem przez Zamawiającego, z podziałem na dwa zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zakupy i sukcesywne dostawy materiałów do robót drogowych, z rozładunkiem przez Zamawiającego, z podziałem na dwa zadania. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: Nr części Opis części zamówienia 1. Zakupy i dostawy betonowych krawężników, obrzeży, kostki brukowej i innych betonowych elementów prefabrykowanych 2. Zakupy i dostawy specjalnej, betonowej kostki brukowej (w kształcie podciętego przy krótszych bokach dwuteownika) do wykonania tzw. ekologicznej nawierzchni drogowej Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia określana będzie dalej mianem -zadania-. Na zadanie nr 1 składa się dostawa następujących materiałów drogowych: Poz. Określenie materiału J. m. Ilość 1. krawężnik bet. uliczny 100x30x15 cm, gat. 1 szt. 636 2. krawężnik bet. uliczny skośny prawy 100x30-22x15 cm, gat. 1 szt. 16 3. krawężnik bet. uliczny skośny lewy 100x30-22x15 cm, gat. 1 szt. 16 4. krawężnik bet. najazdowy 100x22x15 cm, gat. 1 szt. 592 5. krawężnik bet. prosty ciężki 100x30x20 cm, gat. 1 szt. 12 6. krawężnik bet. łukowy wypukły o promieniu 2 m 30x15 cm, gat. 1 szt. 15 7. krawężnik bet. łukowy wypukły o promieniu 3 m 30x15 cm, gat. 1 szt. 15 8. krawężnik bet. łukowy wypukły o promieniu 5 m 30x15 cm, gat. 1 szt. 30 9. obrzeże trawnikowe 100x20x6 cm, gat. 1 szt. 592 10. obrzeże chodnikowe 100x30x8 cm, gat. 1 szt. 462 11. opornik 100x25x12 cm, gat. 1 szt. 600 12. płyta ściekowa typ korytkowy 15x60x33 cm, gat. 1 szt. 60 13. kostka bet. brukowa prostokątna 20x10 cm, fazowana szara gr. 6 cm, gat. 1 m2 997,92 14. kostka bet. brukowa prostokątna 20x10 cm, fazowana czerwona gr. 6 cm, gat. 1 m2 667,44 15. kostka bet. brukowa prostokątna 20x10 cm, fazowana szara gr. 8 cm, gat. 1 m2 198,72 16. kostka bet. brukowa prostokątna 20x10 cm, fazowana czerwona gr. 8 cm, gat. 1 m2 380,16 17. kostka bet. brukowa prostokątna 20x10 cm, fazowana grafitowa gr. 8 cm, gat. 1 m2 172,80 18. kostka bet. brukowa dwuteownik 20x16,5 cm, fazowana szara gr. 8 cm, gat. 1 m2 2.914,82 19. kostka bet. brukowa dwuteownik, 20x16,5 cm, fazowana czerwona gr. 8 cm, gat. 1 m2 17,00 20. kostka bet. brukowa dwuteownik, 20x16,5 cm, fazowana grafitowa gr. 8 cm, gat. 1 m2 85,00 21. kostka bet. brukowa prostokątna 20x10 cm, bez fazy żółta gr. 6 cm, gat. 1 m2 384,00 22. kostka bet. brukowa prostokątna 20x10 cm, bez fazy grafitowa gr. 6 cm, gat. 1 m2 124,80 Na Zadanie nr 2 składa się dostawa następujących materiałów drogowych: Poz. Określenie materiału J. m. Ilość 1. kostka bet. brukowa dwuteownik EKO 20x16,5 cm, fazowana szara gr. 8 cm, gat. 1 (wg załącznika graficznego) m2 1.035,30 Wymogi Zamawiającego, dodatkowe informacje: - dostawa materiałów będzie realizowana partiami w asortymentach i terminach uzgodnionych z Zamawiającym. - terminy i asortyment dostaw będą każdorazowo uzgadniane telefonicznie przez Strony umowy, potwierdzane zamówieniem wysyłanym faksem lub pocztą elektroniczną i dostarczane w ciągu maksimum 3 dni roboczych. - Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone materiały na okres minimum trzech lat. - Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu możliwość nieodpłatnego zdeponowania palet z materiałem niewbudowanym na placu składowym Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od daty ostatniej dostawy. - Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu odbiór przygotowanych do załadunku pustych palet własnym transportem, ze wskazanego miejsca ich składowania, w ilościach i terminach uzgodnionych dwustronnie, w ramach ceny oferty. - Oprócz stałego miejsca zmagazynowania materiałów, do którego Wykonawca dostarczy materiał, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zapewni dostawy materiałów na place budowy na terenie Gryfic i gminy Gryfice, w ramach ceny oferty. - Palety stanowią własność Wykonawcy. Zamawiający zadba, aby w komplecie przekazywać opróżnione z materiału palety transportowe w terminach uzgodnionych dwustronnie. W przypadku wystąpienia braków palet w rozliczeniu końcowym, Zamawiający nie dopuszcza obciążania go kaucją za palety brakujące. Koszt ewentualnych braków palet Wykonawca oszacuje i uwzględni w cenie oferty. - Termin obowiązywania umowy od daty podpisania do 31.12.2015 r. Uwaga: Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu wraz z dostarczaną partią materiałów oświadczeń o zgodności tych materiałów z normami technicznymi lub z aktualną aprobatą techniczną, co najmniej w zakresie wymagań minimalnych, o których mowa w § 3 pkt 1 specyfikacji. Przez -oświadczenia o zgodności- Zamawiający rozumie oznakowanie partii wyrobów znakiem -CE- lub -B- przez producenta. Zamawiający określa zakres podstawowy Zadania nr 1, który obejmuje następujące pozycje dotyczącego tego Zadania wykazu: 1-4, 9-11, 13-16, 18. Z wyżej podanego zakresu podstawowego Zadania nr 1 Zamawiający zakupi co najmniej 30 % ilości materiałów. Zakres podstawowy Zadania nr 2 obejmuje pozycję nr 1 z wykazu dotyczącego tego Zadania. Z wyżej podanego zakresu podstawowego Zadania nr 2 Zamawiający zakupi co najmniej 70 % ilości materiału. Pozostałe ilości materiałów z zakresu podstawowego i inne materiały w ilościach z wykazu, nie należące do zakresu podstawowego, wyszczególnione w wykazach dotyczących Zadania nr 1 i Zadania nr 2, Zamawiający może zakupić na zasadzie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. W stosunku do zakupów nie zaliczonych do zakupów gwarantowanych, Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia pozycji asortymentowych w zakresie ilościowym, zwiększenia bądź zmniejszenia ilości jednej pozycji kosztem innej pozycji asortymentowej, w przypadku gdy w wyniku bieżących potrzeb lub z innych przyczyn, będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Warunkiem jest, aby łączna wartość zakupów nie przekroczyła kwoty umowy. W związku z wprowadzanymi przez Zamawiającego zmianami ilościowymi w pozycjach asortymentowych, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta na zadanie nr 1 musi być zabezpieczona wadium o wartości 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100). Oferta na zadanie nr 2 musi być zabezpieczona wadium o wartości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100). Szczegółowe warunki wniesienia wadium są określone w § 8 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, za które Zamawiający uzna: - deklaracje zgodności na znak CE lub B wystawione przez producenta; - wyniki wstępnego badania typu przeprowadzone przez producenta; - zadeklarowanie zgodności wyrobów przez zakładową kontrolę produkcji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy w następujących okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku: - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynikającego z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności - w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych; c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. e) zmiana statusu prawnego Zamawiającego - w przypadku: - zakończenia procesu przekształcenia Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gryficach w likwidacji w instytucję będącą następcą prawnym Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zgk.gryfice.eu/zamowienia/pokaz/55.dhtml
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Gryficach w likwidacji, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Gryficach w likwidacji, ul. Zielona 5, budynek Zarządu, sekretariat (pok. nr 4).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.04.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.