eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › utrzymanie czystości w budynku Delegatury Łódź-Widzew Urzędu Miasta Łodzi w 2006r.



Ogłoszenie z dnia 2005-10-14

POZYCJA 54218

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: utrzymanie czystości w budynku Delegatury Łódź-Widzew Urzędu Miasta Łodzi w 2006r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź -Widzew, do kontaktów: /042/6385473 Bożena Gącik, /042/ 6385406 Ryszard Majewski, Al. Piłsudskiego 100, 92-326 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-53-42, 6385352, fax 042 6385343, e-mail: d.ciolkowska@uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w budynku Delegatury Łódź-Widzew Urzędu Miasta Łodzi w 2006r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakres usługi obejmuje: -utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych wewnątrz budynku, -mycie okien,- zabezpieczenie sanitariatów w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące i zapachowe. Budynek posiada 5 kondygnacji i piwnicę o ogólnej pow. - 2062,05 m2, na którą składa się:- 74 pokoi biurowych( parter i piętra I - IV ) o powierzchni 1208,12 m2;- piwnica (15 pomieszczeń gospodarczych ) oraz korytarze, hole, klatka schodowa i sanitariaty o pow. - 853,93 m2. W pokojach biurowych występuje wykładzina dywanowa(pow.1028,12m2), i wykładzina PCV (pow.180 m2). Pozostała powierzchnia, na którą składają się: korytarze, hole, jedna klatka schodowa i sanitariaty wyłożona jest płytkami terakoty. W budynku znajduje się 11 pomieszczeń sanitarnych ( pow. pionowa wyłożona glazurą - 300 m2 ),wyposażonych w 11 umywalek z dozownikami mydła w płynie i pojemnikami na ręczniki papierowe oraz 21 kabin z muszlami klozetowymi. Z sanitariatów korzysta 100 pracowników Delegatury oraz z jednego sanitariatu na parterze korzystają okazjonalnie petenci. Budynek posiada 124 okna PCV dwuskrzydłowe o łącznej powierzchni liczonej dwustronnie - 922,50 m2. Usługa nie obejmuje pranie firan, zasłon ani żaluzji. Sprzątanie codzienne dotyczy pokoi biurowych, sali konferencyjnej, sanitariatów, korytarzy, holi oraz klatki schodowej i obejmuje kompleksowe sprzątanie powierzchni podłogowych, mebli, sanitariatów, uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w płynie i ręczników papierowych.Sprzątanie raz w tygodniu dotyczy wszystkich pokoi biurowych i obejmuje:- odkurzanie, czyszczenie i mycie grzejników, - pastowanie i froterowanie podłóg w pokojach biurowych z wykładzinami PCV. Sprzątanie raz w miesiącu dotyczy piwnic, pomieszczeń magazynowych, archiwów i węzła cieplnego. Sprzątanie okresowe obejmuje dwustronne mycie okien dwa razy w roku. Prace należy wykonać przed godz. 8.00 z wyjątkiem 11 plombowanych pomieszczeń, gdzie sprzątanie winno odbywać się w trakcie pracy urzędników. W celu zapewnienia stałej obsługi porządkowej, w godz. 9.00-15.00 od poniedziałku do piątku, Wykonawca winien zapewnić jednego pracownika dyżurującego, którego zadaniem będzie wykonywanie prac porządkowych, zlecanych w miarę potrzeb przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie wykonany przy pomocy sprzętu, materiałów i środków chemicznych dostarczonych przez Wykonawcę.Użyte środki czystości winny posiadać atesty dopuszczenia do użytkowania w pomieszczeniach, w których przebywają ludzie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łódź, al. J. Piłsudskiego 100. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia w skali całego miasta wynosi - 273293,16 euro, wartość zamówienia będącego przedmiotem tego postępowania wynosi - 9488,98 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 800,- PLN ( słownie: osiemset zł). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Faktury będą regulowane przelewem na konto Wykonawcy za okres miesięczny w ciągu 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej tj. prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004.173.1807) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. tj.: a. w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonania lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, b. nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, c. nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d. w przypadku osoby fizycznej - prawomocnie nie skazano jej za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, e. w przypadku spółki jawnej - wspólnika prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, f. w przypadku spółki partnerskiej - partnera lub członka zarządu prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, g. w przypadku spółki komandytowej oraz spółki komandytowo -akcyjnej - komplementariusza prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, h. w przypadku osoby prawnej - urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, i. podmioty zbiorowe, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, j. złożyli oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu k. wnieśli wadium w wysokości - 800 ,- zł ( słownie: osiemset zł ). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj a. w okresie ostatnich 36 miesięcy wykonali należycie minimum 2 usługi związane z utrzymaniem czystości w budynku biurowym o wartości co najmniej 50 000 złotych brutto każda, potwierdzone dokumentem, że usługi te zostały wykonane należycie, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 10 000 zł. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Pzp.wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych); 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp, 7. kserokopia dowodu wniesienia wadium. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,przedstawiają dokumenty wskazane w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.07.04.2004r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może zamawiający żądać od wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.aktualna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia,. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.wykaz usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich 36 miesięcy do dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje),. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 95% wpływ sposobu wykonania zamówienia na rynek pracy w miejscu wykonania zamówienia - 5% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: V.RK-340-41/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.11.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.11.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.11.2005, godzina 12:00, Delegatura Łódź-Widzew Urzędu Miasta Łodzi, Łódź,al.J.Piłsudskiego 100.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie powtarzające się okresowo, przybliżony termin ogłoszenia-pażdziernik 2006. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.