eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › przebudowa i modernizacja części obiektu Dolnośląskiego Centrum Medycznego "DOLMED" S.A. we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 40

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-19

POZYCJA 54179

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: przebudowa i modernizacja części obiektu Dolnośląskiego Centrum Medycznego "DOLMED" S.A. we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 40 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dolnośląskie Centrum Medyczne DOLMED S.A., do kontaktów: Stanisław Samołyk, ul. Legnicka 40, 53-674 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3593352, fax 071 3550486, e-mail: dolmed@dolmed.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dolmed.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka akcyjna samorządu województwa; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i modernizacja części obiektu Dolnośląskiego Centrum Medycznego "DOLMED" S.A. we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 40. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: DCM DOLMED S.A. Wrocław, ul. Legnicka 40. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa i modernizacja części obiektu Dolnośląskiego Centrum Medycznego "DOLMED" S.A. we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 40. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa i modernizacja części obiektu DCM "DOLMED" S.A. w zakresie obejmującym dwa pakiety zadaniowe (część zamówienia): Pakiet 1 - wykonanie i montaż ślusarki aluminiowej Pakiet 2 - modernizacja głównej klatki schodowej wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 10

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: - Pakiet 1: 10 000 zł - Pakiet 2: 5 000 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a). wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem* i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, o łącznej wartości nie mniejszej niż: - dla pakietu 1: 3 mln zł, - dla pakietu 2: 350 tys. zł, * za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia uznane zostaną takie zamówienia, podczas realizacji których wykonano co najmniej prace w zakresie obejmującym: - dla pakietu 1: montaż ślusarki aluminiowej zewnętrznej i wewnętrznej, - dla pakietu 2: dostawę i montaż dźwigu osobowego - przynajmniej jedna z realizacji powinna dotyczyć dźwigu panoramicznego; b). dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: - dla pakietu 1: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - dla pakietu 2: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w zakresie montażu urządzeń dźwigowych z napędem elektrycznym; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a). posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 tys. zł; b). dysponują własnymi środkami finansowymi lub dostępem do linii kredytowej w kwocie co najmniej: - dla pakietu 1: 300 tys. zł, - dla pakietu 2: 100 tys. zł; c). posiadają wskaźnik bieżącej płynności na poziomie min. 1,2, obliczany wzorem: aktywa obrotowe/zobowiązania bieżące - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (w przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców); 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z wnioskiem oświadczeń i dokumentów wg formuły "spełnia (1 pkt) - nie spełnia (0 pkt)". Jeżeli wnioski w ramach danego pakietu zamówienia złoży więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zastosuje dodatkowo kryterium punktowe wg reguły: po 1 pkt za każde zamówienie** z wykazu wykonanych robót budowlanych, do którego załączono dokumenty, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. ** - dla pakietu 1: wartość minimalna zamówienia, za które Zamawiający przyzna 1 pkt wynosi 1 mln zł, - dla pakietu 2: zamówienie dowolnej wartości; Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz spełniają postawione warunki udziału w przetargu. Jeżeli liczba takich Wykonawców przekroczy 5, wówczas Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców z największą liczbą punktów. Jeżeli liczba Wykonawców przekroczy 5, a kilku z nich otrzyma identyczną liczbę punktów, o zaproszeniu do złożenia oferty zadecyduje - jako dodatkowy element - łączna wartość robót z wykazu Wykonawcy, dla których załączono dokumenty, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ze wskazaniem wybranych części zamówienia należy składać w zamkniętych kopertach z napisem "Wniosek - przebudowa 2" w sekretariacie Spółki przy ul. Legnickiej 40, 53-674 Wrocław, w terminie do dnia 7 listopada 2006 r. do godz. 12:00. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca powinien dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w przetargu: 1). oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stwierdzające, że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2). pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (lub Wykonawców w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) w niniejszym postępowaniu, chyba że prawo do reprezentacji Wykonawcy przez wymienioną osobę wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, 3). aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4). aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 7). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 8). wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, łącznie z kserokopiami dokumentów potwierdzających ich uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby zawodowej, 9). polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10). informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 11). bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć osobno oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1,3,4,5,6,11. Pozostałe dokumenty mogą być złożone przez tych Wykonawców wspólnie lub tylko przez jednego z nich. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, dokumenty składa zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Złożenie dokumentów w języku obcym dopuszczalne jest wyłącznie wraz tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Prace wykonywane będą w obiekcie czynnym służby zdrowia (przychodnia obsługuje pacjentów w godz. 7:21). Roboty w poszczególnych pakietach prowadzone będą równolegle. Wykonawcy wyłonieni w niniejszym postępowaniu zobowiązani będą do ścisłej współpracy z wykonawcą realizującym pakiet robót budowlano-instalacyjnych w obiekcie i jego otoczeniu, objęty osobnym postępowaniem, stanowiący integralną część inwestycji pod nazwą "Przebudowa i modernizacja części obiektu Dolnośląskiego Centrum Medycznego DOLMED S.A. we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 40". 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wykonanie i montaż ślusarki aluminiowej. 1) Krótki opis: Wykonanie i montaż ślusarki aluminiowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00, 45.21.51.00, 45.40.00.00, 45.42.00.00, 45.42.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Ślusarka aluminiowa zewnętrzna w systemie fasadowym; ślusarka ognioodporna - wewnętrzna i zewnętrzna; ścianki i przegrody aluminiowe; elementy szklone. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Modernizacja głównej klatki schodowej wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego. 1) Krótki opis: Modernizacja głównej klatki schodowej wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00, 45.31.31.00, 29.22.16.10. 3) Wielkość lub zakres: Wymiana pochwytów i okładzin balustrad klatki schodowej; wykonanie konstrukcji stalowej szybu windy; dostawa i montaż dźwigu osobowego panoramicznego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 5 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.