eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Świadczenie korporacyjnych usług telefonicznych dla telefonii stacjonarnej z funkcjonalnością centrali wirtualnej oraz usług transmisji danych VPN i dostępu do Internetu"



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04



Ogłoszenie nr 541523-N-2017 z dnia 2017-07-04 r.

Opera Wrocławska: "Świadczenie korporacyjnych usług telefonicznych dla telefonii stacjonarnej z funkcjonalnością centrali wirtualnej oraz usług transmisji danych VPN i dostępu do Internetu"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska, krajowy numer identyfikacyjny 27894200000, ul. ul. Świdnicka  35 , 50066   Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 708 800, , e-mail marzena.malinowska@opera.wroclaw.pl, , faks 813 708 852.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
opera.wroclaw.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
opera.wroclaw.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
Adres:
Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Świadczenie korporacyjnych usług telefonicznych dla telefonii stacjonarnej z funkcjonalnością centrali wirtualnej oraz usług transmisji danych VPN i dostępu do Internetu"
Numer referencyjny: ZP/PN/19/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Świadczenie korporacyjnych usług telefonicznych dla telefonii stacjonarnej z funkcjonalnością centrali wirtualnej oraz usług transmisji danych VPN i dostępu do Internetu ZADANIE NR 1: Korporacyjne usługi telefoniczne dla telefonii stacjonarnej z funkcjonalnością centrali wirtualnej 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług telekomunikacyjnych. 2. Usługi, o których mowa w pkt 1 dostarczane będą do następujących lokalizacji Zamawiającego: 1) Lokalizacja 1 - Wrocław, ul. Świdnicka 35; 2) Lokalizacja 2 - Wrocław, ul. Na Ostatnim Groszu 114; 3. Usługi telekomunikacyjne, o których mowa w pkt 1 obejmują połączenia zewnętrzne: lokalne, strefowe, międzystrefowe i międzynarodowe, a także połączenia do sieci komórkowych oraz połączenia wewnętrzne. Wykonawca zapewni również połączenia faksowe oraz inny ruch do sieci publicznej taki jak: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów, itp. 4. W ramach zryczałtowanego abonamentu miesięcznego Wykonawca musi zapewnić nielimitowane połączenia wewnętrzne, lokalne, strefowe, międzystrefowe oraz do sieci komórkowych rozliczane, na potrzeby rozliczeń bilingowych co do sekundy . Koszt połączenia nie będzie obciążony opłatą za inicjalizację połączenia. 5. Połączenia międzynarodowe oraz inne niewymienione w pkt. 4 rozliczane będą co do sekundy. Koszt połączenia nie będzie obciążony opłatą za inicjalizację połączenia. 6. Połączenia wewnętrzne to połączenia w obrębie każdej lokalizacji jak i pomiędzy lokalizacjami określonymi powyżej, bez względu na kierunek połączenia. Tak rozumiane połączenia wewnętrzne będą dostępne nieodpłatnie. Wykonawca zapewni możliwość przełączania rozmów przychodzących na numer główny z każdego numeru wewnętrznego w poszczególnej lokalizacji na inny numer wewnętrzny w danej lokalizacji. 7. Wykonawca dostarczy taki system i urządzenia, aby z każdego numeru wewnętrznego możliwe były połączenia, o których mowa w pkt. 3. 8. Wykonawca zapewni, że w każdej z powyżej określonych lokalizacji będzie możliwe przydzielenie odrębnych numerów telefonicznych zewnętrznych i wewnętrznych. 9. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania dotychczasowych numerów w poszczególnych lokalizacjach. Numery stacjonarne do zachowania: 71 370 88 00 - 71 370 89 99, 71 341 40 41, 71 344 57 79, 71 372 43 57 (razem 203 numery). 10. Wykonawca będzie wprowadzał nieodpłatnie zmiany w numeracji i uprawnieniach poszczególnych aparatów telefonicznych zgodnie z ustaleniami dotyczącymi serwisu, usuwania awarii i wsparcia technicznego. 11. Szczegółowa konfiguracja oraz scenariusze poszczególnych usług zostaną uzgodnione podczas wdrażania usługi i będą stanowić załączniki do umowy o świadczenie usługi. 12. Wszelkie opłaty instalacyjne oraz aktywacyjne ujęte zostaną w cenie stałego abonamentu. Koszt zastosowania, dostarczenia, skonfigurowania oraz użytkowania urządzeń i łączy zawarty będzie w stałej miesięcznej opłacie abonamentowej. 13. Wykonawca zastosuje, dostarczy i skonfiguruje następujące rodzaje i ilości łączy i kanałów rozmownych oraz urządzeń telekomunikacyjnych: 1) Zastosuje minimum 30 kanałów rozmownych 2) Dostarczy 108 aparatów telefonicznych według poniższego schematu: a. aparat nabiurkowy z funkcjonalnością ułatwiającą pracę sekretarki/asystenta - 2 szt. b. aparat nabiurkowy klasyczny (słuchawka na kablu) - 90 szt. c. aparat nabiurkowy bezprzewodowy - 16 szt. Minimalne wymagania techniczne dla poszczególnych aparatów telefonicznych zostały określone w punkcie 41. Za każdy aparat Wykonawca wystawi fakturę w maksymalnej opłacie 1 zł netto za sztukę. Wszystkie aparaty muszą spełniać kryteria bezpieczeństwa oraz Dyrektywy ekologiczne aktualne w Unii Europejskiej oraz muszą być objęte 24-miesięczną gwarancją; 3) Dostarczy i wykona konfiguracje usługi "wirtualnej centrali", o której mowa w pkt 14, o parametrach dostatecznych do wykonywania wszelkich koniecznych operacji zarządzania ruchem i konfiguracji ww. usługi. 4) W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty opartej na technologii VOIP po stronie Wykonawcy leży obowiązek dostosowania istniejącej infrastruktury do potrzeb uruchomienia telefonii VOIP w tym: a. Dostawa niezbędnego sprzętu aktywnego: i. Bramki VOIP dla 72 lini analogowych (opisana w punkcie 40) ii. Switch´y obsługujących VLAN i POE w ilości (2 x 28portów, 4 x 10 portów) wraz z mediakonwerterami umożliwiającymi połączenie trzech z w/w switch´y światłowodami multimodowymi 2x50/125 ST (czyli 2 komplety) lub z wbudowanymi potrami światłowodowymi multimodowymi 2x50/125 ST (opisane w punkcie 40) iii. Aparatów VOIP (o których mowa w pkt 13. ppkt 2) z obsługą VLAN oraz wbudowanymi switch´ami (minimum dwa porty Ethernet RJ-45) wraz z zasilaczami dla tych aparatów, których zasilenie będzie niemożliwe bezpośrednio ze switch´y (minimum 12 szt.). b. Wykonanie w pomieszczeniu centrali telefonicznej roboczej równoległej infrastruktury, na której zostanie przetestowana telefonia wraz z funkcjonalnościami centrali telefonicznej przed odłączeniem posiadanej przez zamawiającego centrali i wykonaniem procedury przenoszenia numerów c. Wykonanie odłączenia posiadanej przez zamawiającego centrali telefoniczne i wykonanie przeniesienia roboczej infrastruktury na instalację budynkową d. Wszelkie czynności techniczne i proceduralne związane z demontażem i odłączeniem istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej oraz urządzeń telekomunikacyjnych (np. centrala telefoniczna będąca własnością firmy Orange) leżą po stronie Wykonawcy 14. Wykonawca udostępni usługi "wirtualnej centrali". Pod nazwą "wirtualna centrala" (dalej VPBX) Zamawiający rozumie usługę, realizowaną przez Wykonawcę poza siedzibą Zamawiającego, z wykorzystaniem sprzętu i oprogramowania Wykonawcy. W ramach świadczonej usługi VPBX Wykonawca zapewni: 1) przydzielenie 1 do 10 numerów głównych centrali, na które powinny być kierowane wszystkie połączenia przychodzące; 2) minimum 30 kanałów rozmowy; 3) połączenia głosowe; 4) możliwość identyfikacji numeru telefonu dzwoniącego z zewnętrz i numeru telefonu wewnętrznego; 5) przyjmowanie rozmów przychodzących na wybrany główny numer centrali, a następnie umożliwienie bezpłatnego przekierowania rozmowy na wybrany numer stacjonarny lub komórkowy pracownika; 6) połączenia pomiędzy użytkownikami VPBX bezpłatne oraz posiadające skróconą numerację 3 cyfrową, zgodnie z numeracją funkcjonującą obecnie; 7) utworzenie dowolnej liczby sekretariatów, realizujących przekierowanie do konkretnego pracownika, grupy pracowników lub innego sekretariatu; 8) samodzielne utworzenie automatycznej informacji o numerach wewnętrznych z możliwością połączenia się z nimi; 9) przełączanie rozmowy z jednego telefonu na drugi bez utraty połączenia za z poziomu klawiatury aparatu telefonicznego; 10) odbieranie i wysyłanie faksów w tym również z wykorzystaniem komputera; 11) łączenie rozmów przychodzących zgodnie ze schematem - klient dzwoni do Zamawiającego w godzinach pracy - uzyskuje połączenie; jeśli jednak dzwoni poza ustaloną porą, wysłucha komunikatu o godzinach pracy, 12) łączenie pracowników w grupy oraz podgrupy, według komórek organizacyjnych Zamawiającego oraz zarządzanie kierowanymi do nich połączeniami; 13) możliwość logowania i wylogowywania użytkownika do i z grupy z poziomu klawiatury aparatu telefonicznego; 14) możliwość przypisania wielu osób do jednego sekretariatu; 15) stały koszt połączenia abonenta z numerem głównym centrali, na poziomie kosztu połączenia z numerem stacjonarnym, również po przełączeniu (przekierowaniu) na telefon komórkowy pracownika, 16) dostęp do aplikacji, za pomocą której można sterować ruchem przychodzącym do sekretariatu (sekretariat powinien mieć podgląd do połączeń na ekranie komputera, mieć możliwość je odebrać, przekierować do określonego numeru użytkownika lub przekierować konsultując to najpierw z docelowym użytkownikiem); 17) możliwość nagrywania wszystkich rozmów przychodzących i wychodzących z VPBX wraz z informacją w zapowiedzi o nagrywaniu rozmowy; 18) blokowanie usług typu "premium", jak i płatnych usług poprzez BOK; 19) zarządzanie wszystkimi numerami zdalnie, w tym możliwość ograniczania parametrów wybranych usług. 15. W przypadku połączeń przychodzących wymagana prezentacja numeru abonenta dzwoniącego. 16. Wykonawca dostarczy niezbędne narzędzia i aplikacje na czas trwania umowy do wykonywania szczegółowych bilingów i rozliczania czasu trwania i kosztu rozmów z poszczególnych numerów wewnętrznych. 17. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do elektronicznego systemu/panelu administracyjnego, umożliwiającego bezpieczną i samodzielną obsługę konfiguracji konta Zamawiającego, poprzez aplikacje internetową działającą w trybie on-line. Realizacja oraz wizualizacja wprowadzonych zmian prezentowana będzie na bieżąco. Usługa dostępna będzie całodobowo dla określonej osoby wskazanej przez Zamawiającego. Koszt udostępnienia ww. systemu wliczony w abonament. 18. Wykonawca musi zapewnić gwarantowany czas dostępności usługi (SLA) na poziomie co najmniej 99,7%. 19. Czas reakcji Wykonawcy od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii usługi nie może przekroczyć 1 godziny, a usunięcie awarii nie może trwać dłużej niż 8 godzin. 20. Wykonawca zapewni nadzór i całodobową kontrolę nad sprawnym działaniem VPBX. 21. Wykonawca wskaże w Formularzu oferty typy, modele i parametry techniczne proponowanych urządzeń. 22. W razie zauważalnego spadku jakości w odniesieniu do możliwości łączenia się z zewnątrz, Wykonawca niezwłocznie, na wniosek Zamawiającego, przedstawi propozycję rozwiązania problemu. 23. Zamówienie realizowane będzie przez okres 48 m-cy od dnia przyłączenia do sieci publicznej i uruchomienia wszystkich usług objętych umową, z zastrzeżeniem, iż świadczenie usług VPBX ma być zapewnione najpóźniej 30 dni od podpisania umowy. Wszelkie koszty związane z realizacją umowy mają być naliczane od dnia uruchomienia usług. 24. Uruchamianie usług i przyłączanie do sieci nie spowoduje zakłócania funkcjonowania aktualnie eksploatowanego systemu, dopuszcza się przerwę w świadczeniu usług w momencie przenoszenia numeracji do nowego operatora w godzinach od 00:00 do 03:00 w nocy. 25. W przypadku zmiany przez Zamawiającego adresu którejkolwiek lokalizacji w trakcie trwania umowy strony będą każdorazowo uzgadniać warunki przeniesienia usługi pod nowy adres. 26. Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego żadnych innych opłat związanych z wdrożeniem, instalacją, przyłączeniem do sieci i uruchomieniem systemu. 27. Wszystkie dostarczone urządzenia telekomunikacyjne stanowić będą własność Zamawiającego, po uiszczeniu zapłaty w wysokości 1 zł netto za urządzenie. 28. Za świadczenie usług w ramach umowy Zamawiający będzie ponosił, poza stałą miesięczną opłatą abonamentową, opłaty za połączenia telekomunikacyjne oraz usługi i czynności dodatkowe określone w przedmiocie zamówienia, zgodnie ze złożoną ofertą. Wszystkie połączenia oraz inne usługi i czynności nie zawarte w ofercie będą taryfikowane zgodnie z obowiązującymi w chwili zdarzenia cennikami Wykonawcy. 29. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczas użytkowanych i wykorzystywanych przez Zamawiającego numerów telefonicznych, zgodnie z art. 71 ust. 1. ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz rozdziałem 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz.U. Nr 249. poz. 1670). 30. Zamawiający wymaga od Wykonawcy załatwienia wszelkich formalności związanych z przeniesieniem, zachowaniem i utrzymaniem dotychczasowej puli numerów. 31. Zamawiający upoważni Wykonawcę do dokonywania wszelkich czynności, związanych z przeniesieniem numerów wykorzystywanych przez Zamawiającego do sieci Wykonawcy. Wykonawca powiadomi z wyprzedzeniem min. 3 dniowym Zamawiającego o terminie przeniesienia zakresu numeracji. 32. Zamawiający wymaga aby przeniesienie aktualnej numeracji odbyło się z maksymalnie 3 godzinną przerwą w łączności w godzinach od 00:00 do 03:00 w nocy. 33. Wykonawca przeprowadzi szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi systemu i urządzeń. 34. Reklamacje oraz serwis szczegółowo zostały opisane w projekcie umowy. 35. Na prośbę Wykonawcy, Zamawiający przedstawi pisemną zgodę osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu, w którym ma być świadczona usługa, na świadczenie usługi i instalację łączy w tym lokalu. 36. Szacunkowy czas połączeń, jaką Zamawiający przewiduje, że wykona w okresie obowiązywania umowy, tj. 48 miesięcy, oszacowany na podstawie danych bilingowych za okres trzech miesięcy (III, IV, V 2017), kształtuje się następująco: typ połączenia czas połączeń [min] lokalne i strefowe 104 880 międzystrefowe 10 944 do sieci komórkowych 843 840 międzynarodowe** 11 904 37. Wymagany termin płatności to 14 dni od dnia wystawienia faktury VAT. Faktury VAT wystawiane w taki sposób, że abonament za usługi telekomunikacyjne opłacany będzie z góry, a koszty wykonanych połączeń telekomunikacyjnych opłacany z dołu 38. Uwaga dotycząca dostosowania infrastruktury Zamawiającego w przypadku złożenia oferty na telefonię opartą o technologię VOIP W ramach usługi wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt niezbędny do uruchomienia telefonii VOIP zarówno w miejscach w których jest sieć strukturalna jak i w miejscach, w których jest tylko pojedyncza para kabli telefonicznych. Zestawienie numerów wewnętrznych w wyszczególnieniem telefonii analogowej zostało zamieszczone w pkt. 41. Minimalna Ilość sprzętu niezbędnego do uruchomienia telefonii VOIP to 1. Bramka VOIP dla 72 linii analogowych szt. 1 1. Obsługa minimum 72 linii analogowych z możliwości rozbudowy do 112 2. Możliwość montażu w szafie RACK 19" 3. Rozmiar nie większy niż 3U 4. Redundantne zasilacze 5. Redundantne złącza Ethernet 6. Pobór mocy nie większy niż 150W lub dodatkowo zasilacz awaryjny 2. Switche Gigabit Ethernet z obsługą VLAN i POE 28 portowe szt. 2 3. Switche Gigabit Ethernet z obsługą VLAN i POE 10 portowe szt. 4 4. Mediakonwertery multimodowe 2x50/125 ST zewnętrzne lub do wewnętrzne do w/w switchy szt. 4 Wykonawca musi przewidzieć w kalkulacji wszelkie inne elementy typu łączówki, patchcordy i inne materiały konieczne zarówno do dostosowania istniejącej infrastruktury jak i wykonania równoległej instalacji do sprawdzenia funkcjonalności. Sprzęt będący przedmiotem dostawy powinien zostać wkalkulowany przez wykonawcę w abonament miesięczny, a jego wykup przez zamawiającego ma nastąpić wraz z upływem ostatniego okresu rozliczeniowego umowy do niniejszego postępowania za kwotę 1,- zł netto. 39. Minimalne wymagania techniczne odnośnie aparatów telefonicznych... 1) Wymagania ogólne stawiane wszystkim typom aparatów telefonicznych a. Wyświetlacz: LCD monochromatyczny, podświetlany o wymiarach nie mniejszych niż 128×40 b. Pamięć: Książka adresowa na minimum 100 kontaktów, historia połączeń na minimum 60 pozycji c. Rozmowy Hands free Wbudowany mikrofon i głośnik, gniazdo dla zestawu słuchawkowego d. Zaawansowane funkcje Identyfikacja numeru dzwoniącego, wyciszenie rozmowy, podtrzymanie rozmowy, rozmowa konferencyjna, połączenie oczekujące, przekierowanie rozmów, blokowanie rozmów 2) Wymagania dodatkowe dla aparatów VOIP a. Zasilanie: Oferowane aparaty muszą mieć możliwość zasilania POE i być zgodne z oferowanymi switch´ami, dodatkowo mają być wyposażone w zasilacze b. Podpięcie LAN: Aparaty muszą posiadać wbudowany minimum dwuportowy switch z obsługą VLAN 3) Wymagania dodatkowe dla aparatów sekretarsko / asystenckich a. Zaawansowane funkcje Transfer połączeń z konsultacją lub bez konsultacji 4) Wymagania dodatkowe dla aparatów bezprzewodowych a. Zasilanie: Akumulator musi zapewniać minimum 120h czasu czuwania oraz 2h czasu rozmowy ZADANIE NR 2 Usługi transmisji danych VPN oraz dostępu do Internetu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla następujących lokalizacji Zamawiającego: 1) Lokalizacja 1 - Wrocław, ul. Świdnicka 35 - łącze centralne; 2) Lokalizacja 2 - Wrocław, ul. Na Ostatnim Groszu 114; 2. Ze względu na posiadaną aktualnie architekturę sprzętową Zamawiający nie przewiduje dodatkowych inwestycji związanych z zakupem specjalizowanych interfejsów na styku wykonawca usług - router brzegowy Zamawiającego. 3. W lokalizacji 1 zamawiający posiada router z jednym interfejsem Ethernet, w Lokalizacji 2 switch zarządzalny. 4. Zamawiający wymaga zestawienia symetrycznego łącza do sieci internet o przepustowości nie mniejszej niż 100 Mbit z gwarantowaną przepływnością na poziomie zestawianego łącza (CIR=100%) z wykorzystaniem pojedynczego portu dostępowego. 5. Wykonawca usług musi posiadać możliwość aktywacji w przyszłości dla Zamawiającego protokołu routingu BGP. 6. Zamawiający wymaga zestawienia, uruchomienia i utrzymania cyfrowych łączy pomiędzy lokalizacjami wykorzystujących technologię MPLS (IP VPN). 7. Zamawiający dopuszcza dostarczenie oraz skonfigurowanie do każdej z lokalizacji routery (CE), które będą zarządzane i serwisowane przez Wykonawcę. Komunikacja z urządzeniami zamawiającego będzie realizowana poprzez interfejs ethernet. 8. Dla łącza centralnego minimalna łączna symetryczna przepustowość wynosi 200 Mbps. (100Mbps dla dostępu do Internetu i 100Mbps dla połączenia VPN z Lokalizacja 2). Dla Lokalizacji nr 2 minimalna symetryczna przepustowość wynosi 100 Mbps. Gwarantowana przepustowości (CIR) na poziomie 100% dostarczonego pasma. 9. Routery dostępowy w Lokalizacji nr 2 powinnien komunikować się tylko z routerem zainstalowanym w siedzibie głównej Zamawiającego. 10. Operator musi zapewnić gwarantowany czas dostępności łącza (SLA), dla łącza centralnego na poziomie co najmniej 99,7% i dla łącza w Lokalizacji 2 na poziomie co najmniej 99,5% oraz zapewnić gwarantowany czas naprawy uszkodzenia wynoszący maksymalnie 8h. 11. Zamawiający nie wymaga zróżnicowania ruchu według klas QoS w ramach pasma na urządzeniu dostępowym CE. 12. Zamawiający dopuszcza połączenie z siecią MPLS oparte na medium światłowodowym, radiowym punkt-punkt lub punkt-wielopunkt oraz łącza z zastosowaniem par kabli miedzianych. 13. Dla zapewnienia odpowiedniej skalowalności infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa transmisji danych, zapewnienia prywatności i izolacji rożnych kanałów VPN konfigurowanych przez Wykonawcę, łącza dostępowe nie mogą być budowane z wykorzystaniem : - zasobów publicznej sieci Internet, - infrastruktury znajdującej się poza terytorium Polski, - łączy asymetrycznych w technologii DSL, - łączy satelitarnych, - komutowanych łączy telefonicznych, - technologii Wi-Fi 2,4GHz i 5GHz i technologii HSDPA. 14. Usługi monitorowania sieci: - monitorowanie parametrów SLA dla całej sieci WAN, w szczególności parametrów gwarantowanej przepustowości i obciążenia łączy; - graficzną prezentację zebranych danych w postaci wykresów tygodniowych, miesięcznych, rocznych; 15. Operator musi posiadać funkcjonujący całodobowo help-desk odpowiedzialny za przyjmowanie zgłoszeń o awariach i nieprawidłowościach w funkcjonowaniu łącza. Procedura przyjmowania zgłoszeń powinna obejmować drogę telefoniczną, faxową i email. 16. Procedura przełączenia aktualnie wykorzystywanych łączy na nową infrastrukturę musi odbywać się w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8:00-16:00, musi być z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem ustalona z Zamawiającym, musi trwać nie dłużej niż 2 dni robocze a przerwa w dostępie Zamawiającego do sieci Internet musi być nie dłuższa niż 2h. 17. Wykonawca łącza zapewni na potrzeby Zamawiającego publiczną przestrzeń adresową wydzieloną ze swojej puli o rozmiarze co najmniej 8 publicznych adresów IP z ciągłej przestrzeni adresowej. 18. Zamówienie realizowane będzie przez okres 48 m-cy od dnia przyłączenia do sieci publicznej i uruchomienia wszystkich usług objętych umową, z zastrzeżeniem, iż świadczenie usług VPN oraz dostępu do internetu ma być zapewnione najpóźniej 01.10.2017r. W przypadku konieczności budowania infrastruktury na potrzeby okablowania światłowodowego Zamawiający dopuszcza maksymalny czas uruchomienia usług na medium światłowodowym jako 7 miesięcy od podpisania umowy pod warunkiem uruchomienia w terminie do 01.10.2017r. czasowego rozwiązania alternatywnego opartego na innym niż światłowód medium transmisyjnym.

II.5) Główny kod CPV: 72318000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
64211000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  48   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że, w zakresie: POSIADANIA KOMPETENCJI LUB UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW posiada stosowne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności posiada wymagane przepisami uprawnienia do świadczenia usług telekomunikacyjnych na podstawie art. 10 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r., poz. 243) - w przypadku obu zadań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że, w zakresie: SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ: Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: a) Zadanie nr 1: 50 000 PLN b) Zadanie nr 2: 50 000 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że, w zakresie: POSIADANEJ ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje odpowiednio: a) dla zadania nr 1: przynajmniej 2 zamówienia polegające na świadczeniu powszechnych usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem "wirtualnej centrali", o wartości co najmniej 30 000 zł brutto rocznie każde; b) dla zadania nr 2: przynajmniej 2 zamówienia polegające na świadczeniu usług transmisji danych o wartości co najmniej 20 000 zł brutto rocznie każde.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. koncesję, zezwolenie, licencję lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tzn. że jest wpisany do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r., poz. 243) prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej - dla obu zadań, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - dla obu zadań, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3. Dokument potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Opisu urządzeń technicznych zastosowanych przez Wykonawcę w celu zapewnienia jakości, tzn. opis techniczny oferowanych aparatów telefonicznych wraz z podaniem ich producenta, modelu, typu - dla zadania nr 1, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

A.3) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Wykonawca powołujący się na powyższe okoliczności, wskazuje jednoznacznie i wyczerpująco źródło (adres) bazy danych lub postępowanie, w którym u Zamawiającego znajdują się odpowiednie oświadczenia lub dokumenty. B) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia własne (w formie oryginału) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące każdego z tych Wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dany dokument dotyczy, chyba że inny podmiot ustanowił do tych czynności pełnomocnika. C) Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązują przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiajacy od wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126). 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejstru Karnego, o której mowa w §5pkt 1 Rozporządzenia - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, dokument nie może byś wystawiony wcześniej niz na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego albo właściwej terytorialnie jednostkli organizacyjnej ZUS lub KRUS - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokument nie może byś wystawiony wczesniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 Rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Roporządzenia zdanie pierwsze stosuje się. D) Grupa kapitałowa Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 11 ustawy Pzp). W przypadku, w którym Wykonawca nie złoży oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiajacy wezwie do uzupełnienia tego dokumentu. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp należy złożyć w formie oryginału. Nie złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania E) Procedura samooczyszczenia się Wykonawcy Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Procedury samooczyszczenia się Wykonawcy nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody o których mowa w zdaniu pierwszym powyżej. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający zapewnia temu Wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z SIWZ i projektami umów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-14, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Korporacyjne usługi telefoniczne dla telefonii stacjonarnej z funkcjonalnością centrali wirtualnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług telekomunikacyjnych. 2. Usługi, o których mowa w pkt 1 dostarczane będą do następujących lokalizacji Zamawiającego: 1) Lokalizacja 1 - Wrocław, ul. Świdnicka 35; 2) Lokalizacja 2 - Wrocław, ul. Na Ostatnim Groszu 114; 3. Usługi telekomunikacyjne, o których mowa w pkt 1 obejmują połączenia zewnętrzne: lokalne, strefowe, międzystrefowe i międzynarodowe, a także połączenia do sieci komórkowych oraz połączenia wewnętrzne. Wykonawca zapewni również połączenia faksowe oraz inny ruch do sieci publicznej taki jak: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów, itp. 4. W ramach zryczałtowanego abonamentu miesięcznego Wykonawca musi zapewnić nielimitowane połączenia wewnętrzne, lokalne, strefowe, międzystrefowe oraz do sieci komórkowych rozliczane, na potrzeby rozliczeń bilingowych co do sekundy . Koszt połączenia nie będzie obciążony opłatą za inicjalizację połączenia. 5. Połączenia międzynarodowe oraz inne niewymienione w pkt. 4 rozliczane będą co do sekundy. Koszt połączenia nie będzie obciążony opłatą za inicjalizację połączenia. 6. Połączenia wewnętrzne to połączenia w obrębie każdej lokalizacji jak i pomiędzy lokalizacjami określonymi powyżej, bez względu na kierunek połączenia. Tak rozumiane połączenia wewnętrzne będą dostępne nieodpłatnie. Wykonawca zapewni możliwość przełączania rozmów przychodzących na numer główny z każdego numeru wewnętrznego w poszczególnej lokalizacji na inny numer wewnętrzny w danej lokalizacji. 7. Wykonawca dostarczy taki system i urządzenia, aby z każdego numeru wewnętrznego możliwe były połączenia, o których mowa w pkt. 3. 8. Wykonawca zapewni, że w każdej z powyżej określonych lokalizacji będzie możliwe przydzielenie odrębnych numerów telefonicznych zewnętrznych i wewnętrznych. 9. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania dotychczasowych numerów w poszczególnych lokalizacjach. Numery stacjonarne do zachowania: 71 370 88 00 - 71 370 89 99, 71 341 40 41, 71 344 57 79, 71 372 43 57 (razem 203 numery). 10. Wykonawca będzie wprowadzał nieodpłatnie zmiany w numeracji i uprawnieniach poszczególnych aparatów telefonicznych zgodnie z ustaleniami dotyczącymi serwisu, usuwania awarii i wsparcia technicznego. 11. Szczegółowa konfiguracja oraz scenariusze poszczególnych usług zostaną uzgodnione podczas wdrażania usługi i będą stanowić załączniki do umowy o świadczenie usługi. 12. Wszelkie opłaty instalacyjne oraz aktywacyjne ujęte zostaną w cenie stałego abonamentu. Koszt zastosowania, dostarczenia, skonfigurowania oraz użytkowania urządzeń i łączy zawarty będzie w stałej miesięcznej opłacie abonamentowej. 13. Wykonawca zastosuje, dostarczy i skonfiguruje następujące rodzaje i ilości łączy i kanałów rozmownych oraz urządzeń telekomunikacyjnych: 1) Zastosuje minimum 30 kanałów rozmownych 2) Dostarczy 108 aparatów telefonicznych według poniższego schematu: a. aparat nabiurkowy z funkcjonalnością ułatwiającą pracę sekretarki/asystenta - 2 szt. b. aparat nabiurkowy klasyczny (słuchawka na kablu) - 90 szt. c. aparat nabiurkowy bezprzewodowy - 16 szt. Minimalne wymagania techniczne dla poszczególnych aparatów telefonicznych zostały określone w punkcie 41. Za każdy aparat Wykonawca wystawi fakturę w maksymalnej opłacie 1 zł netto za sztukę. Wszystkie aparaty muszą spełniać kryteria bezpieczeństwa oraz Dyrektywy ekologiczne aktualne w Unii Europejskiej oraz muszą być objęte 24-miesięczną gwarancją; 3) Dostarczy i wykona konfiguracje usługi "wirtualnej centrali", o której mowa w pkt 14, o parametrach dostatecznych do wykonywania wszelkich koniecznych operacji zarządzania ruchem i konfiguracji ww. usługi. 4) W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty opartej na technologii VOIP po stronie Wykonawcy leży obowiązek dostosowania istniejącej infrastruktury do potrzeb uruchomienia telefonii VOIP w tym: a. Dostawa niezbędnego sprzętu aktywnego: i. Bramki VOIP dla 72 lini analogowych (opisana w punkcie 40) ii. Switch´y obsługujących VLAN i POE w ilości (2 x 28portów, 4 x 10 portów) wraz z mediakonwerterami umożliwiającymi połączenie trzech z w/w switch´y światłowodami multimodowymi 2x50/125 ST (czyli 2 komplety) lub z wbudowanymi potrami światłowodowymi multimodowymi 2x50/125 ST (opisane w punkcie 40) iii. Aparatów VOIP (o których mowa w pkt 13. ppkt 2) z obsługą VLAN oraz wbudowanymi switch´ami (minimum dwa porty Ethernet RJ-45) wraz z zasilaczami dla tych aparatów, których zasilenie będzie niemożliwe bezpośrednio ze switch´y (minimum 12 szt.). b. Wykonanie w pomieszczeniu centrali telefonicznej roboczej równoległej infrastruktury, na której zostanie przetestowana telefonia wraz z funkcjonalnościami centrali telefonicznej przed odłączeniem posiadanej przez zamawiającego centrali i wykonaniem procedury przenoszenia numerów c. Wykonanie odłączenia posiadanej przez zamawiającego centrali telefoniczne i wykonanie przeniesienia roboczej infrastruktury na instalację budynkową d. Wszelkie czynności techniczne i proceduralne związane z demontażem i odłączeniem istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej oraz urządzeń telekomunikacyjnych (np. centrala telefoniczna będąca własnością firmy Orange) leżą po stronie Wykonawcy 14. Wykonawca udostępni usługi "wirtualnej centrali". Pod nazwą "wirtualna centrala" (dalej VPBX) Zamawiający rozumie usługę, realizowaną przez Wykonawcę poza siedzibą Zamawiającego, z wykorzystaniem sprzętu i oprogramowania Wykonawcy. W ramach świadczonej usługi VPBX Wykonawca zapewni: 1) przydzielenie 1 do 10 numerów głównych centrali, na które powinny być kierowane wszystkie połączenia przychodzące; 2) minimum 30 kanałów rozmowy; 3) połączenia głosowe; 4) możliwość identyfikacji numeru telefonu dzwoniącego z zewnętrz i numeru telefonu wewnętrznego; 5) przyjmowanie rozmów przychodzących na wybrany główny numer centrali, a następnie umożliwienie bezpłatnego przekierowania rozmowy na wybrany numer stacjonarny lub komórkowy pracownika; 6) połączenia pomiędzy użytkownikami VPBX bezpłatne oraz posiadające skróconą numerację 3 cyfrową, zgodnie z numeracją funkcjonującą obecnie; 7) utworzenie dowolnej liczby sekretariatów, realizujących przekierowanie do konkretnego pracownika, grupy pracowników lub innego sekretariatu; 8) samodzielne utworzenie automatycznej informacji o numerach wewnętrznych z możliwością połączenia się z nimi; 9) przełączanie rozmowy z jednego telefonu na drugi bez utraty połączenia za z poziomu klawiatury aparatu telefonicznego; 10) odbieranie i wysyłanie faksów w tym również z wykorzystaniem komputera; 11) łączenie rozmów przychodzących zgodnie ze schematem - klient dzwoni do Zamawiającego w godzinach pracy - uzyskuje połączenie; jeśli jednak dzwoni poza ustaloną porą, wysłucha komunikatu o godzinach pracy, 12) łączenie pracowników w grupy oraz podgrupy, według komórek organizacyjnych Zamawiającego oraz zarządzanie kierowanymi do nich połączeniami; 13) możliwość logowania i wylogowywania użytkownika do i z grupy z poziomu klawiatury aparatu telefonicznego; 14) możliwość przypisania wielu osób do jednego sekretariatu; 15) stały koszt połączenia abonenta z numerem głównym centrali, na poziomie kosztu połączenia z numerem stacjonarnym, również po przełączeniu (przekierowaniu) na telefon komórkowy pracownika, 16) dostęp do aplikacji, za pomocą której można sterować ruchem przychodzącym do sekretariatu (sekretariat powinien mieć podgląd do połączeń na ekranie komputera, mieć możliwość je odebrać, przekierować do określonego numeru użytkownika lub przekierować konsultując to najpierw z docelowym użytkownikiem); 17) możliwość nagrywania wszystkich rozmów przychodzących i wychodzących z VPBX wraz z informacją w zapowiedzi o nagrywaniu rozmowy; 18) blokowanie usług typu "premium", jak i płatnych usług poprzez BOK; 19) zarządzanie wszystkimi numerami zdalnie, w tym możliwość ograniczania parametrów wybranych usług. 15. W przypadku połączeń przychodzących wymagana prezentacja numeru abonenta dzwoniącego. 16. Wykonawca dostarczy niezbędne narzędzia i aplikacje na czas trwania umowy do wykonywania szczegółowych bilingów i rozliczania czasu trwania i kosztu rozmów z poszczególnych numerów wewnętrznych. 17. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do elektronicznego systemu/panelu administracyjnego, umożliwiającego bezpieczną i samodzielną obsługę konfiguracji konta Zamawiającego, poprzez aplikacje internetową działającą w trybie on-line. Realizacja oraz wizualizacja wprowadzonych zmian prezentowana będzie na bieżąco. Usługa dostępna będzie całodobowo dla określonej osoby wskazanej przez Zamawiającego. Koszt udostępnienia ww. systemu wliczony w abonament. 18. Wykonawca musi zapewnić gwarantowany czas dostępności usługi (SLA) na poziomie co najmniej 99,7%. 19. Czas reakcji Wykonawcy od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii usługi nie może przekroczyć 1 godziny, a usunięcie awarii nie może trwać dłużej niż 8 godzin. 20. Wykonawca zapewni nadzór i całodobową kontrolę nad sprawnym działaniem VPBX. 21. Wykonawca wskaże w Formularzu oferty typy, modele i parametry techniczne proponowanych urządzeń. 22. W razie zauważalnego spadku jakości w odniesieniu do możliwości łączenia się z zewnątrz, Wykonawca niezwłocznie, na wniosek Zamawiającego, przedstawi propozycję rozwiązania problemu. 23. Zamówienie realizowane będzie przez okres 48 m-cy od dnia przyłączenia do sieci publicznej i uruchomienia wszystkich usług objętych umową, z zastrzeżeniem, iż świadczenie usług VPBX ma być zapewnione najpóźniej 30 dni od podpisania umowy. Wszelkie koszty związane z realizacją umowy mają być naliczane od dnia uruchomienia usług. 24. Uruchamianie usług i przyłączanie do sieci nie spowoduje zakłócania funkcjonowania aktualnie eksploatowanego systemu, dopuszcza się przerwę w świadczeniu usług w momencie przenoszenia numeracji do nowego operatora w godzinach od 00:00 do 03:00 w nocy. 25. W przypadku zmiany przez Zamawiającego adresu którejkolwiek lokalizacji w trakcie trwania umowy strony będą każdorazowo uzgadniać warunki przeniesienia usługi pod nowy adres. 26. Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego żadnych innych opłat związanych z wdrożeniem, instalacją, przyłączeniem do sieci i uruchomieniem systemu. 27. Wszystkie dostarczone urządzenia telekomunikacyjne stanowić będą własność Zamawiającego, po uiszczeniu zapłaty w wysokości 1 zł netto za urządzenie. 28. Za świadczenie usług w ramach umowy Zamawiający będzie ponosił, poza stałą miesięczną opłatą abonamentową, opłaty za połączenia telekomunikacyjne oraz usługi i czynności dodatkowe określone w przedmiocie zamówienia, zgodnie ze złożoną ofertą. Wszystkie połączenia oraz inne usługi i czynności nie zawarte w ofercie będą taryfikowane zgodnie z obowiązującymi w chwili zdarzenia cennikami Wykonawcy. 29. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczas użytkowanych i wykorzystywanych przez Zamawiającego numerów telefonicznych, zgodnie z art. 71 ust. 1. ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz rozdziałem 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz.U. Nr 249. poz. 1670). 30. Zamawiający wymaga od Wykonawcy załatwienia wszelkich formalności związanych z przeniesieniem, zachowaniem i utrzymaniem dotychczasowej puli numerów. 31. Zamawiający upoważni Wykonawcę do dokonywania wszelkich czynności, związanych z przeniesieniem numerów wykorzystywanych przez Zamawiającego do sieci Wykonawcy. Wykonawca powiadomi z wyprzedzeniem min. 3 dniowym Zamawiającego o terminie przeniesienia zakresu numeracji. 32. Zamawiający wymaga aby przeniesienie aktualnej numeracji odbyło się z maksymalnie 3 godzinną przerwą w łączności w godzinach od 00:00 do 03:00 w nocy. 33. Wykonawca przeprowadzi szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi systemu i urządzeń. 34. Reklamacje oraz serwis szczegółowo zostały opisane w projekcie umowy. 35. Na prośbę Wykonawcy, Zamawiający przedstawi pisemną zgodę osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu, w którym ma być świadczona usługa, na świadczenie usługi i instalację łączy w tym lokalu. 36. Szacunkowy czas połączeń, jaką Zamawiający przewiduje, że wykona w okresie obowiązywania umowy, tj. 48 miesięcy, oszacowany na podstawie danych bilingowych za okres trzech miesięcy (III, IV, V 2017), kształtuje się następująco: typ połączenia czas połączeń [min] lokalne i strefowe 104 880 międzystrefowe 10 944 do sieci komórkowych 843 840 międzynarodowe** 11 904 37. Wymagany termin płatności to 14 dni od dnia wystawienia faktury VAT. Faktury VAT wystawiane w taki sposób, że abonament za usługi telekomunikacyjne opłacany będzie z góry, a koszty wykonanych połączeń telekomunikacyjnych opłacany z dołu 38. Uwaga dotycząca dostosowania infrastruktury Zamawiającego w przypadku złożenia oferty na telefonię opartą o technologię VOIP W ramach usługi wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt niezbędny do uruchomienia telefonii VOIP zarówno w miejscach w których jest sieć strukturalna jak i w miejscach, w których jest tylko pojedyncza para kabli telefonicznych. Zestawienie numerów wewnętrznych w wyszczególnieniem telefonii analogowej zostało zamieszczone w pkt. 41. Minimalna Ilość sprzętu niezbędnego do uruchomienia telefonii VOIP to 1. Bramka VOIP dla 72 linii analogowych szt. 1 1. Obsługa minimum 72 linii analogowych z możliwości rozbudowy do 112 2. Możliwość montażu w szafie RACK 19" 3. Rozmiar nie większy niż 3U 4. Redundantne zasilacze 5. Redundantne złącza Ethernet 6. Pobór mocy nie większy niż 150W lub dodatkowo zasilacz awaryjny 2. Switche Gigabit Ethernet z obsługą VLAN i POE 28 portowe szt. 2 3. Switche Gigabit Ethernet z obsługą VLAN i POE 10 portowe szt. 4 4. Mediakonwertery multimodowe 2x50/125 ST zewnętrzne lub do wewnętrzne do w/w switchy szt. 4 Wykonawca musi przewidzieć w kalkulacji wszelkie inne elementy typu łączówki, patchcordy i inne materiały konieczne zarówno do dostosowania istniejącej infrastruktury jak i wykonania równoległej instalacji do sprawdzenia funkcjonalności. Sprzęt będący przedmiotem dostawy powinien zostać wkalkulowany przez wykonawcę w abonament miesięczny, a jego wykup przez zamawiającego ma nastąpić wraz z upływem ostatniego okresu rozliczeniowego umowy do niniejszego postępowania za kwotę 1,- zł netto. 39. Minimalne wymagania techniczne odnośnie aparatów telefonicznych... 1) Wymagania ogólne stawiane wszystkim typom aparatów telefonicznych a. Wyświetlacz: LCD monochromatyczny, podświetlany o wymiarach nie mniejszych niż 128×40 b. Pamięć: Książka adresowa na minimum 100 kontaktów, historia połączeń na minimum 60 pozycji c. Rozmowy Hands free Wbudowany mikrofon i głośnik, gniazdo dla zestawu słuchawkowego d. Zaawansowane funkcje Identyfikacja numeru dzwoniącego, wyciszenie rozmowy, podtrzymanie rozmowy, rozmowa konferencyjna, połączenie oczekujące, przekierowanie rozmów, blokowanie rozmów 2) Wymagania dodatkowe dla aparatów VOIP a. Zasilanie: Oferowane aparaty muszą mieć możliwość zasilania POE i być zgodne z oferowanymi switch´ami, dodatkowo mają być wyposażone w zasilacze b. Podpięcie LAN: Aparaty muszą posiadać wbudowany minimum dwuportowy switch z obsługą VLAN 3) Wymagania dodatkowe dla aparatów sekretarsko / asystenckich a. Zaawansowane funkcje Transfer połączeń z konsultacją lub bez konsultacji 4) Wymagania dodatkowe dla aparatów bezprzewodowych a. Zasilanie: Akumulator musi zapewniać minimum 120h czasu czuwania oraz 2h czasu rozmowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72318000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Roczna dostępność usług20,00
Czas usunięcia awarii20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Usługi transmisji danych VPN oraz dostępu do Internetu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla następujących lokalizacji Zamawiającego: 1) Lokalizacja 1 - Wrocław, ul. Świdnicka 35 - łącze centralne; 2) Lokalizacja 2 - Wrocław, ul. Na Ostatnim Groszu 114; 2. Ze względu na posiadaną aktualnie architekturę sprzętową Zamawiający nie przewiduje dodatkowych inwestycji związanych z zakupem specjalizowanych interfejsów na styku wykonawca usług - router brzegowy Zamawiającego. 3. W lokalizacji 1 zamawiający posiada router z jednym interfejsem Ethernet, w Lokalizacji 2 switch zarządzalny. 4. Zamawiający wymaga zestawienia symetrycznego łącza do sieci internet o przepustowości nie mniejszej niż 100 Mbit z gwarantowaną przepływnością na poziomie zestawianego łącza (CIR=100%) z wykorzystaniem pojedynczego portu dostępowego. 5. Wykonawca usług musi posiadać możliwość aktywacji w przyszłości dla Zamawiającego protokołu routingu BGP. 6. Zamawiający wymaga zestawienia, uruchomienia i utrzymania cyfrowych łączy pomiędzy lokalizacjami wykorzystujących technologię MPLS (IP VPN). 7. Zamawiający dopuszcza dostarczenie oraz skonfigurowanie do każdej z lokalizacji routery (CE), które będą zarządzane i serwisowane przez Wykonawcę. Komunikacja z urządzeniami zamawiającego będzie realizowana poprzez interfejs ethernet. 8. Dla łącza centralnego minimalna łączna symetryczna przepustowość wynosi 200 Mbps. (100Mbps dla dostępu do Internetu i 100Mbps dla połączenia VPN z Lokalizacja 2). Dla Lokalizacji nr 2 minimalna symetryczna przepustowość wynosi 100 Mbps. Gwarantowana przepustowości (CIR) na poziomie 100% dostarczonego pasma. 9. Routery dostępowy w Lokalizacji nr 2 powinnien komunikować się tylko z routerem zainstalowanym w siedzibie głównej Zamawiającego. 10. Operator musi zapewnić gwarantowany czas dostępności łącza (SLA), dla łącza centralnego na poziomie co najmniej 99,7% i dla łącza w Lokalizacji 2 na poziomie co najmniej 99,5% oraz zapewnić gwarantowany czas naprawy uszkodzenia wynoszący maksymalnie 8h. 11. Zamawiający nie wymaga zróżnicowania ruchu według klas QoS w ramach pasma na urządzeniu dostępowym CE. 12. Zamawiający dopuszcza połączenie z siecią MPLS oparte na medium światłowodowym, radiowym punkt-punkt lub punkt-wielopunkt oraz łącza z zastosowaniem par kabli miedzianych. 13. Dla zapewnienia odpowiedniej skalowalności infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa transmisji danych, zapewnienia prywatności i izolacji rożnych kanałów VPN konfigurowanych przez Wykonawcę, łącza dostępowe nie mogą być budowane z wykorzystaniem : - zasobów publicznej sieci Internet, - infrastruktury znajdującej się poza terytorium Polski, - łączy asymetrycznych w technologii DSL, - łączy satelitarnych, - komutowanych łączy telefonicznych, - technologii Wi-Fi 2,4GHz i 5GHz i technologii HSDPA. 14. Usługi monitorowania sieci: - monitorowanie parametrów SLA dla całej sieci WAN, w szczególności parametrów gwarantowanej przepustowości i obciążenia łączy; - graficzną prezentację zebranych danych w postaci wykresów tygodniowych, miesięcznych, rocznych; 15. Operator musi posiadać funkcjonujący całodobowo help-desk odpowiedzialny za przyjmowanie zgłoszeń o awariach i nieprawidłowościach w funkcjonowaniu łącza. Procedura przyjmowania zgłoszeń powinna obejmować drogę telefoniczną, faxową i email. 16. Procedura przełączenia aktualnie wykorzystywanych łączy na nową infrastrukturę musi odbywać się w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8:00-16:00, musi być z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem ustalona z Zamawiającym, musi trwać nie dłużej niż 2 dni robocze a przerwa w dostępie Zamawiającego do sieci Internet musi być nie dłuższa niż 2h. 17. Wykonawca łącza zapewni na potrzeby Zamawiającego publiczną przestrzeń adresową wydzieloną ze swojej puli o rozmiarze co najmniej 8 publicznych adresów IP z ciągłej przestrzeni adresowej. 18. Zamówienie realizowane będzie przez okres 48 m-cy od dnia przyłączenia do sieci publicznej i uruchomienia wszystkich usług objętych umową, z zastrzeżeniem, iż świadczenie usług VPN oraz dostępu do internetu ma być zapewnione najpóźniej 01.10.2017r. W przypadku konieczności budowania infrastruktury na potrzeby okablowania światłowodowego Zamawiający dopuszcza maksymalny czas uruchomienia usług na medium światłowodowym jako 7 miesięcy od podpisania umowy pod warunkiem uruchomienia w terminie do 01.10.2017r. czasowego rozwiązania alternatywnego opartego na innym niż światłowód medium transmisyjnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64211000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Prędkość transmisji danych do lokalizacji nr 120,00
Roczna dostępność usług10,00
Czas usunięcia awarii10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.