eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2271 D Osiecznica - węzeł autostradowy (Luboszów) A-18 - granica powiatu (Rudawica)"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-29

Ogłoszenie nr 54147 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.

Bolesławiec: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2271 D Osiecznica - węzeł autostradowy (Luboszów) A-18 - granica powiatu (Rudawica)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 5. Transport, Działanie 5.1 Drogowa dostępność transportowa, Poddziałanie 5.1.1 - Drogowa dostępność transportowa - konkursy horyzontalne.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29223


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bolesławiecki, krajowy numer identyfikacyjny 23082929800000, ul. pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego  2, 59700   Bolesławiec, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 757 323 258, faks 757 323 250, e-mail k.rybak@powiatboleslawiecki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatboleslawiecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2271 D Osiecznica - węzeł autostradowy (Luboszów) A-18 - granica powiatu (Rudawica)"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIZ.272.1.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2271 D Osiecznica - węzeł autostradowy (Luboszów) A-18 - granica powiatu (Rudawica)". 2. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim zawierają: - dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlano - wykonawczych; - przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; z którymi obowiązkowo należy zapoznać się przed złożeniem oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonawcę: 1) obecność inspektora nadzoru na placu budowy (w zależności od rodzaju aktualnie prowadzonych robót budowlanych) co najmniej jeden raz w tygodniu przez okres trwania umowy (poza pobytami dodatkowo zadeklarowanymi w ofercie). Uwaga! W razie wystąpienia konieczności, inspektor nadzoru danej branży, pomimo zadeklarowanych w ofercie obowiązkowych pobytów, stawi się na placu budowy na każde wezwanie Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia). Inspektorzy nadzoru muszą być obecni na placu budowy i przebywać tak długo, jak wymaga tego skuteczność nadzoru. 2) w przypadku wstrzymania robót budowlanych obecność inspektora nadzoru na placu budowy jest zawieszona do momentu ich wznowienia, chyba, że Zamawiający będzie wymagał, aby w tym czasie inspektor nadzoru wykonywał inne obowiązki, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy na roboty budowlane i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 3) każdorazowy pobyt inspektora nadzoru będzie wpisywany w "Kartę pobytów inspektora nadzoru na budowie", 4) upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące poruszanie się po terenie budowy), 5) zapewnienie, aby były przestrzegane przepisy ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 6) po wykonaniu robót budowlanych przez Wykonawcę sprawdzanie obmiarów dla określenia ich ilości i wartości oraz zgodności z umową na roboty budowlane, 7) czuwanie nad jakością wykonanych robót i akceptacja pozytywnych wyników badań, 8) kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, 9) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczanych przez Wykonawcę, 10) zatwierdzenie protokołów komisyjnego pobierania próbek do badań laboratoryjnych pod kątem zgodności z obowiązującymi normami, 11) akceptacja atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę po uprzednim ich sprawdzeniu, 12) sprawdzanie zastosowanych materiałów w zakresie zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną i normami unijnymi, 13) rozliczenie robót wykonanych przez Wykonawcę pod względem rzeczowym i finansowym realizowanego zadnia, 14) sporządzanie protokołów odbioru elementów określających kwotę wykonanych robót do zafakturowania w uzgodnieniu z Zamawiającym, 15) dokonywanie odbiorów robót zanikających, ulegających zakryciu i częściowych, 16) sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót i programu zapewnienia jakości opracowanego przez Wykonawcę, 17) sprawdzanie poprawności wyceny robót budowlanych dla ewentualnych zamówień dodatkowych lub zamiennych oraz zgodności ich udzielania z ustawą Prawo zamówień publicznych, 18) udzielanie Wykonawcy robót porad w sprawach dotyczących bezpieczeństwa robót, 19) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 20) reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec Wykonawcy robót bez decyzji finansowych, 21) udział w radach budowy, 22) pomoc Zamawiającemu w prowadzeniu korespondencji i dokumentacji budowy, 23) podjęcie się roli informacyjnej wobec upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i wszystkich innych upoważnionych dla realizowanego zadania, 24) prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą "Prawo Budowlane" wraz z aktami wykonawczymi, 25) udział w odbiorze końcowym i odbiorze ostatecznym, 26) sprawdzenie i zaopiniowanie dokumentacji powykonawczej, 27) udział w przeglądach gwarancyjnych, 28) współpraca z nadzorem autorskim. 4. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy na roboty budowlane i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 5. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych ze sprawowaniem funkcji inspektora nadzoru leży po stronie Wykonawcy. 6. W wypełnianiu obowiązków inspektora nadzoru Wykonawca będzie podlegał Zamawiającemu tj. Powiatowi Bolesławieckiemu. 7. Przerób na zadaniu inwestycyjnym szacuje się na kwotę ok. 20.203.200,85 zł bez podatku VAT. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia w podziale na części. 10. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji za wady na świadczone przez siebie usługi, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT128595.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PROPONTIS Przemysław Marczak,  propontis@op.pl,  ul. Wołowska 92a,  60-167 ,  Poznań,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 118000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98400,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 273836,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.