eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów Ma³opolski › Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie gminy G³ogów Ma³opolski w ramach projektu pn. "Utworzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy G³ogów Ma³opolski"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-04-10



Og³oszenie nr 541308-N-2018 z dnia 2018-04-10 r.

Gmina G³ogów Ma³opolski: Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie gminy G³ogów Ma³opolski w ramach projektu pn. "Utworzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy G³ogów Ma³opolski"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Utworzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy G³ogów Ma³opolski"

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina G³ogów Ma³opolski, krajowy numer identyfikacyjny 69058207400000, ul. ul. Rynek  1 , 36060   G³ogów Ma³opolski, woj. podkarpackie, pañstwo Polska, tel. 17 8515123, 8515124, e-mail umig@glogow-mlp.pl, faks 178 515 120.
Adres strony internetowej (URL): http:bip.glogow-mlp.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.glogow.ires.pl/10785,14053,21392/21392/
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http:bip.glogow-mlp.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.glogow.ires.pl/10785,14053,21392/21392/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w G³ogowie M³p., 36-060 G³ogów M³p. ul. Rynek 1 ( sekretariat pok. Nr 4)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie gminy G³ogów Ma³opolski w ramach projektu pn. "Utworzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy G³ogów Ma³opolski"
Numer referencyjny: OR.271.12.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem inwestycji jest budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, którego zakres rzeczowy obejmuje m.in. budowê: - wiaty magazynowej - kontenera socjalno-biurowego - pomieszczenia magazynowego - wagi z fundamentem - ogrodzenie wraz z bram± - instalacji elektrycznej wraz z o¶wietleniem terenu - instalacji kanalizacyjnej - instalacji wodoci±gowej wraz z niezbêdnymi urz±dzeniami ppo¿. Zakres robót okre¶lono szczegó³owo w czê¶ci B SIWZ. Warunki prowadzenia prac zosta³y opisane w czê¶ci C SIWZ. Opisane w dokumentacji technicznej materia³y/urz±dzenia s± standardem oczekiwanym przez Zamawiaj±cego, jednak istnieje mo¿liwo¶æ stosowania materia³ów/urz±dzeñ równowa¿nych tzn. o parametrach/jako¶ci nie gorszych ni¿ tych wskazanych w SIWZ - czê¶æ techniczna. Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ w ofercie aprobaty techniczne lub certyfikaty rozwi±zañ materia³owych równowa¿nych do projektowanych. W przypadku niewskazania proponowanego rozwi±zania równowa¿nego Zamawiaj±cy uznaje, i¿ Wykonawca bêdzie realizowa³ przedmiot zamówienia zgodnie z rozwi±zaniami wskazanymi w specyfikacji technicznej - czê¶æ B SIWZ. Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania przez ka¿dego z Wykonawców co najmniej podstawowego okresu gwarancji tj. 60 miesiêcy. Istnieje mo¿liwo¶æ zaoferowania gwarancji dodatkowej okre¶lonej w § 16 SIWZ, przez co mo¿na uzyskaæ dodatkowe 28 pkt w kryterium - Okres gwarancji. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany za pomoc± osób opisanych w § 28 czê¶ci A SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231400-9
45316100-6
45231300-8
45112200-7
45112710-5
45262210-6
45262400-5
45262300-4
45262310-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: - brak wymagañ Zamawiaj±cego w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: 1) W zakresie sytuacji finansowej - posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± (lub obie formy ³±cznie) wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert w kwocie nie mniejszej ni¿ - 500 000,00 z³ (dokument niewymagany na etapie sk³adania ofert);
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1) Zamawiaj±cy pozytywnie oceni spe³nienie przez Wykonawcê tego warunku, je¿eli w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykona³ nale¿ycie dwie roboty budowlane odpowiadaj±cej swoim zakresem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia w zakresie budowy budynków lub budowli wraz z sieciami kanalizacyjnymi i elektrycznymi o warto¶ci co najmniej 500 000,00 z³ brutto ka¿da - za³±cznik nr 3 do SIWZ (dokument niewymagany na etapie sk³adania ofert). 2)Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ zespo³em osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w sk³ad którego wejd±: a)Kierownik budowy posiadaæ bêdzie: -uprawnienia konstrukcyjno-budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ przez okres min. 5 lat; - za³±cznik nr 4 do SIWZ (niewymagany na etapie sk³adania ofert); -aktualne cz³onkostwo w Polskiej Izbie In¿ynierów Budownictwa - (dokument niewymagany na etapie sk³adania ofert); b)Natomiast kierownicy robót posiadaæ bêd±: -uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ przez okres min. 3 lat; - za³±cznik nr 4 do SIWZ (niewymagany na etapie sk³adania ofert); -uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ przez okres min. 3 lat - za³±cznik nr 4 do SIWZ (niewymagany na etapie sk³adania ofert); -aktualne cz³onkostwa w Polskiej Izby In¿ynierów Budownictwa - (dokument niewymagany na etapie sk³adania ofert);
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Dotyczy jedynie osób pe³ni±cych funkcjê kierownika/ków budowy i robót

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacja z otwarcia ofert), o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp - za³±cznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia 2) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp Je¿eli Wykonawca wska¿e, gdzie Zamawiaj±cy mo¿e uzyskaæ ww. odpis za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570 t.j.) nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
-1)Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert, okre¶lon± w sekcji III.1.2; 2)-Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z opisem warunku w sekcji III.1.3 - za³±cznik nr 3 do SIWZ 3) O¶wiadczenie, ¿e osoby pe³ni±ce funkcjê kierownika budowy/robót, posiadaæ bêd± uprawnienia i do¶wiadczenie zgodnie z opisem warunku w sekcji III.1.3 - za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±: 1) Pe³nomocnictwo, o którym mowa w § 13 ust. 10 oraz 12 w Czê¶ci A SIWZ; 2) Dowód wniesienia wadium; 3) Zobowi±zanie innych Podmiotów do oddania Wykonawcy niezbêdnych zasobów do realizacji zamówienia o którym mowa w § 8 (za³±cznik nr 6 do SIWZ)- w zale¿no¶ci od potrzeby; 4) Kosztorys ofertowy, sporz±dzony metod± kalkulacji uproszczonej, ¶ci¶le wed³ug przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1.Przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wymagane jest wniesienie wadium w wysoko¶ci 20 000,00 PLN. 2.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: -pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego; -porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z pó¼n. zm.). 3.Wadium w pieni±dzu Wykonawca wnosi przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy G³ogów M³p. Nr 96 9159 0000 2001 0000 0114 0005 4.Warunkiem uznania wniesienia wadium (za³±cznik do oferty) bêdzie: a)wp³yw kwoty wadium na rachunek zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b)do³±czenie do oferty stosownego dokumentu, np. kopii dokonanego przelewu; a wniesienie wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: -musi odpowiadaæ co do warto¶ci wysoko¶ci wadium okre¶lonej w niniejszej SIWZ, -musi odpowiadaæ co do terminu wa¿no¶ci terminowi zwi±zania ofert± okre¶lonemu w niniejszej SIWZ, -musi zawieraæ w swej tre¶ci okoliczno¶ci, w których gwarant (porêczyciel) wyp³aci kwotê wadium zamawiaj±cemu, wraz z klauzul± mówi±c±, ¿e wyp³ata nast±pi na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego bezwarunkowo i nieodwo³alnie. 5.Wadium wniesione w pieni±dzu przechowywane jest przez Zamawiaj±cego na oprocentowanym rachunku bankowym (kopiê dokonanego przelewu nale¿y za³±czyæ do oferty). W przypadku wadium wniesionego w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ orygina³ gwarancji lub porêczenia. Je¿eli wadium zostanie wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na, do oferty nale¿y do³±czyæ kserokopiê dowodu wniesienia wadium jako za³±cznik do oferty (kopia potwierdzona za zgodno¶æ przez Wykonawcê, w³±czona do oferty). Natomiast orygina³ dokumentu dot. wniesienia wadium powinien wp³yn±æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, nie byæ trwale po³±czony z ofert±, tak aby mo¿na go by³o zwróciæ Wykonawcy bez naruszenia z³o¿onej oferty. 6.Oferta Wykonawcy, który nie wniós³ wadium lub który wniós³ wadium w sposób nieprawid³owy, podlega odrzuceniu. 7.Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem ust. 11 i ust. 12. 8.Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano. 9.Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu Zamawiaj±cy zwraca je w ca³o¶ci, wraz z odsetkami, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê (w przypadku zmiany umowy rachunku bankowego wadium zostanie ewentualnie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizjê bankow± za przelew na rachunek wskazany przez Wykonawcê. 10.Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 11.Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z ewentualnymi odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy 12.Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji zamówienia12,00
Okres gwarancji28,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. 2.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza siê wprowadzanie zmian za zgod± Zamawiaj±cego. 3.Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. 4.Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcê nie ma charakteru roszczeniowego. 5.Zmiany, o których mowa w ust. 2, mog± dotyczyæ: a)zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych, b)aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny, c)zmiany producenta urz±dzeñ lub wyposa¿enia, d)zmiany zakresu, wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych, e)zmiany kolejno¶ci i terminów wykonywania robót budowlanych lub ich czê¶ci, f)zmiany ilo¶ci robót budowlanych, us³ug lub dostaw w stosunku do przedmiarów, pod warunkiem ¿e wynikaj± one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, g)rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych - w zakresie nieprzekraczaj±cym jednak 15% wynagrodzenia Wykonawcy, h)przerw w realizacji zadania, wynik³ych z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. ekstremalne warunki atmosferyczne, wyst±pienie osuwisk, czy klêsk ¿ywio³owych), uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie ka¿dego z mo¿liwych frontów robót. Ilo¶æ dni przed³u¿onego terminu realizacji nie mo¿e byæ wiêksza od sumy dni zg³oszonych przerw, i)zmiany zasad finansowania zadania, w szczególno¶ci odno¶nie terminów i wysoko¶ci wystawiania faktur czê¶ciowych, j)zmian w zakresie podwykonawców z zastosowaniem procedury, o której mowa w § 6 ust. 4 Czê¶ci C SIWZ i nastêpne umowy, k)zmiany wynagrodzenia w wypadku wyst±pienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, tj. zmiany: -stawki podatku od towarów i us³ug, -wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, -zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 6.Je¿eli zmiana, o której mowa w ust. 5, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z informacj± - o konieczno¶ci lub nie - zmiany zezwolenia na budowê/ zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oraz przedmiary i niezbêdne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego. 7.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 5, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: a)opis propozycji zmiany, b)uzasadnienie zmiany, c)opis wp³ywu zmiany na Harmonogram rzeczowo - finansowy. 8.Zmiany, o których mowa w ust. 5, mog± zostaæ dokonane, je¿eli ich uzasadnieniem s± ni¿ej wymienione okoliczno¶ci: a)zmiana zasad finansowania zadania wynikaj±ca ze zmian w planie finansowym b±d¼ bud¿ecie Zamawiaj±cego lub te¿ uzgodnienia z instytucj± finansuj±c± zadanie, b)obni¿enie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (u¿ytkowania) obiektu, c)poprawa warto¶ci lub podniesienia sprawno¶ci ukoñczonych robót budowlanych, d)zmiana obowi±zuj±cych przepisów, e)podniesienie wydajno¶ci urz±dzeñ, f)pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji, b±d¼ powstanie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, g)podniesienie bezpieczeñstwa wykonywania robót, h)ograniczenie ¶rodków bud¿etowych przeznaczonych na realizacjê zamówienia, i)zaistnienie konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, dodatkowych b±d¼ zaniechania wykonania czê¶ci przedmiotu umowy, j)ujawnienie w trakcie realizacji robót budowlanych urz±dzeñ podziemnych, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia, k)usprawnienia w trakcie u¿ytkowania obiektu, l)stwierdzenie nieuwzglêdnionych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyj±tkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a tak¿e innych uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, m)wyst±pienie wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, które uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót budowlanych oraz uniemo¿liwiaj± zastosowanie w³a¶ciwej technologii wynikaj±cej z projektu budowlanego - mo¿liwo¶æ przerwania robót na czas, kiedy bêdzie to konieczne ze wzglêdu na zachowanie re¿imów technologicznych, n)wyst±pienie awarii lub katastrofy budowlanej, nie wynikaj±cej z dzia³ania lub zaniechania Wykonawcy, o)konieczno¶æ podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, szczególnie zagra¿aj±ce bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±ce powstaniem szkody niewspó³miernie wiêkszej ni¿ spowodowana dzia³aniem lub zaniechaniem naruszaj±cym dyscyplinê ¶rodków publicznych. p)si³a wy¿sza. 9. Niezale¿nie od powy¿szych zapisów, zmiana umowy mo¿e zostaæ dokonana w sytuacjach i na warunkach okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 10.Wykonawca nie bêdzie uprawniony do ¿adnego przed³u¿enia terminu wykonania umowy i zwiêkszenia wynagrodzenia, je¿eli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcê; w takim przypadku koszty dodatkowe zwi±zane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 11.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 5 lit. k) tiret drugie, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 12.W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 5 lit. k) tiret trzecie, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego. 13.Za wyj±tkiem sytuacji, o której mowa w ust. 5 lit. k) tiret pierwsze, wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego wykazania przez Wykonawcê dowodami z dokumentów wysoko¶ci dodatkowych koszów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 5 lit. k) tiret drugie i trzecie. 14.Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do dokonania analizy dokumentów, o których mowa w ust. 13, w terminie do 7 dni od ich przed³o¿enia przez Wykonawcê. Aneks w tym zakresie zostanie podpisany w terminie uzgodnionym przez obie strony, przy czym termin ten bêdzie przypada³ w okresie nie d³u¿szym ni¿ 21 dni od daty przed³o¿enia dokumentów przez Wykonawcê. 15.Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia podpisania aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-04-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.