Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-06-29
Ogłoszenie nr 541263-N-2017 z dnia 2017-06-29 r.
Urząd Gminy Kętrzyn: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Kętrzyn, krajowy numer identyfikacyjny
53553400000, ul.
ul. Kościuszki
2
,
11-400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 7512474 w. 17, , e-mail
admidnitrator@bip.ketrzyn.sprint.com.pl, , faks
897 512 746.
Adres strony internetowej (URL): bip.gminaketrzyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.gminaketrzyn.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.gminaketrzyn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty mogą być składane wyłącznie w następujący sposób : dostarczone w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego, do pokoju nr 16.
Adres:
Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN
Numer referencyjny:
RGG.271.31.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc publicznych, wskazanych w opisie zamówienia, w sposób zgodny z przepisami prawa, a w szczególności przepisami: - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016r. poz.250 z późn. zm.), - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 z późn.zm.), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. Poz. 122), - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegóło- wego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017r. poz.19), - UCHWAŁA NR XXIII/524/16 SEJMIKU WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZUR- SKIEGO z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2016-2022 (Dziennik Urzędowy Woje- wództwa warmińsko-mazurskiego z dnia 20 stycznia 2017 r. poz. 372 ). 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami 90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów 90.51.40.00-3 Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami 3. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za gospodarowanie odebranymi odpa-dami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności w za-kresie przeładunku odpadów, ich transportu, dostarczania uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 4. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do : 1) odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z miejsc publicznych wskazanych w pkt 5.2; w zakres zamówienia wchodzi także uprzątnięcie odpadów zgromadzonych poza pojemnikami, w miejscach ich ustawienia; 2) niedopuszczania do wysypywania odpadów podczas załadunku i transportu oraz ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych ; 3) utrzymania właściwego stanu sanitarnego i technicznego pojazdów, urządzeń i pojemni- ków; pojazdy muszą być zabezpieczone przed wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku, transportu, przeładunku; pojazdy, urządzenia i pojemniki muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego; 4) przekazywania Zamawiającemu za każdy okres rozliczeniowy (miesiąc) pisemnej informacji określającej masę zebranych odpadów, w tym : masę odpadów zmieszanych, rodzaj i masę frakcji odpadów zebranych selektywnie; 5) prowadzenia ewidencji odpadów, sprawozdawczości, w tym przekazywania Zamawia-jącemu sprawozdań podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomo-ści, zgodnie z wymogami przepisów prawa; podstawą do sporządzenia sprawozdań jest prowadzona przez wykonawcę ewidencja odpadów i karty przekazania odpadów; 6) przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, do regionalnej instalacji przetwa-rzania odpadów komunalnych właściwej dla regionu, zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2016-2022. 7) zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych w instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami oraz zasadą bliskości, o których mowa w art. 17 oraz 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.o odpadach (Dz.U.2013.21 z późn.zm.) ; 5. Odbiór odpadów. 5.1 Estetyczne i w dobrym stanie pojemniki do zbiórki odpadów dostarczy Wykonawca zamówienia. Pojemniki powinny być oznakowane w sposób jednoznacznie wskazujący przeznaczenie na odpady określonego rodzaju, w szczególności zgodnie z przepisami Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017r. Poz.19). Pojemniki stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany również do odbioru odpadów znajdujących się poza pojemnikiem. 5.2 Miejsce odbioru odpadów przez Wykonawcę. Wykonawca ustawi w poniższych lokalizacjach wymagane rodzaje pojemników i będzie odbierał odpady z wymaganą częstotliwością, w wymaganych okresach. Pojemniki zapewnia Wykonawca zamówienia, w ramach przysługującego mu wynagrodzenia za realizację zamówienia. 1) Czerniki (jezioro). Rodzaje pojemników : - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateria- łowych i metalu, - niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - brązowy - do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych, - zielony - do szkła, Wielkość pojemników : - do odpadów zielonych i biodegradowalnych oraz szkła - 110 litrów, - do pozostałych odpadów zbieranych selektywnie - 1100 litrów. Ilość pojemników - po 2 pojemniki do każdej frakcji odpadów. Okres odbioru odpadów - od maja do września, Częstotliwość odbioru odpadów : - odpady z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych i metalu - 1 raz w tygodniu, - szkło - 1 raz na 2 miesiące, - papier - 1 raz na miesiąc, - pozostałe odpady zbierane selektywnie - 1 raz na 2 tygodnie. 2) Pożarki 10. Rodzaje pojemników : - pojemnik na odpady zmieszane. Wielkość pojemników - 1100 litrów. Ilość pojemników - 1 szt. Okres odbioru odpadów - cały okres realizacji zamówienia, Częstotliwość odbioru odpadów - 1 raz na 2 tygodnie. 3) Przystanki autobusowe w miejscowościach Nowa Różanka, Nowa Wieś, Czerniki, Parcz, Wajsznory- łącznie 5 przystanków. Poniższe wymagania dotyczą każdego przystanku odrębnie. Rodzaje pojemników : - pojemnik na odpady zmieszane. Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - 1 szt. Okres odbioru odpadów - cały okres realizacji zamówienia, Częstotliwość odbioru odpadów - 1 raz na 2 tygodnie. 4) Nakomiady 9. Rodzaje pojemników : - pojemnik na odpady zmieszane. Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - 1 szt. Okres odbioru odpadów - cały okres realizacji zamówienia, Częstotliwość odbioru odpadów - 1 raz na 2 tygodnie. 5) Smokowo plac zabaw. Rodzaje pojemników : - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateria- łowych i metalu, - niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - brązowy - do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych, - zielony - do szkła, Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - po 1 pojemniku do każdej frakcji odpadów. Okres odbioru odpadów - od maja do września, Częstotliwość odbioru odpadów : - szkło - 1 raz na 2 miesiące, - papier- 1 raz na miesiąc, - pozostałe odpady zbierane selektywnie - 1 raz na 2 tygodnie. 6) Łazdoje boisko. Rodzaje pojemników : - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateria- łowych i metalu, - niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - brązowy - do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych, - zielony - do szkła, Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - po 2 pojemnik do każdej frakcji odpadów. Okres odbioru odpadów - od marca do października, Częstotliwość odbioru odpadów : - szkło - 1 raz 2 miesiące miesiące, - papier- 1 raz na miesiąc, - pozostałe odpady zbierane selektywnie - 1 raz na 2 tygodnie. 7) Wilkowo (pojemnik publiczny). Rodzaje pojemników : - pojemnik na odpady zmieszane. Wielkość pojemników - 1100 litrów. Ilość pojemników - 1 szt. Okres odbioru odpadów - cały okres realizacji zamówienia, Częstotliwość odbioru odpadów - 1 raz na 2 tygodnie. 8) Karolewo "Orlik" . Rodzaje pojemników : - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateria- łowych i metalu, - niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - brązowy - do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych, - zielony - do szkła, Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - 1 pojemnik do każdej frakcji odpadów. Okres odbioru odpadów - od marca do października, Częstotliwość odbioru odpadów : - szkło - 1 raz na 2 miesiące miesiące, - papier - 1 raz na miesiąc, - odpady zielone i biodegradowalne - 1 raz na 2 tygodnie, - pozostałe odpady zbierane selektywnie - 1 raz w tygodniu. 9) Urząd Gminy Kętrzyn, Kętrzyn, ul. Kościuszki 2. Rodzaje pojemników : - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateria- łowych i metalu, - niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - brązowy - do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych, - zielony - do szkła, Wielkość pojemników - 1100 litrów, do szkła - 110 litrów, Ilość pojemników - po 1 pojemniku do każdej frakcji odpadów, Okres odbioru odpadów: - zielone i biodegradowalne - od kwietnia do listopada, - pozostałe odpady zbierane selektywnie - cały okres realizacji zamówienia, Częstotliwość odbioru odpadów : - szkło - 1 raz 2 miesiące, - zielone i biodegradowalne - 1 raz na 2 tygodnie, - pozostałe odpady zbierane selektywnie - 1 raz w tygodniu. 10) Świetlice w miejscowościach Koczarki, Muławki, Pręgowo. Poniższe wymagania dotyczą każdej ze świetlic odrębnie. Rodzaje pojemników : - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateria- łowych i metalu, - niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - zielony - do szkła, - pojemnik na pozostałości ze zbiórki selektywnej. Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - po 1 pojemniku do każdej frakcji odpadów. Okres odbioru odpadów : - pozostałości ze zbiórki selektywnej - od września do kwietnia, - pozostałe odpady zbierane selektywnie - cały okres realizacji zamówienia. Częstotliwość odbioru odpadów : - szkło - 1 raz na 2 miesiące, - papier - 1 raz na miesiąc, - pozostałe odpady zbierane selektywnie - 1 raz na 2 tygodnie, - pozostałości ze zbiórki selektywnej - 1 raz na 2 tygodnie 11) Świetlica w miejscowości Nowa Różanka. Rodzaje pojemników : - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateria- łowych i metalu, - niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - zielony - do szkła, Wielkość pojemników - 110 litrów. Ilość pojemników - po 1 pojemniku do każdej frakcji odpadów. Okres odbioru odpadów : cały okres realizacji zamówienia. Częstotliwość odbioru odpadów : - szkło - 1 raz na 2 miesiące, - papier- 1 raz na miesiąc, - pozostałe odpady zbierane selektywnie - 1 raz na 2 tygodnie. 5.3 Odpady będą odbierane zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę, uwzględniającym wymagane częstotliwości odbioru. Zamawiającemu przysługuje prawo zlecenia odbioru odpadów poza harmonogramem Wykonawcy, w ramach podanych w pkt 5.2 częstotliwości odbioru. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować takie zlecenie w czasie określonym w swojej ofercie (czas reakcji) lecz nie dłuższym niż 48 godzin od otrzymania zlecenia. 5.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dodatkowych odbiorów odpadów . Łączna szacowana liczba w/w dodatkowych odbiorów w okresie realizacji umowy to 10 sztuk. pojemników. 5.5 Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania i przekazywania zamawiającemu miesięcznych informacji o masie odebranych odpadów oraz sposobie ich zagospoda- rowania . 6. Rozliczenie za realizację zamówienia będzie następować w okresach miesięcznych. Wysokość miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy będzie równa sumie iloczynów ilości odpowiednich pojemników, z których odpady zostały odebrane oraz stawek określonych w ofercie wykonawcy. 7. Łączna szacunkowa ilość odpadów objętych zamówieniem - 75 ton, w tym szacunkowa łączna ilość odpadów z tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych - 8 ton. 8. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. osób : a) wykonujących czynności załadunku i rozładunku odpadów, b) obsługujących pojazdy służące wykonaniu zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90511000-2 |
90512000-9 |
90514000-3 |
90533000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-06-30
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada wpis do re-
jestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunal-
nych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kętrzyn i Miasta Kętrzyn;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu
Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych
wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości (Dz. U. z 2013r. Poz. 122) oraz dysponować pojemnikami
niezbędnymi do realizacji zamówienia;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbie -
rania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kętrzyn
i Miasta Kętrzyn;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Czas reakcji | 20,00 |
Termin płatności faktur | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy i dopuszczalne są wyłącznie w granicach nienaruszających art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy dopuszczalne są następujące istotne zmiany zawartej umowy: a) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy : w przypadku zmiany przepisów obowiązu jących dot. podatku VAT; wynagrodzenie brutto będzie równe dotychczasowemu wynagrodzeniu netto, powiększonemu o kwotę podatku Vat, wynikającą z zastosowania nowej stawki; b) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy: w przypadku zmiany ceny w RIPOK właściwej dla regionu (regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych) w stosunku do ceny obowiązującej w dniu zawarcia niniejszej umowy - zmiana wynagrodzenia o procentowy wskaźnik zmiany ceny w RIPOK; c) w zakresie dotyczącym zmiany sposobu realizacji zamówienia, jeżeli zmiana sposobu realizacji zamówienia podyktowana jest zmianami przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, po dacie zawarcia umowy i nie prowadzi do wzrostu kosztów ponoszonych przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Przebudowa dróg w Gminie Kętrzyn
- Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego.
- Przebudowa ulicy Wileńskiej w Kętrzynie
- Przebudowa 2 dróg w miejscowości Nowa Wieś Kętrzyńska
- Remont zabytkowej stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku I LO im. Wojciecha Kętrzyńskiego oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Kętrzynie
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- USŁUGA - ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW Nr sprawy: TECH/141/MP/2024
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- Wywóz nieczystości z obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.