eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Remont drogi powiatowej nr1144B Szeszupka - Podwysokie - Okrągłe w km 2+540 - 2+840 (0,30 km); 1103B Czostków - Huta w km 0+500 - 1+300 (0,80 km). (usuwanie skutków klęsk żywiołowych)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Suwałki: Remont drogi powiatowej nr: 1144B Szeszupka - Podwysokie - Okrągłe w km 2+540 - 2+840 (0,30 km); 1103B Czostków - Huta w km 0+500 - 1+300 (0,80 km). (usuwanie skutków klęsk żywiołowych)
Numer ogłoszenia: 54118 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Ogrodowa 57, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5657085, faks 087 5679221.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr: 1144B Szeszupka - Podwysokie - Okrągłe w km 2+540 - 2+840 (0,30 km); 1103B Czostków - Huta w km 0+500 - 1+300 (0,80 km). (usuwanie skutków klęsk żywiołowych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: a) uzupełnienie nawierzchni żwirowej średnio gr. 20 cm - 6200 m2 b) wykonanie nawierzchni żwirowej w-wa górna gr. 10 cm z mieszanki kruszywowej (30% kruszywa łamanego) - 4400 m2 2. Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonym przedmiarze robót. 3. Uwaga: Warunkiem odbioru robót będzie przedstawienie badań laboratoryjnych kruszywa (pospółki) użytej na wykonanie nawierzchni żwirowej (krzywa przesiewu, oznaczenie zawartości zanieczyszczeń) oraz wskaźniki zagęszczenia nawierzchni żwirowych i z mieszanki kruszywowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy e) zrealizowali co najmniej dwa zadania publiczne o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. f) posiadanie lub zapewniony dostęp do materiałów i sprzętu wymaganego do wykonania robót: f1) walec ogumiony - min. 15 Mg f2) walec wibracyjny stalowy min. 10 Mg f3) równiarka f4) koparka o poj. łyżki min. 0,6 m3 + łyżka do skarpowania o szerokości min. 1,5 m f5) samochody samowyładowcze 10 - 20 Mg - min. 3 szt. tj. udokumentują posiadanie powyższego sprzętu i urządzeń w Wykazie sprzętu . g) udzielenie 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty h) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków polegać będzie na sprawdzeniu czy złożono komplet wymaganych dokumentów, które spełniają warunki zawarte w specyfikacji. 3. W toku dokonywania badań i oceny złożonych ofert zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 4. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta Formularz ofertowy (zał. nr 1). 2. Kosztorys ofertowy - Formularz cenowy (zał. nr 2). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. (zał. nr 3). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, należy przedłożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 4 lit. a) - w oryginale lub poświadczona notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) i pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 4 lit. a) oraz jej podpisem. c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazane postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy: a) Wykaz wykonanych robót drogowych o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym jak zamówienie, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem referencji potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (dla robót wykonywanych na rzecz tut. ZDP referencje nie są wymagane) (Doświadczenia zawodowe - zał. nr 4). b) Wykaz sprzętu, - zał. nr 5 c) W przypadku nie dysponowania sprzętem określonym w pkt. V pkt 1, należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu zgodnie z treścią Załącznika - (Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu) (zał. nr 6) 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 lit. a) - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.suwalki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg powiatowych w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Ogrodowa 57 (dział techniczny).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg powiatowych w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Ogrodowa 57 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.