Ogłoszenie z dnia 2017-03-29
Ogłoszenie nr 54086 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.
Nowy Targ: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek na Cmentarzu Miejskim w Nowym Targu".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 24607-217
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, krajowy numer identyfikacyjny
52395600000, ul.
ul. Krzywa
1,
34400
Nowy Targ, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
182 611 244, faks
182 662 312, e-mail
krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nowytarg.pl
Adres profilu: www.nowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek na Cmentarzu Miejskim w Nowym Targu".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek na Cmentarzu Miejskim w Nowym Targu". Przedmiot główny: CPV 45233260-9 roboty budowlane w zakresie dróg pieszych, przedmioty pomocnicze: CPV 45233222-1 roboty w zakresie chodników, CPV 45111100-9 roboty w zakresie burzenia, CPV 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) roboty demontażowe, rozbiórkowe i ziemne z wywozem gruzu, ziemi bloczków betonowych, asfaltu itd. na składowisko wykonawcy, z utylizacją materiałów z rozbiórki, (za wyjątkiem opraw oświetleniowych i materiałów z otoczenia grobowców przeznaczonych do ponownego wbudowania), 2) wyprofilowanie i przygotowanie podłoża pod podbudowę z kruszywa naturalnego, 3) nowa podbudowa z kruszywa mineralnego, 4) obrzeża granitowe o wym ok. 8,5x 30 cm i obrzeża betonowe 8 x 30 cm, 5) nawierzchnia z nowej kostki granitowej na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 6) nawierzchnia z kostki brukowej płukanej gr. 8 cm, na posypce z grysu 2 do 5 mm z wypełnieniem spoin piaskiem, 7) dopasowanie lub odtworzenie otoczenia grobów i grobowców w rejonie robót, 8) dopasowanie nawierzchni i niwelety alejek sąsiednich do nowej sytuacji na skrzyżowaniach, 9) uporządkowanie terenu, 10) modernizacja oświetlenia zewnętrznego z wymianą: ziemnego kabla zasilającego, opraw i słupów oświetleniowych. Zakres przedmiotu zamówienia precyzuje opis zawarty w przedmiarze robót. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu. W cenach jednostkowych należy uwzględnić ograniczone możliwości zastosowania sprzętu mechanicznego szczególnie na odcinkach AB i CD (wg zał. nr 11), 2/ za roboty nie wykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją wynagrodzenie nie przysługuje, 3/ wskazane są oględziny terenu budowy przez wykonawcę, 4/ wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o harmonogram rzeczowo finansowy poprzez faktury wystawione na podstawie protokołów odbioru, 5/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca (oznacza to również poniesienie przez wykonawcę wszelkich z tym związanych kosztów), 6/ wykonawca przed zamówieniem materiału sprawdzi wymiary rzeczywiste i zweryfikuje na tej podstawie zamawiane ilości. Kolorystykę kostki brukowej należy uzgodnić z zamawiającym, 7/ wywóz i składowania ziemi, gruzu itp. zabezpiecza wykonawca, ponosząc wszelkie z tym związane koszty, 8/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym między innymi: koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, koszty zaopatrzenia w konieczne media, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie, 9/ wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót SST z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, b) zapewnienia bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu, c) zabezpieczenia i oznakowania placu budowy i do zorganizowania go w porozumieniu z zarządcą cmentarza. W razie wystąpienia takiej konieczności (informacja od zarządcy cmentarza) ma obowiązek zapewnić możliwość przejścia konduktu pogrzebowego i dokonania pochówku w obrębie prowadzonych robót, d) wykonania pełnego zakresu robót przedstawionych w zakresie zamówienia, a także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia, e) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej wraz założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w pliku pdf, 10/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac, 11/ wykonawca udzieli minimum 5 letniej rękojmi i udzieli 5 letniej gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 12/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem "lub równoważne" albo "nie gorsze niż". 13/ oferta winna być przygotowana na podstawie przedmiaru załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z uwzględnieniem tych warunków. Podane w przedmiarze pozycje katalogowe należy traktować pomocniczo i nie są one wskazaniem podstawy wyceny. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj. czynności wskazanych w przedmiarze robót (tabeli elementów rozliczeniowych). 1/ W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy co do spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w rozdziale II ustępie 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót objętych zamówieniem. 2/ W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego, przy czym oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy i/lub b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), przy czym kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 922) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników), jednakże informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania i/lub c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3/ W przypadku niespełnienia przez wykonawcę wymogu wskazanego w ustępie 4, a w szczególności w przypadku odmowy przedłożenia zamawiającemu do wglądu lub nieprzedłożenia w terminie do wglądu któregokolwiek z dowodów określonych wyżej, zamawiający przewiduje sankcje określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233260-9
Dodatkowe kody CPV:
45233222-1,
45111100-9,
45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek na Cmentarzu Miejskim w Nowym Targu". |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT305461.66 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 222334.23 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa gazów medycznych sprężonych i powietrza syntetycznego wraz z transportem i dzierżawą.
- Remont ramp przy PSZS im.J. Pawła II w Nowym Targu.
- Dostawa pomocy dydaktycznej: multimedialnego stołu anatomicznego prezentującego obraz ciała ludzkiego w rzeczywistych rozmiarach na potrzeby Instytutu Lekarskiego dla kierunku lekarskiego ANS w NT
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Sądu Rejonowego w Nowym Targu
- Roboty budowlane - "Wykonanie instalacji gazowej w budynku Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu wraz z likwidacją kotłowni węglowej i wykonaniem kotłowni gazowej."
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.