eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1386 R Mrowla - Świlcza - budowa chodnika w km 1+660 do 1+780 w miejscowości Świlcza Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1390R Świlcza - Przybyszówka - budowa chodnika w km 0+415 do 0+605 w miejscowości Świlcza Zadanie Nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2150R Kupno - Bratkowice - Trzciana - budowa chodnika w km 8+045 do 8+245 w miejscowości Trzciana Zadanie Nr 4 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2150R Kupno - Bratkowice - Trzciana - budowa chodnika w km 8+770 do 9+110 w miejscowości Trzciana Zadanie Nr 5 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1389 R Woliczka - droga przez wieś - budowa chodnika w km 1+226 do 1+290 i w km 2+210 do 2+306

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-28



Ogłoszenie nr 540805-N-2017 z dnia 2017-06-28 r.

Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie: Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1386 R Mrowla - Świlcza - budowa chodnika w km 1+660 do 1+780 w miejscowości Świlcza Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1390R Świlcza - Przybyszówka - budowa chodnika w km 0+415 do 0+605 w miejscowości Świlcza Zadanie Nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2150R Kupno - Bratkowice - Trzciana - budowa chodnika w km 8+045 do 8+245 w miejscowości Trzciana Zadanie Nr 4 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2150R Kupno - Bratkowice - Trzciana - budowa chodnika w km 8+770 do 9+110 w miejscowości Trzciana Zadanie Nr 5 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1389 R Woliczka - droga przez wieś - budowa chodnika w km 1+226 do 1+290 i w km 2+210 do 2+306
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 125755700000, ul. ul. Budziwojska  149 , 35-317   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 636 134, , e-mail przetargi@zdp.rzeszow.pl, , faks 178 636 113.
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Tak
Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pokój nr 12


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1386 R Mrowla - Świlcza - budowa chodnika w km 1+660 do 1+780 w miejscowości Świlcza Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1390R Świlcza - Przybyszówka - budowa chodnika w km 0+415 do 0+605 w miejscowości Świlcza Zadanie Nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2150R Kupno - Bratkowice - Trzciana - budowa chodnika w km 8+045 do 8+245 w miejscowości Trzciana Zadanie Nr 4 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2150R Kupno - Bratkowice - Trzciana - budowa chodnika w km 8+770 do 9+110 w miejscowości Trzciana Zadanie Nr 5 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1389 R Woliczka - droga przez wieś - budowa chodnika w km 1+226 do 1+290 i w km 2+210 do 2+306
Numer referencyjny: ZDP-5-DZP/373/8/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1386 R Mrowla - Świlcza - budowa chodnika w km 1+660 do 1+780 w miejscowości Świlcza Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1390R Świlcza - Przybyszówka - budowa chodnika w km 0+415 do 0+605 w miejscowości Świlcza Zadanie Nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2150R Kupno - Bratkowice - Trzciana - budowa chodnika w km 8+045 do 8+245 w miejscowości Trzciana Zadanie Nr 4 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2150R Kupno - Bratkowice - Trzciana - budowa chodnika w km 8+770 do 9+110 w miejscowości Trzciana Zadanie Nr 5 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1389 R Woliczka - droga przez wieś - budowa chodnika w km 1+226 do 1+290 i w km 2+210 do 2+306; ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje m.in: Zadanie Nr 1: - rozebranie przepustów pod zjazdami - 6 mb; - cięcie nawierzchni z betonu asfaltowego - 120 mb; - roboty ziemne - 210 m3; - wykonanie poszerzenia jezdni - 24 m2; - ułożenie kanału fi40cm - 114 mb; - wykonanie studni rewizyjnych - 3 szt; - wykonanie studni ściekowych - 3 szt; - wykonanie przykanalików fi20cm - 6 mb; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 120 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 122 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 180 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 180 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 180 m2; - wyrównanie podbudowy tłuczniem - 1 m3; Zadanie Nr 2: - rozebranie krawężników - 10 mb; - rozebranie obrzeży - 10 mb; - rozebranie nawierzchni utwardzonych na zjazdach - 59 m2; - rozebranie ścianek czołowych betonowych - 0,5 m3; - rozebranie przepustów pod zjazdami - 26 mb; - cięcie nawierzchni z betonu asfaltowego - 190 mb; - roboty ziemne - 250 m3; - wykonanie poszerzenia jezdni - 95 m2; - ułożenie kanału fi30cm - 190 mb; - wykonanie studni ściekowych - 3 szt; - wykonanie studni rewizyjnych - 4 szt; - wykonanie przykanalików fi20cm - 5 mb; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 190 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 190 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 285 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 285 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 285 m2; - przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na zjazdach - 16 m2; - przestawienie obrzeży na zjazdach - 5 mb; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na zjazdach - 5 m2; - wyrównanie podbudowy mieszanką betonową - 0,5m3; - wyrównanie podbudowy tłuczniem - 1m3; Zadanie Nr 3: - rozebranie przepustów pod zjazdami - 9 mb; - cięcie nawierzchni z betonu asfaltowego - 200 mb; - roboty ziemne - 400 m3; - ułożenie kanału fi30cm - 12 mb; - ułożenie kanału fi40cm - 120 mb; - wykonanie studni rewizyjnych - 3 szt; - wykonanie studni ściekowych - 3 szt; - wykonanie obudowy betonowej wylotu kanału - 1 szt; - wykonanie przykanalików fi20cm - 6 mb; - ułożenie ścieku przykrawężnikowego - 60 m2; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 200 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 200 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 300 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 300 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 300 m2; - wyrównanie podbudowy tłuczniem - 1 m3; Zadanie Nr 4: - rozebranie przepustów pod zjazdami - 46 mb; - rozebranie ścianek czołowych betonowych - 1 m3; - rozebranie nawierzchni utwardzonych na zjazdach - 139 m2; - rozebranie obrzeży - 15 mb; - rozebranie krawężników - 5 mb; - cięcie nawierzchni z betonu asfaltowego - 340 mb; - naprawa bram metalowych - 18m2; - roboty ziemne - 620 m3; - ułożenie kanału fi40cm - 270 mb; - wykonanie studni rewizyjnych - 7 szt; - wykonanie studni ściekowych - 6 szt; - wykonanie przykanalików fi20cm - 9 mb; - wykonanie żelbetowego przepustu fi40cm - 7,5 mb; - wykonanie obudowy żelbetowej przepustu - 0,5 m3; - ułożenie ścieku przykrawężnikowego - 102 m2; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 340 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 350 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 540 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 540 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 510 m2; - przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na zjazdach - 88 m2; - przestawienie obrzeży na zjazdach - 38 mb; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na zjazdach - 20 m2; - wyrównanie podbudowy tłuczniem - 5m3; - wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej - 40 m2; - wykonanie koszy siatkowo-kamiennych - 9m3; - umocnienie skarp ażurowymi płytami betonowymi - 24m2; - ustawienie stalowej bariery wygradzającej - 50 mb. Zadanie Nr 5: - rozebranie nawierzchni utwardzonych na zjazdach - 30 m2; - rozebranie krawężników - 6 mb; - rozebranie przepustów pod zjazdami - 18 mb; - cięcie nawierzchni z betonu asfaltowego - 160 mb; - roboty ziemne - 200 m3; - wykonanie poszerzenia jezdni - 80 m2; - ułożenie kanału drenującego fi40cm - 42 mb; - ułożenie kanału fi40cm - 12 mb; - ułożenie kanału fi50cm - 54 mb; - ułożenie drenu fi10cm - 50 mb; - wykonanie studni rewizyjnych - 4 szt; - wykonanie studni ściekowych - 3 szt; - wykonanie przykanalików fi20cm - 6 mb; - ułożenie ścieków betonowych - 24 mb; - wykonanie obudowy betowej przepustu - 0,5 m3; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 160 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 160 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 240 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 240 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 240 m2; - wyrównanie podbudowy tłuczniem - 1m3; - przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na zjazdach - 6 m2;

II.5) Główny kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233141-9
45233142-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 45
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: I. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) osób wykonujących następujące czynności: Zadanie Nr 1: - cięcie nawierzchni bitumicznych, - rozbieranie przepustów, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i plantowanie mas ziemnych, - układanie podłoży z kruszyw, betonów, pod rów kryty, krawężniki, obrzeża, oraz studnie i studzienki, - montowanie rowu krytego, ścieków betonowych, studni i studzienek, - układanie krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, - układanie podbudów z kruszyw, pospółki stabilizowanej cementem, układanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i betonów asfaltowych. Zadanie Nr 2: - cięcie nawierzchni bitumicznych, - rozbieranie elementów drogi, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i plantowanie mas ziemnych, - układanie podłoży z kruszyw, betonów, pod rów kryty, krawężniki, obrzeża oraz studnie i studzienki, - montowanie rowu krytego, studni i studzienek, - układanie krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, - układanie podbudów z kruszyw, betonów, pospółki stabilizowanej cementem, - układanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i betonów asfaltowych. Zadanie Nr 3: - cięcie nawierzchni bitumicznych, - rozbieranie przepustów, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i plantowanie mas ziemnych, - układanie podłoży z kruszyw, betonów, pod rów kryty, krawężniki, obrzeża oraz studnie i studzienki, - montowanie rowu krytego, studni i studzienek, obudowy wylotu kanału, - układanie krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, - układanie podbudów z kruszyw, betonów, - układanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Zadanie Nr 4: - cięcie nawierzchni bitumicznych, - rozbieranie elementów drogi, - przestawianie elementów ogrodzeń (bram, furtek) wraz z oczyszczaniem i malowaniem, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i plantowanie mas ziemnych, - układanie podłoży z kruszyw, betonów, pod rów kryty, krawężniki, obrzeża, przepusty drogowe, płyty prefabrykowane, oraz studnie i studzienki, - montowanie części przelotowych przepustów, rowu krytego, studni i studzienek, oraz wylotów i ścianek czołowych, - układanie krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, prefabrykowanych płyt betonowych, - montowanie koszy i materacy kamiennych, - układanie podbudów z kruszyw, betonów, - układanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, betonu asfaltowego, - montowanie barier wygradzających ruch pieszy. Zadanie Nr 5: - cięcie nawierzchni bitumicznych, - rozbieranie elementów drogi, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i plantowanie mas ziemnych, - układanie podłoży z kruszyw, betonów, pod rów kryty, krawężniki, obrzeża, ścieki betonowe, dreny, oraz studnie i studzienki, - montowanie, rowu krytego, studni i studzienek, drenu, oraz wylotów i ścianek czołowych, - układanie krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, ścieków betonowych, - układanie podbudów z kruszyw, betonów, pospółki stabilizowanej cementem, - układanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, betonu asfaltowego. II. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. III. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy wysokości 10% wartości zamówienia brutto.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Dysponują jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie dróg.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
I. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO. 1. Na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) oświadczenia zawierającego imię i nazwisko osoby skierowanej do kierowania robotami budowlanymi, zakres uprawnień oraz informacje o podstawie dysponowania tą osobą. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada aktualne zaświadczenia lub dokumenty tego Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku Wykonawca informuje Zamawiającego, do którego postępowania zostały złożone dokumenty lub oświadczenia, lub w jaki sposób są one dostępne dla Zamawiającego. 3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ. 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert. 2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy) . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Kosztorys ofertowy. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby podmiotów trzecich. 5. Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji i rękojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1) sposobu realizacji przedmiotu umowy w stosunku do Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwanych dalej dokumentacją, w przypadku: a) wystąpienia konieczności usunięcia błędów w dokumentacji albo niezbędne będzie przeprojektowanie określonych zakresów robót, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, b) wystąpienia konieczności zrealizowania części umowy przy zastosowaniu innych materiałów, rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, wynikającej z wad dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją opracowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań zagrażało należytemu wykonaniu przedmiotu umowy, 2) zmiany ceny określonej w §11 ust.1 umowy w przypadku: a) urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku, b) zmiany zakresu robót określonego w kosztorysie ofertowym, na zasadach określonych w §10 umowy, 3) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) zwiększenia zakresu robót o wartość do 15% wartości zamówienia podstawowego - termin będzie wydłużony w proporcji - 1 dzień za każdy 1% zwiększenia zakresu robót w zaokrągleniu do 1 dnia w górę, b) wystąpienia wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy o okres na jaki roboty zostały wstrzymane, c) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego uniemożliwiającej wykonanie zamówienia, o okres trwania siły wyższej i czasu niezbędnego na usunięcie jej skutków, 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron, 5) zmiany na stanowisku Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji na zasadach określonych w § 6 i § 7 umowy. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.