eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Zamówienie na dostawę materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-29

Ogłoszenie nr 54077 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.

Nowy Sącz: Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny 49189330000000, ul. ul. Jagiellońska  33, 33300   Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 141 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks 184 141 700.
Adres strony internetowej (URL): www.nowosadecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.powiat.nowy-sacz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
oferta wraz z wymienionym w art. 25a ust. 1 ustawy oświadczeniem oraz pełnomocnictwa wnoszone są do zamawiającego wyłącznie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Numer referencyjny: ZP.272.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego materiałów biurowych (materiały biurowe, papier ksero A4). We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - Materiały biurowe: 1 Długopis czarny Długopis żelowy, przezroczysta obudowa, wkłady wymienne, grubość linii pisania - 0,27mm, końcówka wykonana z metalu, kulka wykonana z węglika wolframu, kolor tuszu: czarny. 200 szt. 2 Długopis niebieski Długopis żelowy, przezroczysta obudowa, wkłady wymienne, grubość linii pisania - 0,27mm, końcówka wykonana z metalu, kulka wykonana z węglika wolframu , kolor tuszu: niebieski. 200 szt. 3 Długopis żelowy czerwony Długopis z wymiennym wkładem żelowym, linia pisania 0.3 mm. Końcówka wykonana z metalu, oprawa przeźroczysta. Długość linii pisania ok. 900 m. Kolor tuszu czerwony. 30 szt. 4 Dziurkacz mały Dziurkacz, z plastikowym ramieniem i metalową podstawą, listwą formatową i wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek: 80mm, średnica otworu: 5 mm, jednorazowo dziurkuje do 20 kartek. 30 szt. 5 Dziurkacz duży Dziurkacz z listwą formatową i wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek: 80mm, średnica otworu: 5 mm do 6 mm, jednorazowo dziurkuje do 100 kartek. 6 szt. 6 Klej Biurowy Sztyft 35g Klej biurowy w sztyfcie, bezbarwny, bezwonny, nietoksyczny, niebrudzący, zmywalny, 2- letni okres stosowania bez utraty właściwości, pojemność minimum 35 g. 300 szt. 7 Skoroszyt A4 papierowy zawieszkowy Skoroszyt zawieszkowy z białego kartonu o gramaturze 275 g., pełny, format A4. 500 szt. 8 Klips Archiwizacyjny Klips archiwizacyjny, dwuczęściowy, plastikowy biały przeznaczony do archiwizacji dokumentów, umożliwia szybkie i łatwe przeniesienie dokumentów z segregatora, ułatwia korzystanie z dokumentów zarchiwizowanych w pudełkach na akta. 4000 szt. 9 Koperta DL biała Koperty DL o wymiarach 110 x 220 mm, samoklejące, białe, gram. 75g/m2. 15000 szt. 10 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 19l. 100 szt. 11 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 17G. 100 szt. 12 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 16F. 100 szt. 13 Koperta B5 brązowa Koperty samoklejące, brązowe, o wymiarach 176 x 250 mm z papieru natronowego o gram. 90 g/m2. 3000 szt. 14 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 14D. 100 szt. 15 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 18H. 100 szt. 16 Koperta B4 Koperty samoklejące B4 SK, brązowe o gram. 90 g/m2. 3000 szt. 17 Koperta C4 brązowa Koperty samoklejące C4 SK, brązowe, z papieru natronowego o gram. 90 g/m2. (250szt./op.). 500 szt. 18 Koperta C6 biała Koperty C6, białe samoklejące o gram. 75g/m2. 70000 szt. 19 Korektor w pasku Korektor w pasku umieszczonym na specjalnej taśmie, długość taśmy: 8 m, szerokość taśmy: 5 mm, nietoksyczny, do zastosowania na wszystkich rodzajach papieru, przezroczysta obudowa pozwalająca kontrolować stan zużycia. 50 szt. 20 Kostka biurowa klejona Kostka papierowa z kartkami do notatek. Zawiera około 400 karteczek klejonych wzdłuż jednego boku. Wymiary: 8,5 x 8,5 cm. Kolor: biały. 100 szt. 21 Koszulka na dokumenty A4 Koszulka foliowa na dokumenty A4, krystaliczna, grubość: co najmniej 48mic. 20000 szt. 22 Linijka 30cm Linijka 30cm, z przezroczystego polistyrenu, trwałe, nieścieralne podziałki, zaokrąglone rogi. 20 szt. 23 Marker olejowy Marker olejowy SC-PM czarny 2mm. 10 szt. 24 Marker olejowy Marker olejowy 0,5 mm, 780, kolor srebrny. 10 szt. 25 Marker niebieski Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 120 szt. 26 Marker czarny Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 120 szt. 27 Nożyczki biurowe Nożyczki biurowe, z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, ergonomicznie wyprofilowana rękojeść z niełamliwego plastiku, z ostrzem o długości ok. 25,5 cm. 80 szt. 28 Papier do plotera Papier do plotera, kolor: biały, szerokość: 841mm, gramatura 80 g/m2, nieprzezroczystość: co najmniej 93%, białość: 165 (+/-3) CIE, bezpyłowy, spełniający wymogi standardów DIN 6723 i 6724-1 w rolkach minimum 110m, rolka na wałek o średnicy ~75mm do plotera OCE TDS 450. 5 szt. 29 Przybornik biurkowy Przybornik na biurko wielofunkcyjny zwierający miejsce na: przybory do pisania, spinacze, kostkę biurową, formatu 90 x 90 mm, rolkę na taśmę klejącą 18mm, przezroczysty. 25 szt. 30 Taśma dwustronna Taśma dwustronna 38 mm/5m. 10 szt. 31 Taśma klejąca piankowa Taśma klejąca piankowa 19mm/5m dwustronna. 10 szt. 32 Skoroszyt zawieszkowy A4 plastikowy Skoroszyt zawieszkowy A4 miękki do przechowywania i prezentowania dokumentów. Przezroczysta przednia okładka umożliwia szybkie odszukanie odpowiedniego skoroszytu. Wykonany z folii PP. Szerokość: 226 +/-5mm, wysokość: min 1mm, głębokość: 310 +/- 5mm. 1000 szt. 33 Spinacz biurowy 50mm Spinacze biurowe metalowe, rozmiar 50 mm. Pakowane w kartonowe pudełko po 100 sztuk. 300 op. 34 Spinacz biurowy 28mm Spinacze biurowe metalowe, małe 28 mm. Pakowane w kartonowe pudełko po 100 sztuk. 300 op. 35 Szuflada na dokumenty Szuflada/półka na dokumenty wykonana z wytrzymałego plastiku. Półki mogą być łączone w pionie. Przezroczysta. 100 szt. 36 Taśma pakowa przezroczysta Taśma pakowa przezroczysta wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wymiary: 48mm x 66m. 60 szt. 37 Taśma pakowa szara Taśma pakowa, szara wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wymiary: 48mm x 66m. 10 szt. 38 Teczka do podpisu Książka do podpisu, na dokumenty o formacie A4, okładki z twardego kartonu pokrytego folią PP- na przedniej okładce, otwierane okienko do opisu zawartości książki, 20 przegródek wewnętrznych z 3 otworami do podglądu zawartości w każdej, rozciągliwy grzbiet typu harmonijka, kolor: czarny. 15 szt. 39 Tusz do stempli tradycyjnych czerwony Tusz do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: czerwony. 20 szt. 40 Tusz do stempli tradycyjnych czarny Tusz do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: czarny. 5 szt. 41 Zakładka indeksujaca kolorowa Zakłada indeksująca samoprzylepna neonowa. Wymiary 4x5cm, cztery neonowe kolory w opakowaniu. Ilość zakładek minimum 4x50 sztuk w opakowaniu. 15 op. 42 Zeszyt - Brulion A4 Zeszyt A4 96 kartkowy w kratę, bez marginesu, oprawa twarda. 60 szt. 43 Zeszyt - Brulion A5 Zeszyt A5 96 kartkowy w kratę, bez marginesu, oprawa twarda. 60 szt. 44 Klip metalowy 41mm Klip metalowy do papieru, galwanizowany, czarny. Rozmiar 41 mm. 150 szt. 45 Zakreślacz zielony Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: zielony. 130 szt. 46 Zakreślacz żółty Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: żółty. 130 szt. 47 Blok biurowy/listowy A4 Blok szkolny w kratkę. Klejony u góry, 50 kartek, kolor biały. Format A4. 100 szt. 48 Zszywacz duży Zszywacz długoramienny, zszywa jednorazowo do 200 arkuszy papieru 80g, możliwość zastosowania zszywek o rożnych rozmiarach, solidna metalowa podstawa i metalowe ramię, z podstawką antypoślizgową. Zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki. 7 szt. 49 Holder z klipsem Holder z klipsem przezroczysty, z polipropylenu, 86 x 54 mm, na 1 kartę plastikową z nalepką (ok. 1 mm grubości), klips CT 211. 300 szt. 50 Zszywacz mały Zszywacz biurowy, minimum na zszywki 24/6 i 26/6. Wykonany z plastiku, części mechaniczne z metalu. Antypoślizgowa plastikowa podstawka zabezpiecza przed rysowaniem mebli. Zszywa do 25 kartek (papier 80 g). Zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki. Blokada zabezpieczająca przed zamknięciem zszywacza. 80 szt. 51 Zszywki 23/10 Zszywki miedziowane do zszywaczy 23/10, opakowanie: 1000 szt. 30 op. 52 Zszywki 23/17 Zszywki miedziowane do zszywaczy klasy 23/17, opakowanie: 1000 szt. 30 op. 53 Zszywki 24/6 Zszywki miedziowane do zszywaczy klasy 24/6, opakowanie: 1000 szt. 500 op. Termin wykonania CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - Papier ksero A4 biały, Gramatura (g/m^2): 80, Białość (CIE): min 140, nieprzezroczystość (%): 94 +2/-1 , Grubość (um): 108+/-3, Gładkość: 180+/-50, (ryza/500 akr.) 2500 ryz. Termin wykonania CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

II.5) Główny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
Dodatkowe kody CPV:30192121-5, 30197330-8, 24910000-6, 22851000-0, 30192000-1, 30199230-1, 30192160-0, 22816100-4, 30237430-2, 39241200-5, 30197642-8, 30193200-0, 44424200-0, 30197220-4, 22600000-6, 22816300-6, 22800000-8, 30192125-3, 22816000-3, 30197320-5, 30197100-7, 39292500-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 14


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Formularz oświadczenia zostanie opublikowany na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto60
Termin wykonania zamówienia40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: CZĘŚĆ 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego materiałów biurowych (materiały biurowe). We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - Materiały biurowe: 1 Długopis czarny Długopis żelowy, przezroczysta obudowa, wkłady wymienne, grubość linii pisania - 0,27mm, końcówka wykonana z metalu, kulka wykonana z węglika wolframu, kolor tuszu: czarny. 200 szt. 2 Długopis niebieski Długopis żelowy, przezroczysta obudowa, wkłady wymienne, grubość linii pisania - 0,27mm, końcówka wykonana z metalu, kulka wykonana z węglika wolframu , kolor tuszu: niebieski. 200 szt. 3 Długopis żelowy czerwony Długopis z wymiennym wkładem żelowym, linia pisania 0.3 mm. Końcówka wykonana z metalu, oprawa przeźroczysta. Długość linii pisania ok. 900 m. Kolor tuszu czerwony. 30 szt. 4 Dziurkacz mały Dziurkacz, z plastikowym ramieniem i metalową podstawą, listwą formatową i wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek: 80mm, średnica otworu: 5 mm, jednorazowo dziurkuje do 20 kartek. 30 szt. 5 Dziurkacz duży Dziurkacz z listwą formatową i wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek: 80mm, średnica otworu: 5 mm do 6 mm, jednorazowo dziurkuje do 100 kartek. 6 szt. 6 Klej Biurowy Sztyft 35g Klej biurowy w sztyfcie, bezbarwny, bezwonny, nietoksyczny, niebrudzący, zmywalny, 2- letni okres stosowania bez utraty właściwości, pojemność minimum 35 g. 300 szt. 7 Skoroszyt A4 papierowy zawieszkowy Skoroszyt zawieszkowy z białego kartonu o gramaturze 275 g., pełny, format A4. 500 szt. 8 Klips Archiwizacyjny Klips archiwizacyjny, dwuczęściowy, plastikowy biały przeznaczony do archiwizacji dokumentów, umożliwia szybkie i łatwe przeniesienie dokumentów z segregatora, ułatwia korzystanie z dokumentów zarchiwizowanych w pudełkach na akta. 4000 szt. 9 Koperta DL biała Koperty DL o wymiarach 110 x 220 mm, samoklejące, białe, gram. 75g/m2. 15000 szt. 10 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 19l. 100 szt. 11 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 17G. 100 szt. 12 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 16F. 100 szt. 13 Koperta B5 brązowa Koperty samoklejące, brązowe, o wymiarach 176 x 250 mm z papieru natronowego o gram. 90 g/m2. 3000 szt. 14 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 14D. 100 szt. 15 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 18H. 100 szt. 16 Koperta B4 Koperty samoklejące B4 SK, brązowe o gram. 90 g/m2. 3000 szt. 17 Koperta C4 brązowa Koperty samoklejące C4 SK, brązowe, z papieru natronowego o gram. 90 g/m2. (250szt./op.). 500 szt. 18 Koperta C6 biała Koperty C6, białe samoklejące o gram. 75g/m2. 70000 szt. 19 Korektor w pasku Korektor w pasku umieszczonym na specjalnej taśmie, długość taśmy: 8 m, szerokość taśmy: 5 mm, nietoksyczny, do zastosowania na wszystkich rodzajach papieru, przezroczysta obudowa pozwalająca kontrolować stan zużycia. 50 szt. 20 Kostka biurowa klejona Kostka papierowa z kartkami do notatek. Zawiera około 400 karteczek klejonych wzdłuż jednego boku. Wymiary: 8,5 x 8,5 cm. Kolor: biały. 100 szt. 21 Koszulka na dokumenty A4 Koszulka foliowa na dokumenty A4, krystaliczna, grubość: co najmniej 48mic. 20000 szt. 22 Linijka 30cm Linijka 30cm, z przezroczystego polistyrenu, trwałe, nieścieralne podziałki, zaokrąglone rogi. 20 szt. 23 Marker olejowy Marker olejowy SC-PM czarny 2mm. 10 szt. 24 Marker olejowy Marker olejowy 0,5 mm, 780, kolor srebrny. 10 szt. 25 Marker niebieski Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 120 szt. 26 Marker czarny Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 120 szt. 27 Nożyczki biurowe Nożyczki biurowe, z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, ergonomicznie wyprofilowana rękojeść z niełamliwego plastiku, z ostrzem o długości ok. 25,5 cm. 80 szt. 28 Papier do plotera Papier do plotera, kolor: biały, szerokość: 841mm, gramatura 80 g/m2, nieprzezroczystość: co najmniej 93%, białość: 165 (+/-3) CIE, bezpyłowy, spełniający wymogi standardów DIN 6723 i 6724-1 w rolkach minimum 110m, rolka na wałek o średnicy ~75mm do plotera OCE TDS 450. 5 szt. 29 Przybornik biurkowy Przybornik na biurko wielofunkcyjny zwierający miejsce na: przybory do pisania, spinacze, kostkę biurową, formatu 90 x 90 mm, rolkę na taśmę klejącą 18mm, przezroczysty. 25 szt. 30 Taśma dwustronna Taśma dwustronna 38 mm/5m. 10 szt. 31 Taśma klejąca piankowa Taśma klejąca piankowa 19mm/5m dwustronna. 10 szt. 32 Skoroszyt zawieszkowy A4 plastikowy Skoroszyt zawieszkowy A4 miękki do przechowywania i prezentowania dokumentów. Przezroczysta przednia okładka umożliwia szybkie odszukanie odpowiedniego skoroszytu. Wykonany z folii PP. Szerokość: 226 +/-5mm, wysokość: min 1mm, głębokość: 310 +/- 5mm. 1000 szt. 33 Spinacz biurowy 50mm Spinacze biurowe metalowe, rozmiar 50 mm. Pakowane w kartonowe pudełko po 100 sztuk. 300 op. 34 Spinacz biurowy 28mm Spinacze biurowe metalowe, małe 28 mm. Pakowane w kartonowe pudełko po 100 sztuk. 300 op. 35 Szuflada na dokumenty Szuflada/półka na dokumenty wykonana z wytrzymałego plastiku. Półki mogą być łączone w pionie. Przezroczysta. 100 szt. 36 Taśma pakowa przezroczysta Taśma pakowa przezroczysta wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wymiary: 48mm x 66m. 60 szt. 37 Taśma pakowa szara Taśma pakowa, szara wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wymiary: 48mm x 66m. 10 szt. 38 Teczka do podpisu Książka do podpisu, na dokumenty o formacie A4, okładki z twardego kartonu pokrytego folią PP- na przedniej okładce, otwierane okienko do opisu zawartości książki, 20 przegródek wewnętrznych z 3 otworami do podglądu zawartości w każdej, rozciągliwy grzbiet typu harmonijka, kolor: czarny. 15 szt. 39 Tusz do stempli tradycyjnych czerwony Tusz do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: czerwony. 20 szt. 40 Tusz do stempli tradycyjnych czarny Tusz do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: czarny. 5 szt. 41 Zakładka indeksujaca kolorowa Zakłada indeksująca samoprzylepna neonowa. Wymiary 4x5cm, cztery neonowe kolory w opakowaniu. Ilość zakładek minimum 4x50 sztuk w opakowaniu. 15 op. 42 Zeszyt - Brulion A4 Zeszyt A4 96 kartkowy w kratę, bez marginesu, oprawa twarda. 60 szt. 43 Zeszyt - Brulion A5 Zeszyt A5 96 kartkowy w kratę, bez marginesu, oprawa twarda. 60 szt. 44 Klip metalowy 41mm Klip metalowy do papieru, galwanizowany, czarny. Rozmiar 41 mm. 150 szt. 45 Zakreślacz zielony Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: zielony. 130 szt. 46 Zakreślacz żółty Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: żółty. 130 szt. 47 Blok biurowy/listowy A4 Blok szkolny w kratkę. Klejony u góry, 50 kartek, kolor biały. Format A4. 100 szt. 48 Zszywacz duży Zszywacz długoramienny, zszywa jednorazowo do 200 arkuszy papieru 80g, możliwość zastosowania zszywek o rożnych rozmiarach, solidna metalowa podstawa i metalowe ramię, z podstawką antypoślizgową. Zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki. 7 szt. 49 Holder z klipsem Holder z klipsem przezroczysty, z polipropylenu, 86 x 54 mm, na 1 kartę plastikową z nalepką (ok. 1 mm grubości), klips CT 211. 300 szt. 50 Zszywacz mały Zszywacz biurowy, minimum na zszywki 24/6 i 26/6. Wykonany z plastiku, części mechaniczne z metalu. Antypoślizgowa plastikowa podstawka zabezpiecza przed rysowaniem mebli. Zszywa do 25 kartek (papier 80 g). Zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki. Blokada zabezpieczająca przed zamknięciem zszywacza. 80 szt. 51 Zszywki 23/10 Zszywki miedziowane do zszywaczy 23/10, opakowanie: 1000 szt. 30 op. 52 Zszywki 23/17 Zszywki miedziowane do zszywaczy klasy 23/17, opakowanie: 1000 szt. 30 op. 53 Zszywki 24/6 Zszywki miedziowane do zszywaczy klasy 24/6, opakowanie: 1000 szt. 500 op. Termin wykonania CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7, 30192121-5, 30197330-8, 24910000-6, 22851000-0, 30192000-1, 30199230-1, 30192160-0, 22816100-4, 30237430-2, 39241200-5, 30193200-0, 44424200-0, 30197220-4, 22600000-6, 22816300-6, 22800000-8, 30192125-3, 22816000-3, 30197320-5, 30197100-7, 39292500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: CZĘŚĆ 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego materiałów biurowych (papier ksero A4). We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - Papier ksero A4 biały, Gramatura (g/m^2): 80, Białość (CIE): min 140, nieprzezroczystość (%): 94 +2/-1 , Grubość (um): 108+/-3 , Gładkość: 180+/-50, (ryza/500 akr.) 2500 ryz. Termin wykonania CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197642-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.