eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otrêbusy › Og³oszenie o zmianie og³oszenia 777602-N-2020

Zobacz tre¶æ przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Og³oszenie z dnia 2020-12-31

Og³oszenie nr 540565004-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Otrêbusy:
OG£OSZENIE O ZMIANIE OG£OSZENIA
Og³oszenie dotyczy: Og³oszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OG£OSZENIU

Numer: 777602-N-2020
Data: 2020-12-31

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Pañstwowy Zespó³ Ludowy Pie¶ni i Tañca "Mazowsze" im. Tadeusza Sygietyñskiego, krajowy numer identyfikacyjny 27545800000000, ul. ¦wierkowa 2, 05-805 Otrêbusy, woj. mazowieckie, pañstwo Polska

telefon: 222 088 888
faks: 222 088 800
e-mail: zp@mazowsze.waw.pl
www: https://bip.mazowsze.waw.pl/bip/zamowienia-publiczne/aktualne-zamowienia/

SEKCJA II: ZMIANY W OG£OSZENIU

II.1) Tekst, który nale¿y zmieniæ
Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.
Punkt: 4)

W og³oszeniu jest:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
https://zamowienia.gov.pl


W og³oszeniu powinno byæ:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
https://bip.mazowsze.waw.pl/bip/zamowienia-publiczne/aktualne-zamowienia

Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.
Punkt: 4)

W og³oszeniu jest:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Tak
adres
https://zamowienia.gov.pl

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres: Centrum Obs³ugi Administracji Rz±dowej, ul. Powsiñska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, pokój 105
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:


W og³oszeniu powinno byæ:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
„Pañstwowy Zespó³ Ludowy Pie¶ni i Tañca „Mazowsze” im. Tadeusza Sygietyñskiego
ul. ¦wierkowa 2, 05 – 805 Otrêbusy
Oferta na ¶wiadczenie us³ug ¦wiadczenie us³ug drukarskich standardowych


Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 1)

W og³oszeniu jest:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana windy zlokalizowanej pomiêdzy skrzyd³ami A/B budynku g³ównego KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie”– w systemie „zaprojektuj i wybuduj”” numer postêpowania: 2020/90
Numer referencyjny: numer postêpowania: 2020/90/


W og³oszeniu powinno byæ:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug drukarskich standardowych
(znak sprawy: druk standardowy - 11 -2020)

Numer referencyjny: numer postêpowania: druk standardowy - 11 -2020)


Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)

W og³oszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana windy zlokalizowanej pomiêdzy skrzyd³ami A/B budynku g³ównego KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie – w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SIWZ – Program funkcjonalno-u¿ytkowy oraz w Za³±czniku nr 2 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy.

W og³oszeniu powinno byæ:
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug drukarskich wraz z dostaw± do siedziby Zamawiaj±cego (znak sprawy: druk standardowy - 11 -2020).

Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 5)

W og³oszeniu jest:
G³ówny kod CPV: 71000000-8

W og³oszeniu powinno byæ:
Zamówienie zosta³o opisane nastêpuj±cymi kodami ze Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV:
22200000-1 - Drukowane ksi±¿ki, broszury i ulotki
22000000-1 - Druki i produkty podobne


Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 8)

W og³oszeniu jest:
Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 6


W og³oszeniu powinno byæ:
Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12


Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 9.

W og³oszeniu jest:
1. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 26 tygodni, a w tym: 1) Etap I – obejmuj±cy wykonanie projektu budowlanego (wielobran¿owego) do pozwolenia na budowê wraz z elementami/detalami jak do projektu wykonawczego oraz projektu organizacji robót i harmonogramu rzeczowo-finansowego wraz z zestawieniem kosztów prac projektowych i robót oraz urz±dzeñ/materia³ów – w terminie nie d³u¿szym ni¿ 12 tyg. (termin ten nie obejmuje czasu potrzebnego na uzyskanie decyzji administracyjnych wraz z ich uprawomocnieniem, zezwalaj±cych na realizacjê robót); 2) Etap II – obejmuj±cy wykonywanie robót budowlano-instalacyjnych oraz wykonanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o powy¿sz± dokumentacjê projektow± oraz wykonanie dokumentacji technicznej wymiany d¼wigu, tzw. dokumentacji rejestracyjnej – w terminie nie d³u¿szym ni¿ 20 tyg., z zastrze¿eniem i¿ ³±cznie oferowany termin realizacji Etapu I i Etapu II nie bêdzie d³u¿szy ni¿ 26 tyg. (w terminie tym nie jest liczony okres od dnia wyst±pienia wykonawcy z wnioskiem do UDT do dnia dokonania odbioru przez UDT). Zamawiaj±cy zak³ada, ¿e wykonawca wyst±pi z ww. wnioskiem do UDT najpó¼niej do dnia zakoñczenia robót, potwierdzonego wpisem Kierownika budowy w dzienniku budowy.

W og³oszeniu powinno byæ:
Wykonawca zobowi±zuje siê ¶wiadczyæ us³ugi objête przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami, w terminach wskazanych w Za³±czniku nr 1, w okresie 12 miesiêcy licz±c od dnia podpisania umowy.

Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 1.3)

W og³oszeniu jest:
Okre¶lenie warunków: 2.3.1. Sposób oceny spe³nienia warunku - Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wymianie windy w budynku u¿yteczno¶ci publicznej. 2.3.2. Sposób oceny spe³nienia warunku - Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ minimum jedn± osob± w zakresie ka¿dej funkcji, zdoln±/zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z poni¿szym opisem: a) Projektanta posiadaj±cego uprawnienia do projektowania, w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeñ, b) Projektanta – sprawdzaj±cego posiadaj±cego uprawnienia do projektowania, w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeñ, c) Kierownika budowy – posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub budowlanej i posiadaj±cego kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, (Dz.U. z 2020 r. poz. 282), czyli osobê, która ³±cznie spe³nia wszystkie nastêpuj±ce wymagania: - posiada uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami Prawa budowlanego; Kierownik budowy powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. W stosunku do obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, - przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.

W og³oszeniu powinno byæ:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych warunków udzia³u w tym zakresie.

Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 5.1)

W og³oszeniu jest:
1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Wykazu robót w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów– inne dokumenty - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SIWZ; 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SIWZ. 3. Inne dokumenty sk³adane przez Wykonawców: Ka¿dy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SIWZ.

W og³oszeniu powinno byæ:
aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
8.9. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innymi Wykonawcami nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.


Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 6)

W og³oszeniu jest:
1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Wykazu robót w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów– inne dokumenty - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SIWZ; 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SIWZ. 3. Inne dokumenty sk³adane przez Wykonawców: Ka¿dy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SIWZ. 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdzia³ IX podrozdzia³ I ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX podrozdzia³ I ust. 1. 3. Je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1.

W og³oszeniu powinno byæ:
aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
8.9. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innymi Wykonawcami nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.


Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 7)

W og³oszeniu jest:
I. OFERTA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ 1. Wykonawca sk³ada ofertê w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy pod adresem https://zamowienia.gov.pl lub https://platforma.eB2B.com.pl. 2. Oferta powinna byæ sporz±dzona w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê uprawnion± i w jêzyku polskim, pod rygorem niewa¿no¶ci. 8. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, nastêpuj±ce dokumenty: 1) Formularz oferty – Za³±cznik nr 3 do SIWZ, 2) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX podrozdzia³ I ust. 1, 3) Pe³nomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, 4) Pe³nomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – je¿eli zachodzi taka okoliczno¶æ, 5) Zobowi±zanie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. I pkt 1 ppkt 2. 9. Wykonawca, za po¶rednictwem Platformy mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty polega na usuniêciu plików sk³adaj±cych siê na ofertê. W tym celu w zak³adce „Za³±czniki” Wykonawca korzysta z polecenia „Usuñ” po wybraniu odpowiedniego za³±cznika/ów. 10. Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty (za³±czników). II. OFERTA W FORMIE PISEMNEJ 1. Wykonawca sk³ada ofertê w formie pisemnej, za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca w siedzibie Zamawiaj±cego w Warszawie (02-903) przy ul. Powsiñskiej 69/71, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, pokój 105. 2. Opakowanie zawieraj±ce ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami lub dokumentami winno byæ oznaczone nazw± (firm±) i adresem Wykonawcy oraz opisane nazw± i nr referencyjnym postêpowania, którego dotyczy. 3. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Oferta powinna byæ podpisana przez Wykonawcê lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez pe³nomocnika Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ podpisane przez osobê uprawnion±, nastêpuj±ce dokumenty: 1) Formularz oferty - Za³±cznik nr 3 do SIWZ, 2) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX Podrozdzia³ I ust. 1, 3) Pe³nomocnictwo lub inny dokument, w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, 4) Pe³nomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo, w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – je¿eli zachodzi taka okoliczno¶æ, 5) Zobowi±zanie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. I pkt 1 ppkt 2. 12. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê, poprzez z³o¿enie pisemnego powiadomienia przed up³ywem wyznaczonego terminu sk³adania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian winno zostaæ z³o¿one w sposób i formie przewidzianych w SIWZ dla z³o¿enia oferty, z zastrze¿eniem, ¿e opakowanie zewnêtrzne bêdzie zawiera³o dodatkowe oznaczenie „ZMIANA”. Wycofanie z³o¿onej oferty nastêpuje przed up³ywem terminu do sk³adania ofert i nastêpuje poprzez z³o¿enie pisemnego o¶wiadczenia podpisanego przez Wykonawcê lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy. 13. Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty (za³±czników).

W og³oszeniu powinno byæ:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SK£ADANIA I OTWARCIA OFERT
16.1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego, ul. ¦wierkowa 2, 05 – 805 Otrêbusy, budynek „Matecznik”, I p (Kancelaria). Oferty mo¿na sk³adaæ wy³±cznie w godzinach 8.15 - 16.00;
16.2. Termin sk³adania ofert up³ywa dnia 20 stycznia 2021 r. godz. 09:00”
Oferty z³o¿one po tym terminie zostan± zwrócone niezw³ocznie wykonawcom
16.3. Otwarcie ofert jest jawne i nast±pi w dniu, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, tj.: 20 stycznia 2021 r. godz. 09:15” w siedzibie Zamawiaj±cego, ul. ¦wierkowa 2, 05 – 805 Otrêbusy, budynek „Matecznik”, I p. hol g³ówny przy sekretariacie.


Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 1.2)

W og³oszeniu jest:
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 6 000,00 z³otych (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100) 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku z poni¿szych form: 1) pieni±dzu na konto bankowe wskazane w ust. 4, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu, ustalon± kwotê nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Inwestora zastêpczego (COAR) o nr: 51 1130 1017 0020 1466 4390 0001. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania rachunku COAR. 5. Wadium powinno byæ oznaczone w nastêpuj±cy sposób: WADIUM – nr zamówienia 2020/90/KPRM lub inny sposób umo¿liwiaj±cy identyfikacjê postêpowania, którego dotyczy. 6. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/porêczenia powinien zawieraæ klauzulê o gwarantowaniu wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne ¿±danie COAR. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczaæ z³o¿on± ofertê na ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od dnia sk³adania ofert. Spory pomiêdzy Centrum a wystawc± gwarancji/ porêczenia wynikaj±ce z udzielonej gwarancji/porêczenia rozstrzygane bêd± przez s±d w³a¶ciwy dla siedziby Centrum. 7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (tak¿e na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±), w wymaganej wysoko¶ci, dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawid³owy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie okre¶lonej w ust. 2 pkt 2-5, Zamawiaj±cy wymaga, aby z tre¶ci gwarancji lub porêczenia wynika³o czyjej oferty ta gwarancja/to porêczenie dotyczy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagane jest, aby wymienieni zostali wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, którzy z³o¿yli dan± ofertê.


W og³oszeniu powinno byæ:
Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 2.2)

W og³oszeniu jest:
Kryteria Znaczenie
Cena brutto (K1) 60,00
Termin realizacji zamówienia (w skrócie „Termin” – K2) 5,00
Okres gwarancji wraz z serwisowaniem i konserwacj± (w skrócie „Gwarancja” – K3) – tj. okres gwarancji na przedmiot zamówienia/umowy z etapu II wraz z urz±dzeniami i ich serwisowaniem oraz konserwacj± w okresie gwarancji 15,00
Szeroko¶æ drzwi kabinowych i szybowych – K4 2,00
Liczba osób/wymiary kabiny nowego d¼wigu osobowego (w skrócie „Liczba osób/wymiary kabiny” – K5) 12,00
Czas reakcji w celu podjêcia czynno¶ci naprawczych/serwisowych oraz uwolnienia ludzi z zablokowanego d¼wigu” (w skrócie „Czas reakcji” - K6), tj. oferowany na okres gwarancji czas podjêcia czynno¶ci naprawczych/serwisowych oraz czas podjêcia czynno¶ci uwolnienia u¿ytkowników z zablokowanego d¼wig 6,00


W og³oszeniu powinno byæ:
Cena brutto– waga 60 pkt
Termin realizacji zamówienia wraz z dostaw± – waga 40 pkt

Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 5)

W og³oszeniu jest:
. Inwestor Zastêpczy dzia³aj±cy w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego zastrzega sobie prawo zmian tre¶ci Umowy po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym: 1) Inwestor Zastêpczy po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, je¿eli wyst±pi± czynniki, o których mowa w § 2 ust. 28 Umowy, uniemo¿liwiaj±ce realizacjê przedmiotu zamówienia w terminie; 2) Inwestor Zastêpczy po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, je¿eli wyst±pi konieczno¶æ zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy; 3) Inwestor Zastêpczy po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, je¿eli wyst±pi konieczno¶æ realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 5a ustawy Prawo Budowlane; 4) Inwestor Zastêpczy po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji; 5) Inwestor Zastêpczy po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany osób odpowiedzialnych za realizacjê zamówienia wymienionych w ofercie, wynikaj±cych z polityki kadrowej Wykonawcy, pod warunkiem przed³o¿enia przez Wykonawcê wraz z wnioskiem o ww. zmianê, dokumentów potwierdzaj±cych, i¿ osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia posiadaj± kwalifikacje i uprawnienia równowa¿ne (nie mniejsze) ni¿ osoby wymienione w ofercie. Zmiana zostanie wprowadzona z zastosowaniem § 14 ust. 4 Umowy; 6) Inwestor Zastêpczy po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy; 7) Inwestor Zastêpczy po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian technologicznych, w szczególno¶ci: a) konieczno¶æ zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technologicznych ni¿ wskazanych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, b) umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót, c) konieczno¶æ zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, d) pojawienie siê nowszej technologii wykonania robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, e) pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót. 8) Inwestor Zastêpczy ma prawo, je¿eli jest to niezbêdne, dokonaæ takich zmian jako¶ci, ilo¶ci lub technologii robót lub ich czê¶ci okre¶lonych w zamówieniu, je¶li uzna, ¿e s± one niezbêdne do uzyskania celu oznaczonego w Umowie, a Wykonawca powinien wykonaæ ka¿de z poni¿szych poleceñ: a) zmniejszyæ ilo¶æ robót, b) pomin±æ poszczególne roboty, c) wykonaæ roboty zamienne, d) zmieniæ okre¶lon± harmonogramem kolejno¶æ robót. 9) Inwestor Zastêpczy, po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym, przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany podmiotu zobowi±zanego do zap³aty wynagrodzenia umownego, z obecnie Zamawiaj±cego, na Inwestora Zastêpczego; 10) Zmianê którejkolwiek ze wskazanych osób w „Wykazie osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia”, przewidzianych do realizacji zamówienia, w trakcie wykonywania Umowy. Zmiana taka musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê na pi¶mie i zaakceptowana przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie proponowanych osób bêd± takie same lub wy¿sze od kwalifikacji oraz do¶wiadczenia wymaganych przez Zamawiaj±cego i uzyska zgodê Zamawiaj±cego na wej¶cie/wjazd na teren KPRM; 11) Zmianê ilo¶ci osób, które bêd± uczestniczy³y w wykonaniu Umowy; 12) Wykonawca powinien przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu propozycjê zmian okre¶lonych w pkt 11 i 12 nie pó¼niej ni¿ na 10 dni roboczych przed planowanym dopuszczeniem do udzia³u w wykonaniu Umowy danej osoby. Jakiekolwiek zawieszenie wykonywania Umowy wynikaj±ce z braku odpowiedniej osoby bêdzie traktowane jako wynik³e z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy i nie mo¿e stanowiæ podstawy do zmiany terminu zakoñczenia wykonania Umowy. Skierowanie, bez uzyskania uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego, do wykonania Umowy innych osób ni¿ wskazane w ww. wykazie mo¿e stanowiæ podstawê odst±pienia od Umowy przez Zamawiaj±cego, z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy; 13) Zmianê podwykonawcy lub rezygnacjê z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiaj±cego. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w szczególno¶ci: 1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami; 3) zmiana/aktualizacje Harmonogramu, po uprzedniej akceptacji Inwestora Zastêpczego po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym, je¿eli nie wp³ywa to na termin zakoñczenia realizacji zamówienia. 3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Inwestor Zastêpczy po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym mo¿e wyraziæ zgodê lub nie, bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody zarówno przez Zamawiaj±cego, Inwestora Zastêpczego jak i przez Wykonawcê.

W og³oszeniu powinno byæ:
Zmiany Umowy
1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej (aneksu) pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem § 8 ust. 1 i 2 umowy.
2. Dopuszcza siê nastêpuj±ce zmiany umowy:
a) zmiana nazwy, adresu, statusu firmy (zmiana formy prawnej prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej),
b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiaj±cego,
c) zmiana wynikaj±ca z omy³ki pisarskiej,
d) zmiana terminu realizacji, je¿eli wyst±pi si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
e) zmiana wynikaj±ce ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, która ma wp³yw na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy,
f) zmiana wynikaj±ce ze zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana bêdzie dotyczyæ i zmiany wynagrodzenia brutto wynikaj±cej ze zmiany stawki podatku.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest z³o¿enie wniosku, przez stronê inicjuj±c± zmianê, zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.


Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)

W og³oszeniu jest:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 11:00,


W og³oszeniu powinno byæ:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego, ul. ¦wierkowa 2, 05 – 805 Otrêbusy, budynek „Matecznik”, I p (Kancelaria). Oferty mo¿na sk³adaæ wy³±cznie w godzinach 8.15 - 16.00;
16.2. Termin sk³adania ofert up³ywa dnia 20 stycznia 2021 r. godz. 09:00”
Oferty z³o¿one po tym terminie zostan± zwrócone niezw³ocznie wykonawcom
16.3. Otwarcie ofert jest jawne i nast±pi w dniu, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, tj.: 20 stycznia 2021 r. godz. 09:15” w siedzibie Zamawiaj±cego, ul. ¦wierkowa 2, 05 – 805 Otrêbusy, budynek „Matecznik”, I p. hol g³ówny przy sekretariacie.


Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.5)

W og³oszeniu jest:
I. MIEJSCE I TERMIN SK£ADANIA OFERT 1. Ofertê w formie elektronicznej lub papierowej wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ do dnia 21.01.2021 r. do godz. 11:00. 2. Ofertê w formie elektronicznej nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://zamowienia.gov.pl (lub https://platforma.eB2B.com.pl), w nastêpuj±cy sposób: a) Wykonawca sk³ada ofertê poprzez dodanie w zak³adce „Za³±czniki” dokumentów (za³±czników) okre¶lonych w niniejszej SIWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym poprzez wybranie polecenia „dodaj za³±cznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostaæ zamieszczony. Wykonawca winien opisaæ za³±cznik nazw± umo¿liwiaj±c± jego identyfikacjê. W przypadku, gdy za³±cznik zwiera tajemnicê przedsiêbiorstwa Wykonawca zaznacza polecenie „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. b) Potwierdzeniem prawid³owo z³o¿onej oferty (dodania za³±cznika) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o tre¶ci „Plik zosta³ wczytany”, po ka¿dej prawid³owo wykonanej operacji tj. zamieszczeniu za³±cznika. c) O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji na Platformie. Po up³ywie terminu sk³adania ofert, dodanie Oferty (za³±czników) nie bêdzie mo¿liwe. 3. Ofertê w formie pisemnej nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego w Warszawie (02-903) przy ul. Powsiñskiej 69/71, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. 105. 4. Oferty w formie pisemnej z³o¿one po tym terminie zostan± niezw³ocznie zwrócone. II. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT 1. Otwarcie ofert nast±pi w dniu 21.01.2021 r. o godz. 11:00 r. w siedzibie Zamawiaj±cego w Warszawie (02-903) przy ul. Powsiñskiej 69/71, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. 105. 2. Otwarcie ofert z³o¿onych w formie elektronicznej nast±pi poprzez ich odszyfrowanie na Platformie. 3. Informacjê z otwarcia ofert Zamawiaj±cy udostêpni na Platformie w zak³adce „Za³±czniki”, która bêdzie zawieraæ 1) kwotê, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia; 2) firmy oraz adresy Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie; 3) ceny, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki p³atno¶ci zawarte w ofertach, je¿eli by³y wymagane.

W og³oszeniu powinno byæ:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego, ul. ¦wierkowa 2, 05 – 805 Otrêbusy, budynek „Matecznik”, I p (Kancelaria). Oferty mo¿na sk³adaæ wy³±cznie w godzinach 8.15 - 16.00;
16.2. Termin sk³adania ofert up³ywa dnia 20 stycznia 2021 r. godz. 09:00”
Oferty z³o¿one po tym terminie zostan± zwrócone niezw³ocznie wykonawcom
16.3. Otwarcie ofert jest jawne i nast±pi w dniu, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, tj.: 20 stycznia 2021 r. godz. 09:15” w siedzibie Zamawiaj±cego, ul. ¦wierkowa 2, 05 – 805 Otrêbusy, budynek „Matecznik”, I p. hol g³ówny przy sekretariacie.


Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.
Punkt: 2)

W og³oszeniu jest:
RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
instytucja gospodarki bud¿etowej


W og³oszeniu powinno byæ:
RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Instytucja kultury


Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 2)

W og³oszeniu jest:
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

W og³oszeniu powinno byæ:
Rodzaj zamówienia: Us³ugi

II.2) Tekst, który nale¿y dodaæ
Miejsce, w którym nale¿y dodaæ tekst:
Numer sekcji:
Punkt:

Tekst, który nale¿y dodaæ w og³oszeniu:
Pañstwowy Zespó³ Ludowy Pie¶ni i Tañca "Mazowsze" im. Tadeusza Sygietyñskiego: ¦wiadczenie us³ug drukarskich standardowych
(znak sprawy: druk standardowy - 11 -2020)
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.