eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › Wymiana stolarki okiennej w salach chorych i pomieszczeniach towarzysz±cych na Oddziale Psychiatrycznym w budynku H1- parter na terenie Szpitala ¦wiêtej Trójcy w P³ocku.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-04-10

P³ock: Wymiana stolarki okiennej w salach chorych i pomieszczeniach towarzysz±cych na Oddziale Psychiatrycznym w budynku H1- parter na terenie Szpitala ¦wiêtej Trójcy w P³ocku.
Numer og³oszenia: 54047 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3645100, 3645124, faks 24 3645102, 3645249.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana stolarki okiennej w salach chorych i pomieszczeniach towarzysz±cych na Oddziale Psychiatrycznym w budynku H1- parter na terenie Szpitala ¦wiêtej Trójcy w P³ocku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w salach chorych i pomieszczeniach towarzysz±cych na Oddziale Psychiatrycznym w budynku H1- parter na terenie Szpitala ¦wiêtej Trójcy w P³ocku Wykonanie wymiany 26 szt. okien w salach chorych pomieszczeniach towarzysz±cych na Oddziale Psychiatrycznym w budynku H1 - parter. G³ównym elementem koncepcji jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV. W ramach prac wykonane bêd± wszystkie nw. roboty budowlane i porz±dkowe obejmuj±ce zakresem wymianê okien zewnêtrznych drewnianych na okna z PCV o wspó³czynniku przenikania ciep³a max. 1,1 W m2K, rozbiórkê starych parapetów i monta¿ nowych. Okna w salach, winny byæ przeszklone szk³em bezpiecznym i zabezpieczone przed mo¿liwo¶ci± otworzenia przez pacjentów. Wszystkie okna wyposa¿one bêd± w klamki na kluczyk i lufciki. Zadanie obejmuje: -wymianê 25 sztuk okien dwuskrzyd³owych drewnianych na parterze budynku H-1 o wymiarach 1,37×2,08 m na okna rozwieralno-uchylne z PCV -wymianê 1 sztuki okna dwuskrzyd³owego drewnianego na parterze budynku H-1 o wymiarach 0,76×1,95 m na okna rozwieralno-uchylne z PCV -rozbiórka istniej±cych parapetów zewnêtrznych w sposób zapobiegaj±cy uszkodzeniu Wymiary okien w zestawieniu stolarki podano w ¶wietle otworów. Wykonanie wymiany okien bêdzie zachowaniem obecnej kolorystyki i formy, tj. rama i skrzyd³o okna w kolorze bia³ym natomiast parapet zewnêtrzny w kolorze szarym.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, je¿eli zrealizowa³ w ci±gu ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlan± tego samego rodzaju o warto¶ci minimum 30 000,00 z³ brutto, a ocena jego spe³nienia zostanie dokonana na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. 11.A.2 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który wyznaczy do wykonania zamówienia osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci budowlano-konstrukcyjnej, a ocena jego spe³nienia zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt. 11.A.3 i 11.A.4

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • okre¶lenie robót budowlanych, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    co najmniej 1 robotê budowlan± tego samego rodzaju o warto¶ci minimum 30 000,00 z³ brutto;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wype³niony i podpisany formularz ofertowy - Za³±cznik Nr 3 2. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy mog± byæ dokonane za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. 2.Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówieñ publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z pó¼n. zm.) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu przetargowym oferty: a)zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; b)zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w zakresie realizacji robót mo¿e ulec przed³u¿eniu: -z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego; -z powodu si³y wy¿szej lub nieprzewidzianej przeszkody, wynikaj±cej z okoliczno¶ci za które strony nie ponosz± odpowiedzialno¶ci; -pó¼niejszego przekazania terenu prac Wykonawcy z przyczyn niezawinionych przez ¿adn± ze stron. c)zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, z wyj±tkiem tych, które mog± byæ spowodowane przez wykonawcê, d)zmiana terminu wykonania w przypadku zaistnienia klêski ¿ywio³owej (jak np. huragany, powodzie, trzêsienie ziemi) lub innych zdarzeñ (jak np. bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne ni¿ pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców), e)zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 202.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 202.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.