eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Zakup, dostawa, montaż i demontaż wraz z obsługą kompletnego lodowiska dla Gminy Chmielnik

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-11

Ogłoszenie nr 540270571-N-2019 z dnia 11-12-2019 r.

Chmielnik:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 632952-N-2019
Data: 05/12/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Chmielnik, Krajowy numer identyfikacyjny 29100974500000, ul. Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 543 273, e-mail inwestycje@chmielnik.com, faks 413 543 273.
Adres strony internetowej (url): www.chmielnik.com

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego sztucznego lodowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla Gminy Chmielnik. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje realizację trzech zadań: - Zadanie 1 - zakup z dostawą, montaż i demontaż lodowiska wraz z oprzyrządowaniem ( modułowy system chłodniczy, bandy, agregat, nagłośnienie, maszynę i urządzenia do pielęgnacji lodowiska, montaż i rozruch instalacji łącznie z wytworzeniem warstwy lodu i inne). Lodowisko wraz z oprzyrządowaniem po realizacji zamówienia staje się własnością Zamawiającego. - Zadanie 2 - udostępnienie wyposażenia i obsługa wypożyczalni łyżew, kasków, chodzików i inne ( usługa wypożyczenia sprzętu sportowego i obsługi, zorganizowanie punktu kasowego, wypożyczalni, przebieralni itp.) - Zadanie 3 - nadzór i prowadzenie lodowiska ( usługa) zgodnie z poniższą specyfikacją szczegółową: 1) Zakup z dostawą, montaż, uruchomienie oraz demontaż po sezonie lodowiska na działce nr 1975/2 przy ul. Kwiatowej w Chmielniku. Wymiar powierzchni przeznaczonej na zabudowę taflą lodową max.19,5 m x 37,5m jednak nie mniej niż 17,00m x 35,00m. Zamawiający informuje, iż powierzchnia przeznaczona na zabudowę lodowiska jest ogrodzona piłkochwytami. Lokalizację tego terenu przedstawia Załącznik nr 6 do SIWZ. a) Dostawę i montaż kompletnego modułowego systemu chłodniczego tafli lodowiska; b) Dostawę i montaż band rekreacyjnych: - samoprzymarzalnych, - otaczających taflę z dwoma bramkami wejście/wyjście oraz bramę wjazdową umożliwiająca wjazd rolby, - konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, a wypełnienie z płyt PEHD o grubości min. 8 mm w kolorze białym; bandy wyposażone muszą być w dolną listwę okopową wykonaną z PEHD, promień w narożnikach bandy-max. 4,50m; c) Dostawę, posadowienie i montaż wraz z podłączeniem do sieci elektrycznej kompaktowego agregatu chłodniczego o wydajności chłodniczej dostosowanej do powierzchni lodowiska na bazie orurowania chłodniczego z rur aluminiowych zapewniających brak falowania, wyposażonego w automatykę sterującą pozwalającą na całkowicie bezobsługową pracę w temperaturach otoczenia do +10oC, prędkość wiatru do 2 m/s, promieniowania rozproszonego. Agregat jest przeznaczony do posadowienia na zewnątrz (tzw. wersja KOMPAKT). Agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlenie temperatury glikolu i czynnika chłodniczego, ciśnienie czynnika chłodniczego, system włączania/wyłączania zabezpieczenia przed zamarznięciem parownika. Panel agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny. Poziom mocy akustycznej mierzony za pomocą pomiaru ciśnienia akustycznego w odległości 10 m od agregatu nie może przekraczać 65 dB (A). Agregat chłodniczy musi odpowiadać wymogom bezpieczeństwa UE; d) Dostawę i napełnienie instalacji 35% roztworem glikolu etylowego i rozruch lodowiska, Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy glikol w niezbędnej ilości do uzupełnienia w przypadku wystąpienia wycieków; e) Montaż i rozruch instalacji oraz wytworzenie warstwy lodu o grubości 5cm; f) Dostawę mat ryflowanych zapewniających swobodne poruszanie się w łyżwach pomiędzy taflą lodowiska o wymiarach: min.1 m szerokości oraz min. 100mb długości, wypożyczalnią łyżew i miejscem do zmiany obuwia na łyżwy; g) Zakup, dostawę i montaż systemu nagłośnienia lodowiska składającego się ze wzmacniacza min 400W, min 4 głośników, odtwarzacza muzyki . Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia opłaty ZAIKS z tytułu publicznego odtwarzania utworów słownych, muzycznych, słowno-muzycznych. Odtwarzanie muzyki w czasie udostępnienia lodowiska; h) Zakup sprzętu do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia dostarczy maszynę i urządzenia do pielęgnacji lodowiska o funkcjach: struganie tafli lodu, pielęgnacja tafli lodu. Urządzenie powinno być wyposażone w zbiornik na śnieg oraz system transportu struganego lodu. Wykonawca poniesie koszty tej obsługi; i) Zapewnienie podłączenia elektrycznego odbiorników do rozdzielni elektrycznej o mocy minimalnej ok. 100 kWh i poniesienie kosztów z tego tytułu. Podłączenie musi być wykonane przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia; j) Demontaż i wywóz kompletu lodowiska i całej infrastruktury towarzyszącej po sezonie w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Chmielnik oraz zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Udostępnienie wyposażenia i obsługa wypożyczalni w tym: a) Udostępnienie chodzików do nauki jazdy na łyżwach, posiadających płozy umożliwiające płynne poruszanie się po lodzie i zapewniające wygodę manewrowania jak i zapobiegające przechylaniu się na boki. (Waga chodzika odpowiednio zbilansowana do całości aby zapewnić stabilność i ograniczyć do minimum możliwość upadku. Dwa uchwyty powleczone gumą tak aby dziecko bezpiecznie mogło się trzymać i czuć się pewnie. Chodziki wykonane z włókna szklanego pokrytego poliuretanem posiadających certyfikat CE) - minimum 3 szt.; b) Udostępnienie min. 30 szt. kasków dla dzieci oraz suszarek do łyżew; c) Organizację kasy oraz wypożyczalni łyżew. Udostępnienie min 120 szt. łyżew w pełnej rozmiarówce (dla dzieci, młodzieży, dorosłych) oraz min. 30 szt. kasków dla dzieci w godzinach pracy lodowiska z uwzględnieniem, że cena jednorazowego wypożyczenia łyżew nie może przekroczyć 5 zł (cena obejmuje także wypożyczenie kasku). Wykonawca udostępni łyżwy nowe lub nie starsze niż 12 miesięcy. But wewnętrzny wykonany z szybkoschnącego materiału, utrzymujący ciepło. System Outstop - blokada uniemożliwiająca przesuwania buta wewnętrznego podczas wkładania stopy; d) Zapewnienie środków dezynfekujących i dezynfekcja butów (łyżew) po każdym wypożyczeniu; e) Infrastrukturę w zakresie zorganizowania punktu kasowego, wypożyczalni łyżew, przebieralni zapewnia Wykonawca. Koszty udostępnienia i obsługi Wykonawca kalkuluje w ramach oferowanej ceny. Wykonawca pobiera opłaty za wynajem swojego sprzętu sportowego ( tj. łyżew, kasków) i serwisu łyżew stanowiących własność osób korzystających z lodowiska w zakresie ostrzenia na drukach ścisłego zarachowania. Pobrana opłata stanowi dochód Wykonawcy z zastrzeżeniem że cena jednorazowego wypożyczenia łyżew nie może przekroczyć 5 zł (cena obejmuje także wypożyczenie kasku) a cena serwisu łyżew stanowiących własność osób korzystających z lodowiska nie może przekroczyć 3 zł. Wykonawca zapewnia miejsce do zmiany obuwia użytkowników na łyżwy (wiata metalowa lub drewniana o wymiarach ok.3mx6m ze ścianami pełnymi z trzech stron + ławki itp.). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przechowywane rzeczy; f) Zapewnienie serwisu łyżew stanowiących własność osób korzystających z lodowiska w zakresie ostrzenia, którego koszt nie może przekroczyć 3 zł. 3) Nadzór i prowadzenie lodowiska: a) Nieodpłatne udostępnienie mieszkańcom lodowiska we wszystkie dni tygodnia, od 9:00 do 20:00. b) Zatrudnienie minimum 2 pracowników obsługujących prace lodowiska i jego infrastrukturę; c) Zorganizowanie 2 imprez ogólnodostępnych o charakterze kulturalno-rozrywkowym w terminach i tematyce uzgodnionej z Zamawiającym i przeprowadzonych przez animatora, którego zapewni Wykonawca; d) Uzgodnienie z Zamawiającym treści regulaminu korzystania z lodowiska oraz jego wprowadzenie do stosowania nie później niż 7 dni od podpisania umowy. e) Udostępnienie regulaminu korzystania z lodowiska w widocznym miejscu; f) Zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z lodowiska; g) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości min. 200.000,00 zł za każde zdarzenie za ewentualne szkody wynikające z wypadków powstałych na lodowisku lub bezpośrednio w jego sąsiedztwie i ponoszenie kosztów z tego tytułu; h) Ubezpieczenie wyposażenia i elementów lodowiska od dewastacji, kradzieży, kradzieży zwykłej oraz od ognia i zdarzeń losowych; i) Zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników na śmieci oraz zawarcie umowy na wywóz i zagospodarowanie odpadów (śmieci) z firmą wpisaną do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu Gminy Chmielnik oraz ponoszenie kosztów z tego tytułu; j) Zapewnienie serwisowania wszystkich urządzeń w okresie obowiązywania umowy. k) Wykonawca zobowiązany jest do serwisowania lodowiska w trakcie jego użytkowania. Pielęgnacja lodowiska nie rzadziej niż 2 razy dziennie w godz. 8:00-9:00 oraz 14:00-15:00 oraz w miarę potrzeb. l) Zamawiający udostępni Wykonawcy przyłącze elektryczne o mocy 100 KW oraz dostęp do wody. Wykonawca pokryje koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej oraz dostarczeniem wody na potrzeby wykonania i eksploatacji lodowiska przez cały okres realizacji umowy. 3. Sposób realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ/. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia planowana jest do realizacji w ramach projektu pn. "Kompleksowa rewitalizacja przestrzeni publicznej miasta Chmielnik" przy współfinansowaniu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Działanie 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r.. poz. 1666 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia ( z zachowaniem zasady anonimowości) na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy - udzielona gwarancja dotyczy realizacji zadania 1 zamówienia) . Termin udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 7. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe, towarzyszące wymagane do zrealizowania zadania w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały budowlane, elementy wyposażenia, sprzęt, maszyny były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. 9. Kosztorys ofertowy uproszczony należy sporządzić na podstawie opisu zakresu przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą art. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 1) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Stosowne oświadczenie w swojej treści Formularz ofertowy stanowiący - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia oświadczenia dotyczącego statusu przedsiębiorcy ( informacja o charakterze statystycznym wymagana do ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, publikowanego przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych) zamieszczonego w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 105 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2016r. poz. 1829 z późn. zm.) za małego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro. Zgodnie z art. 106 ww. ustawy za średniego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro. 10. Dodatkowe wymagania: 10.1. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem dostaw będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 10.2. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne". Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ. 11. Ochrona danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chmielnik z siedzibą w Chmielniku ( 26-020 ), Plac Kościuszki 7, tel. 41 354 32 73 b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Chmielnik jest Pan Tomasz Biernacki, e-mail: rodo@chmielnik.com, tel. 41 354 32 73 wew. 118; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: IPS.271.66.2019 pn. " Zakup, dostawa, montaż i demontaż wraz z obsługą kompletnego lodowiska dla Gminy Chmielnik" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej "ustawa Pzp"; d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; h) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego sztucznego lodowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla Gminy Chmielnik. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje realizację trzech zadań: - Zadanie 1 - zakup z dostawą, montaż i demontaż lodowiska wraz z oprzyrządowaniem ( modułowy system chłodniczy, bandy, agregat, nagłośnienie, montaż i rozruch instalacji łącznie z wytworzeniem warstwy lodu i inne). Lodowisko wraz z oprzyrządowaniem po realizacji zamówienia staje się własnością Zamawiającego. - Zadanie 2 - udostępnienie wyposażenia i obsługa wypożyczalni łyżew, kasków, chodzików i inne ( usługa wypożyczenia sprzętu sportowego i obsługi, zorganizowanie punktu kasowego, wypożyczalni, przebieralni itp.) - Zadanie 3 - nadzór i prowadzenie lodowiska w tym udostępnienie maszyny lub urządzenia do pielęgnacji lodowiska ( usługa) zgodnie z poniższą specyfikacją szczegółową: 1) Zakup z dostawą, montaż, uruchomienie oraz demontaż po sezonie lodowiska na działce nr 1975/2 przy ul. Kwiatowej w Chmielniku. Wymiar powierzchni przeznaczonej na zabudowę taflą lodową max.19,5 m x 37,5m jednak nie mniej niż 17,00m x 35,00m. Zamawiający informuje, iż powierzchnia przeznaczona na zabudowę lodowiska jest ogrodzona piłkochwytami. Lokalizację tego terenu przedstawia Załącznik nr 6 do SIWZ. a) Dostawę i montaż kompletnego modułowego systemu chłodniczego tafli lodowiska; b) Dostawę i montaż band rekreacyjnych: - samoprzymarzalnych, - otaczających taflę z dwoma bramkami wejście/wyjście oraz bramę wjazdową umożliwiająca wjazd rolby, - konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, a wypełnienie z płyt PEHD o grubości min. 8 mm w kolorze białym; bandy wyposażone muszą być w dolną listwę okopową wykonaną z PEHD, promień w narożnikach bandy-max. 4,50m; c) Dostawę, posadowienie i montaż wraz z podłączeniem do sieci elektrycznej kompaktowego agregatu chłodniczego o wydajności chłodniczej dostosowanej do powierzchni lodowiska na bazie orurowania chłodniczego z rur aluminiowych zapewniających brak falowania lub rur polietylenowych PE, wyposażonego w automatykę sterującą pozwalającą na całkowicie bezobsługową pracę w temperaturach otoczenia do +10oC, prędkość wiatru do 2 m/s, promieniowania rozproszonego. Agregat jest przeznaczony do posadowienia na zewnątrz (tzw. wersja KOMPAKT). Agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlenie temperatury glikolu i czynnika chłodniczego, ciśnienie czynnika chłodniczego, system włączania/wyłączania zabezpieczenia przed zamarznięciem parownika. Panel agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny. Poziom mocy akustycznej mierzony za pomocą pomiaru ciśnienia akustycznego w odległości 10 m od agregatu nie może przekraczać 65 dB (A). Agregat chłodniczy musi odpowiadać wymogom bezpieczeństwa UE; d) Dostawę i napełnienie instalacji 35% roztworem glikolu etylowego i rozruch lodowiska, Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy glikol w niezbędnej ilości do uzupełnienia w przypadku wystąpienia wycieków; e) Montaż i rozruch instalacji oraz wytworzenie warstwy lodu o grubości 5cm; f) Dostawę mat ryflowanych zapewniających swobodne poruszanie się w łyżwach pomiędzy taflą lodowiska o wymiarach: min.1 m szerokości oraz min. 100mb długości, wypożyczalnią łyżew i miejscem do zmiany obuwia na łyżwy; g) Zakup, dostawę i montaż systemu nagłośnienia lodowiska składającego się ze wzmacniacza min 400W, min 4 głośników, odtwarzacza muzyki . Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia opłaty ZAIKS z tytułu publicznego odtwarzania utworów słownych, muzycznych, słowno-muzycznych. Odtwarzanie muzyki w czasie udostępnienia lodowiska; h) Zapewnienie podłączenia elektrycznego odbiorników do rozdzielni elektrycznej o mocy minimalnej ok. 100 kWh i poniesienie kosztów z tego tytułu. Podłączenie musi być wykonane przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia; i) Demontaż i wywóz kompletu lodowiska i całej infrastruktury towarzyszącej po sezonie w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Chmielnik oraz zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Udostępnienie wyposażenia i obsługa wypożyczalni w tym: a) Udostępnienie chodzików do nauki jazdy na łyżwach, posiadających płozy umożliwiające płynne poruszanie się po lodzie i zapewniające wygodę manewrowania jak i zapobiegające przechylaniu się na boki. (Waga chodzika odpowiednio zbilansowana do całości aby zapewnić stabilność i ograniczyć do minimum możliwość upadku. Dwa uchwyty powleczone gumą tak aby dziecko bezpiecznie mogło się trzymać i czuć się pewnie. Chodziki wykonane z włókna szklanego pokrytego poliuretanem posiadających certyfikat CE) - minimum 3 szt.; b) Udostępnienie min. 30 szt. kasków dla dzieci oraz suszarek do łyżew; c) Organizację kasy oraz wypożyczalni łyżew. Udostępnienie min 120 szt. łyżew w pełnej rozmiarówce (dla dzieci, młodzieży, dorosłych) oraz min. 30 szt. kasków dla dzieci w godzinach pracy lodowiska z uwzględnieniem, że cena jednorazowego wypożyczenia łyżew nie może przekroczyć 5 zł (cena obejmuje także wypożyczenie kasku). Wykonawca udostępni łyżwy nowe lub nie starsze niż 12 miesięcy. But wewnętrzny wykonany z szybkoschnącego materiału, utrzymujący ciepło. System Outstop - blokada uniemożliwiająca przesuwania buta wewnętrznego podczas wkładania stopy; d) Zapewnienie środków dezynfekujących i dezynfekcja butów (łyżew) po każdym wypożyczeniu; e) Infrastrukturę w zakresie zorganizowania punktu kasowego, wypożyczalni łyżew, przebieralni zapewnia Wykonawca. Koszty udostępnienia i obsługi Wykonawca kalkuluje w ramach oferowanej ceny. Wykonawca pobiera opłaty za wynajem swojego sprzętu sportowego ( tj. łyżew, kasków) i serwisu łyżew stanowiących własność osób korzystających z lodowiska w zakresie ostrzenia na drukach ścisłego zarachowania. Pobrana opłata stanowi dochód Wykonawcy z zastrzeżeniem że cena jednorazowego wypożyczenia łyżew nie może przekroczyć 5 zł (cena obejmuje także wypożyczenie kasku) a cena serwisu łyżew stanowiących własność osób korzystających z lodowiska nie może przekroczyć 3 zł. Wykonawca zapewnia miejsce do zmiany obuwia użytkowników na łyżwy (wiata metalowa lub drewniana o wymiarach ok.3mx6m ze ścianami pełnymi z trzech stron + ławki itp.). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przechowywane rzeczy; f) Zapewnienie serwisu łyżew stanowiących własność osób korzystających z lodowiska w zakresie ostrzenia, którego koszt nie może przekroczyć 3 zł. 3) Nadzór i prowadzenie lodowiska: a) Nieodpłatne udostępnienie mieszkańcom lodowiska we wszystkie dni tygodnia, od 9:00 do 20:00. b) Zatrudnienie minimum 2 pracowników obsługujących prace lodowiska i jego infrastrukturę; c) Zapewnienie sprzętu do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia dostarczy maszynę i urządzenia do pielęgnacji lodowiska o funkcjach: struganie tafli lodu, pielęgnacja tafli lodu. Urządzenie powinno być wyposażone w zbiornik na śnieg oraz system transportu struganego lodu. Wykonawca poniesie koszty tej obsługi; d) Zorganizowanie 2 imprez ogólnodostępnych o charakterze kulturalno-rozrywkowym w terminach i tematyce uzgodnionej z Zamawiającym i przeprowadzonych przez animatora, którego zapewni Wykonawca; e) Uzgodnienie z Zamawiającym treści regulaminu korzystania z lodowiska oraz jego wprowadzenie do stosowania nie później niż 7 dni od podpisania umowy. f) Udostępnienie regulaminu korzystania z lodowiska w widocznym miejscu; g) Zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z lodowiska; h) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości min. 200.000,00 zł za każde zdarzenie za ewentualne szkody wynikające z wypadków powstałych na lodowisku lub bezpośrednio w jego sąsiedztwie i ponoszenie kosztów z tego tytułu; i) Ubezpieczenie wyposażenia i elementów lodowiska od dewastacji, kradzieży, kradzieży zwykłej oraz od ognia i zdarzeń losowych; j) Zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników na śmieci oraz zawarcie umowy na wywóz i zagospodarowanie odpadów (śmieci) z firmą wpisaną do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu Gminy Chmielnik oraz ponoszenie kosztów z tego tytułu; k) Zapewnienie serwisowania wszystkich urządzeń w okresie obowiązywania umowy. l) Wykonawca zobowiązany jest do serwisowania lodowiska w trakcie jego użytkowania. Pielęgnacja lodowiska nie rzadziej niż 2 razy dziennie w godz. 8:00-9:00 oraz 14:00-15:00 oraz w miarę potrzeb. m) Zamawiający udostępni Wykonawcy przyłącze elektryczne o mocy 100 KW oraz dostęp do wody. Wykonawca pokryje koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej oraz dostarczeniem wody na potrzeby wykonania i eksploatacji lodowiska przez cały okres realizacji umowy. 3. Sposób realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ/. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia planowana jest do realizacji w ramach projektu pn. "Kompleksowa rewitalizacja przestrzeni publicznej miasta Chmielnik" przy współfinansowaniu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Działanie 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r.. poz. 1666 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia ( z zachowaniem zasady anonimowości) na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy - udzielona gwarancja dotyczy realizacji zadania 1 zamówienia) . Termin udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 7. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe, towarzyszące wymagane do zrealizowania zadania w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały budowlane, elementy wyposażenia, sprzęt, maszyny były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. 9. Kosztorys ofertowy uproszczony należy sporządzić na podstawie opisu zakresu przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą art. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 1) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Stosowne oświadczenie w swojej treści Formularz ofertowy stanowiący - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia oświadczenia dotyczącego statusu przedsiębiorcy ( informacja o charakterze statystycznym wymagana do ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, publikowanego przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych) zamieszczonego w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 105 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2016r. poz. 1829 z późn. zm.) za małego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro. Zgodnie z art. 106 ww. ustawy za średniego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro. 10. Dodatkowe wymagania: 10.1. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem dostaw będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 10.2. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne". Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ. 11. Ochrona danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chmielnik z siedzibą w Chmielniku ( 26-020 ), Plac Kościuszki 7, tel. 41 354 32 73 b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Chmielnik jest Pan Tomasz Biernacki, e-mail: rodo@chmielnik.com, tel. 41 354 32 73 wew. 118; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: IPS.271.66.2019 pn. " Zakup, dostawa, montaż i demontaż wraz z obsługą kompletnego lodowiska dla Gminy Chmielnik" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej "ustawa Pzp"; d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; h) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.