eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › ,,Doradztwo i poradnictwo zawodowe w ramach projektu "Młode kadry podkarpacia".



Ogłoszenie z dnia 2018-04-05



Ogłoszenie nr 540256-N-2018 z dnia 2018-04-05 r.

Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.: ,,Doradztwo i poradnictwo zawodowe w ramach projektu "Młode kadry podkarpacia".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Młode kadry podkarpacia"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny 83016954100000, ul. ul. Dąbrowskiej  15 , 39400   Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 220 022, e-mail tarr@tarr.pl, faks 158 220 022.
Adres strony internetowej (URL): www.tarr.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
spólka akcyjna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. M. Dabrowskiej 15 39-400 Tarnobrzeg


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
ww.tarr.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. M. Dabrowskiej 15 39-400 Tarnobrzeg


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Doradztwo i poradnictwo zawodowe w ramach projektu "Młode kadry podkarpacia".
Numer referencyjny: Znak 1/TARR/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
3
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Doradztwo i poradnictwo zawodowe w ramach projektu "Młode kadry podkarpacia". 1) Część I zamówienia; Przedmiotem zamówienia jest doradztwo zawodowe przy rekrutacji do projektu "Młode kadry podkarpacia" stanowiące II etap rekrutacji do projektu. DORADCA ZAWODOWY, przeprowadzi z Kandydatami/kami: a) w ramach Ścieżki A - test kompetencji - rozmowę kwalifikacyjną weryfikującą motywację do udziału w projekcie oraz stopień oddalenia od rynku pracy; b) w ramach Ścieżki B - test kompetencji - rozmowę kwalifikacyjną weryfikującą predyspozycje Kandydatów/ek do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej Liczba godzin doradztwa: a) 1 godz. x 40 Kandydatów/ek=40 godz. x II Edycje łącznie 80 godz. b) 1 godz. x 30 Kandydatów/ek=30 godz. Razem 110 godzin Miejsca spotkań z doradcą zawodowym odbywać się będą na terenie województwa podkarpackiego i zostaną dostosowane do potrzeb i możliwości Kandydatów/ek do projektu. W celu zapewnienia równego dostępu zostaną wynajęte sale umożliwiające udział osobom niepełnosprawnym. Wykonawca winien zatrudniać 3 Doradców/czyń - zatrudnionych na umowę cywilnoprawna/umowę o pracę, łączny wymiar: 110 godzin 2) Część II zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doradztwo zawodowe mające na celu opracowanie Indywidualnego Planu Działania w ramach projektu "Młode kadry podkarpacia" DORADCA ZAWODOWY: - dokona identyfikacji potrzeb - przeprowadzi diagnozę możliwości w zakresie doskonalenia zawodowego - zidentyfikuje stopień oddalenia od rynku pracy w wyniku czego opracuje Indywidualny Plan Działania dla każdego Uczestnika/czki projektu. Liczba godzin doradztwa 2 godz. x 80 Uczestników/czek=160 godz. Miejsca spotkań z doradcą zawodowym odbywać się będą na terenie województwa podkarpackiego i zostaną dostosowane do potrzeb i możliwości Kandydatów/ek do projektu. W celu zapewnienia równego dostępu zostaną wynajęte sale umożliwiające udział osobom niepełnosprawnym. Wykonawca winien zatrudniać 3 Doradców/czyń - zatrudnionych na umowę cywilnoprawna/umowę o pracę, łączny wymiar: 160 godzin 3) Część III zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest poradnictwo zawodowe w ramach projektu "Młode kadry podkarpacia" DORADCA ZAWODOWY, przeprowadzi z Kandydatami/kami poradnictwo zawodowe w ramach, którego: - zostaną wypracowane kompleksowe, indywidualne założenia w zakresie planowania rozwoju kariery zawodowej, w tym podnoszenia lub uzupełniania kompetencji i kwalifikacji zawodowych, - wskaże ścieżki rozwoju zawodowego, - przygotuje komplet dokumentów aplikacyjnych (cv, list motywacyjny), - skorzysta z wypracowanych rezultatów projektu innowacyjnego PO KL pt. "Tworzenie architektury własnego środowiska pracy -innowacyjny model aktywizacji społeczno -zawodowej osób do 25 roku życia" nr umowy UDA-POKL.06.01.01-18-027/11-01 poprzez tworzenie vCV i wideowizytówki oraz przeprowadzi indywidualne spotkanie z kreatorem kariery. Liczba godzin doradztwa: 3 godz. x 80 Kandydatów/ek=240 godz. Miejsca spotkań z doradcą zawodowym odbywać się będą na terenie województwa podkarpackiego i zostaną dostosowane do potrzeb i możliwości Kandydatów/ek do projektu. W celu zapewnienia równego dostępu zostaną wynajęte sale umożliwiające udział osobom niepełnosprawnym. Wykonawca winien zatrudniać 3 Doradców/czyń - zatrudnionych na umowę cywilnoprawna/umowę o pracę, łączny wymiar: 240 godzin

II.5) Główny kod CPV: 79600000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85312320-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 45900,00
Waluta:

złoty
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-04-27   lub zakończenia: 2019-03-29

II.9) Informacje dodatkowe: 1) Część I zamówienia: a) Ścieżka A - przewidziano dwie edycje: I Edycja: 1 godz. x 40 Kandydatów/ek = 40 godz. - kwiecień/maj 2018 r II Edycja: 1 godz. x 40 Kandydatów/ek = 40 godz. - styczeń/luty 2019 b) Ścieżka B -przewidziano jedną edycję: 1 godz. x 30 Kandydatów/ek=30 godz. - kwiecień/maj 2018 Dokładny termin realizacji usługi wskaże Zamawiający. 2) Część II zamówienia: a) Ścieżka A - przewidziano dwie edycje: I Edycja: 2 godz. x 35 Kandydatów/ek=70 godz. - maj/czerwiec 2018 r. II Edycja: 2 godz. x 30 Kandydatów/ek=60 godz. - luty/marzec 2019r. b) Ścieżka B - przewidziano jedna edycję: 2 godz. x 15 Kandydatów/ek=30 godz. - maj 2018 r. Dokładny termin realizacji usługi wskaże Zamawiający. 3) Część III zamówienia: a) Ścieżka A - przewidziano dwie edycje: I Edycja: 3 godz. x 35 Kandydatów/ek=70 godz. czerwiec/lipiec 2018 r. II Edycja: 3 godz. x 30 Kandydatów/ek=60 godz. marzec/kwiecień 2019r. b) Ścieżka B - przewidziana jedna edycję: 3 godz. x 15 Kandydatów/ek=45 godz. czerwiec/lipiec 2018 r. Dokładny termin realizacji usługi wskaże Zamawiający.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) Część I zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) Część II zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, c) Część III zamówienia- Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wpisany jest do Rejestru Agencji Zatrudnienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Część I zamówienia - dysponuje co najmniej 3 osobami, które będą wykonywać zamówienie lub wykazać się pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, posiadających co najmniej wypracowanych łącznie 100 godzin doradczych przed upływem terminu składania ofert lub 2 letnie doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie. b) Część II zamówienia - dysponuje, co najmniej 3 osobami, które będą wykonywać zamówienie lub wykazać się pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, posiadających co najmniej wypracowanych łącznie 100 godzin doradczych przed upływem terminu składania ofert lub 2 letnie doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie. c) Część III zamówienia - dysponuje, co najmniej 3 osobami, które będą wykonywać zamówienie lub wykazać się pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, posiadających co najmniej wypracowanych łącznie 100 godzin doradczych przed upływem terminu składania ofert lub 2 letnie doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą brały udział w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale VII ust. 1 pkt 3 SIWZ. Wzór oświadczenia zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

2. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: - Kopię wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia ( dotyczy III części zamówienia) . -odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp .W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy Wykonawca.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą brały udział w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale VII ust. 1 pkt 3 SIWZ. Wzór oświadczenia zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji umowy na skutek: a) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych. b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli Zamawiający uzna je za zasadne; We wszystkich ww. przypadkach termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności. 2) Zmian osobowych: a) zmiana osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; b) zmiana osób upoważnionych do kontaktów, odpowiedzialny za realizację umowy w imieniu Wykonawcy/ Zamawiającego; 3) Podwykonawców: a) w przypadku wprowadzenia nowego podwykonawcy, b) rezygnacji z podwykonawcy, 4) Pozostałych zmian: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje zmniejszenie wartości zamówienia); b) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; c) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone. d) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy. 2. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana jest spowodowana uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę i w takim przypadku koszty dodatkowe związane ze zmianami ponosi Wykonawca. 3. Każda zmiana niniejszej umowy musi być dokonana jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest doradztwo zawodowe przy rekrutacji do projektu "Młode kadry podkarpacia" stanowiące II etap rekrutacji do projektu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doradztwo zawodowe przy rekrutacji do projektu "Młode kadry podkarpacia" stanowiące II etap rekrutacji do projektu. DORADCA ZAWODOWY, przeprowadzi z Kandydatami/kami: a) w ramach Ścieżki A - test kompetencji - rozmowę kwalifikacyjną weryfikującą motywację do udziału w projekcie oraz stopień oddalenia od rynku pracy; b) w ramach Ścieżki B - test kompetencji - rozmowę kwalifikacyjną weryfikującą predyspozycje Kandydatów/ek do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej Liczba godzin doradztwa: a) 1 godz. x 40 Kandydatów/ek=40 godz. x II Edycje łącznie 80 godz. b) 1 godz. x 30 Kandydatów/ek=30 godz. Razem 110 godzin Miejsca spotkań z doradcą zawodowym odbywać się będą na terenie województwa podkarpackiego i zostaną dostosowane do potrzeb i możliwości Kandydatów/ek do projektu. W celu zapewnienia równego dostępu zostaną wynajęte sale umożliwiające udział osobom niepełnosprawnym. Wykonawca winien zatrudniać 3 Doradców/czyń - zatrudnionych na umowę cywilnoprawna/umowę o pracę, łączny wymiar: 110 godzin
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9900,00
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-04-27
data zakończenia: 2019-03-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:.


Część nr: 2Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest doradztwo zawodowe mające na celu opracowanie Indywidualnego Planu Działania w ramach projektu "Młode kadry podkarpacia"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doradztwo zawodowe mające na celu opracowanie Indywidualnego Planu Działania w ramach projektu "Młode kadry podkarpacia" DORADCA ZAWODOWY: - dokona identyfikacji potrzeb - przeprowadzi diagnozę możliwości w zakresie doskonalenia zawodowego - zidentyfikuje stopień oddalenia od rynku pracy w wyniku czego opracuje Indywidualny Plan Działania dla każdego Uczestnika/czki projektu. Liczba godzin doradztwa 2 godz. x 80 Uczestników/czek=160 godz. Miejsca spotkań z doradcą zawodowym odbywać się będą na terenie województwa podkarpackiego i zostaną dostosowane do potrzeb i możliwości Kandydatów/ek do projektu. W celu zapewnienia równego dostępu zostaną wynajęte sale umożliwiające udział osobom niepełnosprawnym. Wykonawca winien zatrudniać 3 Doradców/czyń - zatrudnionych na umowę cywilnoprawna/umowę o pracę, łączny wymiar: 160 godzin
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14400,00
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-05-07
data zakończenia: 2019-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:.


Część nr: 3Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest poradnictwo zawodowe w ramach projektu "Młode kadry podkarpacia"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest poradnictwo zawodowe w ramach projektu "Młode kadry podkarpacia" DORADCA ZAWODOWY, przeprowadzi z Kandydatami/kami poradnictwo zawodowe w ramach, którego: - zostaną wypracowane kompleksowe, indywidualne założenia w zakresie planowania rozwoju kariery zawodowej, w tym podnoszenia lub uzupełniania kompetencji i kwalifikacji zawodowych, - wskaże ścieżki rozwoju zawodowego, - przygotuje komplet dokumentów aplikacyjnych (cv, list motywacyjny), - skorzysta z wypracowanych rezultatów projektu innowacyjnego PO KL pt. "Tworzenie architektury własnego środowiska pracy -innowacyjny model aktywizacji społeczno -zawodowej osób do 25 roku życia" nr umowy UDA-POKL.06.01.01-18-027/11-01 poprzez tworzenie vCV i wideowizytówki oraz przeprowadzi indywidualne spotkanie z kreatorem kariery. Liczba godzin doradztwa: 3 godz. x 80 Kandydatów/ek=240 godz. Miejsca spotkań z doradcą zawodowym odbywać się będą na terenie województwa podkarpackiego i zostaną dostosowane do potrzeb i możliwości Kandydatów/ek do projektu. W celu zapewnienia równego dostępu zostaną wynajęte sale umożliwiające udział osobom niepełnosprawnym. Wykonawca winien zatrudniać 3 Doradców/czyń - zatrudnionych na umowę cywilnoprawna/umowę o pracę, łączny wymiar: 240 godzin
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21600,00
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-05-28
data zakończenia: 2019-03-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.