Ogłoszenie nr 540225670-N-2019 z dnia 22-10-2019 r.
Poznań:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 605892-N-2019
Data: 07/10/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 63127678800000,
ul. ul. Jackowskiego
18,
60-509
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 410 500, e-mail
zp@powiat.poznan.pl, faks
618 480 556.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.poznan.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
1. Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 4 następujące części:
1) Część nr 1 - Artykuły biurowe;
2) Część nr 2 - Papier;
3) Część nr 3 - Materiały eksploatacyjne do urządzeń kopiująco-drukujących;
4) Część nr 4 - Materiały archiwizacyjne.
2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie, do wykorzystania następujących kwot brutto, które Zamawiający przeznaczył na realizację poszczególnych części zamówienia:
1. Część nr 1 - 55.000,00 zł;
2. Część nr 2 - 85.000,00 zł;
3. Część nr 3 - 200.000,00 zł;
4. Część nr 4 - 65.000,00 zł. 3. We wszystkich częściach maksymalny termin poszczególnych dostaw, wynosi 3 dni robocze od daty złożenia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 4 następujące części:
1) Część nr 1 - Artykuły biurowe;
2) Część nr 2 - Papier;
3) Część nr 3 - Materiały eksploatacyjne do urządzeń kopiująco-drukujących;
4) Część nr 4 - Materiały archiwizacyjne.
2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie, do wykorzystania następujących kwot brutto, które Zamawiający przeznaczył na realizację poszczególnych części zamówienia:
1. Część nr 1 - 55.000,00 zł;
2. Część nr 2 - 85.000,00 zł;
3. Część nr 3 - 200.000,00 zł;
4. Część nr 4 - 65.000,00 zł. 3. W częściach 1, 2 i 4 maksymalny termin poszczególnych dostaw, wynosić będzie do 3 dni robocze od daty złożenia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia. Faktyczny czas dostawy zależny będzie od terminu zaproponowanego przez Wykonawcę.
4. W części 3 termin poszczególnych dostaw, wynosić będzie do 3 dni robocze od daty złożenia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Załącznik I
Punkt:
Część nr 3 pkt 1
W ogłoszeniu jest:
1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
2 Zamawiający wymaga, by Wykonawca: a) zaoferował materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, posiadające oryginalne fabryczne opakowania (hermetycznie zamknięte), nie noszące znamion otwierania, zawierające, co najmniej: numer katalogowy produktu, nazwę i typ urządzenia, do którego są przeznaczone, symbol/nazwę producenta, wolne od wad technicznych i prawnych,
b) w trakcie realizacji zamówienia dostarczał materiały eksploatacyjne posiadające datę ważności / przydatności do użytku przez okres min. 12 miesięcy od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego, a informacja o tej dacie winna znaleźć się na jednostkowym opakowaniu materiału eksploatacyjnego. Ponadto dostarczane materiały nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy. Informacja ta winna widnieć na opakowaniu.
c) zaoferował dla urządzeń objętych gwarancją producenta (pozycje kalkulacji cenowej nr 1-34), wyłącznie oryginalne tonery, atramenty, bębny i taśmy.
d) w celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne opisywanym odpowiadają wymaganiom składa wraz z ofertą:
- specyfikację, która w sposób niebudzący wątpliwości wskazuje producenta zaoferowanego materiału eksploatacyjnego oraz która potwierdza, że zaoferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe co produkt oryginalny. Specyfikacja ta zawierać powinna co najmniej następujące informacje o zaoferowanym materiale eksploatacyjnym:
o oznaczenie jakiego oryginalnego produktu jest zamiennikiem, nazwę i typ urządzenia, do którego jest przeznaczony,
o potwierdzenie, że jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu,
o zdjęcie umożliwiające identyfikację zaoferowanego materiału eksploatacyjnego (wydruk na papierze);
- dokumenty poświadczające jakość i wydajność oferowanych produktów równoważnych, tj.:
o raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów kolorowych, ISO/IEC 24711 dla tuszy czarnych oraz ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych;
o certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 dla producentów materiałów równoważnych.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
2 Zamawiający wymaga, by Wykonawca:a) zaoferował materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, posiadające oryginalne fabryczne opakowania (hermetycznie zamknięte), nie noszące znamion otwierania, zawierające, co najmniej: numer katalogowy produktu, nazwę i typ urządzenia, do którego są przeznaczone, symbol/nazwę producenta, wolne od wad technicznych i prawnych,
b) w trakcie realizacji zamówienia dostarczał materiały eksploatacyjne posiadające datę ważności / przydatności do użytku przez okres min. 12 miesięcy od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego, a informacja o tej dacie winna znaleźć się na jednostkowym opakowaniu materiału eksploatacyjnego. Ponadto dostarczane materiały nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy. Informacja ta winna widnieć na opakowaniu.
c) zaoferował dla urządzeń które nie są własnością Zamawiającego, a podpisana umowa obliguje Zamawiającego do stosowania wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (pozycje kalkulacji cenowej nr 27-29), wyłącznie oryginalne tonery, atramenty, bębny i taśmy.
d) w celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne opisywanym odpowiadają wymaganiom składa wraz z ofertą:
- specyfikację, która w sposób niebudzący wątpliwości wskazuje producenta zaoferowanego materiału eksploatacyjnego oraz która potwierdza, że zaoferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe co produkt oryginalny. Specyfikacja ta zawierać powinna co najmniej następujące informacje o zaoferowanym materiale eksploatacyjnym:
o oznaczenie jakiego oryginalnego produktu jest zamiennikiem, nazwę i typ urządzenia, do którego jest przeznaczony,
o potwierdzenie, że jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu,
o zdjęcie umożliwiające identyfikację zaoferowanego materiału eksploatacyjnego (wydruk na papierze);
- dokumenty poświadczające jakość i wydajność oferowanych produktów równoważnych, tj.:
o raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów kolorowych, ISO/IEC 24711 dla tuszy czarnych oraz ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych;
o certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 dla producentów materiałów równoważnych.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Załącznik 1
Punkt:
Część nr 3 pkt 5
W ogłoszeniu jest:
Kryteria oceny ofert:
1) Cena - 60,00
2) Termin dostawy - 40,00.
W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria oceny ofert:
1) Cena - 50,00
2) Rodzaj materiałów eksploatacyjnych - 50,00.
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
2.2)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Przywołane kryteria dotyczą części nr 1, 2 i 4 postępowania. Zamawiający zmienia kryteria dotyczące części nr 3 postępowania. Odpowiednie zmiany wprowadzono w załączniku 1 do ogłoszenia o zamówieniu dot. przedmiotowej części.
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
W konsekwencji dokonanych zmian treści ogłoszenia Zamawiający, działając na podstawie art. 38 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wyznaczony zostaje nowy termin składania ofert - 30.10.2019 r. do godz. 11:00
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.