eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 4 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-22

Ogłoszenie nr 540225670-N-2019 z dnia 22-10-2019 r.

Poznań:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 605892-N-2019
Data: 07/10/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Starostwo Powiatowe w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 63127678800000, ul. ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 410 500, e-mail zp@powiat.poznan.pl, faks 618 480 556.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.poznan.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 1. Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 4 następujące części: 1) Część nr 1 - Artykuły biurowe; 2) Część nr 2 - Papier; 3) Część nr 3 - Materiały eksploatacyjne do urządzeń kopiująco-drukujących; 4) Część nr 4 - Materiały archiwizacyjne. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie, do wykorzystania następujących kwot brutto, które Zamawiający przeznaczył na realizację poszczególnych części zamówienia: 1. Część nr 1 - 55.000,00 zł; 2. Część nr 2 - 85.000,00 zł; 3. Część nr 3 - 200.000,00 zł; 4. Część nr 4 - 65.000,00 zł. 3. We wszystkich częściach maksymalny termin poszczególnych dostaw, wynosi 3 dni robocze od daty złożenia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 4 następujące części: 1) Część nr 1 - Artykuły biurowe; 2) Część nr 2 - Papier; 3) Część nr 3 - Materiały eksploatacyjne do urządzeń kopiująco-drukujących; 4) Część nr 4 - Materiały archiwizacyjne. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie, do wykorzystania następujących kwot brutto, które Zamawiający przeznaczył na realizację poszczególnych części zamówienia: 1. Część nr 1 - 55.000,00 zł; 2. Część nr 2 - 85.000,00 zł; 3. Część nr 3 - 200.000,00 zł; 4. Część nr 4 - 65.000,00 zł. 3. W częściach 1, 2 i 4 maksymalny termin poszczególnych dostaw, wynosić będzie do 3 dni robocze od daty złożenia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia. Faktyczny czas dostawy zależny będzie od terminu zaproponowanego przez Wykonawcę. 4. W części 3 termin poszczególnych dostaw, wynosić będzie do 3 dni robocze od daty złożenia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: Część nr 3 pkt 1
W ogłoszeniu jest: 1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. 2 Zamawiający wymaga, by Wykonawca: a) zaoferował materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, posiadające oryginalne fabryczne opakowania (hermetycznie zamknięte), nie noszące znamion otwierania, zawierające, co najmniej: numer katalogowy produktu, nazwę i typ urządzenia, do którego są przeznaczone, symbol/nazwę producenta, wolne od wad technicznych i prawnych, b) w trakcie realizacji zamówienia dostarczał materiały eksploatacyjne posiadające datę ważności / przydatności do użytku przez okres min. 12 miesięcy od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego, a informacja o tej dacie winna znaleźć się na jednostkowym opakowaniu materiału eksploatacyjnego. Ponadto dostarczane materiały nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy. Informacja ta winna widnieć na opakowaniu. c) zaoferował dla urządzeń objętych gwarancją producenta (pozycje kalkulacji cenowej nr 1-34), wyłącznie oryginalne tonery, atramenty, bębny i taśmy. d) w celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne opisywanym odpowiadają wymaganiom składa wraz z ofertą: - specyfikację, która w sposób niebudzący wątpliwości wskazuje producenta zaoferowanego materiału eksploatacyjnego oraz która potwierdza, że zaoferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe co produkt oryginalny. Specyfikacja ta zawierać powinna co najmniej następujące informacje o zaoferowanym materiale eksploatacyjnym: o oznaczenie jakiego oryginalnego produktu jest zamiennikiem, nazwę i typ urządzenia, do którego jest przeznaczony, o potwierdzenie, że jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu, o zdjęcie umożliwiające identyfikację zaoferowanego materiału eksploatacyjnego (wydruk na papierze); - dokumenty poświadczające jakość i wydajność oferowanych produktów równoważnych, tj.: o raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów kolorowych, ISO/IEC 24711 dla tuszy czarnych oraz ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych; o certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 dla producentów materiałów równoważnych.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. 2 Zamawiający wymaga, by Wykonawca:a) zaoferował materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, posiadające oryginalne fabryczne opakowania (hermetycznie zamknięte), nie noszące znamion otwierania, zawierające, co najmniej: numer katalogowy produktu, nazwę i typ urządzenia, do którego są przeznaczone, symbol/nazwę producenta, wolne od wad technicznych i prawnych, b) w trakcie realizacji zamówienia dostarczał materiały eksploatacyjne posiadające datę ważności / przydatności do użytku przez okres min. 12 miesięcy od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego, a informacja o tej dacie winna znaleźć się na jednostkowym opakowaniu materiału eksploatacyjnego. Ponadto dostarczane materiały nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy. Informacja ta winna widnieć na opakowaniu. c) zaoferował dla urządzeń które nie są własnością Zamawiającego, a podpisana umowa obliguje Zamawiającego do stosowania wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (pozycje kalkulacji cenowej nr 27-29), wyłącznie oryginalne tonery, atramenty, bębny i taśmy. d) w celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne opisywanym odpowiadają wymaganiom składa wraz z ofertą: - specyfikację, która w sposób niebudzący wątpliwości wskazuje producenta zaoferowanego materiału eksploatacyjnego oraz która potwierdza, że zaoferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe co produkt oryginalny. Specyfikacja ta zawierać powinna co najmniej następujące informacje o zaoferowanym materiale eksploatacyjnym: o oznaczenie jakiego oryginalnego produktu jest zamiennikiem, nazwę i typ urządzenia, do którego jest przeznaczony, o potwierdzenie, że jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu, o zdjęcie umożliwiające identyfikację zaoferowanego materiału eksploatacyjnego (wydruk na papierze); - dokumenty poświadczające jakość i wydajność oferowanych produktów równoważnych, tj.: o raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów kolorowych, ISO/IEC 24711 dla tuszy czarnych oraz ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych; o certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 dla producentów materiałów równoważnych.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik 1
Punkt: Część nr 3 pkt 5
W ogłoszeniu jest: Kryteria oceny ofert: 1) Cena - 60,00 2) Termin dostawy - 40,00.
W ogłoszeniu powinno być: Kryteria oceny ofert: 1) Cena - 50,00 2) Rodzaj materiałów eksploatacyjnych - 50,00.

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Przywołane kryteria dotyczą części nr 1, 2 i 4 postępowania. Zamawiający zmienia kryteria dotyczące części nr 3 postępowania. Odpowiednie zmiany wprowadzono w załączniku 1 do ogłoszenia o zamówieniu dot. przedmiotowej części.

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: W konsekwencji dokonanych zmian treści ogłoszenia Zamawiający, działając na podstawie art. 38 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wyznaczony zostaje nowy termin składania ofert - 30.10.2019 r. do godz. 11:00

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.