eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek › Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lądek

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-03

Ogłoszenie nr 540217385-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.

Lądek:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 603930-N-2020
Data: 29/10/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Lądek, Krajowy numer identyfikacyjny 31101936100000, ul. ul. Rynek 26, 62-406 Lądek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 763 512, e-mail gmina@gminaladek.pl, faks 632 763 512.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminaladek.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości położonych na terenie gminy Lądek. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania następujących frakcji odpadów komunalnych: zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne 20 03 01; szkło i opakowania ze szkła 15 01 07, 20 01 02; papier i tektura i opakowania z papieru i tektury 15 01 01; metale i opakowania z metali, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe 20 01 39; odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach 20 03 99; odpady wielkogabarytowe 20 03 07; odpady ulegające biodegradacji 20 02 01; Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 01 35*; Leki 20 0131*; Inne baterie i akumulatory 16 06 05, 4. Ilości odpadów komunalnych określone w ust. 5 stanowi wielkość wyliczona? wg zebranych ilości odpadów za 2019 r. i I półrocza 2020 r., potwierdzonych sprawozdaniami przesyłanymi przez przedsiębiorcę odbierającego odpady. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do wyliczeń z lat poprzednich oraz prawo do zmiany rodzaju odpadów komunalnych, w zależności od faktycznych potrzeb i ilości, bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 5. Ilość odpadów a tym samym zakres ilościowy usługi może się zwiększyć lub zmniejszyć. Zamawiający przewiduje, że łączna prognozowana ilość odpadów przyjętych do zagospodarowania jest wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Z tytułu zmniejszenia ilości odpadów przyjętych do zagospodarowania, Zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu. 6. Ilość wytworzonych i odebranych odpadów z terenu gminy Lądek nie jest zależna od Zamawiającego. Ilości odpadów określone w ust. 5 należy traktować jako orientacyjne. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów komunalnych w Instalacji Komunalnej wskazanych w ofercie, z zastrzeżeniem ust. 10. 8. Jeżeli Instalacja Komunalna nie będzie w stanie przyjąć odpadów, Wykonawca będzie musiał wskazać inną Instalacje Komunalną, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym czasie, w jakim podmiot, który będzie dostarczał Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia, będzie zamierzał dostarczyć je do Instalacji Komunalnej. 9. Wykonawca powiadomi podmiot, który będzie dostarczał Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie, że nie jest w stanie przyjąć odpadów na Instalacje Komunalną, a także wskaże temu podmiotowi inną Instalacje Komunalną oraz dni i godziny przyjmowania przez nią? odpadów najpóźniej w pierwszym dniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów. 10. W przypadku wystąpienia zdarzenia, o którym mowa w ust. 9, Wykonawca powiadomi podmiot, który będzie dostarczał Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie, że jest w stanie przyjąć odpady na Instalacje Komunalną najpóźniej w pierwszym dniu po zakończeniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów. 11. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady na Instalacji Komunalnej w dni robocze w godzinach od 8:00 do 21:00. Oraz w soboty od godz. 8.00 do 14.00. 12. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) ważenie - odrębnie dla każdej frakcji - odebranych odpadów w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do przetwarzania. Przyjmowane odpady musza? być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze, a ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego; 2) osiągniecie odpowiednich poziomów recyklingu i przygotowanie do ponownego wykorzystania materiałów odpadowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 2167). Na potwierdzenie realizacji tego obowiązku Wykonawca sporządzi sprawozdanie i przekaże Zamawiającemu wraz z faktura? VAT za grudzień 2021 i 2022 r.; 3) ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych na składowiska zgodnie z wymogami wynikającymi z krajowego i wojewódzkiego planu gospodarki odpadami oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczenia poziomu masy tych odpadów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412); 4)niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi; 5) spełnianie przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 13. Wykonawca będzie miał następujące obowiązki w zakresie prowadzenia dokumentacji związanej z realizacja? zamówienia: 1) każdorazowe dokumentowanie wszystkich przyjęć odpadów po dostawie, przez Wykonawcę zestawieniem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. Kopie? zestawienia Wykonawca przekaże kierowcy dostawcy odpadów podczas każdej dostawy odpadów; 2) przedłożenie za każdy miesiąc zestawienia zbiorczego kart przekazania odpadów, zgodnego z zestawieniami z pkt 1, i przekazanie Zamawiającemu wraz z faktura? VAT za miesiąc, którego karty dotyczą. Dane z karty musza? być zgodne z kwitami wagowymi. 3) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane prawem sprawozdania. 14. .Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do: 1) zapewnienia, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy, dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w ofercie złożonej przez Wykonawcę?; 2) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; 3) zapewnienia, że zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych będą? spełniać kryteria technologiczne i będą? odpowiadały wymaganiom określonym w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.) i innym właściwym przepisom; Sprawdzić rozporządzenie 4) okazanie - na żądanie Zamawiającego - wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa; 5) przyjmowania odpadów w następujący sposób: a) w zakresie przyjęcia odpadów: ? udostępnienie wjazdu na wagę znajdującą się na terenie Instalacji Komunalnej, ? zarejestrowanie pochodzenia i rodzaju przywiezionych odpadów (rodzaj odpadu wraz z kodem), ? zarejestrowanie wagi brutto pojazdu, ? wskazanie miejsca wyładunku odpadów, ? udostepnienie wjazdu na wagę? dla opróżnionego pojazdu, ? wydanie kwitu wagowego zgodnie z ust. 14 pkt 1; b) w zakresie procesów, którym powinny zostać poddane odpady: ? odzysk surowców wtórnych i pozostałych odpadów zawartych w niesegregowanych zmieszanych odpadach komunalnych, ? przyjęcie do sortowania odpadów zbieranych w sposób selektywny, przeznaczonych do odzysku i recyklingu, ? składowanie odpadów na składowisku, ? zagospodarowanie odpadów w sposób określony w dokumencie dotyczącym sposobu funkcjonowania Instalacji Komunalnej, którym dysponuje Wykonawca. 15. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. osoby obsługujące legalizowana? wagę? przemysłowa?, były zatrudnione na podstawie umowy o prace? w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r. poz.1320), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 tej ustawy. Szczegółowe zapisy dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte sa? we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom realizacji części zamówienia. Wykonawca w takim przypadku jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości położonych na terenie gminy Lądek. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania następujących frakcji odpadów komunalnych: zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne 20 03 01; szkło i opakowania ze szkła 15 01 07, 20 01 02; papier i tektura i opakowania z papieru i tektury 15 01 01; metale i opakowania z metali, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe 20 01 39; odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach 20 03 99; odpady wielkogabarytowe 20 03 07; odpady ulegające biodegradacji 20 02 01; Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 01 36*; Leki 20 01 31*; Inne baterie i akumulatory 16 06 05, 4. Ilości odpadów komunalnych określone w ust. 5 stanowi wielkość wyliczona? wg zebranych ilości odpadów za 2019 r. i I półrocza 2020 r., potwierdzonych sprawozdaniami przesyłanymi przez przedsiębiorcę odbierającego odpady. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do wyliczeń z lat poprzednich oraz prawo do zmiany rodzaju odpadów komunalnych, w zależności od faktycznych potrzeb i ilości, bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 5. Ilość odpadów a tym samym zakres ilościowy usługi może się zwiększyć lub zmniejszyć. Zamawiający przewiduje, że łączna prognozowana ilość odpadów przyjętych do zagospodarowania jest wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Z tytułu zmniejszenia ilości odpadów przyjętych do zagospodarowania, Zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu. 6. Ilość wytworzonych i odebranych odpadów z terenu gminy Lądek nie jest zależna od Zamawiającego. Ilości odpadów określone w ust. 5 należy traktować jako orientacyjne. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów komunalnych w Instalacji Komunalnej wskazanych w ofercie, z zastrzeżeniem ust. 10. 8. Jeżeli Instalacja Komunalna nie będzie w stanie przyjąć odpadów, Wykonawca będzie musiał wskazać inną Instalacje Komunalną, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym czasie, w jakim podmiot, który będzie dostarczał Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia, będzie zamierzał dostarczyć je do Instalacji Komunalnej. 9. Wykonawca powiadomi podmiot, który będzie dostarczał Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie, że nie jest w stanie przyjąć odpadów na Instalacje Komunalną, a także wskaże temu podmiotowi inną Instalacje Komunalną oraz dni i godziny przyjmowania przez nią? odpadów najpóźniej w pierwszym dniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów. 10. W przypadku wystąpienia zdarzenia, o którym mowa w ust. 9, Wykonawca powiadomi podmiot, który będzie dostarczał Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie, że jest w stanie przyjąć odpady na Instalacje Komunalną najpóźniej w pierwszym dniu po zakończeniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów. 11. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady na Instalacji Komunalnej w dni robocze w godzinach od 8:00 do 21:00. Oraz w soboty od godz. 8.00 do 14.00. 12. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) ważenie - odrębnie dla każdej frakcji - odebranych odpadów w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do przetwarzania. Przyjmowane odpady musza? być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze, a ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego; 2) osiągniecie odpowiednich poziomów recyklingu i przygotowanie do ponownego wykorzystania materiałów odpadowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 2167). Na potwierdzenie realizacji tego obowiązku Wykonawca sporządzi sprawozdanie i przekaże Zamawiającemu wraz z faktura? VAT za grudzień 2021 i 2022 r.; 3) ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych na składowiska zgodnie z wymogami wynikającymi z krajowego i wojewódzkiego planu gospodarki odpadami oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczenia poziomu masy tych odpadów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412); 4)niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi; 5) spełnianie przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 13. Wykonawca będzie miał następujące obowiązki w zakresie prowadzenia dokumentacji związanej z realizacja? zamówienia: 1) każdorazowe dokumentowanie wszystkich przyjęć odpadów po dostawie, przez Wykonawcę zestawieniem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. Kopie? zestawienia Wykonawca przekaże kierowcy dostawcy odpadów podczas każdej dostawy odpadów; 2) przedłożenie za każdy miesiąc zestawienia zbiorczego kart przekazania odpadów, zgodnego z zestawieniami z pkt 1, i przekazanie Zamawiającemu wraz z faktura? VAT za miesiąc, którego karty dotyczą. Dane z karty musza? być zgodne z kwitami wagowymi. 3) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane prawem sprawozdania. 14. .Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do: 1) zapewnienia, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy, dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w ofercie złożonej przez Wykonawcę?; 2) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; 3) zapewnienia, że zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych będą? spełniać kryteria technologiczne i będą? odpowiadały wymaganiom określonym w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.) i innym właściwym przepisom; Sprawdzić rozporządzenie 4) okazanie - na żądanie Zamawiającego - wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa; 5) przyjmowania odpadów w następujący sposób: a) w zakresie przyjęcia odpadów: ? udostępnienie wjazdu na wagę znajdującą się na terenie Instalacji Komunalnej, ? zarejestrowanie pochodzenia i rodzaju przywiezionych odpadów (rodzaj odpadu wraz z kodem), ? zarejestrowanie wagi brutto pojazdu, ? wskazanie miejsca wyładunku odpadów, ? udostepnienie wjazdu na wagę? dla opróżnionego pojazdu, ? wydanie kwitu wagowego zgodnie z ust. 14 pkt 1; b) w zakresie procesów, którym powinny zostać poddane odpady: ? odzysk surowców wtórnych i pozostałych odpadów zawartych w niesegregowanych zmieszanych odpadach komunalnych, ? przyjęcie do sortowania odpadów zbieranych w sposób selektywny, przeznaczonych do odzysku i recyklingu, ? składowanie odpadów na składowisku, ? zagospodarowanie odpadów w sposób określony w dokumencie dotyczącym sposobu funkcjonowania Instalacji Komunalnej, którym dysponuje Wykonawca. 15. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. osoby obsługujące legalizowana? wagę? przemysłowa?, były zatrudnione na podstawie umowy o prace? w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r. poz.1320), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 tej ustawy. Szczegółowe zapisy dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte sa? we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom realizacji części zamówienia. Wykonawca w takim przypadku jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.