eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Byczyna › Przebudowa i adaptacja budynku nr 82 w Polanowicach dla repatriantów

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-01

Ogłoszenie nr 540160182-N-2019 z dnia 01-08-2019 r.

Byczyna:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 581120-N-2019
Data: 01/08/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Krajowy numer identyfikacyjny 53141299300000, ul. Rynek 1, 46-220 Byczyna, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 413 41 50, e-mail zamowieniapubliczne@byczyna.pl, faks 77 413 41 50.
Adres strony internetowej (url): www.bip.byczyna.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Punkt:
W ogłoszeniu jest: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Szczegóły zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - wzór umowy
W ogłoszeniu powinno być: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Szczegóły zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - wzór umowy § 1 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w niniejszej umowie, w przypadku gdy w trakcie realizacji prac nastąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w trakcie przygotowywania dokumentacji technicznej zadania, w przypadku narzucenia odmiennych rozwiązań, niż było to przewidziane w dokumentacji technicznej, przez konserwatora zabytków. Roboty zamienne mogą być wykonane na podstawie protokołu konieczności potwierdzonego przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów lub urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, przy czym każda zmiana materiałów lub urządzeń wymagać będzie zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.. Będą to, przykładowo okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, b) powodujące poprawienie parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. d) wynikające z rozwiązań narzuconych przez konserwatora zabytków. 9. Zasady wprowadzenia w/w zmian określa § 5 ust. 12 i 28 niniejszej umowy, zasady zmiany wynagrodzenia, które mogą być konsekwencją wprowadzenia w/w zmian, określa § 3. § 15 Zmiana umowy 1. Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy i muszą być akceptowane przez obie umawiające się strony. 2. W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: a) zakresu przedmiotu zamówienia oraz sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia, zmiana materiałów i technologii wykonania przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia takich zmian w trakcie realizacji przedmiotu umowy w sposób opisany w § 1 pkt 7 i 8 niniejszej umowy. Tego typu zmiany mogą nastąpić po sporządzeniu protokołu konieczności i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Zmiana zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy może mieć wpływ na koszt realizacji przedmiotu umowy na zasadach określonych w pkt c) niniejszego paragrafu. b) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby - zmiana formy i wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zmiana wynagrodzenia określonego w § 3 ust.1, przy czym w/w zmiana może być spowodowana okolicznościami zaistniałymi w trakcie trwania umowy takimi jak: ? zmiana stawki VAT - cena ulegnie zmianie wprost proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, ? w przypadku wprowadzenia zmian, o którym mowa w pkt a) niniejszego paragrafu, sposób obliczania wynagrodzenia określa § 3, ? w przypadkach określonych w § 3. d) Zmiana podwykonawcy robót lub wprowadzenie nowego podwykonawcy może nastąpić za pisemną zgodą Zamawiającego wtedy, gdy Wykonawca wystąpi z pisemnym wnioskiem do Zamawiającego. W przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca tj. pozwalający spełnić warunki podane w SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: ? wprowadzenia nowego podwykonawcy, ? rezygnacji podwykonawcy, ? zmiany podwykonawcy, ? zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. Zastosowanie będą tu miały zapisy § 7. e) Zmiana osób nadzorujących roboty ze strony Wykonawcy, wymienionych w § 8 umowy, nowe osoby powołane do pełnienia w/w obowiązków musza spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. f) zmiana terminu realizacji umowy ze skutkiem wprowadzenia takiej zmiany: zmiana może być spowodowana jedynie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy, w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku: ? udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, ? wystąpienia nieprzewidywalnych wad lub braków w dokumentacji projektowej, ? konieczności przeprowadzenia prac, badań archeologicznych lub innych działań wskazanych przez Konserwatora Zabytków, ? zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, ? działania siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych na skutek działania siły wyższej. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej niż o czas trwania w/w przesłanek uzasadniających taką zmianę, okoliczności te muszą być udokumentowane wpisem do dziennika budowy dokonanym przez inspektora nadzoru. g) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi poprzez wydłużenie terminu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez wykonawcę. h) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.