eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Batorz › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Batorz w okresie od 01.09.2020 r. do 31.12.2020 r.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-20

Ogłoszenie nr 540156715-N-2020 z dnia 20-08-2020 r.

Batorz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 574417-N-2020
Data: 13/08/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Batorz, Krajowy numer identyfikacyjny 53521500000000, ul. Batorz Pierwszy 52A , 23-320 Batorz, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 15 8745134, 8745139, e-mail sekretariat@batorz.gmina.pl, faks 158 745 134.
Adres strony internetowej (url): www.batorz.gmina.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: 1) powierzchnia gminy - 70,81 km2 2) gmina wiejska, zabudowa zwarta z przewagą zabudowy kolonijnej 3) liczba mieszkańców wynosi 3288 mieszkańców według stanu na 31.07.2019 4) w skład gminy wchodzi 15 miejscowości 5) liczba nieruchomości zamieszkałych wynosi 766, w tym jednorodzinnych - 765, wielorodzinnych - 1 (przy minimum 4 wyodrębnionych lokalach); 6), w roku 2020 według stanu na dzień 30.06.2020 zebrano 72,54 MG odpadów zmieszanych oraz 26,92 MG odpadów segregowanych oraz 29,66 MG ze zbiórek, łącznie 129,12 MG.7) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia liczba gospodarstw domowych może ulec zmianie, w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. Wahania liczby gospodarstw domowych Wykonawca winien uwzględnić w kalkulacji ceny dla przedmiotowego zamówienia. 8) Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów powinny odbywać się zgodnie z, Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Batorz oraz obowiązującymi przepisami prawa polskiego. 9) Zamawiający udostępni Wykonawcy wykaz nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady zmieszane. Zakładana ilość kilometrów w ciągu miesiąca jaką muszą pokonać pojazdy wykonawcy w celu odbioru odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie wyniesie ok. 50 km, przy założeniu, że początek i koniec każdej trasy znajduje się na terenie miejscowości Błażek. Trasy nie uwzględniają odległości do instalacji zagospodarowania odpadów.
W ogłoszeniu powinno być: 4.1. Ogólna charakterystyka Gminy Batorz w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów: Szacunkowe dane dotyczące ilości gospodarstw domowych i liczby ludności w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej. 1) Liczba gospodarstw w zabudowie jednorodzinnej - 765 2) Liczba gospodarstw domowych dla zabudowy wielorodzinnej - 2 3) Ok. 99 % nieruchomości zadeklarowało selektywną zbiórkę odpadów, 4) Liczba osób zameldowanych na terenie gminy - na dzień 30.07.2020 wynosi 3288 osób. Uwaga! Ilość nieruchomości i liczba ludności jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne oraz liczby ludności. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć w czasie realizacji zamówienia w wyniku zasiedlania nowych budynków lub ich wyludnienia. 4.1.1 W skład Gminy Batorz wchodzi 14 miejscowości: Aleksandrówka, Batorz Pierwszy, Batorz Drugi, Batorz Kolonia, Błażek, Nowe Moczydła, Samary, Stawce, Stawce Kolonia, Węglinek, Wola Studzieńska, Wola Studzieńska Kolonia, Wólka Batorska, Wólka Batorska Kolonia . 4.1.2 Powierzchnia gminy wynosi 72 km2 . 4.1.3Odebrane ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych) w 2020 r. (01.01.2020 - 30.06.2020) w roku 2020 według stanu na dzień 30.06.2020 zebrano 72,54 MG odpadów zmieszanych oraz 26,92 MG odpadów segregowanych oraz 29,66 MG ze zbiórek, łącznie 129,12 MG 4.2. Przedmiot zamówienia 4.2.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na transporcie, odbieraniu i zagospodarowaniu wszystkich odpadów komunalnych z posesji zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Batorz. 4.2.3 Usługa obejmuje również zaopatrzenie nieruchomości w worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych tj. 1) odpadów tworzyw sztucznych obejmujących: tworzywa sztuczne (20 01 39), opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02), metale (20 01 40), oraz opakowania wielomateriałowe (15 01 05) 2) odpadów papieru obejmujących: papier i tekturę (20 01 01, 15 01 01), 3) szkło (20 01 02, 15 01 07), 4) odpady ulegające biodegradacji (20 01 08) 4.2.4 Za przekazane worki Wykonawca nie będzie pobierał opłat od właścicieli nieruchomości. 4.2.5 Wykonawca będzie prowadził odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych z następującą częstotliwością: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: a) w zabudowie jednorodzinnej - 1 raz w miesiącu, b) w zabudowie wielorodzinnej - 1 raz w miesiącu. 2) odpady komunalne zbierane selektywnie: a) w zabudowie jednorodzinnej - 1 raz w miesiącu, b) w zabudowie wielorodzinnej - 1 raz w miesiącu. 4.2.6 Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru odpadów zgromadzonych w PSZOK, który jest zlokalizowany pod adresem Batorz Pierwszy, 23-320 Batorz, jeden raz w grudniu. 4.2.7 Wykonawca zorganizuje 1 raz zbiórkę (listopad) odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego, elektronicznego, zużytych opon, mebli, odpadów budowlanych po wcześniejszym uzgodnieniu mieszkańców o terminie zbiórki. 4.3 Termin odbioru odpadów komunalnych wymienionych w pkt 4.2.5 -4.2.7 - w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00. 4.4 Szczegółowe dane dotyczące terminu odbioru w poszczególnych miejscowościach zostaną zawarte w harmonogramie, który Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Po akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego, Wykonawca przekaże go, w formie papierowej, właścicielom nieruchomości w czasie wyposażania ich w worki i/lub pojemniki. 4.5 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami frakcji odpadów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2167) 2) zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412); 4.6 Określa się następujący sposób odbioru odpadów, w zależności od rodzaju zabudowy: 1) Na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych. a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01). Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 L. lub 240 L Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach (np. duża liczba pieluch) odbiór odpadów zmieszanych w workach w kolorze czarnym o pojemności 120 litrów. b) Odpady komunalne zbierane selektywnie. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie odbywać się w systemie workowym. Poszczególne rodzaje odpadów poddawane segregacji winny być gromadzone w pojemnikach/workach o następującej kolorystyce: ? niebieski - przeznaczone na odpady z papieru i tektury oraz odpady opakowaniowe z papieru i tektury, ? zielony - przeznaczone na odpady ze szkła, ? żółty - przeznaczone na odpady z metali oraz odpady opakowaniowe z metali, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady wielomateriałowe, ? brązowy - przeznaczone na odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. ? 5) pojemniki z przeznaczeniem na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Worki na tworzywa sztuczne i metale (zbierane łącznie), szkło i papier zapewnia każdorazowo Wykonawca w ilości odpowiadającej liczbie wystawionych worków z odpadami. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zbieranych selektywnie - 1 raz w miesiącu w godzinach od 8:00 do 22:00 w dniach od poniedziałku do piątku. 4.7 Charakterystyka pojemników i worków do zbiórki odpadów komunalnych, które Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości w ramach umowy: 1) Charakterystyka worków: a) materiał - folia polietylenowa LDPE, b) pojemność - 120 litrów, c) Kolor: ? niebieski z napisem "Papier" - na papier i tekturę, ? zielony z napisem "Szkło" - na szkło, ? żółty z napisem "Metale i tworzywa sztuczne" na tworzywa sztuczne opakowania wielomateriałowe, metale, d) grubość - zapewniająca wytrzymałość, co najmniej 60 mikronów, e) nadruk - jednostronny, kolor nadruku kontrastujący z kolorem worka z nazwą Wykonawcy, nr telefonu oraz wskazaniem, jakie odpady można umieszczać w danym worku. 4.8 Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do dostarczenia na terenie nieruchomości worków na odpady bez dodatkowej opłaty od właściciela nieruchomości. 4.9 Szacowana ilość pojemników i worków, które należy dostarczyć: 1) worki o pojemności 120 litrów do selektywnej zbiórki odpadów - 15 000 szt. (w okresie od 01.09.2020r. do 31.12.2020r.) Wykonawca zobowiązany jest dostosować ilość worków do ilości odbieranych odpadów. W trakcie pierwszego odbioru odpadów Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości co najmniej po 1 worku na każdą frakcję zbieraną selektywnie. Podczas kolejnych odbiorów ilość pozostawionych worków przez Wykonawcę, powinna odpowiadać co najmniej ilości worków na daną frakcję, jaką wystawił właściciel nieruchomości. Uwaga: W dniu podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz gospodarstw domowych objętych zamówieniem stanowiący załącznik do niniejszej umowy. Wykaz będzie aktualizowany w ciągu 14 dni od daty zaistnienia zmian. Otrzymane dane posłużą Wykonawcy do przygotowania odpowiedniej ilości worków na odpady komunalne zbierane selektywnie . Pojemniki na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zapewnia Zamawiający oraz właściciele nieruchomości. 4.10 Klasyfikacja rodzajów odpadów do poszczególnej frakcji odpadów komunalnych: Frakcje: 4.10.1 Odpady zmieszane (pozostałości z sortowania) (20 03 01) zgromadzone w pojemnikach 4.10.2 Odpady segregowane podane poniżej: 1) odpadów tworzyw sztucznych obejmujących: tworzywa sztuczne (20 01 39), opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02), metale (20 01 40), oraz opakowania wielomateriałowe (15 01 05) 2) odpadów papieru obejmujących: papier i tekturę (20 01 01, 15 01 01), 3) szkło (20 01 02, 15 01 07), 4) odpady ulegające biodegradacji (20 01 08) 4.10.3 Odpady wielkogabarytowe (20 03 07), 4.10.4. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 35, 20 01 36, 20 01 23) 4.10.5 Odpady budowlane, remontowe i rozbiórkowe (17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 08 02, 17 09 04) z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Batorz. 4.10.6 Zużyte opony (16 01 03) 4.11 1) Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą należy odebrać w terminie od 01 września 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. to około 90 Mg. Szacowana ilość odnosi się łącznie do odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i odpadów zbieranych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) oraz w ramach tzw. wystawki. Powyższe dane dotyczące wytwarzanych odpadów mogą ulec zmianie w wyniku zasiedlenia nowych budynków lub wymeldowania oraz w wyniku ograniczenia wytwarzania odpadów przez mieszkańców. Z tytułu zmniejszenia ilości odebranych odpadów Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia. 2) Do wystawienia comiesięcznej faktury przez Wykonawcę będzie brana pod uwagę rzeczywista masa odebranych i zagospodarowanych odpadów. 4.12 Wykonawca jest zobowiązany posiadać sprzęt zapewniający prawidłowe wykonanie zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013, poz. 122) a w szczególności: a) posiadać, co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także, co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. b) trwale i czytelnie oznakować pojazdy w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, c) posiadać na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania - urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, d) aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, e) aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, g) aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, h) wyposażyć pojazdy w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, i) wyposażyć pojazdy w systemy: - monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz - czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych, j) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 4.13 Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie trwania realizacji zamówienia: 1) Wykonawca w trakcie pierwszego odbioru, ma obowiązek wyposażenia wszystkich nieruchomości, z których będzie odbierał odpady komunalne w niezbędne worki. 2) Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do naprawienia pojemników lub dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt, 3) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca będzie cyklicznie wyposażał właścicieli nieruchomości w nowe worki na poszczególne frakcje w odpowiedniej ilości, zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości, umożliwiając w sposób prawidłowy gromadzenie odpadów segregowanych przez właścicieli nieruchomości i sprawne funkcjonowanie systemu w gminie Batorz. Przy czym ilość pozostawionych nowych worków do selektywnej zbiórki powinna odpowiadać minimum ilości i rodzajowi worków odebranych z danej nieruchomości. 4) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu. 5) Wykonawca odpowiada za informowanie o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów i dystrybucję innych dokumentów związanych z systemem gospodarki odpadami komunalnymi w gminie Batorz, o ile nie wymagają one potwierdzenia odbioru. 6) Obowiązkiem Wykonawcy będzie utrzymanie w należytym porządku miejsca wokół pojemników i worków, a jeżeli zajdzie taka potrzeba zabranie dostawionych przy pojemnikach/workach worków z niesegregowanymi lub segregowanymi odpadami komunalnymi, jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres i ilość dostawionych worków), potrzebnego do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości. 7) W przypadku zgłoszenia nieodebrania odpadów komunalnych w terminie wskazanym w harmonogramie bądź innego przypadku niewykonania obowiązków wynikających z umowy, w szczególności niedostarczenia worków lub nie zapewnienia właściwego stanu sanitarnego i porządkowego miejsc zbierania odpadów, strony zgodnie ustalają, że przypadki te zostaną rozpatrzone w ramach postępowania reklamacyjnego. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego rozpatrzenia reklamacji, nie później jednak, niż w ciągu 24 godzin od otrzymania od Zamawiającego zawiadomienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną e-mail. Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu pocztą elektroniczną e-mail na adres: sekretariat@batorz.gmina.pl . 8) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów, odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 9) Wszystkie odpady objęte zamówieniem z terenu gminy Batorz Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi a w szczególności: a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) b) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j. t. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.), c) Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (j. t. Dz. U. z 2019 r., poz. 1895 ze zm.); d) Ustawą z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2019 r., poz. 521 z późn. zm); e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167); f) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r., poz. 2412); g) Rozporządzeniem Ministra Klimatu w sprawie katalogu odpadów z dnia 2 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 10) h) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 z późn. zm.); i) Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (j. t. Dz. U. z 2019 r. , poz. 1781) j) Regulaminem utrzymania czystości i porządku w Gminie Batorz 10) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania kontroli segregacji odpadów prowadzonej przez właścicieli nieruchomości i informowania Zamawiającego o każdym fakcie stwierdzenia naruszenia zasad segregacji, pisemnie w terminie 3 dni od momentu stwierdzenia. Do informacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację fotograficzną oraz protokół dokumentujący zdarzenie. Dokumenty powinny jednoznacznie wskazywać datę i godzinę stwierdzenia naruszenia oraz adres nieruchomości, której ono dotyczy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udziału w kontroli właścicieli nieruchomości prowadzonej przez Wykonawcę. Uzgodnienia w tym zakresie dokonywane będą na bieżąco. 11) Wykonawca nie może odbierać i transportować odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z odpadami z innych gmin, a także nie może mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi, odbieranymi od właścicieli nieruchomości. Stwierdzenie takiego faktu spowoduje odstąpienie od umowy i wykreślenie z rejestru działalności regulowanej. 4.14 Obowiązki Wykonawcy w zakresie prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 1) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu comiesięcznych raportów, najpóźniej do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego raport dotyczy, zawierający zestawienie nieruchomości, z podaniem ich adresu, w których stwierdzono nieprawidłową segregację odpadów, jak również zestawienie nieruchomości, które nie znajdują się w aktualnym wykazie przekazanym przez Zamawiającego, a z których odebrano odpady komunalne. Raport będzie zawierał także informacje o ilości worków dostarczonych właścicielom nieruchomości w danym miesiącu. 2) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu comiesięcznych sprawozdań dotyczących masy poszczególnych rodzajów odpadów przekazanych do instalacji zagospodarowania odpadów, wraz z kartami ich przekazania. Dokumenty te Wykonawca zobowiązany jest przekazać najpóźniej do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego sprawozdanie dotyczy. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań zgodnych z art.9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j. t. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.); 4) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia Zamawiającemu, w terminie siedmiu dni od podpisania umowy, dostępu do systemu pozycjonowania satelitarnego jakim będzie się posługiwał w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Dostęp do systemu powinien umożliwić bieżący odczyt monitoringu z systemu oraz dostęp do archiwalnych danych. 5) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad poufności, co do informacji pozyskanych w związku z realizacją Umowy, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym należytego zabezpieczenia i ochrony tych danych. Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób lub w innym celu niż do wykonywania umowy, w szczególności zakazuje się wykorzystywania danych w celach reklamowych lub marketingowych. 4.15 Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do: 1) zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru, 4.16 Wykonawcę obowiązuje: 1) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, 2) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypywaniem w trakcie transportu, w przypadku wysypywania się odpadów Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypywania (zabrudzeń, plam itd.), 3) zapewnienia odpowiedniego stanu sanitarnego (mycie i dezynfekcja) pojazdów używanych do realizacji zamówienia. 4) Wykonawca winien dysponować sprzętem umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych przy drogach nie spełniających parametrów dróg publicznych. 5) Wykonawcę obowiązuje poddanie się doraźnej kontroli Zamawiającego, również poprzez ważenie środka transportu przeznaczonego do odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Batorz przed rozpoczęciem zbiórki odpadów na terenie gminy oraz po jej zakończeniu przed przekazaniem odpadów do instalacji do przetwarzania odpadów. 6) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nałożonych na Zamawiającego poziomów odzysku, określonych w: a) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2167) b) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412); 4.17 Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4.18 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgodnione będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4.19 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.20 Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90500000-2 Usługi związane z odpadami 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 1.1
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.1454 z późn.zm.) w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem, b) wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez właściwy organ na podstawie ustawy z 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tj. Dz. U. z 2018 r., poz.1466 z późn.zm.) w związku z art. 49 ust. 1 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn.zm.), c) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w Ustawie o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 poz. 701 z późn. zm.)
W ogłoszeniu powinno być: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) - szczegółowy opis dla Wykonawców: a) Posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzony przez Wójta Gminy Batorz w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydany na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j. t. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.); b) Posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. Z 2019 r. poz. 701 ze zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 2.2
W ogłoszeniu jest: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
W ogłoszeniu powinno być: nie

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Zaświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: 1) Dokument potwierdzający posiadanie wpisu do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. Z 2019 r. poz. 701 ze zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) Dokument potwierdzający posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzony przez Wójta Gminy Batorz i w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydany na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j. t. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.). 3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że: a) dysponuje co najmniej: 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. Wszystkie wykazane pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - sporządzonego według z wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ
W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. Wszystkie wykazane pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - sporządzonego według z wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ
W ogłoszeniu powinno być: -

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest: aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.1454 z późn.zm.) w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem,6.3.2 wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez właściwy organ na podstawie ustawy z 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tj. Dz. U. z 2018 r., poz.1466 z późn.zm.) w związku z art. 49 ust. 1 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn.zm.), 6.3.3 wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w Ustawie o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 poz. 701 z późn. zm.)6.3.4 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - sporządzonego według z wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: -

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest: -
W ogłoszeniu powinno być: 1) Formularz ofertowy. 2)Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy ( w formie oryginału). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.1
W ogłoszeniu jest: Kryteria Znaczenie cena 60,00
W ogłoszeniu powinno być: Kryteria Znaczenie cena 60,00 Termin płatności 40,00

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2020-08-21, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2020-08-26, godzina: 14:00,

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.