Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-04
Ogłoszenie nr 540136379-N-2019 z dnia 04-07-2019 r.
Milejów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 562245-N-2019
Data: 17/06/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Milejów, Krajowy numer identyfikacyjny 43101955000000,
ul. ul. Partyzancka
,
21-020
Milejów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
817 572 026, e-mail
inwestycje@milejow.pl, faks
817 572 385.
Adres strony internetowej (url): www.milejow.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-02, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-08, godzina: 11:00
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
II.4)
W ogłoszeniu jest:
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) inwentaryzację stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót budowlanych 2) przystosowanie części obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych - adaptacja pomieszczenia 1.13 na toaletę dla niepełnosprawnych 3) demontaż istniejących drzwi, poszerzenie otworu i montaż nowych drzwi do projektowanej toalety dla niepełnosprawnych 4) montaż wewnętrznej platformy schodowej umożliwiającej dostęp osobom niepełnosprawnym do poziomu piwnic i parteru 5) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych (1szt.) 6) wykonanie nowej instalacji sanitarnej dla projektowanej toalety dla niepełnosprawnych (wg odrębnego opracowania) 7) wykonanie nowej instalacji elektrycznej dla projektowanej toalety dla niepełnosprawnych (wg odrębnego opracowania) 8) wyburzenia ścian wewnętrznych wskazanych na rysunku oraz zamurowanie otworu wewnątrz budynku (1szt.) 9) dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego dla max. 25 dzieci do obowiązujących przepisów p.poż. /Dz.U. z dnia 7 stycznia 2015 r. poz. 20 10) demontaż istniejących drzwi i montaż nowych do pomieszczenia oddziału przedszkolnego 11) wykonanie wyjścia ewakuacyjnego z pomieszczeń oddziału przedszkolnego- demontaż okna, poszerzenie otworu do wymiaru projektowanych drzwi, montaż nowych drzwi (1szt.) 12) wykonanie schodów zewnętrznych (1szt.) 13) wykonanie dojścia z kostki brukowej do projektowanych schodów i pochylni 14) wymiana posadzki oraz płytek ściennych w pomieszczeniach kuchennych 15) wykończenie pomieszczeń mieszkalnych- ściany i sufity do gipsowania, wykonanie nowych warstw posadzki 16) skucie istniejących stopni schodów zewnętrznych, poszerzenie spocznika i wykonanie nowych stopni 17) ocieplenie ścian zewnętrznych w tym piwnic, oraz stropodachu 18) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z zastosowaniem nawiewników naramowych 19) zapewnienie izolacji przeciwwilgociowej ścian przy gruncie 20) wymianę instalacji centralnego ogrzewania a także założenie termostatów i zaworów podpionowych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na przyłącze między starą a nową częścią (wg odrębnego opracowania) 21) zastosowanie instalacji solarnych do podgrzewu ciepłej wody użytkowej ze szczególnym uwzględnieniem ochrony przed przegrzaniem w okresie nieużytkowania (wg odrębnego opracowania) 22) wymianę instalacji ciepłej wody i cyrkulacji (wg odrębnego opracowania) 23) Zastosowanie
wysokosprawnych urządzeń na bazie oze ( energia słoneczna) do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne obiektu oraz włączenie w istniejącą lub nowoprojektowaną instalację elektryczną (wg odrębnego opracowania) 24) wymiana pokrycia dachu i odwodnienia 25) wymianę instalacji elektrycznej (wg odrębnego opracowania) 26) wymianę oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne (wg odrębnego opracowania) 27) wymianę instalacji odgromowej (wg odrębnego opracowania) 28) zastosowanie instalacji fotowoltaicznych (wg odrębnego opracowania) 29) polepszenie wydajności wentylacji grawitacyjnej (wg odrębnego opracowania) 30) wymiana rur i rynien spustowych oraz obróbek blacharskich 31) wymiana pokrycia daszku nad wejściem do szkoły i wykonanie nowego odwodnienia 32) skucie istniejącej powierzchni schodów i położenie płytek mrozoodpornych, antypoślizgowych 33) wymiana pokrycia daszku do kotłowni i zaplecza kuchennego, 34) oczyszczenie istniejącej konstrukcji i wykonanie balustrad (wg odrębnego opracowania). 35) demontaż i ponowny montaż wymaganych elementów i instalacji np. tablice informacyjne, monitoring 36) wykucie dwóch otworów i wstawienie luksferów w dwóch salach lekcyjnych 37) osuszanie i odgrzybianie fragmentów obiektu 38) wykonanie opaski w technologii kostki brukowej betonowej.
W ogłoszeniu powinno być:
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) inwentaryzację stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do prowadzenia
robót budowlanych;
2) przystosowanie części obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych -
adaptacja pomieszczenia 1.13 na toaletę dla niepełnosprawnych;
3) demontaż istniejących drzwi, poszerzenie otworu i montaż nowych drzwi
do projektowanej toalety dla niepełnosprawnych;
4) montaż wewnętrznej platformy schodowej umożliwiającej dostęp osobom
niepełnosprawnym do poziomu piwnic i parteru;
5) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych (1szt.);
6) wykonanie nowej instalacji sanitarnej dla projektowanej toalety dla
niepełnosprawnych (wg odrębnego opracowania);
7) wykonanie nowej instalacji elektrycznej dla projektowanej toalety dla
niepełnosprawnych (wg odrębnego opracowania);
8) wyburzenia ścian wewnętrznych wskazanych na rysunku oraz
zamurowanie otworu wewnątrz budynku (1szt.);
9) dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego dla max. 25 dzieci do
obowiązujących przepisów p.poż. /Dz.U. z dnia 7 stycznia 2015 r. poz. 20;
10) demontaż istniejących drzwi i montaż nowych do pomieszczenia oddziału przedszkolnego;
11) wykonanie wyjścia ewakuacyjnego z pomieszczeń oddziału
przedszkolnego- demontaż okna, poszerzenie otworu do wymiaru
projektowanych drzwi, montaż nowych drzwi (1szt.);
12) wykonanie schodów zewnętrznych (1szt.);
13) wykonanie dojścia z kostki brukowej do projektowanych schodów i
pochylni;
14) wymiana posadzki oraz płytek ściennych w pomieszczeniach kuchennych;
15) skucie istniejących stopni schodów zewnętrznych, poszerzenie spocznika i
wykonanie nowych stopni;
16) ocieplenie ścian zewnętrznych w tym piwnic, oraz stropodachu;
17) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z zastosowaniem nawiewników
naramowych;
18) zapewnienie izolacji przeciwwilgociowej ścian przy gruncie;
19) wymianę instalacji centralnego ogrzewania a także założenie termostatów
i zaworów podpionowych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na
przyłącze między starą a nową częścią (wg odrębnego opracowania);
20) zastosowanie instalacji solarnych do podgrzewu ciepłej wody użytkowej
ze szczególnym uwzględnieniem ochrony przed przegrzaniem w okresie
nieużytkowania (wg odrębnego opracowania);
21) wymianę instalacji ciepłej wody i cyrkulacji (wg odrębnego opracowania);
22) Zastosowanie wysokosprawnych urządzeń na bazie oze ( energia
słoneczna) do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne obiektu
oraz włączenie w istniejącą lub nowoprojektowaną instalację elektryczną
(wg odrębnego opracowania);
23) wymiana pokrycia dachu i odwodnienia;
24) wymianę instalacji elektrycznej (wg odrębnego opracowania);
25) wymianę oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne
(wg odrębnego opracowania);
26) wymianę instalacji odgromowej (wg odrębnego opracowania);
27) zastosowanie instalacji fotowoltaicznych (wg odrębnego opracowania);
28) polepszenie wydajności wentylacji grawitacyjnej (wg odrębnego
opracowania);
29) wymiana rur i rynien spustowych oraz obróbek blacharskich;
30) wymiana pokrycia daszku nad wejściem do szkoły i wykonanie nowego
odwodnienia;
31) skucie istniejącej powierzchni schodów i położenie płytek
mrozoodpornych, antypoślizgowych;
32) wymiana pokrycia daszku do kotłowni i zaplecza kuchennego;
33) oczyszczenie istniejącej konstrukcji i wykonanie balustrad (wg odrębnego
opracowania);
34) demontaż i ponowny montaż wymaganych elementów i instalacji np.
tablice informacyjne, monitoring;
35) wykucie dwóch otworów i wstawienie luksferów w dwóch salach
lekcyjnych;
36) osuszanie i odgrzybianie fragmentów obiektu;
37) wykonanie opaski w technologii kostki brukowej betonowej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.