eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn Zdrój › Dostawa profesjonalnych środków do sprzątania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-28

Połczyn Zdrój: Dostawa profesjonalnych środków do sprzątania
Numer ogłoszenia: 54012 - 2010; data zamieszczenia: 28.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Połczyn S.A. , ul. Zdrojowa 6, 78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 943662424 w.328; 3662626 w.317, faks 94 3662470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-polczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa profesjonalnych środków do sprzątania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie kodu CPV : 39800000-0 Środki czyszczące i polerujące 39224000-8 Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39525000-8 Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1 Zadanie nr 1: Profesjonalne środki do utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego 2.2 Zadanie nr 2: Pozostałe artykuły do utrzymania czystości. 3. Wykonawca obowiązany jest załączyć do złożonej oferty po jednej próbce ( po jednej sztuce najmniejszego opakowania handlowego ) asortymentu określonego w dziale III SIWZ ustęp 2.1 3.1. Próbki należy oznakować (nazwa Wykonawcy) i złożyć w sekretariacie Zamawiającego przy ulicy Zdrojowej 6 w Połczynie Zdroju do dnia 09 marca 2010r. do godziny 10:00. 3.2. Próbki są bezzwrotne. 3.2.1. Uwaga : Brak próbek załączonych do oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4.Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie asortymentu koszt dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w Połczynie Zdroju. 5.Wykonawca obowiązany jest dostarczyć nieodpłatnie sprzęt, o którym mowa w §3 ust.2 oraz §6 projektu umowy (załącznik nr 5 do SWIZ Zad. nr 1 Przedmiot zamówienia ilość w litrach roztworu roboczego Płynny środek do ręcznego mycia powierzchni podłóg 170000 Płynny środek do ręcznego mycia powierzchni zmywalnych (glazury, terakoty, itp..) 50600 Środek do czyszczenia i konserwacji mebli 1500 Środek do udrażniania rur płyn lub granulat) 200 Płyn do mycia szyb 1500 Środek dezynfekujący do toalet 2000 Płyn do mycia urządzeń sanitarnych,do usuwania kamienia i rdzy 3000 Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach 1000 Zad. nr 2 lp nazwa artykułu jm ilość 1 gąbki do mycia naczyn z ostrą stroną o wymiarach 4-5x7-8 (op.10 szt) szt 600 2 gabki duze do naczyń z ostra strona o wymiarach 17x10x7 cm (op.5szt) szt 500 3 kosz plastikowe na smieci uchylne poj. 25-30l szt 100 4 miska plastikowa okragła 40 cm szt 100 5 wiadro z wyciskaczem do mopa poj. 14l szt 100 6 mopy paskowe małe szt 100 7 mopy paskowe duze szt 100 8 mydło w płynie zagęszczone, op.5l, delikatne szt 1000 9 pasta bhp 0,5 bez piasku szt 120 10 scierka z mikrofazy o wymiarach 38-40x28-30 rózne kolory szt 300 11 ścierki do podogi białe o wym. 60-70x70-80 cm szt 500 12 szczotka ryzowa dł. Min 20 cm szt 30 13 zmywak do naczyń szt. 300 14 szczotka do zamiatania na kiju szt. 50 15 płyn do ręcznego mycia naczyń, zagęszczony op. 5l. szt 200 16 pasta do podłogi kg 10 17 mydło toaletowe, kostka 100g szt 1500 18 proszek do prania uniwersalny kg 150 19 pasta do szorowania sanitarna 250g szt 500 20 kostka wc koszyk szt 2000 21 zmiotka szt 50 22 mydło marsylskie l 60 23 preparat do usuwania pleśni l 50 24 rękawice grube typu Vileda (S,M,L) para 600 25 końcówka mop bawełna midi szt 150 26 końcówka mop bawełna maxi szt 150 27 szczotka do wc komplet szt 400.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Maksymalnie 20 % ilości i wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8, 39.52.50.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Informacje dotyczące wadium : 1.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 500,00 złotych (słownie : pięćset złotych) wadium zadanie nr 1 i 500,00 złotych (słownie : pięćset złotych) wadium zadanie nr 2. 1.2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 22 lutego 2010 r. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy ; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK nr 77 1090 2662 0000 0001 0262 0438 4. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca obowiązany jest załączyć do złożonej oferty po jednej próbce ( po jednej sztuce najmniejszego opakowania handlowego ) asortymentu określonego w dziale III SIWZ ustęp 2.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-polczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Połczyn S.A. ul. Zdrojowa 6 78-320 Połczyn Zdrój tel. 094 36-62-424, 094 36-62-666 fax 094 36-62-470.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Połczyn S.A. ul. Zdrojowa 6 78-320 Połczyn Zdrój.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profesjonalne środki do utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia ilość w l r-ru roboczego Płynny środek do ręcznego mycia powierzchni podłóg 170000 Płynny środek do ręcznego mycia powierzchni zmywalnych (glazury, terakoty, itp..) 50600 Środek do czyszczenia i konserwacji mebli 1500 Środek do udrażniania rur płyn lub granulat) 200 Płyn do mycia szyb 1500 Środek dezynfekujący do toalet 2000 Płyn do mycia urządzeń sanitarnych,do usuwania kamienia i rdzy 3000 Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pozostałe artykuły do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp nazwa artykułu jm ilość 1 gąbki do mycia naczyn z ostrą stroną o wymiarach 4-5x7-8 (op.10 szt) szt 600 2 gabki duze do naczyń z ostra strona o wymiarach 17x10x7 cm (op.5szt) szt 500 3 kosz plastikowe na smieci uchylne poj. 25-30l szt 100 4 miska plastikowa okragła 40 cm szt 100 5 wiadro z wyciskaczem do mopa poj. 14l szt 100 6 mopy paskowe małe szt 100 7 mopy paskowe duze szt 100 8 mydło w płynie zagęszczone, op.5l, delikatne szt 1000 9 pasta bhp 0,5 bez piasku szt 120 10 scierka z mikrofazy o wymiarach 38-40x28-30 rózne kolory szt 300 11 ścierki do podogi białe o wym. 60-70x70-80 cm szt 500 12 szczotka ryzowa dł. Min 20 cm szt 30 13 zmywak do naczyń szt. 300 14 szczotka do zamiatania na kiju szt. 50 15 płyn do ręcznego mycia naczyń, zagęszczony op. 5l. szt 200 16 pasta do podłogi kg 10 17 mydło toaletowe, kostka 100g szt 1500 18 proszek do prania uniwersalny kg 150 19 pasta do szorowania sanitarna 250g szt 500 20 kostka wc koszyk szt 2000 21 zmiotka szt 50 22 mydło marsylskie l 60 23 preparat do usuwania pleśni l 50 24 rękawice grube typu Vileda (S,M,L) para 600 25 końcówka mop bawełna midi szt 150 26 końcówka mop bawełna maxi szt 150 27 szczotka do wc komplet szt 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 39.52.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.