Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-10
Ogłoszenie nr 540102864-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.
Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 534754-N-2020
Data: 2020-04-27
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000,
ul. Grzybowska
80/82,
00-844
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
914 411 200, e-mail
zamowienia@szczecin.rzgw.gov.pl, faks
914 411 300.
Adres strony internetowej (url): www.szczecin.wody.gov.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" dla każdej z 9 części. Zakres przedmiotu
zamówienia dla części od 1-9 obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej opracowanej na
podstawie PFU, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót
budowlanych, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i
pozwoleń, wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i
zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania
wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze
zm.) wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w
tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i
pamiątkowych najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia, zakres i forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno -
Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" dla każdej z 9 części. Zakres przedmiotu
zamówienia dla części od 1-9 obejmuje wykonanie:
dokumentacji projektowej opracowanej na
podstawie PFU, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót
budowlanych, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i
pozwoleń, wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i
zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania
wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze
zm.) w tym prowadzenie nadzoru autorskiego, wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w
tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy i jeśli konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i
pamiątkowych najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia, zakres i forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno -
Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
18.1 Umowa dla danej części zamówienia zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego
Załącznik Nr 9 do SIWZ (odpowiednio dla danej części). 18.2 Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy
dla danej części zamówienia na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 9 do
SIWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze
nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty. 18.3 Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach
określonych w § 18 Wzoru umowy. "2. Dokonanie zmiany Umowy dopuszczalne jest w następujących
sytuacjach: 1) Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu Umowy o okres
trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania
Przedmiotu Umowy, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie
zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które
odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania
Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności
miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania Przedmiotu Umowy, b) gdy
wystąpią niekorzystne warunki zewnętrzne w szczególności warunki atmosferyczne lub hydrologiczne
uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, jeżeli konieczność wykonania robót w tym okresie nie
jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi
konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania Przedmiotu
Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień, które wstrzymują lub
opóźniają realizację Przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub
równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub
usunięcia tych kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie
przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które
Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń,
uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli
opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać
wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli
wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez
uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z jej
postanowieniami. W przypadku wystąpienia Siły wyższej, Wykonawca który w skutek tego nie może
należycie wykonać zobowiązań wynikających z Umowy, jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić
Zamawiającego o zaistnieniu Siły wyższej, jednocześnie określając jej wpływ na wykonanie swoich
zobowiązań. 2) Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów,
parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania
przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części
robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub
technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją przygotowano, gdyby zastosowanie
przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, b)
konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian
uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa
Budowlanego, c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych
odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w
zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą
skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem
Przedmiotu Umowy, d) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od
przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie
zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, e) konieczności zrealizowania
Przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na
zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle
prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia
tych kolizji, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z jej
postanowieniami. W przypadku wystąpienia Siły wyższej, Wykonawca który w skutek tego nie może
należycie wykonać zobowiązań wynikających z Umowy, jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić
Zamawiającego o zaistnieniu Siły wyższej, jednocześnie określając jej wpływ na wykonanie swoich
zobowiązań. 3) Strony są uprawnione do wprowadzenia lub zmiany ilości płatności częściowych za
wykonane roboty budowlane do maksymalnej ilości 3 płatności częściowych i w wysokości 90 %
wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie robót budowlanych w przypadku możliwości uzyskania przez
Zamawiającego zaliczki z instytucji dofinansowującej, z takim zastrzeżeniem że podstawę do dokonania
płatności częściowej każdorazowo może stanowić faktura Vat częściowa wystawiona przez Wykonawcę
po potwierdzeniu przez inspektora nadzoru budowlanego, w formie protokołu odbioru częściowego robót,
że procentowe zaawansowanie robót budowlanych jest nie mniejsze niż proporcjonalna procentowa
równowartość wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane na które opiewa wystawiona faktura Vat
częściowa. 3. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia Terminu zakończenia robót
na podstawie ust. 2 pkt 1, zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii
wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania Przedmiotu Umowy na podstawie ust. 2 pkt
2 lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązany jest do
przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub
okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3.
powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia,
w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w
ust. 3, wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową, w tym informacji uzasadniających żądanie
zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 6.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia
żądania zmiany i przechowywania jej na Terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez
Inspektora nadzoru inwestorskiego. 7. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 3 Inspektor
nadzoru inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli
dokumentacji, o której mowa w ust. 6 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej
dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. 8. Wykonawca jest zobowiązany do okazania do
wglądu Inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w ust. 6 i przedłożenia na
żądanie Inspektora nadzoru inwestorskiego jej kopii. 9. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania
wniosku, o którym mowa w ust. 3 i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, Inspektor
nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania
zmiany umowy i przekazania go Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy,
jak i akceptacji żądania zmiany. 10. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany,
zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o
akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku
akceptacji zmiany. 11. Zmiana Umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 3 możliwa jest tylko na wniosek
Wykonawcy i tylko w sytuacji gdy Zamawiający uzyska od instytucji dofinansowującej potwierdzenie
możliwości otrzymania zaliczki umożliwiającej dokonanie takiej zmiany. 12. Wszelkie zmiany Umowy są
dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w
drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności. 13. Strony dopuszczają także zmianę wysokości
wynagrodzenia Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, w przypadku zmiany: a) Stawki podatku od
towarów i usług, b) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki
godzinowej , ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę, c) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, d) Zasad
gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 14. Zmiana wysokości wynagrodzenia
należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 13, będzie odnosić się
wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu
wejścia w życie zmiany przepisów , o których mowa w ust. 13. 15. W przypadku zmiany, o której mowa
w ust. 13 lit. a, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie
wyliczona na podstawie nowych przepisów. 16. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 13 lit. b-d będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia
należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy
przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość
minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitałowych. 17. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 13 lit. b,
wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w
związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń Pracowników wykonujących pracę do wysokości
aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń
publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi
kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia Pracowników wykonujących
pracę o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni
prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 18. W przypadku zmiany, o której mowa w
ust. 13 lit. c-d, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu
Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom. Kwota odpowiadająca
zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników, o
których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace
bezpośrednio związane z realizacją Przedmiotu umowy. 19. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w
ust. 13, Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości
wynagrodzenia, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej
kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której
nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości
wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 20. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany
umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 2)
danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych. 21. Postanowień niniejszego paragrafu nie należy
interpretować jako podstawy prawnej roszczenia o zmianę Umowy, lecz jedynie jako możliwość jej
zmiany."
W ogłoszeniu powinno być:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
18.1 Umowa dla danej części zamówienia zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego
Załącznik Nr 9 do SIWZ (odpowiednio dla danej części). 18.2 Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy
dla danej części zamówienia na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 9 do
SIWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze
nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty. 18.3 Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach
określonych w § 18 Wzoru umowy.
"2.2. Dokonanie zmiany Umowy dopuszczalne jest w następujących sytuacjach:
1) Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania Przedmiotu Umowy, w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania Przedmiotu Umowy,
b) gdy wystąpią niekorzystne warunki zewnętrzne w szczególności warunki atmosferyczne lub hydrologiczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, jeżeli konieczność wykonania robót w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień, które wstrzymują lub opóźniają realizację Przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Strony umowy uważają, za siłę wyższą zewnętrzne zdarzenia, których wystąpienie nie było możliwie do przewidzenia w chwili podpisywania umowy, takie jak w szczególności: trzęsienie ziemi, powódź, pożar, katastrofa w transporcie, wojna i działania wojenne, stan nadzwyczajny, stan wyjątkowy, strajk powszechny, akty władzy państwowej, epidemie, choroby masowe.
2) Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane
w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego,
c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających
w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
d) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych
w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
e) konieczności zrealizowania Przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. W przypadku wystąpienia Siły wyższej, Wykonawca który w skutek tego nie może należycie wykonać zobowiązań wynikających z Umowy, jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o zaistnieniu Siły wyższej, jednocześnie określając jej wpływ na wykonanie swoich zobowiązań oraz przedkładając dokumenty wykazujące, że zaistniała siła wyższa uniemożliwia czy tez utrudnia wykonanie Umowy.
3) Strony są uprawnione do wprowadzenia lub zmiany ilości płatności częściowych za wykonane roboty budowlane do maksymalnej ilości 3 płatności częściowych i w wysokości 90 % wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie robót budowlanych w przypadku możliwości uzyskania przez Zamawiającego zaliczki z instytucji dofinansowującej, z takim zastrzeżeniem że podstawę do dokonania płatności częściowej każdorazowo może stanowić faktura Vat częściowa wystawiona przez Wykonawcę po potwierdzeniu przez inspektora nadzoru budowlanego, w formie protokołu odbioru częściowego robót, że procentowe zaawansowanie robót budowlanych jest nie mniejsze niż proporcjonalna procentowa równowartość wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane na które opiewa wystawiona faktura Vat częściowa.
3. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia Terminu zakończenia robót na podstawie ust. 2 pkt 1, zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania Przedmiotu Umowy na podstawie ust. 2 pkt 2 lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3. powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3, wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową, w tym informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.
6. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na Terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.
7. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 3 Inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 6 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany.
8. Wykonawca jest zobowiązany do okazania do wglądu Inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w ust. 6 i przedłożenia na żądanie Inspektora nadzoru inwestorskiego jej kopii.
9. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3 i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy i przekazania go Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.
10. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy
i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
11. Zmiana Umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 3 możliwa jest tylko na wniosek Wykonawcy i tylko w sytuacji gdy Zamawiający uzyska od instytucji dofinansowującej potwierdzenie możliwości otrzymania zaliczki umożliwiającej dokonanie takiej zmiany.
12. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego
i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności.
13. Strony dopuszczają także zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, w przypadku zmiany:
a) Stawki podatku od towarów i usług,
b) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej , ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
d) Zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
14. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 13 lit. b-d, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie zmiany przepisów , o których mowa w ust. 13.
15. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 13 lit. a, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
16. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 13 lit. b-c będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
17. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 13 lit. b-c , wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń Pracowników wykonujących pracę do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia Pracowników wykonujących pracę o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
18. W celu zawarcia aneksu każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
19. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych.
20. Postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako podstawy prawnej roszczenia o zmianę Umowy, lecz jedynie jako możliwość jej zmiany."
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Część nr 1 punkt 1
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" dla każdej z 9 części. Zakres przedmiotu zamówienia
dla części od 1-9 obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU,
niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej
przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót
przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich
czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.)
wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych
najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i
forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym
załącznik nr 5 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: ? dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
? uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
? wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), w tym prowadzenie nadzoru autorskiego,
? wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
? złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy i jeśli konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
? wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Część nr 2 punkt 1
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" dla każdej z 9 części. Zakres przedmiotu zamówienia
dla części od 1-9 obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU,
niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej
przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót
przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich
czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.)
wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych
najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i
forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym
załącznik nr 5 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: ? dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
? uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
? wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), w tym prowadzenie nadzoru autorskiego,
? wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
? złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy i jeśli konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
? wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Część nr 3 punkt 1
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" dla każdej z 9 części. Zakres przedmiotu zamówien dla części od 1-9 obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU,
niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej
przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót
przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich
czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.)
wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in.
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych
najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i
forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym
załącznik nr 5 do Siwz
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: ? dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
? uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
? wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), w tym prowadzenie nadzoru autorskiego,
? wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
? złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy i jeśli konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
? wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Część4 nr punkt 1
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" dla każdej z 9 części. Zakres przedmiotu zamówienia
dla części od 1-9 obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU,
niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej
przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót
przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich
czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.)
wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in.
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych
najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i
forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym
załącznik nr 5 do Siwz
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: ? dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
? uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
? wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), w tym prowadzenie nadzoru autorskiego,
? wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
? złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy i jeśli konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
? wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Część nr 5 punkt 1
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" dla każdej z 9 części. Zakres przedmiotu zamówienia
dla części od 1-9 obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU,
niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej
przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót
przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich
czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.)
wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in.
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych
najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i
forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym
załącznik nr 5 do Siwz
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: ? dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
? uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
? wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), w tym prowadzenie nadzoru autorskiego,
? wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
? złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy i jeśli konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
? wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Część nr 6 punkt 1
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" dla każdej z 9 części. Zakres przedmiotu zamówienia
dla części od 1-9 obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU,
niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej
przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót
przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich
czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.)
wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in.
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych
najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i
forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym
załącznik nr 5 do SIwz
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: ? dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
? uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
? wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), w tym prowadzenie nadzoru autorskiego,
? wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
? złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy i jeśli konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
? wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Część nr 7 punkt 1
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" dla każdej z 9 części. Zakres przedmiotu zamówienia
dla części od 1-9 obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU,
niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej
przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót
przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich
czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.)
wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in.
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych
najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i
forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym
załącznik nr 5 do Siwz
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: ? dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
? uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
? wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), w tym prowadzenie nadzoru autorskiego,
? wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
? złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy i jeśli konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
? wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Część nr 8 punkt 1
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" dla każdej z 9 części. Zakres przedmiotu zamówienia
dla części od 1-9 obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU,
niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej
przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót
przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich
czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.)
wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in.
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych
najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i
forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym
załącznik nr 5 do SIWZ
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: ? dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
? uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
? wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), w tym prowadzenie nadzoru autorskiego,
? wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
? złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy i jeśli konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
? wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Część nr 9 punkt 1
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" dla każdej z 9 części. Zakres przedmiotu zamówienia
dla części od 1-9 obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU,
niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej
przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót
przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich
czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.)
wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in.
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych
najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym
załącznik nr 5 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: ? dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
? uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
? wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), w tym prowadzenie nadzoru autorskiego,
? wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
? złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy i jeśli konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
? wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Część nr 9 punkt 1
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" dla każdej z 9 części. Zakres przedmiotu zamówienia
dla części od 1-9 obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU,
niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej
przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót
przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich
czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.)
wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in.
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych
najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym
załącznik nr 5 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1 Zadanie
realizowane jest w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: ? dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych,
? uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń,
? wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), w tym prowadzenie nadzoru autorskiego,
? wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, a w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
? złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy i jeśli konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
? wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i forma dokumentacji projektowej przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.