eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Biura ds. Mediów i Promocji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-24

Ogłoszenie nr 540079727-N-2019 z dnia 24-04-2019 r.

Olsztyn:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 539628-N-2019
Data: 18.04.2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51088420500010, ul. ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 233 420, e-mail jasma@uwm.edu.pl, faks (089) 5233278.
Adres strony internetowej (url): www.uwm.edu.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.3. Próbki materiałów promocyjnych wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy, w pozycjach: Część nr 1: a) nr 6 - torba podróżna męska b) nr 7 - torba podróżna damska c) nr 8 - składany organizer samochodowy d) nr 9 - torba bawełniana e) nr 10 - maskotka pluszowa f) nr 12 - zestaw piśmienny g) nr 13 - butelka sportowa Część nr 2: h) nr 1 - długopis i) nr 2 - zestaw piśmienny j) nr 3 - ołówek z gumką k) nr 4 - ołówek z gumką kolorową l) nr 5 - piórnik m) nr 6 - notes, kołonotatnik z długopisem n) nr 7 - zestaw piśmienniczy o) nr 8 - zakreślacz p) nr 9 - smycz z karabińczykiem q) nr 10 - smycz z karabińczykiem r) nr 11 - pendrive s) nr 12 - notes składany t) nr 13 - notatnik A5 Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w ww. załączniku. Próbka ma pokazać jakość wykonania materiałów promocyjnych. Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium "Estetyka i jakość wykonania". W związku z powyższym Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia próbek. Wykonawca przedstawi próbki bez znakowania, grawerów, nadruków. Wykonawca, realizując zamówienie, dostarczy materiały promocyjne o identycznych parametrach jakościowych m.in. modelu, kroju, rodzaju materiału zastosowanym w próbkach, z dodaniem właściwego znakowania, grawerowania, nadruków opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki lub inne).
W ogłoszeniu powinno być: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.3. Próbki materiałów promocyjnych wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy, w pozycjach: Część nr 1: a) nr 6 - torba podróżna męska b) nr 7 - torba podróżna damska c) nr 8 - składany organizer samochodowy d) nr 9 - torba bawełniana e) nr 10 - maskotka pluszowa f) nr 12 - zestaw piśmienny g) nr 13 - butelka sportowa h) nr 14 - przybornik z zegarkiem i) nr 15 - zestaw upominkowy damski j) nr 16 - zestaw upominkowy męski k) nr 17 - spinki do mankietów l) nr 18 - portfel damski m) nr 19 - portfel męski n) nr 20 - krawat o) nr 21 - apaszka damska p) nr 22 - zegar na biurko Część nr 2: h) nr 1 - długopis i) nr 2 - zestaw piśmienny j) nr 3 - ołówek z gumką k) nr 4 - ołówek z gumką kolorową l) nr 5 - piórnik m) nr 6 - notes, kołonotatnik z długopisem n) nr 7 - zestaw piśmienniczy o) nr 8 - zakreślacz p) nr 9 - smycz z karabińczykiem q) nr 10 - smycz z karabińczykiem r) nr 11 - pendrive s) nr 12 - notes składany t) nr 13 - notatnik A5 Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w ww. załączniku. Próbka ma pokazać jakość wykonania materiałów promocyjnych. Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium "Estetyka i jakość wykonania". W związku z powyższym Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia próbek. Wykonawca przedstawi próbki bez znakowania, grawerów, nadruków. Wykonawca, realizując zamówienie, dostarczy materiały promocyjne o identycznych parametrach jakościowych m.in. modelu, kroju, rodzaju materiału zastosowanym w próbkach, z dodaniem właściwego znakowania, grawerowania, nadruków opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki lub inne).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-04-26, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-04-30, godzina: 10:00

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.