eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gręboszów › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gręboszów

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-07

Ogłoszenie nr 540078462-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.

Gręboszów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 534831-N-2020
Data: 27/04/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Gręboszów, Krajowy numer identyfikacyjny 53770500000000, ul. Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 416 002, e-mail ug_greboszow1@wp.pl, faks (014) 641 60 53.
Adres strony internetowej (url): www.greboszow.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej Umowy o zamówienie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie terminów i sposobu spełnienia świadczenia przez Wykonawcę. Zmiana postanowień niniejszej Umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany wysokości opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usług; 2) odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałyby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, 3) gdy zmianie uległy stawki podatku VAT, 4) wprowadzenie zmian w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia, 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (w tym aktów prawa miejscowego) w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, 6) zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe i prawidłowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy lub sposobu wykonania Umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, stan epidemii oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne, 7) zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy spowodowane działaniem organów administracji, w szczególności: odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień bądź wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień po ustawowym terminie, 8) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 9) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 2. W związku z wskazanymi w ust.1 pkt 1 - 4 okolicznościami dopuszczalne jest zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi. 3. Dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełniania świadczenia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art., 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w zakresie zgodnym z rozdz. III SIWZ. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian w Umowie jest złożenie wniosku, przez stronę wnioskującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian oraz uzasadnienie zmian. Do zmian postanowień zawartej Umowy wymagana jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności zmian. 6. W trakcie trwania niniejszej Umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1) Zmianie nazwy firmy lub siedziby, 2) Zmianie osób reprezentujących, 3) Ogłoszenia upadłości, 4) Ogłoszenia likwidacji, 5) Zawieszenia działalności, 6) Wszczęcia postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
W ogłoszeniu powinno być: Zmiana umowy 1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej Umowy o zamówienie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie terminów i sposobu spełnienia świadczenia przez Wykonawcę. Zmiana postanowień niniejszej Umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany wysokości opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usług; 2) odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałyby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, 3) gdy zmianie uległy stawki podatku VAT, 4) wprowadzenie zmian w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia, 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (w tym aktów prawa miejscowego) w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, 6) zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe i prawidłowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy lub sposobu wykonania Umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, stan epidemii oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne, 7) zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy spowodowane działaniem organów administracji, w szczególności: odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień bądź wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień po ustawowym terminie, 8) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 9) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 2. W związku z wskazanymi w ust.1 pkt 1 - 4 okolicznościami dopuszczalne jest zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi. 3. Dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełniania świadczenia. 3a. Strony niniejszym ustalają, iż gdyby zostały uchwalone jakiekolwiek przepisy prawa, które miałyby wpływ na realizację niniejszej Umowy, w tym na jej przedmiot lub zakres, w szczególności, przepisy prawa związane z występowaniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej COVID-19, Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się do podjęcia negocjacji, z uwzględnieniem wpływu tych zmian na warunki niniejszej Umowy, w celu dokonania jej zmiany. Zamawiający jednocześnie potwierdza, że w przypadku, gdyby nowe przepisy prawa wymuszały zmianę sposobu realizacji Umowy lub jej zakresu, Wykonawca nie będzie zobowiązany do świadczenia usług na zasadach dotychczasowych. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art., 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w zakresie zgodnym z rozdz. III SIWZ. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian w Umowie jest złożenie wniosku, przez stronę wnioskującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian oraz uzasadnienie zmian. Do zmian postanowień zawartej Umowy wymagana jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności zmian. 6. W trakcie trwania niniejszej Umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1) Zmianie nazwy firmy lub siedziby, 2) Zmianie osób reprezentujących, 3) Ogłoszenia upadłości, 4) Ogłoszenia likwidacji, 5) Zawieszenia działalności, 6) Wszczęcia postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.