Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-28
Ogłoszenie nr 540059825-N-2019 z dnia 28-03-2019 r.
Rumia:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 516071-N-2019
Data: 20/02/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miejska Rumia, Krajowy numer identyfikacyjny 52525700000000,
ul. ul. Sobieskiego
7,
84-230
Rumia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 719 410, e-mail
zamowieniapubliczne@um.rumia.pl, faks
586 796 517.
Adres strony internetowej (url): https://bip.rumia.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
8)
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa
ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-12-05
W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa
ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
9)
W ogłoszeniu jest:
Uszczegóławia się informację zawartą w sekcji II.8) 1. Zamawiający
wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany i przekazany Zamawiającemu wraz z decyzją
o pozwoleniu na użytkowanie, w terminie do dnia 05 grudnia 2019 r., z tym że: 1) w terminie 21 dni od
zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania projektu koncepcyjnego przebudowy
targowiska; 2) w terminie do dnia 31.05.2019 r. wykonanie prac projektowych (projekt budowlany,
projekt wykonawczy) w oparciu o zatwierdzoną przez zamawiającego koncepcję wraz z uzyskaniem
pozwolenia na budowę; 3) termin przejęcia placu budowy - w ciągu 3 miesięcy od daty zawiadomienia
przez Wykonawcę o terminie demontażu istniejących straganów, 4) do dnia 30.08.2019r - wykonanie prac rozbiórkowych bunkra, wykonanie usunięcia kolizji, przebudowy sieci, w tym ciepłociągu na
terenie targowiska (wraz z istniejącą komorą c.o.), infrastruktura techniczna; 5) do dnia 30.10.2019r. -
Wykonawca zobowiązany jest zakończyć wszystkie roboty, zgłosić ich zakończenie Zamawiającemu,
przekazać Zamawiającemu kompletny operat kolaudacyjny (2egz), a także audyt energetyczny (lub
opinię certyfikowanego instalatora instalacji), zawiadomić o zakończeniu budowy Państwową
Inspekcję Sanitarną i Państwową Straż Pożarną, 6) do dnia 05.12.2019r. - Wykonawca zobowiązany
jest uzyskać i przekazać Zamawiającemu pozytywną opinię od Państwowej Inspekcji Sanitarnej i
Państwowej Straży Pożarnej (jeżeli zajmie stanowisko) (2egz.), uzyskać decyzję o pozwoleniu na
użytkowanie obiektu oraz uzyskać odbiór końcowy. 2. Za datę zakończenia realizacji przedmiotu
zamówienia przyjmuje się datę zakończenia wszystkich robót, zgłoszenia ich zakończenia
Zamawiającemu, przekazania Zamawiającemu kompletnych operatów kolaudacyjnych (2
egzemplarze), dokonanie odbioru końcowego robót, potwierdzonego podpisanym przez strony
bezusterkowym protokołem odbioru końcowego robót, uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu
pozytywnej opinii od Państwowej 3. Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej oraz decyzji o
pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
W ogłoszeniu powinno być:
Uszczegóławia się informację zawartą w sekcji II.8) 1. Zamawiający
wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany i przekazany Zamawiającemu wraz z decyzją
o pozwoleniu na użytkowanie, w terminie do dnia 05 grudnia 2020 r., z tym że: 1) w terminie 30 dni od zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania projektu koncepcyjnego przebudowy targowiska;
2) w terminie do dnia 29.11.2019 r. wykonanie prac projektowych (projekt budowlany, projekt wykonawczy) w oparciu o zatwierdzoną przez zamawiającego koncepcję wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę;
3) termin przejęcia placu budowy - w ciągu 3 miesięcy od daty zawiadomienia przez Wykonawcę o terminie demontażu istniejących straganów,
4) do dnia 30.10.2020 r. - Wykonawca zobowiązany jest zakończyć wszystkie roboty, zgłosić ich zakończenie Zamawiającemu, przekazać Zamawiającemu kompletny operat kolaudacyjny (2egz), a także audyt energetyczny (lub opinię certyfikowanego instalatora instalacji), zawiadomić o zakończeniu budowy Państwową Inspekcję Sanitarną i Państwową Straż Pożarną;
5) do dnia 05.12.2020 r. - Wykonawca zobowiązany jest uzyskać i przekazać Zamawiającemu pozytywną opinię od Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej (jeżeli zajmie stanowisko) (2egz.), uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu oraz uzyskać odbiór końcowy.
2. Za datę zakończenia realizacji przedmiotu
zamówienia przyjmuje się datę zakończenia wszystkich robót, zgłoszenia ich zakończenia Zamawiającemu, przekazania Zamawiającemu kompletnych operatów kolaudacyjnych (2egzemplarze), dokonanie odbioru końcowego robót, potwierdzonego podpisanym przez strony bezusterkowym protokołem odbioru końcowego robót, uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu
pozytywnej opinii od Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej oraz decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
INNE PRZETARGI Z RUMI
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.