eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Postępowanie przetargowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie modelu zarządzania publicznym terminalem promowym zlokalizowanym przy Nabrzeżu Polskim w Porcie Gdynia.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-23

Ogłoszenie nr 540052281-N-2020 z dnia 23-03-2020 r.

Gdynia:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 524312-N-2020
Data: 17/03/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 19192057700000, ul. ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6274036, e-mail przetargi@port.gdynia.pl, faks 58 6274578.
Adres strony internetowej (url): https://port-gdynia.logintrade.net/zapytania_email,17937,9b798c632ca71d5d59c79fc5a0a2fdce.html

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie modelu zarządzania publicznym terminalem promowym zlokalizowanym przy Nabrzeżu Polskim w Porcie Gdynia. ? Założenia i wymagania dot. modelu: ? Model zarządzania publicznym terminalem promowym powinien stanowić koncepcję zarządzania przedstawiającą optymalne rozwiązania pozwalające na sprawne funkcjonowanie terminalu. ? Model zarzadzania powinien być uniwersalny tj. możliwy do zastosowania w przypadku rozpoczęcia działalności w terminalu przez dwóch jak i przez jednego operatora promowego. Dla elementów modelu, które wymagają wariantowości ze względu na ilość operatorów promowych należy opracować dwa warianty. ? Proponowane rozwiązania nie mogą dyskryminować żadnego z operatorów promowych, którzy rozpoczną działalność w publicznym terminalu promowym. ? Proponowane rozwiązania muszą pozostawać w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. ? Elementy modelu do opracowania: ? Skrócony opis terminalu promowego - elementy publicznej infrastruktury ogólnodostępnej i suprastruktury (na bazie propozycji dostarczonej przez ZMPG S.A.). ? Struktura organizacyjna zarządzania terminalem i forma prawna. Charakterystyka roli ZMPG S.A. jako właściciela terminalu i zarządzającego jego infrastrukturą. Wykonawca powinien opracować co najmniej 3 warianty struktury organizacyjnej i wskazać wariant rekomendowany. ? Podział obowiązków pomiędzy ZMPG S.A. a operatorów promowych, w tym ich pracowników i usługodawców zapewniający najlepsze rozwiązania operacyjne i uwzględniający m.in. ustawę o portach i przystaniach morskich. Określenie szczegółowego podziału ról na linii Port - Operatorzy w zakresie usług portowych jak m.in. cumowanie, obsługa ramp, przeładunek, usługi serwisowe, dostawy mediów do elementów infrastruktury i suprastruktury terminalu oraz na statki a także w zakresie innych czynności związanych z działalnością terminalu. Przygotowanie dwóch wariantów dla jednego i dwóch operatorów promowych. ? Organizacja ruchu promów; rozkład okien czasowych przy dwóch operatorach, z uwzględnieniem postojów serwisowych (na poziomie 10 godzin tygodniowo na sprzątanie i prace konserwacyjne), buforów czasowych pomiędzy oknami czasowymi. Wskazanie najbardziej optymalnego harmonogramu uwzględniającego najbardziej efektywne i bezpieczne wykorzystanie nabrzeża. Uwzględnienie wstępnych i ogólnych wytycznych ZMPG S.A. ? Opracowanie harmonogramów technologii wykonywania usług poszczególnych operatorów, dostosowanych do ustalonych slotów. Harmonogram czynności wykonywanych przez poszczególnych operatorów promowych powinien zapewniać sprawną pracę terminalu. ? Organizacja ruchu pojazdów i pasażerów pieszych (Przygotowanie dwóch wariantów dla jednego i dwóch operatorów promowych), w tym m.in.: ? organizacja ruchu jednostek ładunkowych accompanied (zestawów drogowych, pojazdów ciężarowych, ładunków nadgabarytowych), określenie minimalnej ilości miejsc dla samochodów ciężarowych na parkingach buforowych; ? organizacja ruchu autobusów przewożących pasażerów i wjeżdżających na prom/ zjeżdżających z promu; ? organizacja ruchu pojazdów osobowych, w tym z przyczepami kempingowymi, lawetami itp.; ? organizacja ruchu jednostek ładunkowych typu unaccompanied, w tym obsługa zdawania oraz odbioru naczep z terminalu oraz obsługa ładunkowa jednostek podczas rozładunku z promu /załadunku na prom; ? organizacja ruchu rowerzystów; ? organizacja ruchu wszelkiego rodzaju pojazdów dostawczych i serwisowych (dostawy na prom i do magazynu, dostawa/odbiór prowiantu, serwis pralni, odbiór odpadów itp.); ? zasady awizacji przejazdu do/z Nabrzeża Francuskiego; ? organizacja obsługi parkingów (dla pracowników, dla klientów i pasażerów). ? Propozycje dodatkowych rozwiązań usprawniających przepływ pojazdów i pasażerów. ? Wskazanie sposobu organizacji postoju sprzętu przeładunkowego operatorów promowych (ciągników, roll-trailerów, wózków widłowych itp.). Przygotowanie dwóch wariantów dla jednego i dwóch operatorów promowych. ? Sposoby działania w sytuacjach kryzysowych (awarie, kongestie, opóźnienia, trudne warunki atmosferyczne, klęski żywiołowe, alarmy itp.). Ustalenie listy ryzyk i potencjalnych sposobów reagowania ze wskazaniem dodatkowych działań jakie należy wykonać wcześniej aby zniwelować potencjalne straty i szkody. ? Określenie elementów niezbędnych do organizacji zarządzania i wdrożenia w formie przepisów/regulaminów - określenie listy niezbędnych instrukcji, zasad i regulaminów. Wskazanie, które instrukcje, zasady i regulaminy powinny zostać wykonane lub zmodyfikowane przez Zarząd Morskiego Portu Gdynia, a które przez armatorów. ? Przygotowanie niezbędnych (brakujących) instrukcji, regulaminów dot. procesów/czynności wykonywanych w przyszłym terminalu, których nie regulują lub nie regulują w wystarczającym stopniu powszechnie obowiązujące przepisy lub przepisy ustanowione przez ZMPG S.A., a które powinny być opracowane przez ZMPG S.A. (należy również uwzględnić, że wykonawca publicznego terminalu promowego - Korporacja Budowlana Doraco - sporządzi instrukcję obsługi i eksploatacji dla wszystkich obiektów, urządzeń i systemów). Wykonawca modelu zarządzania powinien opracować m.in.: Ogólne Warunki Świadczenia Usług związanych z korzystaniem z publicznego terminalu promowego, regulamin obsługi promów/statków, instrukcję ruchu osobowego i pojazdów, regulamin/regulaminy parkingów, regulamin obsługi naczep, regulamin obsługi klientów terminalu, instrukcję eksploatacji stanowiska promowego oraz zweryfikować mapę przepływu pojazdów w terminalu. Zamawiający dopuszcza opracowanie jednego dokumentu - regulaminu/instrukcji/zasad, który powinien jednak obejmować m.in. powyższe obszary funkcjonowania terminalu. Wykonawca modelu powinien także w jednym z przygotowanych przez niego przepisów (np. w Ogólnych Warunkach Świadczenia Usług związanych z korzystaniem z publicznego terminalu promowego) wskazać listę instrukcji/regulaminów/zasad ustanowionych przez ZMPG. S.A., do których przestrzegania zobowiązani będą operatorzy promowi prowadzący działalność w terminalu. ? Zestawienie przewidywanych kosztów eksploatacyjnych terminalu. ? Wzór/projekt umowy pomiędzy ZMPG S.A. a operatorami promowymi na korzystanie z nabrzeża oraz ogólnodostępnej infrastruktury. ? Inne elementy modelu niezbędne do zapewnienia właściwego funkcjonowania terminalu. ? Uwzględnienie w opracowaniu metod wizualnych, np. tabel, schematów, rysunków, zdjęć, modeli itp. Materiały do udostępnienia Wykonawcy przez Zamawiającego: ? Dokumentacja techniczna. ? Studium wykonalności projektu dofinansowanego ze środków UE. ? Wniosek o dofinasowanie. ? Prognozy i analizy ruchu. Mikrosymulacja na obszarze terminalu. ? Decyzje administracyjne (decyzja środowiskowa, pozwolenie na budowę). ? Materiały z rozpoznania rynku. ? Wstępne i ogólne wytyczne ZMPG S.A.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie modelu zarządzania publicznym terminalem promowym zlokalizowanym przy Nabrzeżu Polskim w Porcie Gdynia. 1. Założenia i wymagania dot. modelu: 1) Model zarządzania publicznym terminalem promowym powinien stanowić koncepcję zarządzania przedstawiającą optymalne rozwiązania pozwalające na sprawne funkcjonowanie terminalu. 2) Model zarzadzania powinien być uniwersalny tj. możliwy do zastosowania w przypadku rozpoczęcia działalności w terminalu przez dwóch jak i przez jednego operatora promowego. 3) Proponowane rozwiązania nie mogą dyskryminować żadnego z operatorów promowych, którzy rozpoczną działalność w publicznym terminalu promowym. 4) Proponowane rozwiązania muszą pozostawać w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 2. Elementy modelu do opracowania: 1) Skrócony opis terminalu promowego - elementy publicznej infrastruktury ogólnodostępnej i suprastruktury (na bazie propozycji dostarczonej przez ZMPG S.A.). 2) Struktura organizacyjna zarządzania terminalem i forma prawna. Charakterystyka roli ZMPG S.A. jako właściciela terminalu i zarządzającego jego infrastrukturą. Wykonawca powinien opracować co najmniej 3 warianty struktury organizacyjnej i wskazać wariant rekomendowany. 3) Podział obowiązków pomiędzy ZMPG S.A. a operatorów promowych, w tym ich pracowników i usługodawców zapewniający najlepsze rozwiązania operacyjne i uwzględniający m.in. ustawę o portach i przystaniach morskich. Określenie szczegółowego podziału ról na linii Port - Operatorzy w zakresie usług portowych jak m.in. cumowanie, obsługa ramp, przeładunek, usługi serwisowe, dostawy mediów do elementów infrastruktury i suprastruktury terminalu oraz na statki a także w zakresie innych czynności związanych z działalnością terminalu. Należy opracować odrębny podział obowiązków dla każdego z trzech wariantów struktury organizacyjnej. Wykonawca modelu powinien opracować szczegółową listą czynności i procesów i wskazać kto (w zależności od wariantu struktury organizacyjnej) odpowiada za ich realizację, czy ZMPG S.A czy operatorzy promowi. Podział obowiązków powinien być uniwersalny a więc możliwy do zastosowania w przypadku działalności w terminalu zarówno jednego jak i dwóch operatorów promowych. 4) Organizacja ruchu promów; rozkład okien czasowych przy dwóch operatorach, z uwzględnieniem postojów serwisowych (na poziomie 10 godzin tygodniowo na sprzątanie i prace konserwacyjne), buforów czasowych pomiędzy oknami czasowymi. Wskazanie najbardziej optymalnego harmonogramu uwzględniającego najbardziej efektywne i bezpieczne wykorzystanie nabrzeża. Uwzględnienie wstępnych i ogólnych wytycznych ZMPG S.A. 5) Opracowanie harmonogramów technologii wykonywania usług poszczególnych operatorów, dostosowanych do ustalonych slotów. Harmonogram czynności wykonywanych przez poszczególnych operatorów promowych powinien zapewniać sprawną pracę terminalu. 6) Organizacja ruchu pojazdów i pasażerów pieszych, w tym m.in.: a) organizacja ruchu jednostek ładunkowych accompanied (zestawów drogowych, pojazdów ciężarowych, ładunków ponadgabarytowych), określenie minimalnej ilości miejsc dla samochodów ciężarowych na parkingach buforowych; b) organizacja ruchu autobusów przewożących pasażerów i wjeżdżających na prom/ zjeżdżających z promu; c) organizacja ruchu pojazdów osobowych, w tym z przyczepami kempingowymi, lawetami itp.; d) organizacja ruchu jednostek ładunkowych typu unaccompanied, w tym obsługa zdawania oraz odbioru naczep z terminalu oraz obsługa ładunkowa jednostek podczas rozładunku z promu /załadunku na prom; e) organizacja ruchu rowerzystów; f) organizacja ruchu wszelkiego rodzaju pojazdów dostawczych i serwisowych (dostawy na prom i do magazynu, dostawa/odbiór prowiantu, serwis pralni, odbiór odpadów itp.); g) zasady awizacji przejazdu pociągów do/z Nabrzeża Francuskiego; h) organizacja obsługi parkingów (dla pracowników, dla klientów i pasażerów); i) organizacji drobnicy konwencjonalnej na placu i w magazynie" 7) Propozycje dodatkowych rozwiązań usprawniających przepływ pojazdów i pasażerów. 8) Wskazanie sposobu organizacji postoju sprzętu przeładunkowego operatorów promowych (ciągników, roll-trailerów, wózków widłowych itp.). 9) Sposoby działania w sytuacjach kryzysowych (awarie, kongestie, opóźnienia, trudne warunki atmosferyczne, klęski żywiołowe, alarmy itp.). Ustalenie listy ryzyk i potencjalnych sposobów reagowania ze wskazaniem dodatkowych działań jakie należy wykonać wcześniej aby zniwelować potencjalne straty i szkody. 10) Określenie elementów niezbędnych do organizacji zarządzania i wdrożenia w formie przepisów/regulaminów - określenie listy niezbędnych instrukcji, zasad i regulaminów. Wskazanie, które instrukcje, zasady i regulaminy powinny zostać wykonane lub zmodyfikowane przez Zarząd Morskiego Portu Gdynia, a które przez armatorów. 11) Przygotowanie niezbędnych (brakujących) instrukcji, regulaminów dot. procesów/czynności wykonywanych w przyszłym terminalu, których nie regulują lub nie regulują w wystarczającym stopniu powszechnie obowiązujące przepisy lub przepisy ustanowione przez ZMPG S.A., a które powinny być opracowane przez ZMPG S.A. (należy również uwzględnić, że wykonawca publicznego terminalu promowego - Korporacja Budowlana Doraco - sporządzi instrukcję obsługi i eksploatacji dla wszystkich obiektów, urządzeń i systemów). Wykonawca modelu zarządzania powinien opracować m.in.: Ogólne Warunki Świadczenia Usług związanych z korzystaniem z publicznego terminalu promowego, regulamin obsługi promów/statków, instrukcję ruchu osobowego i pojazdów, regulamin/regulaminy parkingów, regulamin obsługi naczep, regulamin obsługi klientów terminalu, instrukcję eksploatacji stanowiska promowego oraz zweryfikować mapę przepływu pojazdów w terminalu. Zamawiający dopuszcza opracowanie jednego dokumentu - regulaminu/instrukcji/zasad, który powinien jednak obejmować m.in. powyższe obszary funkcjonowania terminalu. Wykonawca modelu powinien także w jednym z przygotowanych przez niego przepisów (np. w Ogólnych Warunkach Świadczenia Usług związanych z korzystaniem z publicznego terminalu promowego) wskazać listę instrukcji/regulaminów/zasad ustanowionych przez ZMPG. S.A., do których przestrzegania zobowiązani będą operatorzy promowi prowadzący działalność w terminalu. 12) Zestawienie przewidywanych kosztów eksploatacyjnych terminalu. 13) Wzór/projekt umowy pomiędzy ZMPG S.A. a operatorami promowymi na korzystanie z nabrzeża oraz ogólnodostępnej infrastruktury. 14) Inne elementy modelu niezbędne do zapewnienia właściwego funkcjonowania terminalu. 15) Uwzględnienie w opracowaniu metod wizualnych, np. tabel, schematów, rysunków, zdjęć, modeli itp. 3. Materiały do udostępnienia Wykonawcy przez Zamawiającego: 1) Dokumentacja techniczna. 2) Studium wykonalności projektu dofinansowanego ze środków UE. 3) Wniosek o dofinasowanie. 4) Prognozy i analizy ruchu. Mikrosymulacja na obszarze terminalu. 5) Decyzje administracyjne (decyzja środowiskowa, pozwolenie na budowę). 6) Materiały z rozpoznania rynku. 7) Wstępne i ogólne wytyczne ZMPG S.A.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 2020-03-25, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2020-03-31, godzina: 10:30,

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.