eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Dostawa wyposażenia pracowni i warsztatów szkolnych tworzonych w MCKZ w ramach projektu pn. "Budowa budynku Medycznego Centrum Kształcenia Zawodowego w Kłodzku-etap I"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-03-07

Ogłoszenie nr 540044540-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.

Kłodzko:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 522683-N-2019
Data: 07/03/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Fundacja "Health&Education" Centrum Kształcenia Zawodowego, Krajowy numer identyfikacyjny 22412033000000, ul. ul. Nowy Świat 33, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 867 13 02, e-mail krawiecmagdalenaa@gmail.com, faks 74 867 70 93.
Adres strony internetowej (url): www.medyk.szkola.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie www.medyk.szkola.pl
W ogłoszeniu powinno być: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Nie www.medyk.szkola.pl
W ogłoszeniu powinno być: Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak www.medyk.szkola.pl

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: W formie pisemnej Adres:
W ogłoszeniu powinno być: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: W formie pisemnej Adres: Fundacja "Health&Education" Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Warty 21, 57-300 Kłodzko

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) www.medyk.szkola.pl
W ogłoszeniu powinno być: Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym we Wzorze umowy - §11 wzoru umowy dla każdego zadania
W ogłoszeniu powinno być: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym we Wzorze umowy - §11 wzoru umowy dla każdego zadania. Zmiany do umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnych aneksów, podpisanych przez Strony, pod rygorem nieważności.2.Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:1)gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawek podatku VAT. Wprzypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku;2)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych wumowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które napodstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;3)w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po zawarciu umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmianysposobu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia, lub terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego:a)powierzenia podwykonawcom innego zakresu usługi/dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy,b)zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,c)wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że usługę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie;5)w przypadku uzgodnienia pomiędzy Stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę skutkującą skróceniem terminu realizacji przedmiotu umowy o uzgodniony okres;6)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności:a)wystąpienia konieczności, dostosowania pomieszczeń w budynkach Zamawiającego do wymogów producenta w zakresie montażu urządzeń, b)wystąpienia nagłego, niezależnego od Stron zdarzenia zewnętrznego (siły wyższej),c)wydłużenia terminu realizacji projektu, pod warunkiem uzyskania zgody instytucji pośredniczącej/zarządzającej na wydłużenie terminu realizacji projektu. -W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowe terminy umowne;7)w przypadku, gdy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy, w których występują takie oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe.

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta składana jest przez pełnomocnika. Oświadczenie o przynależności lub o nieprzynależności do grupy kapitałowej

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.