Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-03-07
Ogłoszenie nr 540044540-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.
Kłodzko:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 522683-N-2019
Data: 07/03/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Fundacja "Health&Education" Centrum Kształcenia Zawodowego, Krajowy numer identyfikacyjny 22412033000000,
ul. ul. Nowy Świat
33,
57-300
Kłodzko, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 867 13 02, e-mail
krawiecmagdalenaa@gmail.com, faks
74 867 70 93.
Adres strony internetowej (url): www.medyk.szkola.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
I
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Nie
www.medyk.szkola.pl
W ogłoszeniu powinno być:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Nie
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
I
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Nie
www.medyk.szkola.pl
W ogłoszeniu powinno być:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Tak
www.medyk.szkola.pl
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
I
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
W ogłoszeniu powinno być:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
Fundacja "Health&Education" Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Warty 21,
57-300 Kłodzko
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
I
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
www.medyk.szkola.pl
W ogłoszeniu powinno być:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
5)
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym we Wzorze umowy - §11 wzoru umowy dla
każdego zadania
W ogłoszeniu powinno być:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym we Wzorze umowy - §11 wzoru umowy dla
każdego zadania.
Zmiany do umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnych aneksów, podpisanych przez Strony, pod rygorem nieważności.2.Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:1)gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawek podatku VAT. Wprzypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku;2)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych wumowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które napodstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;3)w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po zawarciu umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmianysposobu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia, lub terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego:a)powierzenia podwykonawcom innego zakresu usługi/dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy,b)zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,c)wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że usługę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie;5)w przypadku uzgodnienia pomiędzy Stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę skutkującą skróceniem terminu realizacji przedmiotu umowy o uzgodniony okres;6)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności:a)wystąpienia konieczności, dostosowania pomieszczeń w budynkach Zamawiającego do wymogów producenta w zakresie montażu urządzeń, b)wystąpienia nagłego, niezależnego od Stron zdarzenia zewnętrznego (siły wyższej),c)wydłużenia terminu realizacji projektu, pod warunkiem uzyskania zgody instytucji pośredniczącej/zarządzającej na wydłużenie terminu realizacji projektu. -W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowe terminy umowne;7)w przypadku, gdy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy, w których występują takie oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe.
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
7)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta składana jest przez pełnomocnika.
Oświadczenie o przynależności lub o nieprzynależności do grupy kapitałowej
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego w Krosnowicach
- Przebudowa trzech odcinków drogi powiatowej nr 3329D w miejscowości Ścinawka Dolna o łącznej długości 0,95 km
- Przebudowa dróg wraz z budową sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Kłodzko - II etap
- Odświeżenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego
- "Zakup ciągnika"
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.