Ogłoszenie nr 540029158-N-2019 z dnia 14-02-2019 r.
Opole:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 510231-N-2019
Data: 04/02/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Miasto Opole, Krajowy numer identyfikacyjny 53141266800000,
ul. Rynek-Ratusz
-,
45-015
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 44 38 702, e-mail
pzp@um.opole.pl, faks
77 44 58 326.
Adres strony internetowej (url): www.opole.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
8
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-03-20
W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
6
W ogłoszeniu jest:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów - (art. 26 ust. 2 Prawa): 1. Certyfikat zgodności (dla poz. 2,3 tabeli w formularzu ofertowym) z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych wg normy: PN-EN 1335-2:2009, wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego - w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju. 2. Pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normami (dla poz. 1 tabeli w formularzu ofertowym) dotyczącymi jakości mebli biurowych wg. zaktualizowanej normy PN-EN 527-2:2017, wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego - w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju 3. Certyfikat wdrożonego Systemu Zarządzania Środowiskowego wg. normy ISO 14001 producenta mebli biurowych oraz krzeseł (z wyłączeniem poz. 4 tabeli w formularzu ofertowym) . 4. Dokument potwierdzający pozytywne badania wytrzymałościowe krzesła (dla poz. 3 tabeli w formularzu ofertowym) zgodnie z normą PN-EN 16139:2019 5. Dokument potwierdzający pozytywne badania wymagań bezpieczeństwa (dla poz. 2 tabeli w formularzu ofertowym) zgodnie z normą PN-EN 11335-2:2009 6. Zamawiający dla zachowania ciągłości zamówień oraz z uwagi na ekonomiczny interes Zamawiającego w przyszłości wymaga, aby produkty (dla poz. 1-8) pochodziły z produkcji seryjnej, typowej dla danego producenta. Dla oceny spełnienia tego warunku wymaga przedstawienia: zestawienia tabelarycznego oferowanego asortymentu: z wyszczególnieniem producenta, symbolu katalogowego producenta oraz odpowiedniej pozycji w przedmiocie zamówienia oraz załączenia kart katalogowych poszczególnych produktów. 7. Dokument w postaci wyników z badań zgodności z normą EN 16139:2013, EN 1022:2007 i EN 1728:2012 w zakresie wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych (dla poz. 4)
W ogłoszeniu powinno być:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów - (art. 26 ust. 2 Prawa): 1. Certyfikat zgodności (dla poz. 2,3 tabeli w formularzu ofertowym) z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych wg normy: PN-EN 1335-2:2009, wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego - w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju. 2. Pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normami (dla poz. 1 tabeli w formularzu ofertowym) dotyczącymi jakości mebli biurowych wg. zaktualizowanej normy PN-EN 527-2:2017, wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego - w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju 3. Certyfikat wdrożonego Systemu Zarządzania Środowiskowego wg. normy ISO 14001 producenta mebli biurowych oraz krzeseł (z wyłączeniem poz. 4 tabeli w formularzu ofertowym) . 4. Dokument potwierdzający pozytywne badania wytrzymałościowe krzesła (dla poz. 3 tabeli w formularzu ofertowym) zgodnie z normą PN-EN 16139:2019 5. Dokument potwierdzający pozytywne badania wymagań bezpieczeństwa (dla poz. 2 tabeli w formularzu ofertowym) zgodnie z normą PN-EN 1335-2:2009 6. Zamawiający dla zachowania ciągłości zamówień oraz z uwagi na ekonomiczny interes Zamawiającego w przyszłości wymaga, aby produkty (dla poz. 1-8) pochodziły z produkcji seryjnej, typowej dla danego producenta. Dla oceny spełnienia tego warunku wymaga przedstawienia: zestawienia tabelarycznego oferowanego asortymentu: z wyszczególnieniem producenta, symbolu katalogowego producenta oraz odpowiedniej pozycji w przedmiocie zamówienia oraz załączenia kart katalogowych poszczególnych produktów. 7. Dokument w postaci wyników z badań zgodności z normą EN 16139:2013, EN 1022:2007 i EN 1728:2012 w zakresie wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych (dla poz. 4)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-12, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-19, godzina: 11:00,
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PN/02/2024/A Zakup smyczków na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu, część nr 1, pn.: Zakup 5 smyczków: altówkowy i skrzypcowe
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 405 w m. Korfantów" - z podziałem na zadania
- Remont w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Opolu
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Zakup i dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej męskiej dla potrzeb Oddziału Urologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. adm. przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.