Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-01-30
Ogłoszenie nr 540018160-N-2020 z dnia 30-01-2020 r.
Zgorzelec:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 503811-N-2020
Data: 17-01-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miejska Zgorzelec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082154600000,
ul. ul. Domańskiego
7,
59-900
Zgorzelec, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-75 77 56 988, e-mail
wzp@zgorzelec.com, faks
075 77 56 988.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
III.1.3)
W ogłoszeniu jest:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który
wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składanie ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty:
jedną usługę polegającą na zorganizowaniu i prowadzeniu obsługi strefy płatnego parkowania - w
rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - o liczbie miejsc
parkingowych nie mniejszej niż 600, z wykorzystaniem parkometrów, przez okres ciągły
minimum 12 miesięcy. W przypadku wykonywania usługi czasookres częściowego jej
wykonywania przed upływem terminu składania ofert nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Zamawiający przez zorganizowanie SPP rozumie między innymi: - utworzenie biura SPP, -
zatrudnienie pracowników i kontrolerów do obsługi SPP, - dostawę i montaż parkometrów wraz z
oprzyrządowaniem i oprogramowaniem, a przez prowadzenie usługi SPP rozumie: - obsługę biura
SPP, - pobieranie opłat za parkowanie z minimum 600 miejsc postojowych, przez okres ciągły
minimum 12 miesięcy, - utrzymanie oznakowania drogowego SPP, - utrzymanie na bieżąco terenu
SPP. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o: - oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI niniejszej SIWZ
oraz - wykaz usług, o którym mowa w Rozdziale VI niniejszej SIWZ wraz z załączeniem
dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dotyczy
jedynie Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej. Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który
wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składanie ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty:
jedną usługę polegającą na zorganizowaniu i prowadzeniu obsługi strefy płatnego parkowania - w
rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - o liczbie miejsc
parkingowych nie mniejszej niż 600, z wykorzystaniem parkometrów, przez okres ciągły
minimum 12 miesięcy. W przypadku wykonywania usługi czasookres częściowego jej
wykonywania przed upływem terminu składania ofert nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Zamawiający przez zorganizowanie SPP rozumie między innymi: - utworzenie biura SPP, -
zatrudnienie pracowników i kontrolerów do obsługi SPP, - dostawę i montaż parkometrów wraz z
oprzyrządowaniem i oprogramowaniem, a przez prowadzenie obsługi SPP rozumie: - obsługę biura
SPP, - pobieranie opłat za parkowanie z minimum 600 miejsc postojowych, przez okres ciągły
minimum 12 miesięcy, - utrzymanie oznakowania drogowego SPP, - utrzymanie na bieżąco terenu
SPP. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o: - oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI niniejszej SIWZ
oraz - wykaz usług, o którym mowa w Rozdziale VI niniejszej SIWZ wraz z załączeniem
dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dotyczy
jedynie Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej. Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Pogodnej, Reymonta, Bocznej w Zgorzelcu
- Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu
- Wykaszanie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu zgorzeleckiego - część I
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Wymiana dachu budynku nr 9-12 Domu Pomocy Społecznej "Jutrzenka" w Zgorzelcu"
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Zgorzelcu
- Odnowa podwórka w obszarze Śródmieścia w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w Zgorzelcu
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.