eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec Kujawski › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miasta i gminy w Solcu Kujawskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Solec Kujawski: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miasta i gminy w Solcu Kujawskim
Numer ogłoszenia: 53992 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19890 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miasta i gminy w Solcu Kujawskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, eksploatowanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i typ urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający, asortyment (symbol katalogowy kasety/tonera) oraz ilości, w jakich Zamawiający zamawia materiały eksploatacyjne, części i akcesoria w okresie objętym zamówieniem, zostały zawarte w załącznikach nr 9 i nr 10 do SIWZ. Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte (hermetycznie zamknięte nie noszące znamion otwierania) oraz wolne od wad technicznych i prawnych. Dodatkowo materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oznakowane kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. Wszystkie materiały eksploatacyjne, bezpośrednio na opakowaniu, muszą posiadać listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym. Tonery wraz z kasetą nie mogą pochodzić z procesu regeneracji i być wtórnie użyte w dostarczonym materiale eksploatacyjnym. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tonerów posiadających pojemności startowe. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały datę ważności, umieszczoną w widocznym miejscu na opakowaniu, gwarantującą użytkowanie ich przez Zamawiającego przez co najmniej 12 miesięcy od dnia dostarczenia ich Zamawiającemu. Wykonawca musi zagwarantować poprawną jakość drukowania do pełnego wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia. Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą posiadać oznaczenie CE na potwierdzenie kompatybilności elektromagnetycznej, zgodnie z dyrektywą 2004 108 EC. Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100 % bieli w miejscach niezadrukowanych). Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku wykorzystania oferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nastąpi błędna praca lub uszkodzenie urządzeń drukujących, Wykonawca obciążony zostanie kosztami naprawy sprzętu. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza materiał (produkt) równoważne. Przez materiał (produkt) równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony (tj. że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera, itp.), o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Jednocześnie przez równoważne Zamawiający rozumie materiały fabrycznie nowe, wyprodukowane w 100% z nowych części, nieregenerowane, nie noszące śladów użytkowania o jakości nie gorszej od materiałów oryginalnych zlecanych przez producenta urządzenia, nie naruszających w żaden sposób praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania materiałów eksploatacyjnych naruszających prawo polskie lub prawo UE. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierającą numer katalogowy oraz termin ważności W przypadku zaoferowania materiału (produktu) równoważnego zaproponowany przez Wykonawcę produkt nie może powodować utraty gwarancji sprzętu, w którym zostanie zainstalowany dostarczony produkt, a także powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wysypywania się tonera z kasety do wnętrza drukarki. W przypadku oferowania materiału (produktu) równoważnego ,na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy), w tym celu do oferty należy dołączyć opis oferowanych materiałów, zawierający informacje o producentach, typach rodzajach i parametrach wraz z symbolem katalogowym i oświadczeniem potwierdzającym, że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera. W przypadku braku wpisu w formularzu cenowym konkretnej nazwy producenta wraz z symbolem katalogowym Zamawiający uzna, że Wykonawca zaproponował produkt oryginalny, wyprodukowany przez producenta drukarek, faksów, kserokopiarek lub urządzeń wielofunkcyjnych. W przypadku dostarczenia produktu wadliwego, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego wadliwego produktu e-mailem lub faksem. Wymiana wadliwego produktu nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na swój koszt i ryzyko do Urzędu Miasta i Gminy w Solcu Kujawskim, ul. 23 Stycznia 7. Wszelkie inne uregulowania, związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy, zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GSC Poland Sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 15 A, 32-050 Skawina, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93496,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33234,56

  • Oferta z najniższą ceną: 33234,56 / Oferta z najwyższą ceną: 75324,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.