eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Utrzymanie jezdni masą mineralno - asfaltową na terenie miasta Gorzowa Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-15

Gorzów Wielkopolski: Utrzymanie jezdni masą mineralno - asfaltową na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Numer ogłoszenia: 53965 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie jezdni masą mineralno - asfaltową na terenie miasta Gorzowa Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje bieżące utrzymanie (konserwację) nawierzchni jezdni masą mineralno - asfaltową według wskazań Zamawiającego m.in.: 1. Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni niezależnie od powierzchni: 365t, 2. Wykonanie remontu nawierzchni przy powierzchni do 100 m2 przy grubości 4 cm - warstwa ścieralna: 4800 m2, 3. Wykonanie remontu nawierzchni - za każdy następny 1 cm grubości powyżej 4 cm - warstwa ścieralna: 7000 m2, 4. Wykonanie remontu nawierzchni przy powierzchni do 100 m2 przy grubości 4 cm - warstwa wiążąca: 1500 m2, 5. Wykonanie remontu nawierzchni - za każdy następny 1 cm grubości powyżej 4 cm - warstwa wiążąca: 1200 m2, 6. Wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 i emulsją kationową: 200 m2, 7. Remont cząstkowy nawierzchni za pomocą emulsji i grysów: 90t, 8. Frezowanie nawierzchni bitumicznych ulic niezależnie od powierzchni przy grubości 4 cm: 5000 m2, 9. Frezowanie nawierzchni bitumicznych ulic niezależnie od powierzchni za każdy następny 1 cm grubości: 6100 m2, 10. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - niezależnie od powierzchni - przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm: 140 m2, 11. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - niezależnie od powierzchni - za każde następne 5 cm grubości warstwy po zagęszczeniu: 140 m2, 12. Wykonanie podbudowy z chudego betonu R28=6-9 MPa - niezależnie od powierzchni - przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm: 40 m2, 13. Wykonanie podbudowy z chudego betonu R28=6-9 MPa - niezależnie od powierzchni - za każde następne 5 cm grubości warstwy po zagęszczeniu: 40 m2, 14. Regulacja kratek ściekowych ulicznych: 4 szt., 15. Regulacja włazów kanałowych: 4 szt., 16. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych: 3 szt., 17. Regulacja studzienek telekomunikacyjnych: 2 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, ze w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał : co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN brutto lub dwa o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN każde, polegające na utrzymaniu (konserwacji) nawierzchni masą mineralno-asfaltową lub ułożeniu nawierzchni jezdni z masy mineralno-asfaltowej i załączą dokument potwierdzający, że zamówienia te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada lub ma zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do następującego sprzętu: Walec wibracyjny, Walec statyczny samojezdny, Walec ogumiony, Skrapiarka do bitumu, Układarka mas bitumicznych, Recykler, Frezarka do nawierzchni bitumicznych, Kombajn do powierzchniowego utrwalania nawierzchni (lub skrapiarka lepiszczu z elektronicznym sterowaniem i rozsypywarka kruszywa), Agregat ssący (tzw. odkurzacz), Szczotka mechaniczna, Sprężąrka Piła do cięcia nawierzchni lub podobnie działające urządzenie, Remonter, Samochód samowyładowczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upoważnienie (w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli w Wykonawca wskazał, że polega na zasobach innych podmiotów. 4. Wypełnioną Tabelę Elementów Rozliczeniowych. 5. Oświadczenie o zapewnieniu codziennego, całodobowego dyżuru wraz z podaniem imienia, nazwiska i numeru telefonu osoby (osób) odpowiedzialnej za zabezpieczenie zgłoszonych uszkodzeń. 6. Jeżeli wystąpią podwykonawcy, wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 7. Oświadczenie o dostępie do masy mineralno-asfaltowej na okres realizacji przedmiotu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku: - konieczności udzielenia i wykonania zamówień dodatkowych na podstawie art.67 ust.1 pkt 5 Pzp, jeżeli Wykonawca w związku z wykonywanym zamówienia dodatkowego nie będzie mógł dotrzymać terminu realizacji przedmiotu niniejszej specyfikacji (zamówienie podstawowe), - wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, - działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku: - zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT - nastąpi zmiana wynagrodzenia Wykonawcy o wartość zmienionego podatku VAT, - zmiany kierującego robotami. Warunkiem powyższej zmiany jest wniosek Wykonawcy poparty stosownymi dokumentami (oświadczeniami) potwierdzającymi posiadanie przez proponowane osoby kwalifikacji wymaganych przez niniejszy SIWZ, - zmiany osoby pełniącej nadzór nad robotami, - zlecenia przez Wykonawcę części robót podwykonawcy lub zatrudnienia przez Wykonawcę innego podwykonawcy niż wskazany w umowie. Warunkiem powyższych zmian jest: przedłożenie propozycji zamiany nie później niż 7 dni przed planowanym dopuszczeniem do wykonania robót któregokolwiek podwykonawcy, uzasadnienie ich przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowane przez zamawiającego na piśmie. - wystąpienia robót zamiennych, - rezygnacji przez Zamawiającego z części robót przewidzianych umową. 3. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. pok.315. SIWZ w wersji wydrukowanej płatna 30 PLN. SIWZ do bezpłatnego pobrania ze strony www.bip.gorzow.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., Wydział Dróg i Transportu Publicznego ul. Okólna 2 pokój 101..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.