eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa paczek mikołajowych dla dzieci pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2005-10-13

POZYCJA 53956

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa paczek mikołajowych dla dzieci pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, do kontaktów: Matoga Wiesław, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6190516, 6190537, fax 012 6190573, e-mail: Marta.Garzel@krakow.poczta-polska.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa paczek mikołajowych dla dzieci pracowników jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1: Dostawa dla Rejonowych jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej w Krakowie - paczek mikołajowych w ilości 2880 szt. Zadanie 2: Dostawa dla Centrum Pocztex w Krakowie ul. Cystersów 21 - paczek mikołajowych w ilości 550 szt. Zadanie 3:Dostawa dla Rejonowych jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej w Tarnowie - paczek mikołajowych w ilości 1380 szt. Zadanie 4:Dostawa dla Rejonowych jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej w Nowym Sączu - paczek mikołajowych w ilości 1510 szt. Zawartość każdej paczki wyszczególniono w zał. 1a-1d do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawa do jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej w Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu. Dostawa przedmiotu zamówienia do miejsc wymienionych w zał. nr 2a-2d. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Dla zadania 1 - dostawa 2880 szt paczek Dla zadania 2 - dostawa 550 szt paczek Dla zadania 3 - dostawa 1380 szt paczek Dla zadania 4 - dostawa 1510 szt paczek. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 5;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: zad1-6500zł zad.2-1000zł zad.3-4000zł zad.4-2500zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8, 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1, pkt 9, 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,5.Wykaz z ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowanych dostaw (co najmniej 1 dostawa) odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości, odpowiadającej co najmniej 60% wartości złożonej oferty, 6.Referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego dostaw potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, 7.Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.11.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: do 27.01.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.11.2005, godzina 10:00, Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.