Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-08
Stare Babice: wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej
Numer ogłoszenia: 5394 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, fax 0-22 722 95 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.babice-stare.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi o nawierzchni bitumicznej: ul. bez nazwy (przez wieś Stanisławów), Trakt Królewski, Klonowa, Królewicza Jakuba, Wspólna, Bugaj, Jakubowicza, Białej Góry, Kutrzeby, Wieruchowska, Rynek, Pohulanki, Andersa, Lutosławskiego, Ciećwierza, Ekologiczna, Hubala Dobrzańskiego, Łaszczyńskiego, Graniczna, Przejazd i inne zgłoszone w miarę potrzeb. Wyszczególnienie robót: -wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów; -oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu i wywiezienie; -ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca -rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości ubytku; -zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki; -skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie grysem; -każdą ułożoną warstwę mieszanki mineralno - bitumicznej należy skropić emulsją asfaltową przed ułożeniem następnej w celu odpowiedniego połączenia między warstwowego; dodatkowo należy skropić emulsją asfaltową połączenia pomiędzy nowo układanymi a istniejącymi warstwami nawierzchni asfaltowej; Warunki wykonania pracy: Miejsce wykonania remontu dróg wskazane będzie każdorazowo przez pracownika Zamawiającej lub będzie zgłaszane osobiście przez Wykonawcę po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu Gminy. Wykonawca podejmie roboty związane z remontem cząstkowym w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia oraz określi przybliżony termin ich wykonania. Wykonawca w dokumentach odbioru wskaże miejsce wykonania remontów cząstkowych oraz poda ich obmiar. Termin rozpoczęcia ustala się wstępnie na luty 2008 r. Termin zakończenia realizacji zamówienia przewiduje się na 20.12.2008r. Roboty można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywanych. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren wykonywania prac.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferent obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert w następującej formie: 1) W pieniądzu (wpłatę wadium należy dokonać na konto: 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009 z dopiskiem Roboty związane z remontem cząstkowym dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej, a kopię przelewu dołączyć do oferty. 2) W poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) W gwarancjach bankowych. 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w formie gwarancji musi być co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na każde pisemne żądanie Zamawiającej. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych formach niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale wraz z pismem przewodnim u Skarbnika Gminy w siedzibie Urzędu Gminy, pokój nr 9, a potwierdzoną kopię dołączyć do oferty. Oferty bez dowodów wniesienia wadium będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania. Zwrot wadium Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sytuacje skutkujące przepadkiem wadium na rzecz zamawiającej Wadium przechodzi na rzecz zamawiającej wówczas gdy: 1) oferent wybrany do zawarcia umowy nie podpisze jej w wyznaczonym terminie podanym mu do wiadomości w piśmie akceptującym jego ofertę; 2) oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę, odmówił wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani oferenci: a)dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 5 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b)uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze tj. posiadający odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty; c)posiadający aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania oferty; d)posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy dwóch podobnych zadań - zał. 2 (co najmniej o wartości 150 000 zł każda i podobnym zakresie robót) zrealizowanych w ciągu pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów- zał. 8. e)organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie należy dołączyć zał. 3 - Wykaz sprzętu, którym wykonawca dysponuje celem wykonania zamówienia (co najmniej: dwa recyklery, jeden samochód ciężarowy, zagęszczarki); zał. 4 - Potencjał kadrowy, którym wykonawca dysponuje celem wykonania zamówienia (co najmniej: jedna osoba z uprawnieniami drogowymi);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zał. 1 Oferta wykonawcy. zał. 2 Wykaz zamówień, dwa podobne zadania (co najmniej o wartości 150 000 zł każda i podobnym zakresie robót) zrealizowane w ciągu pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie zał. 3 Wykaz sprzętu (co najmniej: dwa recyklery, jeden samochód ciężarowy, dwie zagęszczarki) zał. 4 Potencjał kadrowy (co najmniej: jedna osoba z uprawnieniami drogowymi) Wymagane dokumenty. Zał. 5 Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zał. 6 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w opłacaniu podatków. Zał. 7 Zaświadczenie ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłatami należnych składek. Zał. 8 Listy referencyjne od Inwestorów. Uwaga: Zał. 5 - 7 muszą zostać wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605 Parafowany na każdej stronie wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Babice ul. Rynek 32 05 - 082 Stare Babice pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Babice ul. Rynek 32 05 - 082 Stare Babice sekretariat pokój nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Remont drogi gminnej ul. Królewicza Jakuba w miejscowości Wierzbin
- Modernizacja dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych i destruktowych na terenie gminy Stare Babice (2024)
- Modernizacja placówek szkolnych - wymiana okien w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych.
- Zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego nowej zabudowy bezpylnej montowanej na samochodzie hakowym Zamawiającego
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa mieszanki kamienia łamanego wraz z rozładunkiem i wyrównaniem na terenie Gminy Horodło"
- Wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej z dojściem do obiektu Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach - etap I"
- Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej w obrębie administracyjnym Gminy Miasta Reda.
- Wykonanie likwidacji spękań nawierzchni bitumicznych na drogach miejskich we Wrocławiu
- Budowa lub przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Dalików - II Etap
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Mędrzechów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.