eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn › remonty nawierzchni dróg będących w zarządzie Gminy Kędzierzyn-Koźle (2006÷2009)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-18

POZYCJA 53929

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kędzierzyn: remonty nawierzchni dróg będących w zarządzie Gminy Kędzierzyn-Koźle (2006÷2009) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle Wydział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Stanisław Łyczkowski, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn, woj. opolskie, tel. 077 4061247, fax 077 4061247, e-mail: zp@kedzierzynkozle.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kedzierzynkozle.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle Wydział Zamówień Publicznych, Wiesław Księski, W.Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4060246, fax 077 4061247, e-mail: wieslaw.ksieski@kedzierzynkozle.pl, www.kedzierzynkozle.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle Wydział Zamówień Publicznych, Wiesław Księski, W.Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4060246, fax 077 4061247, e-mail: wieslaw.ksieski@kedzierzynkozle.pl, www.kedzierzynkozle.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle Wydział Zamówień Publicznych, Wiesław Księski, W.Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4060246, fax 077 4061247, e-mail: wieslaw.ksieski@kedzierzynkozle.pl, www.kedzierzynkozle.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty nawierzchni dróg będących w zarządzie Gminy Kędzierzyn-Koźle (2006÷2009). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Kędzierzyn-Koźle. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są:Remonty nawierzchni dróg z mas bitumicznych w latach 2006÷2009 będących w zarządzie Gminy Kędzierzyn-Koźle 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, dopuszczenia do użytkowania 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: Roboty podstawowe - remonty cząstkowe nawierzchni dróg, wymiana warstwy ścieralnej nawierzchni dróg, naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bi-tumicznych, uszczelnienie nawierzchni poprzez wykonanie cienkich warstw ścieral-nych na gorąco, ulepszanie podłoża dróg poprzez stabilizację cementem i wykonanie powierzchniowego utrwalenia. Powyższe roboty muszą być wykonane zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ Specyfikacjami Technicznymi. Roboty uzupełniające i dodatkowe m.in.: -uzupełnienie i wymiana podbudowy, -regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, -profilowanie nawierzchni, -remonty krawężników jezdni, -roboty ziemne, -wykonanie innych niezbędnych robót wynikających z charakteru powyższego zakresu robót, Szczegółowy zakres robót spisany będzie na druku Protokołu Typowania Robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 45000,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświad.a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,Wykonawca musi dysponować;kier.budowy i robót posiadającym upr.bud.bez ograniczeń w spec.drogowej bedącym członkiem Izby Samorządu Zawodowego.Wykonać w okresie ostatnich 5 lat robót o charakterze:remonty lub budowa nowych nawierzchni z mas bitumicznych dróg publicznych na kwotę łączną,co najmniej 5000000,00 zł.Akceptowanie warunków płatności określonych w projekcie umowy.Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zam.narzędziami i urządzeniami:Samoch.samowyładowczy o ład.min.5-10t(wyposażone w świetlne sygnały ostrzegawcze)-szt.2,0;Samoch.samowyładowczy o ład.min.15-20t(wyposażone w świetlne sygnały ostrzegawcze)szt.2,0;Skrapiarka do bitumu samochodowa samojezdna(wyposażona w świetlne sygnały ostrzegawcze)- szt.1,0;Frezarka drogowa(szerokości frezowania min.0,5m)-szt.2,0;Rozkładarka mas bitumicznych wyposażone w świetlne sygnały ostrzegawcze)-szt.2,0;Piła do cięcia mas bitumicznych-szt.1,0;Mieszarka do stabilizacji gruntu (wyposażona w świetlne sygnały ostrzegawcze)-szt.1,0;Szczotka mechaniczna przyczepna z ciągnikiem (wyposażona w świetlne sygnały ostrzegawcze)- kpl.1,0;Walec statyczny samojezdny min.10t wyposażony w świetlne sygnały ostrzegawcze)-szt.1,0;Walec samojezdny do 2,5T-szt.2,0;Telefony komórkowe-szt.1,0;Znajdowanie się w sytuacji ekon.i finansowej zapewniająej wykonanie zam.przez posiadanie środków finan.w wysok.min.600000,00zł lub posiadać zdolnośc kredytową do zciągnięcia kredytu tej wysok.Posiadać ubezpieczenie OC od prowadzonej.działal.gos.na kwotę sumy ubezpieczenia(na dzień złożenia oferty)nie mniejszą niż 1000000,00zł.Wniesienie wymaganego wadium.Wykonanie przed.zam.od daty zawarcia umowy do dn.30.09.2009r.Udzielenie na wykon.roboty min.40 miesięcy gwarancji(czas trwania umowy+6 m-ce po zakończeniu umowy.Wykonawca nie może powierzyć podwykon.więcej robót niż 50% wart.zam.,Przystępowanie przez Wykon.do usuwania wad w terminie nie dłuższym niż 48h.Akceptowanie częstotliwości fakt.w cyklu 1 fakt.co 30 dni.Przeprowadzenie wizji lokalnej.Akceptowanie wzoru umowy.Ustanowienie pełnomocnika(oferty wspólne). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne i ważne dokumenty wymienione w punkcie jak niżej oraz deklaracje i oświadczenia zlożone w formularzu oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Formularz oferty - ściśle wg załączonego wzoru.2/.Kosztorys ofertowy. 3/.Dowód wniesienia wadium. 4/.Oświadczenie wykonawcy w związku z art.22 ustawy. 5/.Odpis z właściwego rejestru wykonawcy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 6/.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego. 7/. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS. 8/.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego / zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.4÷8 ustawy. 9/.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 10/.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub bę-dą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 11/. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. 12/.Wykaz wykonanych zamówień w robotach budowlanych. 13/.Informacja z banku. 14/.Ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15/.Projekt umowy wraz z Kartą Gwarancyjną. 16/.Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.11.2006, godzina 12:15, Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle,Wydział Zamówień Publicznych,47-200 Kędzierzyn-Koźle ul.W.Planetorza 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.