eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont węzła cieplnego i instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP- 10/17)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-29

Ogłoszenie nr 53929 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.

Warszawa: Remont węzła cieplnego i instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP- 10/17)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 22372


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300108, ul. ul. Nowogrodzka  43, 00691   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 93 93, faks 22 443 94 85, e-mail sro.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont węzła cieplnego i instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP- 10/17)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-10/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont węzła cieplnego i instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlany wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonany przez "magus" mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: mgr inż. Małgorzata Sujak, mgr inż. Eleonora Stolarczyk, mgr inż. Mariusz Jarząbek. 2) Projekt budowlano wykonawczy przebudowy i rozbudowy węzła cieplnego c.o. + c.w. technologia + automatyka w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonany przez "magus" mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: mgr inż. Małgorzata Olesińska, mgr inż. Krystyna Chudziej. 3) Projekt budowlano wykonawczy przebudowy i rozbudowy węzła cieplnego c.o. + c.w. instalacje elektryczne w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonany przez "magus" mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: Zbigniew Winiarek, Waldemar Lasek. 4) Przedmiar robót dla remontu węzłów cieplnych i instalacji centralnego ogrzewania w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonany przez "magus" mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: mgr inż. Małgorzata Sujak. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu węzłów cieplnych i instalacji centralnego ogrzewania w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonana przez "magus" mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: mgr inż. Małgorzata Sujak. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Budynek Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych wpisany jest do rejestru zabytków. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: I etap robót: - demontaż instalacji centralnego ogrzewania z wywozem i utylizacją odpadów, - montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych cienkościennych łączonych przez zaprasowanie, częściowo z rur polipropylenowych, - izolacja instalacji, - roboty poinstalacyjne związane z wymianą instalacji c.o. oraz naprawa i pomalowanie tynków za grzejnikami i wykonaniem obudów instalacji i grzejników, - demontaż instalacji dwóch węzłów cieplnych z wywozem i utylizacją odpadów, - montaż nowej instalacji jednego węzła cieplnego wraz z instalacją automatycznej regulacji i instalacją elektryczną, - roboty budowlane w pomieszczeniu węzłów cieplnych, w tym: instalacja wentylacji, instalacja wod.-kan., posadzki, położenie gresu, naprawy tynków, pomalowanie pomieszczenia, wymiana drzwi, naprawa płyty stropowej, wykonanie wentylacji węzła, - likwidacja zsypu do węgla w pomieszczeniu likwidowanego węzła wraz z naprawą nawierzchni podwórka, - wykonanie fragmentu instalacji c.c.w. łączącej instalacje zasilaną obecnie z likwidowanego węzła z instalacją węzła remontowanego, II etap robót: - wykonanie regulacji na gorąco instalacji c.o. i węzła. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do załatwienia następujących formalności: 1. związanych ze zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego naczyń ciśnieniowych zamontowanych w węźle i uzyskaniem decyzji zezwalającej na ich eksploatację wraz z uiszczeniem odpowiednich opłat, 2. załatwienie wszelkich formalności u dostawcy ciepła wraz z uiszczeniem odpowiednich opłat (np. opłata za odbiór węzła, za wykonanie regulacji przepływu, za zamknięcie przyłącza). Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 6 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 6 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu kopii zanonimizowanych umów o pracę w terminach określonych w ust. 5 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1129700.54
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SGW Budownictwo Waldemar Stelmach Spółka Komandytowa,  sgw@sgwbudownictwo.pl,  ul. Mokra 2,  26-600 ,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 884370.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 599625.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1181110.35
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.