To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-29
Ogłoszenie nr 53929 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.
Warszawa: Remont węzła cieplnego i instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP- 10/17)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 22372
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, krajowy numer identyfikacyjny
1525966300108, ul.
ul. Nowogrodzka
43,
00691
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 443 93 93, faks
22 443 94 85, e-mail
sro.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.srodmiescie.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont węzła cieplnego i instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP- 10/17)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-10/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont węzła cieplnego i instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlany wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonany przez "magus" mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: mgr inż. Małgorzata Sujak, mgr inż. Eleonora Stolarczyk, mgr inż. Mariusz Jarząbek. 2) Projekt budowlano wykonawczy przebudowy i rozbudowy węzła cieplnego c.o. + c.w. technologia + automatyka w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonany przez "magus" mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: mgr inż. Małgorzata Olesińska, mgr inż. Krystyna Chudziej. 3) Projekt budowlano wykonawczy przebudowy i rozbudowy węzła cieplnego c.o. + c.w. instalacje elektryczne w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonany przez "magus" mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: Zbigniew Winiarek, Waldemar Lasek. 4) Przedmiar robót dla remontu węzłów cieplnych i instalacji centralnego ogrzewania w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonany przez "magus" mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: mgr inż. Małgorzata Sujak. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu węzłów cieplnych i instalacji centralnego ogrzewania w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonana przez "magus" mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: mgr inż. Małgorzata Sujak. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Budynek Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych wpisany jest do rejestru zabytków. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: I etap robót: - demontaż instalacji centralnego ogrzewania z wywozem i utylizacją odpadów, - montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych cienkościennych łączonych przez zaprasowanie, częściowo z rur polipropylenowych, - izolacja instalacji, - roboty poinstalacyjne związane z wymianą instalacji c.o. oraz naprawa i pomalowanie tynków za grzejnikami i wykonaniem obudów instalacji i grzejników, - demontaż instalacji dwóch węzłów cieplnych z wywozem i utylizacją odpadów, - montaż nowej instalacji jednego węzła cieplnego wraz z instalacją automatycznej regulacji i instalacją elektryczną, - roboty budowlane w pomieszczeniu węzłów cieplnych, w tym: instalacja wentylacji, instalacja wod.-kan., posadzki, położenie gresu, naprawy tynków, pomalowanie pomieszczenia, wymiana drzwi, naprawa płyty stropowej, wykonanie wentylacji węzła, - likwidacja zsypu do węgla w pomieszczeniu likwidowanego węzła wraz z naprawą nawierzchni podwórka, - wykonanie fragmentu instalacji c.c.w. łączącej instalacje zasilaną obecnie z likwidowanego węzła z instalacją węzła remontowanego, II etap robót: - wykonanie regulacji na gorąco instalacji c.o. i węzła. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do załatwienia następujących formalności: 1. związanych ze zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego naczyń ciśnieniowych zamontowanych w węźle i uzyskaniem decyzji zezwalającej na ich eksploatację wraz z uiszczeniem odpowiednich opłat, 2. załatwienie wszelkich formalności u dostawcy ciepła wraz z uiszczeniem odpowiednich opłat (np. opłata za odbiór węzła, za wykonanie regulacji przepływu, za zamknięcie przyłącza). Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 6 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 6 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu kopii zanonimizowanych umów o pracę w terminach określonych w ust. 5 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1129700.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 884370.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.