eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › ODNOWA ZDEGRADOWANEJ PRZESTRZENI MIEJSKIEJ ORAZ REWITALIZACJA ZDEGRADOWANEGO OBSZARU MIASTA ŁUKÓW - ZALEW ZIMNA WODA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-04-18



Ogłoszenie nr 539271-N-2019 z dnia 2019-04-18 r.

Miasto Łuków: ODNOWA ZDEGRADOWANEJ PRZESTRZENI MIEJSKIEJ ORAZ REWITALIZACJA ZDEGRADOWANEGO OBSZARU MIASTA ŁUKÓW - ZALEW ZIMNA WODA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt "Odnowa zdegradowanej przestrzeni miejskiej prowadząca do rozwiązania zdiagnozowanych problemów społecznych w mieście Łuków" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łuków, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Piłsudskiego  17 , 21-400  Łuków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. , e-mail info@um.lukow.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.lukow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://umlukow.bip.lubelskie.pl.


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miasta Łuków ul. Piłsudskiego 17


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODNOWA ZDEGRADOWANEJ PRZESTRZENI MIEJSKIEJ ORAZ REWITALIZACJA ZDEGRADOWANEGO OBSZARU MIASTA ŁUKÓW - ZALEW ZIMNA WODA
Numer referencyjny: ZP.271.6.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Część I: Przebudowa zdegradowanych budynków na terenie zalewu Zimna Woda, Część II: Budowa elektrycznego wyciągu nart wodnych wraz z dostawą wyposażenia i wykonaniem infrastruktury, Część III: Budowa i rozbudowa z przebudową infrastruktury technicznej, w ramach odnowy zdegradowanej przestrzeni miejskiej prowadząca do rozwiązania zdiagnozowanych problemów społecznych w mieście Łuków współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich. Część IV: Przebudowa linii NN i SN 15 kV wraz z budową infrastruktury, w ramach rewitalizacji zdegradowanego obszaru Miasta Łuków - Zalew Zimna Woda oraz budowa infrastruktury na cele społeczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w Tomie III SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów zawartych w Tomie II SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45242100-6
45310000-3
45111000-8
45233200-1
45231112-3
45311000-0
45231400-9
45232210-7
45233250-6
45232411-6
34521000-5
37412000-9
37400000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: CZĘŚĆ I Nazwa: Przebudowa zdegradowanych budynków na terenie zalewu Zimna Woda. 1. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - jednej roboty budowlanej obejmującej swym zakresem wykonanie budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku lub grupy obiektów stanowiących nieoderwalną całość (kompleks, zespół budynków), o całkowitej wartości netto min. 2 500 000 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych), - jednej roboty budowlanej obejmującej swym zakresem wykonanie montażu pompy ciepła gruntowej lub zestawu pomp o mocy min. 30 kW wraz z wykonaniem sond w ilości min. 15 szt. na głębokość min. 30 m w technologii GRD i węzłem cieplnym, - jednej roboty budowlanej obejmującej swym zakresem montaż systemu wentylacji mechanicznej z centralą wentylacyjną o minimalnej wydajności sekcji nawiewnej 1500 m3/h oraz sekcji wywiewnej 1300 m3/h. 2. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący: a) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy nad realizacją zamierzenia zgodnie z wymogami art. 22 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane(t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202). Wskazana osoba do pełnienia funkcji kierownika budowy winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku Kierownika budowy, w tym doświadczenie w pełnieniu w ciągu ostatnich 5 lat funkcji kierownika budowy na zakończonej realizacji robót przy budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku lub grupy obiektów stanowiących nieoderwalną całość (kompleks, zespół budynków), o wartości min. 2 500 000 zł. (netto). b) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót konstrukcyjno budowlanych. Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadać co najmniej 3 lata doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika robót. c) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych. Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202), oraz posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami elektrycznymi, d) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych. Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202) oraz posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi, e) przynajmniej - jedną osobą, sprawującą nadzór przyrodniczy ornitologiczny. Wskazana osoba winna: - Wskazana osoba winna posiadać: wykształcenie wyższe o kierunku biologia lub ochrona środowiska lub pokrewne i doświadczenie, polegające na sprawowaniu co najmniej jednego nadzoru przyrodniczego, rozumianego jako kontrola nad sposobem i terminem realizacji działań związanych z ochroną siedlisk ptaków i nietoperzy oraz ich zabezpieczenia, postępowaniem przeciwdziałającym i zapobiegającym ewentualnemu zniszczeniu siedlisk oraz gatunków ptaków i nietoperzy w oparciu o opinię (ekspertyzę) przyrodnicza dotyczącą występowania ptaków i nietoperzy w budynkach świetlico - stołówki oraz magazynowym na terenie zalewu Zimna Woda. Część II Nazwa: Budowa elektrycznego wyciągu nart wodnych wraz z dostawą wyposażenia i wykonaniem infrastruktury 1. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - jednej roboty budowlanej obejmującej swym zakresem wykonanie budowy, rozbudowy lub przebudowy wyciągu nart wodnych o całkowitej wartości netto min. 1 200 000 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych), 2.O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący: a) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy nad realizacją zamierzenia zgodnie z wymogami art. 22 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane(t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202). Wskazana osoba do pełnienia funkcji kierownika budowy winna: ? posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku Kierownika budowy, w tym doświadczenie w pełnieniu w ciągu ostatnich 5 lat funkcji kierownika budowy na zakończonej realizacji robót przy budowie, rozbudowie lub przebudowie wyciągu nart wodnych. b) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót konstrukcyjno budowlanych. Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadać co najmniej 3 lata doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika robót. c) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych. Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202), oraz posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami elektrycznymi, Część III Nazwa: Budowa i rozbudowa z przebudową infrastruktury technicznej 1. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - jednej roboty budowlanej obejmującej swym zakresem wykonanie budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektów budowlanych stanowiących nieoderwalną całość (kompleks obiektów rekreacyjno - sportowych lub wypoczynkowych, infrastruktura uzbrojeniowa lub zagospodarowanie terenu) o całkowitej wartości netto min. 4 500 000 zł. (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych), - jednej roboty budowlanej obejmującej swym zakresem przebudowę skrzyżowania dróg polegającej na budowie ronda o łącznej wartości netto min. 240 000 zł. (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy). - jednej roboty budowlanej obejmującej swym zakresem budowę, przebudowę lub rozbudowę terenowych urządzeń sportowych (boiska sportowe, place zabaw lub/oraz siłownie plenerowe) o łącznej wartości netto min. 760 000 zł. (słownie: siedemset sześćdziesiąt tysięcy złotych). - jednej roboty budowlanej obejmującej swym zakresem budowę, przebudowę lub rozbudowę ciągów komunikacyjnych (drogi, ścieżki pieszo - rowerowe, place i parkingi utwardzone)na jednym terenie inwestycyjnym (dla jednego zamierzenia budowlanego) o nawierzchni z kostki brukowej o łącznej powierzchni utwardzenia min. 7 500 m2 lub wartości netto min. 1 250 000 zł. (słownie: jeden milion dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). - jednej roboty budowlanej obejmującej swym zakresem budowę, przebudowę lub rozbudowę instalacji elektroenergetycznych oświetlenia zewnętrznego wraz z montażem osprzętu oświetleniowego na łączną wartość netto min. 1 250 000 zł (słownie: jeden milion dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). - jednej roboty budowlanej obejmującej swym zakresem budowę, przebudowę lub rozbudowę instalacji teletechnicznych (instalacja nagłośnieniowa, monitoringowa) wraz z montażem osprzętu na łączną wartość netto min. 330 000 zł. (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy złotych). 2. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący: a) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy nad realizacją zamierzenia zgodnie z wymogami art. 22 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane((t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202). Wskazana osoba do pełnienia funkcji kierownika budowy winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku Kierownika budowy, w tym doświadczenie w pełnieniu w ciągu ostatnich 5 lat funkcji kierownika budowy na zakończonej realizacji robót przy budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów budowlanych stanowiących nieoderwalną całość dla jednego zamierzenia inwestycyjnego t.j. kompleks rekreacyjno - sportowy, wypoczynkowy, infrastruktura uzbrojeniowa lub zagospodarowanie terenu, dla których wykonany został zakres o wartości min. 2 000 000 zł. (netto). b) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót konstrukcyjno budowlanych. Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadać co najmniej 3 lata doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika robót. c) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych. Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202), oraz posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami elektrycznymi, d) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych. Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202), oraz osoba posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi, Część IV Nazwa: Przebudowa linii NN i SN 15 kV wraz z budową infrastruktury 1. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - jednej roboty budowlanej obejmującej swym zakresem wykonanie budowy, rozbudowy lub przebudowy linii średniego napięcia powyżej 1 kV na wartość netto min. 50 000 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący: a) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy nad realizacją zamierzenia zgodnie z wymogami art. 22 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202) w branży elektrycznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wskazana osoba do pełnienia funkcji kierownika budowy winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku Kierownika budowy, w tym doświadczenie w pełnieniu w ciągu ostatnich 3 lat funkcji kierownika budowy na zakończonej realizacji robót przy budowie, rozbudowie lub przebudowie linii napowietrznych lub kablowych nN o wartości min. 15 000 zł. (netto) oraz SN o wartości min. 50 000 zł. (netto). b) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót konstrukcyjno budowlanych lub drogowych. Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowe do kierowania robotami budowlanymi , c) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych. Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202), oraz posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku Kierownika robót oraz posiadająca wszelkie uprawnienia na roboty budowlane na sieciach elektroenergetycznych powyżej 1 kV. d) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych. Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i zawodowy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane , z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na poszczególne części zamówienia: 1) CZĘŚĆ I Nazwa: Przebudowa zdegradowanych budynków na terenie zalewu Zimna Woda - w wysokości: 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych) 2) Część II Nazwa: Budowa elektrycznego wyciągu nart wodnych wraz z dostawą wyposażenia i wykonaniem infrastruktury - w wysokości: 60 000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) 3) Część III Nazwa: Budowa i rozbudowa z przebudową infrastruktury technicznej - w wysokości: 200 000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych) 4) Część IV Nazwa: Przebudowa linii NN i SN 15 kV wraz z budową infrastruktury - w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BANK SPÓŁDZIELCZY W TRZEBIESZOWIE Nr 84 9206 1048 7103 0300 2000 0160; z dopiskiem (w zależności od części zamówienia na którą wnoszone będzie wadium): - Wadium na część I Nazwa: Przebudowa zdegradowanych budynków na terenie zalewu Zimna Woda. lub - Wadium na część II Nazwa: Budowa elektrycznego wyciągu nart wodnych wraz z dostawą wyposażenia i wykonaniem infrastruktury lub - Wadium na część III Nazwa: Budowa i rozbudowa z przebudową infrastruktury technicznej, lub - Wadium na Część IV Nazwa: Przebudowa linii NN i SN 15 kV wraz z budową infrastruktury 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.1) rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadkach określonych w art. 144 Pzp,. 2. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót, co najmniej o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku: a) wystąpienia wad Dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian w Dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na Termin wykonywania robót, b) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, d) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, f) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, g) niemożności wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 3. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, lub poprzez przedłużenie Terminu zakończenia robót w przypadku: a) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, b) zmian technologicznych - o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności: - pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; - pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, c) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy, d) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, e) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej warunków Terenu budowy, w szczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych , f) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, g) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, h) zaistnienia innych okoliczności prawnych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami, i) nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do usunięcia rażącej straty Wykonawcy, 4. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez ograniczenie zakresu robót przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji. 5. Z zastrzeżeniem przypadku, w którym Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane, Wykonawca może: a) powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom; b) wskazać inny zakres Podwykonawstwa, niż przedstawiony w Ofercie; c) wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w Ofercie; d) zrezygnować z Podwykonawstwa. 6. W przypadku, gdy zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron w tym również zmiana wysokości kwot, o których mowa w pkt.25.2.1. umowy 8. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, b) korekta numeracji poszczególnych zapisów umowy, c) zmian wynikających zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 2.7 umowy. d) danych teleadresowych, e) danych rejestrowych,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-07, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Przebudowa zdegradowanych budynków na terenie zalewu Zimna Woda
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych niezbędnych dla przebudowy: - zdegradowanego budynku świetlico - stołówki ośrodka Zalew Zimna Woda ze zmianą przeznaczenia na lokalne centrum animacji i aktywizacji społecznej z wykorzystaniem na cele społeczne, UWAGA: Wyłącza się z zakresu przebudowy budynku świetlico - stołówki dostawę i montaż wyposażenia w meble, sprzęt AGD, sprzęty i urządzenia porządkowe oraz utrzymania czystości, łazienkowe uchwyty dla osób niepełnosprawnych, zewnętrzne wycieraczki systemowe do obuwia oraz wyposażenie budynku w sprzęt P.POŻ. - zdegradowanego budynku magazynowego (hangaru) z odtworzeniem jego funkcji jako wypożyczalni wodnego sprzętu sportowo - rekreacyjnego wraz z częścią administracyjną ośrodka Zalew Zimna Woda, oraz budowy doziemnej instalacji sanitarnej do w/w budynków, przebudowy istniejących ciągów komunikacyjnych - utwardzenia przy budynku świetlico - stołówki na terenie form ochrony przyrody w południowo - wschodniej części Łukowskiego Obszaru Chronionego Krajobrazu oraz na terenie Obszaru Specjalnej Ochrony Ptaków Natura 2000 "Lasy Łukowskie", określone jako część I realizacji przedsięwzięcia w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Odnowa zdegradowanej przestrzeni miejskiej prowadząca do rozwiązania zdiagnozowanych problemów społecznych w mieście Łuków", współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich. UWAGA: Wyłącza się z zakresu przebudowy budynku magazynowego dostawę i montaż wyposażenia w meble, sprzęt AGD, sprzęty i urządzenia porządkowe oraz utrzymania czystości, łazienkowe uchwyty dla osób niepełnosprawnych, zewnętrzne wycieraczki systemowe do obuwia oraz wyposażenie budynku w sprzęt P.POŻ. Zakres realizacji przebudowy budynku magazynowego nie obejmuje wykonania instalacji elektrycznej zasilającej do ZK-H oraz samego złącza ZK-H, nawierzchni utwardzonych z kostki (drogi dojazdowe, ciągi pieszo - jezdne, opaski wokół budynku), instalacji oświetlenia zewnętrznego oraz nagłośnienia wraz z osprzętem co stanowi odrębny zakres realizacji określony w części III zadania inwestycyjnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w Tomie III SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzrze umowy zawartym w Tomie II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45111000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Budowa elektrycznego wyciągu nart wodnych wraz z dostawą wyposażenia i wykonaniem infrastruktury.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Budowę linowego elektrycznego wyciągu nart wodnych czteromasztowego z zakotwieniem linami naciągowymi w istniejących wybudowanych blokach żelbetowych na brzegu zbiornika wodnego oraz dodatkowymi odciągami dla masztu z silnikiem napędowym o mocy ok. 50 kW (60kM) z łagodnym rozruchem i płynną regulacją prędkości, kotwionymi do dwóch istniejących wbudowanych słupów stalowych, tor jazdy narciarzy wodnych oparty na prostokącie o wymiarach w osi liny torowej 100x240 m (długość toru jazdy 680 mb), wyciąg wyposażony w stalową linę wprowadzaną w ruch z zaczepami dla 1-9 narciarzy, 2. Dostawę, uruchomienie oraz przeszkolenie z obsługi użytkowania sprzętu motorowodnego niezbędnego dla wyciągu nart wodnych i kąpieliska, 3. Dostawę fabrycznie nowego sprzętu narciarskiego i wodnego wyciągu nart wodnych, 4. Dostawę i montaż kompletnego systemu obserwacji kamerami strefy wyciągu nart wodnych składającego się z kamer wizyjnych w ilości niezbędnej dla obejmowania swoim zasięgiem obszar toru całego narciarskiego, tratwę, pomost startowy, stanowisko operatora, maszt z silnikiem oraz pomost startowy z trybuną, umożliwiających obserwację również w nocy, stanowisko monitoringowe (odbiornik z rejestratorem) mieszczące się w pomieszczeniu budynku hangaru. 5. Wykonanie zasilania elektroenergetycznego wyciągu nart wodnych przyłączem kablowym od złącza kablowego ZK-2 z wyłączeniem wykonania samego złącza kablowego ZK-2. Złącze kablowe oraz zasilanie kablowe od stacji transformatorowej stanowi zakres zamówienia określony w części nr III. 6. Wykonanie zasilania elektroenergetycznego wraz z montażem osprzętu oświetlenia zewnętrznego dwóch istniejących pomostów drewnianych i grobli zbiornika wodnego Zalewu Zimna Woda od złączy kablowych z wyłączeniem wykonania samych złączy kablowych. Złącza kablowe oraz zasilanie kablowe od stacji transformatorowej stanowi zakres zamówienia określony w części nr III. 7. Budowa dwóch pomostów wędkarskich o konstrukcji drewnianej na istniejących palach stalowych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w Tomie III SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzrze umowy zawartym w Tomie II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45242100-6, 45310000-3, 34521000-5, 37412000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin gwarancji30,00
Czas reakcji w przypadku awarii10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Budowa i rozbudowa z przebudową infrastruktury technicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę i rozbudowę z przebudową infrastruktury technicznej w tym drogowej oraz sportowo - rekreacyjnej wraz z towarzyszącymi obiektami budowlanymi przy zbiorniku wodnym: 1. budowę deszczochronów i przebieralni o konstrukcji drewnianej, 2. dostawę i montaż 2 wiat przystankowych o konstrukcji z profili aluminiowych szklonej szkłem bezpiecznym, 3. budowę terenowych obiektów rekreacyjno - sportowych w tym: a) jednego boiska do gry w piłkę nożną, b) jednego boiska do gry w koszykówkę, c) trzech boisk do siatkówki plażowej, d) jednego boiska do badmintona, e) jednego boiska do gry w bule (bulodrom), f) dwóch wydzielonych pól na stół do gry w tenisa stołowego, g) czterech wydzielonych miejsc do gry w szachy na wolnym powietrzu, h) plac zabaw dla dzieci. i) dwóch siłowni zewnętrznych (plenerowych), j) budowę infrastruktury do grillowania w tym 4 wiat z miejscami do grillowania, k) montaż dwóch kolumn natryskowych typu plażowego z podłączeniem do doprowadzonych doziemnych instalacji wod.-kan; l) budowę ścieżki rowerowej od ul. Turystycznej do Zalewu, m) budowę instalacji zasilających elektroenergetycznych wraz ze złączami ZK do obiektów na terenie zalewu Zimna Woda w tym m.in.: instalacją oświetlenia zewnętrznego, instalacją teletechniczną, monitoringiem, nagłośnienia, światłowodową wraz z montażem osprzętu elektroinstalacyjnego z wyłączeniem instalacji zasilającej wyciąg nart wodnych od złącza ZK-2 oraz instalacji zasilającej wraz z osprzętem zewnętrznego oświetlenia pomostów drewnianych i grobli zbiornika wodnego wzdłuż istniejącej ścieżki pieszo - rowerowej, n) przebudowę istniejącej stacji transformatorowej, o) budowę kanalizacji deszczowej na terenie zalewu Zimna Woda odprowadzających wody opadowe, p) budowę wewnętrznych dróg dojazdowych poza pasem drogowym dróg publicznych, ciagów komunikacyjnych, parkingów, ścieżek, chodników, zatok, placów utwardzonych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w tym oznakowaniem pionowym i poziomym, q) budowę oraz dostawę i montaż urządzeń komunalnych i obiektów małej architektury, r) przebudowę istniejącego skrzyżowania ul. Turystycznej i ul. Zimnej Wody polegającej na budowie ronda wraz z infrastrukturą towarzyszącą i oznakowaniem oraz wykonaniem tymczasowej i stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem z właściwymi organami administracyjnymi. UWAGA: Wyłącza się z zakresu realizacji przedsięwzięcia wymienionego dla III części -zakres rzeczowy objęty zamówieniem określonym w części I, II i IV oraz wybudowanie parku linowego, dokonanie rozbiórek istniejącego budynku murowanego stacji uzdatniania wody, obiektu do magazynowania wody zimnej, budynku kasy o konstrukcji drewnianej z lokalizacją na parkingu, (obiekty zostaną rozebrane w 2020 r. po przeprowadzeniu odrębnej procedury przetargowej). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w Tomie III SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzrze umowy zawartym w Tomie II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45111000-8, 45233200-1, 45231112-3, 45311000-0, 37400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Przebudowa linii NN i SN 15 kV wraz z budową infrastruktury
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę: 1. placu nawrotowego o nawierzchni 50 kN/oś, 2. trzech wylotów kanalizacji deszczowej na wyjściu do rowów otwartych, 3. przebudowę linii elektroenergetycznej NN będącej własnością PGE Dystrybucja S.A stanowiącej kolizję z budowaną ścieżką rowerową przy ul. Turystycznej z zachowaniem warunków usunięcia kolizji Nr 16/R6/19089 z dn. 04.11.2016 r. oraz kolizję z zagospodarowaniem terenu przy ul. Turystycznej /boczna/ z zachowaniem warunków usunięcia kolizji Nr 16/R6/13651 z dn. 10.08.2016 r, 4. przebudowę linii elektroenergetycznej SN 15 kV będącej własnością PGE Dystrybucja S.A stanowiącej kolizję z budową infrastruktury na terenie zalewu Zimna Woda z zachowaniem warunków usunięcia kolizji Nr GR/PP/BZ/15024/16 z dn. 15.07.2016 r, 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w Tomie III SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzrze umowy zawartym w Tomie II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45232210-7, 45233250-6, 45232411-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.