eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › UTRZYMANIE ZIELENI W GMINIE BIERUŃ W ROKU 2017SADZENIE DRZEW, KRZEWÓW I BYLIN NA TERENIE MIASTA WRAZ Z ICH PIELĘGNACJĄ ORAZ PIELĘGNACJA NASADZEŃ Z LAT POPRZEDNICH I TERENÓW ZIELONYCH.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-29

Ogłoszenie nr 53924 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.

Bieruń: UTRZYMANIE ZIELENI W GMINIE BIERUŃ W ROKU 2017: SADZENIE DRZEW, KRZEWÓW I BYLIN NA TERENIE MIASTA WRAZ Z ICH PIELĘGNACJĄ ORAZ PIELĘGNACJA NASADZEŃ Z LAT POPRZEDNICH I TERENÓW ZIELONYCH.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 40607-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, krajowy numer identyfikacyjny 27150489700000, ul. Rynek  14, 43150   Bieruń, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 242 400, faks 322 164 777, e-mail rzp@um.bierun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

UTRZYMANIE ZIELENI W GMINIE BIERUŃ W ROKU 2017: SADZENIE DRZEW, KRZEWÓW I BYLIN NA TERENIE MIASTA WRAZ Z ICH PIELĘGNACJĄ ORAZ PIELĘGNACJA NASADZEŃ Z LAT POPRZEDNICH I TERENÓW ZIELONYCH.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77314100-5 Usługi w zakresie trawników 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: "Utrzymanie zieleni w Gminie Bieruń w roku 2017: Sadzenie drzew, krzewów i bylin na terenie miasta wraz z ich pielęgnacją oraz pielęgnacja nasadzeń z latach poprzednich i terenów zielonych ". 3. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie1: Sadzenie dużych drzew (z materiału powierzonego) w ilości 200 szt. z bryłą korzeniową min. 10 l z wymianą gruntu, zastosowaniem hydrożelu, wzdłuż ciągów ulicznych dróg gminnych, z założeniem palików o wys. min. 1,8 mi grubości 7 cm oraz 3 - krotne koszenie wokół posadzonych drzew i 10 krotne podlewanie roślin po posadzeniu co 5 - 20 dni w zależności od warunków pogodowych. Pierwsze podlewanie podczas sadzenia. Zadanie 2: Sadzenie krzewów (z materiału powierzonego) w ilości 300 szt. z bryłą korzeniową do 3 l. z zaprawą dołów na terenach zieleni w mieście, 1 krotne podlewanie roślin po posadzeniu co 5 - 20 dni w zależności od warunków pogodowych. Pierwsze podlewanie podczas sadzenia. Zadanie 3: Sadzenie bylin z materiału powierzonego: typu liliowce, funkie, paprocie w ilości 300 szt. z bryłą korzeniową do 2 l, 10 krotne podlewanie roślin po posadzeniu co 5 - 20 dni w zależności od warunków pogodowych. Pierwsze podlewanie podczas sadzenia. Zadnie 4: Pielęgnacja nasadzeń z lat poprzednich i zieleńców (ulice: Marcina, Łysinowa, Świerczyniecka, Barańcowa, Mieszka I, Oświecimska, Korfantego, Wawelska, Węglowa, Kossaka, Warszawska, Nasypowa, Bijasowicka (park), Królowej Jadwigi, Ekonomiczna; teren: przy pomniku Św. Walentego, na Rynku, ronda przy KWK "Piast", osiedle Chemików, Skate Park) poprzez wykonanie cięć pielęgnacyjnych, wymianę zniszczonych palików, nawożenie, koszenie, zwalczanie szkodników (w razie konieczności), uzupełnienie kory, formowanie żywopłotów, podlewanie, pielenie itp., od kwietnia do października. Pielęgnacja obejmuje 1 860 drzew w wieku 5 - 20 lat, 560 krzewów w wieku 5 -20 lat oraz 5 320 m2 powierzchni zieleńców i 268 m2 żywopłotu. Zadanie 5: Trwałe usunięcie uporczywych chwastów (trzciny) w zbiorniku Łysina zarastających lustro wody na powierzchni 0,2 ha, poprzez ich wykopanie i wywiezienie Zadanie 6: Jednokrotne wykoszenie porostu traw na grobli w Bieruniu Starym i w rejonie potoku Bijasowickiego, na pow. 5 ha. 4. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w/w zadań zawiera wzór kalkulacji ceny ofertowej oraz wzór umowy, stanowiące załącznik do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega prawo rezygnacji z części usług jednak nie więcej niż o 20 % wartości zamówienia. 6. Zamawiający nie przewiduje: udzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań zawartych w art. 29 ust. 3a oraz ust. 4 ustawy pzp. 7. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżeń w zakresie wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV: 77314100-5, 77211500-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT39020.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "BIG" Grzegorz Blacha ,  ,  ul. Warszawska 326,  43-155,  Bieruń,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35532.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35532.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46440.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.