eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › dostawa posiłków regeneracyjnych dla pracowników na podstawie bonów żywnościowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Mielec: dostawa posiłków regeneracyjnych dla pracowników na podstawie bonów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 53912 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 520412 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5820500, 5820573, faks 017 5820576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa posiłków regeneracyjnych dla pracowników na podstawie bonów żywnościowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem dostaw są posiłki regeneracyjne w postaci artykułów spożywczych dla pracowników Zamawiającego. Artykuły spożywcze nabywane będą na podstawie bloczków Posiłków regeneracyjnych na okaziciela. Bloczki posiłków regeneracyjnych upoważniają do zakupu przez uprawnionych- okazujących je pracowników Zamawiającego, posiłków regeneracyjnych (tj. artykułów spożywczych) za kwotę do wysokości nominalnej bloczka (tj. do wysokości 12,50 zł). Ostatecznego wyboru artykułów spożywczych, składających się na dany posiłek regeneracyjny, dokona uprawniony pracownik w chwili realizacji bloczka. 2. Zamawiający ustala wartość nominalną bloczka w wysokości 12,50 zł. Zatem na podstawie bloczka pracownik będzie mógł zakupić produkty spożywcze, wchodzące w skład posiłku, do wartości (brutto) 12,50 zł- za nadwyżkę ponad kwotę 12,50 zł pracownik zapłaci samodzielnie. Każdy bloczek Posiłku regeneracyjnego wystawiony będzie na dany miesiąc kalendarzowy i tylko w tym miesiącu upoważniał będzie do zakupu posiłków. Dokumenty bloczków Posiłków regeneracyjnych sporządzi Zamawiający i przedstawi je do zapoznania się i zaakceptowania Wykonawcy, któremu udzielone zostanie zamówienie publiczne. 3. Prognozowana liczba bloczków żywnościowych- posiłków regeneracyjnych przez czas trwania umowy: 34351 sztuk bloczków ? 15 %. 4. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, obowiązany jest zapewnić wydawanie posiłków regeneracyjnych od poniedziałku do soboty, w godzinach od 6:00 do 20:00, w ilościach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego (uprawnionych pracowników Zamawiającego). 5. Wydawane posiłki regeneracyjne mają składać się z produktów spożywczych do bezpośredniego spożycia, obejmujących co najmniej asortyment opisany w punkcie 7. Wykluczone jest wydawanie w szczególności napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych i chemii gospodarczej. Wydawane produkty mają być świeże ( z aktualnym terminem ważności ). 6. Miejsce realizacji zamówienia: Dostawy mają być realizowane w punktach sprzedaży Wykonawcy ( co najmniej dwóch ), którego ofertę wybrano i z którym zawarto umowę. Punkty sprzedaży winny znajdować się na terenie miasta Mielca. 7. Asortyment produktów spożywczych wymagany przez Zamawiającego: Wyroby ogólnospożywcze Owoce świeże m. in.: jabłka, banany, grejpfruty, cytryny, pomarańcze Warzywa w postaci: świeżych ( co najmniej pomidor, ogórek, cebula, papryka), surówek i sałatek Mrożonki - mrożone potrawy gotowe do spożycia po podgrzaniu, co najmniej.: pizza, fasolka po bretońsku, pierogi, knedle, kopytka.Owoce suszone Płatki śniadaniowe- co najmniej 4 rodzaje Cukier biały, trzcinowy Przyprawy: sól, pieprz, maga, papryka, kostki bulionowe Ketchup- co najmniej 3 rodzaje Musztarda- co najmniej 3 rodzaje Chrzan tarty Majonez Zupy instant Kawa zbożowa i prawdziwa Herbata liściasta i ekspresowa Dżemy, konfitury Miód Chleb żytni, pszenny, razowy, na zakwasie, graham Bułki grahamki, pszenne, weki Nabiał: Ser biały (tłusty, półtłusty, chudy) Twarożek ziarnisty Twarożek do smarowania, śniadaniowy- co najmniej 3 różne gatunki Ser żółty- co najmniej 4 różne gatunki (w plastrach lub możliwość krojenia w sklepie) Ser topiony- co najmniej 4 różne gatunki Sery pleśniowe - co najmniej 3 rodzaje Masło Margaryny do smarowania pieczywa Mleko 0,5%- 3,2% tłuszczu Kefir Maślanka Śmietana 9%- 36% tłuszczu Jaja Jogurty Wyroby mięsne Wędliny- co najmniej 10 rodzajów (w plastrach lub możliwość krojenia w sklepie) Pasztet- co najmniej 3 rodzaje Kaszanka Parówki Serdelki Wyroby konserwowe Konserwy rybne- co najmniej 5 rodzajów Konserwy mięsne- co najmniej 5 rodzajów Ogórki korniszony Ogórki kwaszone Papryka konserwowa Kapusta kwaszona Oleje Olej rzepakowy Olej sojowy Olej słonecznikowy Oliwa z oliwek Napoje Woda mineralna Sok pomidorowy Sok pomarańczowy Sok grejpfrutowy Wyroby garmażeryjne Pieczony schab (w plastrach lub możliwość krojenia w sklepie) Pieczona karkówka (w plastrach lub możliwość krojenia w sklepie) Pieczony boczek (w plastrach lub możliwość krojenia w sklepie) Pieczona szynka (w plastrach lub możliwość krojenia w sklepie) Gołąbki Pierogi Krokiety Uszka Galarety z drobiu i wieprzowiny Kurczak( lub części) z rożna Ryby wędzone.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FRAC Handel Sp. z o.o. S.K.A., ul. Lwowska 6, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 333333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 395036,50

  • Oferta z najniższą ceną: 395036,50 / Oferta z najwyższą ceną: 395036,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.